Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ja daar heb ik ook wel zin in hoor!
    Ik zit aan de eetkamertafel lekker in het zonnetje en heb de deur van de tuin open staan, boven staat ook alles open.
    toen ik buitenkwam had ik wel zoiets van hmmm even een lapje hierover halen maar heb me ingehouden ;)

Net mezelf even verdiept in een pakket van de notaris, word je ook altijd zo vrolijk van, 20 blaadjes terwijl het ook gewoon in 1 zin normaal nederlands geschreven kan worden...

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Haha, succes met het vinden van die ene belangrijke zin ;) Ze kunnen het daar inderdaad altijd nodeloos ingewikkeld maken!
    Goed dat je je hebt ingehouden, jou kennende heb je vanavond toch wel weer energie over, haha :p

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Haha nou ben bang vanavond niet.... Kon het niet meer houden ;)
    De deur stond open, zon scheen naar binnen, vogeltjes fluiten....
    Dus ik ging aan de slag:
    Stoffen, stofzuigen, dweilen, nat lapje overal over gehaald, deuren schoongemaakt, ook buiten (in pyama broek (roze met beertjes ;))), wc schoongemaakt, bank uit elkaar gehaald en kussens staan nu buiten te luchten, opgeruimd, halletje opgeruimd, kapstok leeg, schoenenkast leeg om door manlief verder uitgezocht te worden...
    Ja was lekker bezig!
    Nu wachten op man zodat hij alle jassen naar boven kan brengen, kan ik ze wassen, en hij zijn spullen uitzoeken.
    Ook komt vriendin ieder moment dus zij zal ook wel denken hihi :D
    Nu wel een beetje last van mn ruggetje maar goed wel lekker in de weer geweest!
    Nu vanavond even alles wassen en als ik morgen een beetje vroeg wakker ben alvast wat leuke bloemen etc halen want die heb ik ook maar weggegooid ;)
    Morgen ook naar de vk, ben weer benieuwd!

Hoe is het met jullie?
    Wel jullie rust kunnen houden?

Liefs

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Hahaha, je hebt je toch niet in kunnen houden dus :p Geef je groot gelijk hoor, lekker in het zonnetje! Maar doe dan vanavond inderdaad maar heel rustig aan ;)
    Gezellig dat er nog even een vriendin langskomt! Veel plezier :)

@dolfijn Hoe gaat het met jou? 't Is zo stil van jouw kant afgelopen dagen, gaat het wel goed?

Hier wel m'n rust gehouden, morgen even kijken hoe het bij de vk gaat, maar durf niet zoveel meer na vorige week :p Ga zo even lekker wat bakken (appeltaartjes of appelcrumble denk ik) en koken. Vanavond nog even de was opvouwen en strijken en dan is't weer genoeg geweest voor vandaag!
    Ben echt ontzettend moe, is niet meer gelukt om vandaag nog even te slapen, dus vanavond er maar vroeg in. Schoonmoeder probeerde nog of we daar wilde eten vanavond, maar 't is gelukt om 'nee' te zeggen :p

Helaas niet veel gerommel meer, af en toe nog eens een krampje, en de kleine is weer lekker aan het feesten ;) Manlief heeft liever dat ze nog even wacht tot na het weekend, dus daar gaan we dan maar vanuit :p

Morgenochtend al om 8.30u bij de vk zijn, omdat man meegaat. Hij wilde niet dat ik met de bus ging, maar hij moet wel weer een beetje optijd op z'n werk zijn, dus dan maar vroeg. Om 7u dus de wekker, douchen als we weer thuiskomen, want anders wordt het wel heel erg vroeg. Ben toch blij als die buik eraf is en alles weer op het normale tempo kan ;)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik ben er weer hoor.. alles liep giga uit en hadden ook nog gesprek over zoonlief in ZH..

Controle VK was op zich wel goed; bloeddruk is niet verder gestegen (ook niet gezakt..) en Dummie ligt nog niet vast in bekken.. VK was eigenlijk heel duidelijk; zorgen dat ik snel beval.. want lichaam gaat nog meer problemen geven..
    Ze wil kijken of ze volgende week al kan strippen zodat er misschien wat gang in komt, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe ik deze wk doorkom.
    Instructies deze wk; gaan liggen al vliezen breken omdat Dummie nog niet volledig is ingedaald en bellen bij welke klachten dan ook..
    Ze kon vandaag eigelijk weinig doen..

