hier alles ok, we gaan zwemmen vandaag (ben gisteren door de stad gelopen, bijna 4 uurtjes, dus heb enorm last van mn bekken) hoop dat het zwemmen zal helpen... toetie, je bent idd erg stil
De visite is inmiddels weer weg, viel heel erg mee gelukkig! Ze bleven niet zo lang en toen ze kwamen, lag ik op bed. Ben er na een half uurtje uitgegaan en nog even gezellig erbij gezeten, maar al met al zijn ze maar 5 kwartier geweest. Voel me vandaag niet zo heel lekker, erg slap en hangerig, weinig energie. We gaan om 17u even naar de kerk en derest van de dag lekker niets Manlief loopt al de hele dag voor me (mag amper zelf m'n drinken pakken!), dus aan m'n rust zal ik wel komen vandaag Schoonzusje had het erover dat ze dinsdagochtend met schoonmoeder samen hier zouden komen poetsen, dus daar ben ik ook wel blij om! Over het algemeen redden we het samen wel, maar de badkamer is al even blijven liggen en 't is voor manlief ook wel lekker als hij een keer niet hoeft te zuigen en dweilen als hij 's avonds uit z'n werk komt! 'k Begin nu trouwens wel echt ongeduldig te worden! Lag net op bed naar de wieg te staren en baalde er enorm van dat ie nog leeg was, haha Heb er zó'n zin in om lekker m'n kleine meisje vast te kunnen houden en te knuffelen! Hoewel ze nog maar even een dagje moet wachten, want heb vandaag geen energie om te bevallen
Hoi meiden, Ik kreeg een berichtje van toetie, zal m even overtikken: Ik wilde even laten weten dat ik nog niet aan het bevallen ben maar waarschijnlijk morgen of overmorgen pas internet heb want heb een stroomstoring. Moet wel zo naar het ziekenhuis voor een ctg aangezien ik vocht blijf verliezen. Groetjes. @elletjo, fijn dat ze weer weg zijn! Lekker dat ze komen poetsen bij je! @dolfijn hoe is het met je gordijnen? @nachtzon lekker gezwommen? @hier, heerlijk met een vriendin naar het bos geweest en daar heerlijk gezeten Lekker even gegeten en samen zitten klagen over vanalles en nog wat. Zij is ook zwanger dus lang leve die hormonen van ons haha. Man is ondertussen aan het schoonmaken en rommelen geweest dus ook wel fijn! Het wassen/strijken heb ik maar naar morgen verschoven, geen zin meer in! Groetjes
Wat jammer dat toetie nog steeds niet bevallen is! Hopelijk betekent het vochtverlies dat het al wel begonnen is en kunnen ze er wat mee... @siepie Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Heerlijk he, om thuis te komen en te zien dat er al heel wat gepoetst is En super leuk om samen met een vriendin zwanger te zijn! Moet zeggen dat ik dat best mis, wij zijn de enige in de vriendengroep (op eentje na die vorig jaar een kindje heeft gekregen).
Hoihoi, Ja het is wel leuk hoor! In het begin was het wat lastiger omdat zij wat langer bezig waren om zwanger te worden maar nu is het erg leuk! In mijn man zijn vriendengroep is er nu ook een stel net zwanger (van de 2e) maar met hun bijna geen contact. Zijn hier in de omgeving heel veel bekenden zwanger/net bevallen. Lijkt me ook wel jammer als je weinig kan delen met bekenden!
