@toetie Voor maagzuur helpt hier gavisconsiroop beter dan rennies. Verder wel rennies 's nachts op m'n nachtkastje. @dolfijn We hebben al 6 witte dekentjes gekregen, dus ik vind het een beetje zonde om nieuwe te kopen We zoeken wel even verder.
Heel veel succes, ze hebben wel verschillende kleuren patroontjes op de lakens van oa prenatal.. misschien is dat dan optie? Snuffel anders even op MP, daar staan er ook genoeg op.. Scheelt je vaak een boel geld en ze zien er vaak nog keurig uit!
Net terug uit de stad. We hebben bij wibra 2 lakentjes, 2 hoeslakentjes en een molton gehaald voor totaal 15,-! Was niet helemaal wat we zochten, maar als je niet zoveel te besteden hebt, moet je wat he Ook bij Prénatal gekeken, hadden ze inderdaad hele leuke dingen, maar veel meer geld dan bij de wibra. Dus als we binnenkort nog eens wat over hebben ga ik daar wel eens langs. De blije doos opgehaald, dus die gaan we nu even uitpakken!
Wat voor molton heb je gehaald? hoeslaken of losse? Ben namelijk nog op zoek naar losse maar vind ze overal best aan de prijs Wel fijn dat je geslaagd bent! Was de blije doos nog wat?
Ja, ben ook benieuwd of er nog iets nuttigs in de Blije Doos zit! Ik had een tijd geleden die zwanger-doos van de Etos gehaald, daar zaten wel een paar leuke tijdschriften en een doos Zwitsaldoekjes in, maar verder toch vooral veel reclamedrukwerk. Hier: heel slecht geslapen, ben een wandelend wrak op dit moment... Kan 's nachts gewoon niet tot rust komen en waarschijnlijk voelt die kleine dat ook, want die is 's nachts drukker dan ooit. Ik heb sowieso het gevoel dat ze meer wakker is dan slaapt, hebben jullie dat ook?
Ja, onze Dummie is ook veel actiever als een paar weken geleden.. Voel het vaak de hele dag door wel een beetje trappelen en doen, voorheen was dit echt alleen 's avonds als ik rustig ging zitten. Ach, nog even en de ruimte wordt wat beperkter dus dan zal het weer minder zijn.. Denk dat ik het wel ga missen hihih Dummie schopt hier nog maar eens flink om te laten weten dat ik het nu nog niet hoef te missen
Ja hoor, onze meid is volgens mij ook meer wakker dan dat ze slaapt! Maar gelukkig vooral overdag, 's nachts voel ik af en toe een schop, maar het is maar zelden haar schuld dat ik niet slaap Hier vanmorgen ook al om 6.30u klaarwakker, dus maar lekker aan het poetsen geweest... Over de blije doos: Zat natuurlijk héél veel reclame in Verder 8 pampertjes, pamper luierdoekjes, een fopspeentje, een flessenspeentje, een rompertje, wat tijdschriften. Volgens mij was dat het ongeveer, vond het wel weer leuk om te krijgen @Nuk Helpt het niet om vanmiddag nog even te gaan liggen? Als is het maar even een boek lezen op bed als je niet kan slapen, dan kan je in ieder geval een beetje uitrusten. Ik ga het in ieder geval vanmiddag wel even proberen, als mijn schoonmoeder straks niet langskomt tenminste...
Fijn dat je in elk geval blij bent met de blije doos.. hihihi is wel de bedoeling toch? Hoop dat je vanmiddag nog even lekker rustig je tijd kan nemen voor jezelf.. is erg belangrijk in deze periode.. @molton; welke had je gehaald?
@dolfijn Ohja, Ik wist dat ik wat vergeten wat Die molton is gewoon zo'n lakentje, voor over het hele matrasje. Die losse kon ik niet vinden, zelfs bij prénatal lagen ze niet!
hihih ok, ben dus niet de enige die ze niet kan vinden Wil eigenlijk die wel hebben voor in de kinderwagen.. Dus nog maar even verder zoeken! Thanxx voor je antwoord in elk geval
@dolfijn Kan je ze ook niet op marktplaats zetten? Of anders misschien hier even een oproepje plaatsen? Enige wat ik nog kan bedenken ik bij babydump (aangezien we daar nog niet geweest zijn). Of misschien een grotere prénatal dan bij ons...
Ik heb ze gevonden Bij de hema verkopen ze gewone losse.. 2 stuks 6,- dus dat valt mee Volgende week maar even halen.. dan zijn we toch met de laatste spulletjes bezig en heb ik deze ook meteen.. HEMA - baby - bed - 2-pak molton onderlegger
@dolfijn Hé wat gek, dan heb ik er overheen gekeken van de week denk ik! Fijn dat je ze toch gevonden hebt! Ik was gisteren nog even wat aan het uitzoeken en zag dat er twee tussen de spullen van mijn schoonzusje zaten, dus hier ook compleet! Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht? Ik heb die vier uurtjes slaap van gisteren vannacht gelukkig weer kunnen compenseren. Héérlijk geslapen, werd niet eens wakker om te plassen dit keer en werd om 10.15u pas wakker! Kan nou niet zeggen dat mijn energie ook weer terug is, maar we gaan zo in ieder geval even lekker het bos in
Lekker, het bos in. Daar is het inderdaad heerlijk weer voor nu! Ik heb opnieuw niet zo'n beste nacht gehad. Gisterenmiddag nog wel even 2,5 uurtje geslapen, dat was wel even nodig! Gisteravond om 23 uur m'n bed in, eerst nog een beetje gelezen, maar vervolgens kwam ik gewoon niet in slaap... Tot ongeveer half 3 uur vannacht steeds liggen draaien vanwege de pijn in m'n rug en iedere keer opgestaan om te plassen. Vanochtend alweer om 8 uur wakker. Nu wil ik proberen om vandaag de hele dag wakker te blijven, zodat ik vanavond misschien zo moe ben dat ik wel in slaap moet vallen. Geen idee of dat de juiste manier is, maar ik weet het op dit moment ook even niet meer... Ik heb nu trouwens wel zo'n voedingskussen gekocht, voor in bed en op de bank (en straks natuurlijk voor als het kleintje er is). Daarmee lig ik in ieder geval een stuk comfortabeler. Vandaag zag ik in m'n agenda dat ik nog maar 6 weken hoef te werken en dan gaat m'n verlof al in! Hoe lang moeten jullie nog?
