@siepie Dank je wel! Denk dat ik het haar dan van de week toch maar even ga zeggen Goed dat je vandaag lekker rustig aan gedaan hebt! Haha, maar goed dat je vriendinnen blijkbaar ook een hoop boeken hebben, die blijven maar aansjouwen geloof ik Mooi dat je je op die manier kan vermaken in ieder geval! Vervelend he, als mensen steeds naar binnen kijken! Wat dat betreft heerlijk dat we 3-hoog wonen... Anders gewoon eens de gordijnen voor z'n neus dichtdoen? Vanavond staan er hier aardappels, saucijzen en witlofsalade op het menu en denk dat ik er als toetje een fruitsalade bij ga maken van meloen, ananas, mango, appel en mandarijntjes. Lekker gezond dus @Nachtzon Per brief zou ook nog een optie zijn, maar probeer het eerst wel gewoon via een gesprek, dat komt misschien wat vriendelijker over (met haar onzekerheid in mijn hoofd...).
Hahaha Ja vriendinnen hebben ook een grote bieb aan huis hahaha, erg he... Heb witte maar hele dunne gordijnen dus dat schiet niet op, vind die man gewoon irritant Die vrouw ook hoor haha
ow nee, bedoel het per brief en haar persoonlijk geven terwijl je er naast zit en dan er over babbelen
@Nachtzon Dat zou inderdaad ook nog wel een optie zijn! Hoewel ik eerst ga proberen te bedenken hoe ik het ga zeggen en het gewoon zo probeer te doen (komt wat spontaner over), maar als ze het nou niet snapt of er moeilijk over gaat doen, zal ik het zeker op papier zetten. @hier Lekker rustig avondje gehad. Even naar de supermarkt met man, bed verschoond en was opgehangen. Nu duiken we lekker ons bedje in, nog even een spelletje doen en dan gaan de luikjes weer dicht Ben echt heel benieuwd of er bij toetie al goed nieuws is! We wachten rustig af
elletjo, wat gaan jullie vroeg slapen zeg! sorry, wij zijn denk meer avond mensen Lekker he zo'n rustig dagje! Succes morgen met je schoonmoeder! @hier, ook heeel rustig aan gedaan. Net met de stoel in de weer geweest, ben m zat, moet mezelf echt echt dwingen om m af te maken, morgen weer mee verder!!!!! Het moet!!! Nog niks van toetie gehoord, ben benieuwd hoe het met haar is!
Toetie smst vast wel als ze daar aan toe is.. ze is vast aan het genieten of nog aan het bijkomen.. Komt heus wel.. we zullen gewoon even geduld moeten hebben
@siepie Haha, we beginnen altijd vroeg met naar bed gaan, maar eer dat we erin liggen en slapen duurt altijd even Man is nog even het restje salade van vanavond aan het nuttigen en ik lig naast hem met de laptop op schoot. Zo nog even een potje kaarten en dan over een half uurtje slapen...
Jaaaaaa bericht van toetie!!!! Ik wilde laten weten dat ik uiteindelijk met een keizersee ben bevallen van een hele mooie tevreden dochter Dewi 3710gram geboren om 1242 moet 5 dagen in het ziekenhuis blijven en zal daarna een uitgebreider verslag geven. Groetjes
Yeah!! Van harte gefeliciteerd Toetie! Ik hoop dat je snel mag opknappen en lekker naar huis toe kunt.. Geniet van jullie prachtige dochter en voel je trotse MAMA! Mooie naam trouwens
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv--> 14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!! - ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv - Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ? Jullie zijn de volgende ElletjJo en Siepie
Meiden, hoe gaat het bij jullie? Heeft iedereen een beetje goed kunnen slapen? Hier opzich een paar goede uurtjes gemaakt, maar het is hier sinds vannacht al erg aan het rommelen. Ontzettende krampen, maar lijkt niet echt op weeën zoals ze beschreven worden: ze zijn constant aanwezig en het is dus niet zo dat ze komen en gaan... We wachten rustig af wat het gaat doen! Nu wachten op schoonmoeder, schoonzusje smste gisteren dat ze ziek is.
Hoihoi, Ben benieuwd Elletjo, hoe of wat! Ja Dolfijn... tis wat he... Maar je weet het maar nooit en wie weet ben jij de volgende Hier op zich wel lekker geslapen, heb het alleen snachts steeds zo warm (misschien door matras beschermer etc??) en ook steeds last van dichte neus (alleen als ik in bed lig). Verder alles oke, geen rare kwaaltjes! Heb alleen weinig zin om me leuk aan te kleden en er gezellig uit te zien haha, dus loop in een pyama broek en een shirtje, geen make up, haar nog nat maar vast gedaan.. Morgen naar de vk dus moet ik me wel een beetje fatsoeneren haha, is wel een hele opgave! Misschien dat ik me zo nog even aan mn stoel ga wagen maar als ik ernaar kijk heb ik er nog niet zo'n zin in, ach morgen weer een dag Groetjes
@siepie Heel herkenbaar, lekker aan toegeven hoor! Heb hier ook een slobberbroek en fleecetrui aan: Zit veel lekkerder en is tenminste een beetje makkelijk aan te krijgen Die dichte neus in bed herken ik ook! Zou het dan misschien toch met de zwangerschap te maken hebben? Overdag geen last van, echt alleen in bed... Verder alles op z'n tijd hoor, als je er geen zin in hebt, doe je het toch lekker niet? Schoonmoeder is weer weg, had ander schoonzusje meegenomen die ook even geholpen heeft. Hebben even een was opgehangen, gestoft, gezogen, gedweild, de badkamer schoongemaakt en de afwasmachine uitgeruimd. Heerlijk dat het in 2 uurtjes dat weer zo lekker schoon is! Het rommelen is weer opgehouden helaas, heb nu alleen nog af en toe wat steekjes in m'n buik en heel af en toe een beetje kramp, maar stelt niet zoveel meer voor. Morgenochtend vroeg weer naar de vk, ben benieuwd hoe het er nu voorstaat! Ben benieuwd wie van ons de volgende is!
Ja leuk he Zit ook steeds te kijken van oe nog maar een paar daagjes.... Gek he van die neus, heb er de hele tijd geen last van maar dan als ik in bed lig... Lekker dat je huis weer schoon is! Hier staat nog wat vaat (paar borden en glazen) maar dat komt vanavond wel, stofzuigen mag man doen en de was gaat komende nacht weer aan. Heb op zich wel zin om naar buiten te gaan want het is wel lekker weer maar ja dan moet je je aankleden, beetje leuk eruit zien (woon in een dorp ) en dan moet ik nog ergens naar toe... nou alleen bij de gedachte wordt ik al moe hahaha
@siepie Haha, ja, 't wordt steeds meer een gedoe om eruit te kunnen he! Schoonmoeder was vanmorgen ook weer bezig om me eruit te krijgen, maar heb er gewoon écht geen zin meer in.. Hooguit even om boodschappen te doen met man, kost al moeite zat Heb hier wel een heerlijke stoel op het balkon staan, dus kan sowieso wel lekker buiten zitten nu. Echt heerlijk! En straks als de kleine er is, kunnen we lekker met de kinderwagen op pad, nu al zin in