Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Nou zeker weten:(:(:$
    Ben van ellende maar vast naar boven gegaan.
    Manlief zat te zappen na gtst en gaf eigenlijk de afstandbediening aan mij van hier kijk jij maar maar blegh.
    Er kwam een film die hij leuk vond dus ik zei; kijk maar ik ga wel naar boven..
    Dit zit ik hier in bed met mn stapel boeken van de bieb, mn laptop, telefoon en een glaasje drinken ;)
    Heb zo'n rugpijn!!!!
    Wordt er gewoon misselijk van... Moet wel zeggen dat ik dit voor mn zwangerschap ook wel had hoor maar zo lang niet zo erg geweest!
    Heb nu alle kussens verzameld in mn rug en een warme kruik...snik

Hoe is het met de rest???

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hier nog een chaggie iemand :( ben echt even helemaal klaar.. ben echt kei kapot! vanavond naar het ziekenhuis geweest en zoonlief gaat nu redelijk maar niet stabiel dus blijft afwachten en voorlopig nog in ZH..
    Veel last van harde buik en pijn in mijn bekken.. wil eigenlijk naar bed maar ben nog te onrustig..

Balen dat het bij jullie ook niet echt lekker loopt momenteel!
    Knuf voor allemaal! xx

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Meiden, allemaal een hele dikke knuffel vanaf hier! Voor iedereen even een baaldag zo te lezen...

Sorry, heb even niet meer de energie om op iedereen te reageren.. Net terug van muziek, was heel gezellig, maar nu kapot. Lekker m'n bedje in dus!

Hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen vannacht en het er morgen weer allemaal wat rooskleuriger uitziet!

4. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie kan me voorstellen siepie dat je rig niet fijn voelt hoop voor je dat het minder word kan ook erger zijn geworden omdat de kleine steeds dieper gaat liggen...'
    jammer genoeg ook veel last van mijn rug en nog steeds geen wondermiddel gevonden..

@dolfijn wel lekker gaan liggen als het kan fijn dat het wat beter gaat natuurlijk nog niet super maar zo te horen komt er vooruitzicht in.

@elletjo fijn dat je een leuke avond hebt gehad snap wel dat je moe bent.

@hier poes gevangen wel 3 tuinen door moeten schjouwen maarja ze is weer terecht kei en kei vies dus die ga nu de douche in en wij ook moet zeggen dat ik een beetje tureluurs word van dat beest....
    voor de rest hier nog balen maarja komt ook wel goed nu douchen en naar mijn bedje mis nog wat eten als ik niet al te misselijk word.
    uk is goed actief en is rek en strek oefeningen aan het doen in mijn buik....

5. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    weltrusten allemaal.... knuf voor iedereen hopen dat morgen beter brengt.;)

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    "Goede" Morgen allemaal!
    Hoop tenminste dat het voor jullie WEL een goede nacht is geweest!!!!!!!!
    Hier was het weer 1 groot drama!
    Kon maar niet in slaap komen, vk zei dat ik dan maar boekje moest lezen, gister naar de bieb geweest en inmiddels dus 3 boeken uit... lijkt me ook niethelemaal de bedoeling.
    Vanmorgen om half 7 maar weer besloten om te gaan lezen, wass tenslotte gister om 2 uur nog wakker en heb de nachtelijke avonturen naar de wc ook weer gehad.
    Maar goed inmiddels zijn we weer aangekleed en zit ik nu te wachten tot het tijd is om richting scrap winkel te gaan.
    Helaas wel nog steeds pijn in mn rug.

Hopelijk mag vandaag veel goeds brengen bij iedereen!!!!!!
    Een stabiele zoon dolfijn, een autoverzekering en misscchien wel een bevalling bij toetie ;), elletjo een rustig dagje ;)

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Veel plezier vandaag siepie! Geniet ervan :)
    en ik ga met je mee in al het positieve wat je wenst voor ons allemaal..

Nacht was redelijk, veel liggen draaien.. kon niet echt lekker liggen.. maar al met al wel geslapen..
    Zo weer naar zoonlief en horen hoe het is..

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Veel plezier zo! Hopelijk zwakt de pijn in je rug nog wat af vandaag... Balen van je nacht, ik ben dus weer eens niet de enige! Doe maar lekker rustig aan vandaag, misschien kan je vanmiddag nog wat slapen?