Fijn te weten hoe het met Toetie is! toch fijn dat buddy's werken @ElletjJo; doe maar rustig aan en je mag wat ongeduldig zijn hoor.. hihih ben ik ook en ik kom toch echt achter je aan @siepie; fijn dat je het naar je zin hebt gehad in het bos.. en knap dat je je andere dingen lekker verschoven hebt naar morgen Geniet van je avond! @Hier; beetje te lang door gegaan vandaag; mams kwam ineens vanmiddag op bezoek dus dat kwam er even bij.. Nu alleen zoveel last van mijn voeten dat ik niet mee ben gegaan naar het ziekenhuis.. maar op bed ben gelegd met voeteneind omhoog auw wat doet dat zeer! Bed staat sinds vandaag op klossen; wat een hoogte meiden.. jeetje! heb al opstapje erbij staan want durfde er niet uit te komen Dus ik doe vanavond even niets meer.. Geniet van je avond en tot morgen allemaal! xx
Hahah leuk he dolfijn zo'n hoog bed Rustig aan hoor meis! Ik kon het niet laten en heb toch even snel staan strijken, kreeg ineens energie haha, was ook niet zoveel hoor, doe alles nu in etappes dus is hooguit 10 minuten werk. Man tilt wasmand dan weer naar beneden hihi, nu heerlijk op de bank en dan morgen weer verder hoor, vind het wel prima! Kreeg net nog een berichtje van toetie: Ze verliest geen vruchtwater, er was wel al activiteit te zien op de ctg maar nog niet genoeg. Ze gaan proberen de internet kastjes om te leiden en anders komt morgen de electriecien. Ukkie is lekker aan het rekken en strekken daarbinnen, snap niet hoe Uk heet voor elkaar krijgt! Mijn collega is trouwens ook bevallen, afgelopen vrijdag al, zat net f op hyves te neuzen , 2 jongens Jake en Timar. Verder geen idee hoe of wat!
wat was het zwemmen heeeeerlijk echt niets van pijn gehad in die tijd... maar nu dus wel weer maar ok ik heb wel van het lawaai barstende hoofdpijn gekregen en ga dadelijk al slapen...
@siepie; hihihi en ik maar trots op je zijn omdat je zo rustig aan doet en dan ondertussen toch gaan strijken.. hihi gelukkig zijn het kleine beetjes Fijn dat je ons op de hoogte houdt van Toetie.. @Toetie; Hopelijk zet de activiteit snel door en mag je jullie wonder in je armen houden.. Succes met problemen met internet op lossen! @Nachtzon; doe rustig aan me je hoofdpijn en lekker je bedje in @Hier; lig nogsteeds heel netjes met me voetjes omhoog.. maar zeer dat ze doen! Pff.. voortaan toch maar eerder doen want dit is echt niet fijn!
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv - Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ?
Wordt het nog niet minder met je voeten dolfijn? Haha ja normaal gesproken deed ik altijd alle was op 1 dag, alles ophangen en dan moest ik natuurlijk alles ook strijken en dat werd dan ook op 1 dag. Maar dan was ik gewoon aan het werk. Nu doe ik bijv. maandag witte was wassen en dan dinsdag strijken, woensdag wat wassen en ophangen, donderdag strijken dus tja dat is nu allemaal wat relaxter Morgen ook een rustige dag; ga denk mn stoel beplakken, boek lezen en film kijken, boeiend he
haha vind het maar knap hoor dat je je dagen zo rustig in kunt delen Voetjes hier gaat helaas nog niet echt beter ook zodra ik ze naar beneden laat hangen krijg ik meteen één en al prikkels erin.. heel vervelend.. maar goed, het schijnt erbij te horen!
Mijn voeten worden nu wel dikker ook, als ik mijn schoenen aan doe, gewoon mn laarzen dan zit het nu wel minder lekker maar verder gelukkig geen last! Is er verder niks aan te doen?