Zoonlief blijft minimaal tot vrijdag in het ziekenhuis, er is geen duidelijkheid over hoe zijn suikers nu zo heen en weer kunnen vliegen en ze krijgen hem niet op schema.. Erg vaag dus..
    Zoonlief was erg teleurgesteld en wil graag naar huis, maar begrijpt dat wij het nu niet vertrouwen en dat er eerst meer stabiliteit nodig is..

Ok, jullie zijn weer op de hoogte :p ik ga even snel verder, vanavond open dag met andere zoon in Harderwijk.. dus snel eten en dan weer door..
    Sorry, rustig aan doen is er vandaag niet echt bij ;)

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @ elletjo, tja kon het echt niet laten haha!
    Goed dat je lekker thuis ben gebleven! Lekker dat je al zo vroeg naar de vk kan! Ik kan nooit een vroege afspraak krijgen!!!!
    @ dolfijn, vervelend dat met zoon nog zo moeilijk is! Ben benieuwd hoe je de week door komt en of ze dan volgende week wat voor je kunnen beteken!!!! Schiet niet zo op he meis...

@ hier, Lekker gegeten en nu heerlijk voor de tv, vriendin in naar vergadering van dr werk. Ze was helemaal enthousiast over mn buik en wilde ook even voelen ;) (hou ik normaal niet zo van haha maar zij is stuk ouder als mij en twijfelt zelf of ze uberhaupt ooit kinderen wil etc) maar ze was helemaal enthousiast en emotioneel van iedere beweging van ukkie, zo lief!

Weer 2 nieuwe boeken gehad via via dus kan er weer tegenaan ;)

Man was helemaal onder de indruk van mijn schoonmaak toestand haha, was wel grappig!

7. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hey meiden
    Ukkie is echt zo ontzettend actief, is echt niet normaal!!!
    Zo actief is uk nog nooit geweest, alles zie je door mn velletje heen draaien!!!!
    Zou dit kunnen omdat ik vanmiddag zoveel gedaan heb in 2 uurtjes of zijn dit misschien voortekenen???
    Liefs

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

Hier echt heerlijk geslapen :D toch het voordeel van een drukke dag denk ik dan maar :p
    Ben er 2x uitgeweest om te plassen maar verder van 22 -07u geslapen.. echt lekker!

@Siepie; ik hoop dat het bij jou voortekenen zijn, hoor het namelijk wel vaker dat kleintje zo actief is net voor bevalling..
    Gewoon lekker van genieten en het verder maar over je heen laten komen denk ik ;)

@Hier; schiet idd nog niet echt op, maar vk was gewoon heel duidelijk.. en normaal strippen ze ook echt niet met 38/39 wk maar ze ziet wel in dat dit niet heel lang moet gaan duren..
    Vind het wel super dat ze zo mee denkt! Ben heel benieuwd wat er deze wk allemaal te gebeuren staat, manlief is er van overtuigd dat het as vrijdag geboren gaat worden :D hihihi ik verwacht zaterdag nog op visite te gaan bij onze beste vrienden.. we zullen zien wie gelijk heeft! :D

Vandaag proberen rustige dag te houden, want gister was wel heel veel..
    Fijne dag vandaag! xx

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Fijn dat de vk zo meedenkt! Hoop voor je dat man gelijk heeft over vrijdag ;) Zou in ieder geval heel mooi zijn als je volgende week gestript kan worden.
    Wat een tegenslag dat zoon nog zo lang in het ziekenhuis moet blijven.. Kan me voorstellen dat hij het helemaal zat is daar! Hopelijk komt er nog wat meer duidelijkheid over zijn situatie..

@siepie Haha, hopen dat het voortekenen zijn, meid ;)

Wij gaan nu even snel langs de vk, dan kan man naar zijn werk en ik terug m'n bedje in ;) Vind het wel erg vroeg vandaag!

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel veel succes ElletjJo! hopelijk is alles goed en kun je snel gaan bevallen :)

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv-->
    14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!!

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Weer terug van de vk en alles was weer goed met de kleine meid! Ze had het over een flink kindje (de andere vk schatte haar op 7 pond), dus ben benieuwd...
    Bloeddruk was weer hetzelfde (onderdruk van 82), dus weer niet gestegen gelukkig. M'n lichaam schijnt er ook wel aan te wennen, aangezien ik er minder last van heb en minder vocht vasthoud dan vorige week (zolang ik rustig aan doe dan :p).
    Maandagavond nog een keer op controle en de keer daarna komen ze thuis om te strippen als dat dan nog nodig is. Laten we hopen van niet ;)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat alles goed was meis! en goed om te horen dat jouw bloeddruk ook niet verder is gestegen.. Minder vocht vasthouden is helemaal fijn zeg! Ik hoop dat er inderdaad niet gestript hoeft te worden bij je en dat je gewoon snel mag gaan bevallen..