@dolfijn Succes straks bij je zoon... Hopelijk gaat het al iets beter met hem! Probeer vandaag ook even om jouw rust te denken he!

@hier Ook erg slecht geslapen, tegen de morgen pas in slaap gevallen, maar om 8.30u weer wakker geworden van de buren die druk aan het opruimen/inpakken zijn voor een verhuizing. Zo nog maar even proberen te slapen en vanmiddag even lekker het dorp in met man. Wil nog even langs de Xenos voor een warmwaterzak, die heb ik vannacht erg gemist! Had hele erge kramp in m'n buik, geen idee wat dat precies was (hopen maar op voorweeën, want dan heeft het tenminste nut :p). Iedere keer als ik omdraaide werd het weer minder...

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ok, ben ik eindelijk weer meiden..
    poosje bij het ziekenhuis gebleven; het gaat redelijk met zoonlief, maar mag in elk geval tot maandag niet naar huis.. We hebben maandag gesprek met de arts om te bespreken hoe dit kan want dit lijkt absoluut niet meer op diabetes type II :( Dus vandaar dat niemand echt weet wat nu goed is voor hem..

daarna nog even de stad ingelopen, had gezien dat Wibra weer babyvoordeel had dus daar wou ik toch even kijken of het vandaag al in de winkel lag.. Helaas nog niet alles dus maandag maar weer even heen :)
    Huis is weer helemaal schoon en aan kant, de wasmachine heeft flink gedraaid (allemaal beddegoed) en het meeste al weer opgevouwen..
    eens kijken of manlief vanavond roede nog op wil hangen zodat ik de gordijnen op lengte kan maken en eindelijk op kan hangen :)
    Nu nog heel even zitten en dan aan het eten beginnen.. daarna weer ZH en hopelijk dus nog even met de gordijnen bezig..

tot later meiden, eet smakelijk allemaal! xx

10. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoihoi,
    Alles gevonden in de stad elletjo?
    Hoop dat het lukt met je gordijnen dolfijn en dat je zoon stabiel mag worden!
    Hoest nou toetie?
    En lelle met je verbouwing?

Hier een erg leuke dag gehad, scrappen was weer erg gezellig en weer leuke creaties gemaakt :D
    Rugpijn is gelukkig wel iets minder.
    Ukkie is erg actief, snap niet waar Uk de ruimte vandaan haalt haha maar het lijkt wel een speeltuin ;)
    Vreemd genoeg heb ik geen last van het slechte slapen, ben gewoon gezellig en actief.

De schoonzus van diegene van de winkel was ook op een zaterdag met 38 weken komen scrappen en die is die avond bevallen, ben benieuwd ;)

Vanavond lekker samen op de bank en misschien nog even verder met mn stoel die nog steeds niet af is haha moet toch echt gaan gebeuren eerdaags... ;)

Eet lekker en fijne avond!

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @ElletjJo; beetje rustige dag gehouden meis? had je wel nodig na zo'n nacht.. ik hoop maar met je mee dat het voorwerk was ;) Hopelijk heb je warmwater zak gevonden en kan je lekker ontspannen!

@Siepie; fijn dat scrappen gezellig was! Ben heel benieuwd of het ook bij jou werkt en dat je nu aan het bevallen bent :p Fijn dat je geen last hebt van het slechte slapen.. maar doe nu toch maar beetje rustig aan, je hebt je energie straks ook nog nodig!

@Hier; net nog even bij zoonlief geweest, hij voelt zich redelijk.. alleen het plan is ons allemaal nog niet helemaal duidelijk :( Maandag gesprek met de arts en dan maar eens horen of we er iets van gaan begrijpen.. Gelukkig voelt hij zich wat beter, dat geeft in elk geval wat rust!

Gordijnen hangen nog niet, manlief wou niet dat ik nog bezig ging dus heeft de roede gewoon niet opgehangen ;) hmm.. werkte wel.. zit nou rustig op de bank met flaptop en sing-off en voetjes omhoog :D Dus ach, komt morgen wel!