@dolfijn Jammer van je voeten, zeg! Kan echt zeer doen he?! Hier vaak 's morgens zo'n zere handen en voeten... Probeer echt rustiger aan te gaan doen, hoor, je lichaam houdt jouw tempo blijkbaar echt niet meer bij Haha en dat bed is inderdaad echt even wennen! Een hele klim om in bed te komen, maar daar heb je binnen een paar dagen wel een trucje voor verzonnen @siepie Haha, kon je het toch weer niet laten met die was? Wel goed dat je het een beetje kan verdelen en lekker rustig aan doet! @Nachtzon Fijn dat je genoten hebt van het zwemmen en het met je bekken wat beter ging @hier Vanavond lekker rustig aan gedaan, voor de tv gehangen samen en nu weer lekker naar bed. Morgen staat er helemaal niets op de planning, dus even wat in huis doen en verder lekker ontspannen. Ga weer eens een poging doen om het haken onder de knie te krijgen, zodat ik de omslagdoek af kan maken, schiet nog niet echt op zo! Welterusten allemaal!
Elletjo, heb gister een heel leuk boek gelezen en daar gingen verschillende mensen leren breien (boek heet breibabes), zat toen van ow dat is ook leuk, misschien wil ik dat ooit ook eens leren, haken lijkt me ook leuk! @hier, voel me helemaal niet lekker, kramp in mn buik, darmen zijn druk in de weer en borrelen en rommelen en grommen Ukkie is weer erg actief wat natuurlijk wel fijn is maar soms nu ook pijnlijk, echt ellebogen op plekken dat ik denk auwie!! Ook weer last van mn rug. Komt ineens opzetten dus ben mn bed maar weer ingegaan Heb nog steeds ook niet het idee dat ik ga bevallen maar soms zijn die steken zo pijnlijk dat ik denk hmm hoe moet het nog gaan worden.. Manlief weet ook niet zo goed wat hij moet zeggen/doen als ik zeg dat het zeer doet.. Hij zegt dan steeds ja sorry.... En ik; nou ik zal nog wel vaker zeggen dat het pijn doet Arme man...
ik heb weeer internet we hebben de kastjes weten om te leiden gelukkig..... wat hebben jullie veel getypt ga zo goed mogelijk reageren. @dolfijn wat fijn beter nieuws te horen over je zoon hoop dat er ook duidelijkheid komt. hoop dat je nog bezig geweest hebt kunnen zijn met de gordijnen.... @siepie bedankt dat je de boel hebt doorgegeven. lekker veel boeken gelezen zie ik wat voor boeken lees je? leuk dat je zoveel mensen om je heen hebt die bevallen of zwanger zijn lijkt me fijn. @elletjo het klinkt alsof je goed bezig bent die dagen van stil zitten weer in te halen kijk uit he dat je jezelf niet voor bij rent man met de hamer komt toch wel langs... ik snap je helemaal van die kinderen ik vind dat je als ouder zijnde je kinderen leert eerst te vragen voor ze ergens aan zitten... @nachtzon balen dat je hoofdpijn hebt maar zwemmen is wel lekker ja... @hier we hebben sinds vrijdag op zaterdag nacht een stop die er blijft uitklappen om de paar minuten en dat is net ons appartement en de internetkastjes... dus balen de hoofdvoorzieningen nou omgeleid. heb intussen behoorlijke krampen en heb er moeite mee mee om te gaan zou het dan toch doorzetten ik ga ervatussen typ zo weer verder even op adem komen....
Hoop dat het doorzet toetie! Ik lees heel veel boeken en ook wel veel verschillende eigenlijk. Lees nu 'Als papa thuis komt' over een meisje wat misbruikt is. Gister die Breibabes uitgelezen, heel luchtig en zo'n alles gaat goed boek. Lees daarnaast ook Karin Slaughter en Tess Gerritsen, die zijjn toch wel wat spannender. Probeer het een beetje af te wisselen. Punt is alleen dat ik snel lees.. In anderhalve week 8 boeken uit van een vriendin (300-600blz per boek) en nu vrijdag naar de bieb geweest en 6 boeken mee en nog anderhalf te gaan..... En ja dan ook nog tijd voor tijdschriften, zp, hyves, , bellen, smsen etc... Je moet wat he!
haha ik herken mezelf ik heb het probleem alleen als ik in een boek begin ik hem niet meer weg kan leggen......