Duik nog even lekker je bedje in, doe ik ook :)

Tot later! xx

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hcuh, had ik iets gemist? Toetie is bevallen en ik heb er over gelezen??? OMG...

hartelijk gefeliciteerd Toetie! Dat je zeker en vast mag genieten van je kleintje!!!!

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Goedemorgen!
    Nou hier niks aan de hand hoor!!! Ukkie is wel heel actief gebleven en als ik omdraaide flink aan het protesteren ;)
    Nu ook heel actief, zo naar de vk dus ben benieuwd!
    Mn rug is nog steeds beurs van gister en heb spierpijn in mn billen en benen haha.

Fijn dat alles goed was elletjo, ben benieuwd hoor bij je!
    Spannend dolfijn als je man zegt vrijdag!!! Wie zal er gelijk hebben?!

Wij ook nog weinig gepland staan; behalve die stoel plakken dan hihi! Ja vrijdag kraamvisite en smiddags vriendin met kleine op bezoek en hoop zaterdag nog even naar de stad te kunnen.
    Heb al weken zo'n trek in een chocolade truffel taartje hihi dus ik zei al tegen mn man, ukkie wordt denk pas geboren na zo'n overheerlijk taartje ;) :D
    Hij wil wel met me mee naar de film, van vriendin nog steeds geen reactie, die is druk bezig met dr werk, sporten en vakanties ;)

Heb nu lekker de was buiten hangen maar schijnt de zon niet, beetje jammer! Hoop dattie nog komt!

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Heb je nog een beetje goed kunnen slapen?

@siepie Haha, doe maar lekker rustig aan vandaag dan! Toch een beetje veel te veel gedaan gisteren ;) Succes bij de vk zo!
    Inderdaad een beetje jammer van het zonnetje! Maar het waait hard genoeg, dus je was zal sowieso wel drogen!
    Gezellig dat je man mee wil naar de film :) Toch leuker dan alleen! Hopelijk blijft de kleine dan nog heel even zitten, dan kunnen jullie nog even samen weg en vrijdag op kraamvisite ;)
    Zo'n chocolade truffeltaartje klinkt heel lekker! Ga je die zelf maken?

@hier Net even een uur met moeder aan de telefoon gehangen, is altijd wel gezellig! Slapen was nog niet heel veel van gekomen, maar ga dat zo toch nog maar even proberen. Gisteren weer meegeweest naar muziek, dus was vrij laat dat we sliepen. Denk dat ik vanavond maar thuis blijf en weer lekker vroeg onder de dekens kruip. Hoop eigenlijk dat ons ukkie nog zeker tot het weekend blijf zitten, aangezien man volgende week zaterdag een concert heeft en ze bij muziek verwachten dat hij er gewoon bij is als de kleine deze week geboren wordt.. Maar als het concert nog in de kraamweek valt, vind ik dat we alle reden hebben om te zeggen dat hij er niet is, dan heb ik hem gewoon hier thuis nodig! Anders is hij van ongeveer 15.00-23.00u weg en 'k weet niet of ik dat wel zo fijn vind dan ;)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Kan me goed voorstellen dat je dat niet zo fijn zou vinden ElletjJo.. dat is wel een hele tijd dat ie weg zou zijn.. ach, gewoon maar afwachten hoe het loopt en dan aangeven wat jij zou willen, dat is het belangrijkste!

@Siepie; succes bij de VK, ik ben benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen!
    en idd jammer van het zonnetje, hier ontbreekt ie ook maar waaien doet het wel (koud windje!) Ga lekker zo'n taartje halen en ervan genieten meis.. af en toe jezelf verwennen mag echt wel hoor!

@Nachtzon; hahah ja blijkbaar heb je er overheen gelezen dan :p

@Hier; nog een uur gelegen maar niet meer kunnen slapen, ach heb het in elk geval geprobeerd :)

18. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    OMG serieus??? ik ga eens terugpiepen... zoooooow erg :(

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ik...ik...ik heb er idd over gelezen :) :(

20. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Jammer dat je niet meer hebt kunnen slapen, maar van even liggen rust je ook uit! ;)

@Nachtzon Haha, kan gebeuren, bij deze dan :p

Deel Deze Pagina