Fijne avond allemaal meiden! xx

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt! En inderdaad, hopelijk helpt het bij jou ook, haha :p

@dolfijn Opluchting dat zoon zich alweer iets beter voelt! Ben benieuwd wat het plan nu is, wel minder dat ze niet weten wat er precies aan de hand is... Doe nu inderdaad maar even lekker rustig aan, zo'n avond heb je wel nodig na afgelopen dagen ;)

@toetie Hoop dat het goed nieuws betekent dat je vandaag zo stil bent? Ik duim voor je!

@hier Nergens warmwaterzakken te vinden! Gekeken bij de Action, Xenos, Kruidvat en Trekpleister en toen kon ik echt niet meer, dus zijn we weer teruggegaan. Leek vandaag echt een waterballon, ben deze week 3 kg zwaarder dan vorige week door al dat vocht... Hele zere voeten en jeukende handen/polzen, dus niet echt fijn. Maar ja, nog even volhouden! Vanmiddag ook nog even naar kennissen op de boerderij geweest, was wel gezellig. Thuis heeft man lekker gekookt en ben ik lekker op bed gaan liggen met m'n voeten omhoog, heeft wel geholpen! Nu tijd om lekker te gaan slapen, morgen krijgen we visite waar ik helemáál geen zin in heb... Hebben 2 jongens van 5 jaar die het altijd weer presteren om in een middagje een ravage van het huis te maken, dus heb vandaag maar niet schoongemaakt. Morgen nadat ze wegzijn maar een doek, stofzuiger en dweil door het huis en dan ziet het er weer een beetje fatsoenlijk uit ;)

Welterusten allemaal!

13. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Balen dat je het niet gevonden hebt en succes met je visite!
    Wel goed dat je man die roede niet op heeft gehangen ;)

@hier, nog wel een beetje rugpijn en lekker even in bad gezeten/onder de douche.
    Soms een beetje steken in mn buik en naar beneden toe...maar geen regelmaat.
    Dus geen idee wat het betekend!
    Ukkie ook nog steeds erg actief

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Balen ElletjJo dat je nergens warmwaterzak hebt kunnen vinden, hier liggen ze genoeg bij de Xenos ;) Wil er wel eentje naar je opsturen hoor!
    Vervelend he dat vocht en jeuk.. herken er helaas heel veel van! Probeer echt die voeten omhoog te leggen als dat werkt voor je.
    Succes met de visite vandaag, en ik blijf tegen je zeggen dat je op dit moment ook gerust nee mag zeggen tegen dit soort dingen.. Kies voor jezelf meis!

@Siepie; ik ben heel benieuwd meis! laten we hopen dat het in elk geval goede voortekenen zijn en dat jij snel jullie beebje in handen mag houden.. Doe lekker rustig aan en geniet nog even van je buikkie..

@Toetie; erg stil.. goed teken? ik hoop het zo voor je! hou ons wel op de hoogte hé?! KNUF

@Kappie; hoe is het nu met jou meis? is het allemaal een beetje te doen en zitten jullie in jullie ritme? ik hoop dat je vooral aan het genieten bent!

@Lelle; hoe is het met de verbouwing meis? schiet het allemaal al een beetje op? ik hoop dat je lekker aan het inrichten kunt zodat je er straks helemaal klaar voor bent!

@Nachtzon; hoe is het met jou meis? nog veel last van je klachten? of gaat het wat beter nu?

@Hier; Manlief net opdracht gegeven het vandaag toch echt maar roede op te hangen omdat ik het anders zelf ga doen.. hihih met alle risico's van dien :p
    Nu me haartjes in de verf staan en zo uitspoelen en douchen, en daarna toch echt met gordijnen bezig.. en natuurlijk ook weer naar ZH vandaag ;)
    Best wat hoofdpijn en zere voeten, maar begint er beetje bij te horen.. dus gewoon rustig aan mijn dingen doen..

Fijne dag allemaal! xx

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

16. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hoihoi!
    En zijn je haartjes mooi geworden ;)
    Succes met je gordijnen!

@hier; ik weet nog hoe het moet; SLAPEN ;) Haha, heb eindelijk weer eens lekker geslapen! Werd om half 1 en half 8 wakker en toen was het ineens half 10 ;) Heerlijk!
    Rug doet nog steeds wel zeer, verder niks meer.
    Zo maar even douchen en aankleden, was opvouwen en strijken.
    Vanmiddag f naar het bos met een vriendin (om daar vervolgens neer te ploffen bij het restaurant want wandelen zit er nietin haha)
    Fijne dag vandaag!