@Nuk Wat vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt Ik kan je helaas ook geen tips geven, heb meestel precies hetzelfde probleem. Gisteren wel gewoon doorgegaan, aangezien 's middags slapen niet lukte. 's Avonds nog verjaardag gehad en gelukkig was het zo gezellig dat ik mijn ogen open kon houden, waardoor we pas om 00.30 u in bed lagen. Toen inderdaad zo moe, dat ik vrijwel direct sliep. Misschien helpt het dus wel om vandaag even door te bijten en wakker te blijven en er vanavond niet al te vroeg in te gaan... Als je zo'n last van je rug hebt, helpt een hete douche dag niet? En heb je al oefeningen geprobeerd? Wij hebben ze op zwangerschapsgym behandeld: op handen en knieën en dan afwisselend je rug hol en bol maken. Heb zelf geen last, dus geen idee of het helpt! Hier nog 3 weken Heb nog 2 weken gewoon les, 3e week tentamens en als ik die gewoon haal, heb ik over 3 weken niets meer te doen. Anders moet ik nog hertentamen doen, denk dat die 2 weken later zijn, dus over 5 weken.
Ja, die oefening ken ik. Ben ook al een keer naar de bekkenfysio geweest en heb daar nog een andere oefening gekregen. Ik ben alleen nogal laks in het toepassen , misschien moet ik het echt iedere dag een paar keer doen, anders heeft het natuurlijk ook geen zin... Ik hoop voor je dat je al je tentamens haalt, dan ben je over 3 weken lekker al vrij, heerlijk!
@Nuk Haha, je moet ze inderdaad wel toepassen voordat het helpt ja Maar ja, 't zijn ook niet echt oefeningen die je op je werk of tussendoor kan doen, dus je moet er echt tijd voor vrijmaken. Ik ben ook nooit zo consequent met oefeningen, hoor Gelukkig amper last hier, dus dan is het niet zo erg! Je gaat trouwens wel lang door met werken, zeg! Denk je echt dat je dat vol gaat houden? Hoeveel werk je? Ik moet zeggen dat ik echt blij ben nog maar 3 weken te hoeven, dan eindelijk weer lekker bijslapen
@ElletjJo; hoe was je boswandeling? lekker van het weer genoten? Fijn dat je nog maar 3 weekjes hoeft en dan lekker bij kan slapen @Nuk; vervelend dat je zo slecht slaapt.. herken het gelukkig niet in die mate, maar echt lekker liggen is het momenteel ook niet Heb hier ook een voedingskussen maar kan daar echt mijn plek niet mee vinden is veelste dik en te groot.. hihih handoek oprollen en die gebruiken bevalt mij beter! @Werken; ik ben per januari nog maar 1 ochtend in de week bezig, werk voor mezelf dus kan het gemakkelijk zelf in plannen nog een maandje denk ik en dan even helemaal er tussen uit.. @oefeningen; moet er eigenlijk ook wel een paar doen en vooral om volledig te ontspannen maar ook hier mist de motivatie om ze concequent te doen haha en maar klagen als het pijn doet @Hier; vandaag niet echt mijn dag.. vanmorgen stukje gefietst om er even uit te zijn, maar daarna misselijk en moe dus me bed weer in gegaan.. ruim 1,5u geslapen maar misselijkheid jammer genoeg niet minder.. Kan niet echt me draai vinden vandaag, hoop niet dat ik alsnog de griep krijg.. Vanavond maar weer op tijd naar bed en hopen dat ik goede nacht maak
@dolfijn Sterkte meid, ik hoop dat je zo lekker kan slapen en je morgen weer een stuk beter voelt! Morgen zal ik weer uitgebreid reageren, nu even met manlief een spelletje doen en dan lekker naar bed! Ik hoop dat jullie vannacht allemaal lekker kunnen slapen!
Goedemorgen allemaal! @dolfijn Hoe gaat het nou met je? Ik hoop voor je dat het alleen van de vermoeidheid kwam; een griep zit je nou niet bepaald op te wachten! Heb je wel een beetje een goede nacht kunnen maken? Boswandeling van gisteren is helaas niet doorgegaan, omdat manlief er ineens geen zin meer in had.. Maar wel even op visite geweest bij zwager en schoonzusje, was ook erg gezellig Een hele tas vol met rompertjes, witte shirtjes en broekjes meegekregen, dus de kast stroomt hier inmiddels over Hier vannacht zelfs weer best goed geslapen! Wel regelmatig wakker geweest, maar niet als normaal een paar uur wakker gelegen. Vandaag dus maar weer hard bezig voor school en vanavond een voorlichtingsavond over borstvoeding. Ik ben benieuwd