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Heel herkenbaar, die steken! Hier gaan ze helaas ook steeds weer over.. Hopen dat het een dezer dagen toch door gaat zetten ;)

@dolfijn Goed dat je even lekker je haren geverfd hebt: even lekker met jezelf bezig! Doe maar lekker rustig aan vandaag en niet zelf met die gordijnroede bezig gaan hoor! :p

We hebben nu in plaats van een warmwaterzak een warm/koudkompres gehaald, dus we kunnen even vooruit ;)
    Die visite zijn zwager en schoonzus die de nieuwe auto willen komen laten zien.. Vind het een beetje moeilijk om tegen zulke naaste familie 'nee' te zeggen. Maar gisteren al even een goed gesprek met man gehad over de kinderen. Kan me er altijd vreselijk aan irriteren dat ze overal komen: we wonen op een flatje en ze trekken alle deuren en kasten open, gaan op de slaapkamer en werkkamer spelen en daar voel ik me niet prettig bij. Niet zozeer dat we wat te verbergen hebben, maar sommige plekken in het huis zijn gewoon voor ons en daar hebben die kinderen niets te zoeken. Dus man gaat vandaag ook een beetje helpen om die kinderen in het gareel te houden ;)

Verder best goed geslapen voor de verandering! Wel 4x naar de wc gemoeten, maar daarna vrij snel weer in slaap gevallen gelukkig :) Nu even snel douchen en aankleden, dan ben ik met een beetje mazzel nog klaar voordat de visite er is :p

Fijne zondag allemaal en hopelijk kunnen jullie vandaag lekker een beetje uitrusten van afgelopen week!

18. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Vervelend he van die kinderen die overal maar aanzitten!!!!
    Word daar ook altijd een beetje (erg) kriebelig van!

Lig nu nog lekker f in bed, beetje te lezen en op zp te neuzen.
    Moet er zo toch echt maar uit en de was gaan doen en aankleden etc voordat vriendin ineens voor de deur staat haha.

Hier is er nummertje de zoveelste bevallen, komt echt steeds dichterbij........

Toetie wat ben je stil?! Heb je al nieuws????????

Liefs

Mijn buik maakt echt de meest rare geluiden, de kat schrikt er soms zelfs van haha

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Siepie; fijn dat je zo lekker hebt geslapen meis! heerlijk om weer wat energie op te doen :) Geniet van de boswandeling, hihih zonder wandelen.. Lekker er op uit!

@ElletjJo; Goed dat je het er met manlief over hebt gehad en nu het opletten een beetje kan delen met z'n tweeen.. Fijn dat je ook wel goed geslapen hebt! Veel plezier dan maar vandaag en hou manlief aan de afspraken ;)

@Hier; haartjes zijn weer geverft.. Mahonie.. vond het ookal zo goed van mezelf dat ik dat gewoon ging doen :p Dus nu even uitpuffen op de bank en dan bezig met gordijnen.. komt helemaal goed vandaag :D

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Veel plezier zo in het bos! Goed dat je vanmorgen blijkbaar lekker rustig aan gedaan hebt :) Ook wel weer lekker om zo dan naar buiten te gaan, 't is er heerlijk weer voor! ;)
    Ben blij dat ik niet de enige ben die me eraan kan irriteren als kinderen over (aan) zitten! Man vond dat ik me er niet druk over moest maken, maar ging er nu gelukkig toch mee akkoord dat de kast op slot ging (sleutel ernaast op de fruitschaal, als ze wat willen, vragen ze het maar) en de deur van de werkkamer gaat dicht. Deur van de slaapkamer op een kier voor de katten (die hebben het helemaal niet op die kinderen :p), maar daar plukken we ze gewoon uit als ze daar gaan spelen.

@dolfijn Mooie kleur heb je uitgekozen! Had die laatst zelf ook al in m'n handen (ben van mezelf donkerblond), maar durfde het niet zo goed :p Als 14-jarige meid m'n haar wel allerlei kleurtjes gehad (paars, rood, oranje), maar nu al jaren gewoon m'n eigen kleur... Succes met de gordijnen, zal wel een lekker gevoel zijn als dat straks af is!

Share This Page