Jeee het rommelt weer! Nog steeds alleen m'n onderbuik en eigenlijk een constante kramp (al 1,5 uur lang), maar 't is het begin. Hopen dat het een dezer dagen doorzet! Zei net wel dat ik het het liefst na het weekend heb, maar toch zou vannacht ook niet verkeerd zijn Maar goed, we wachten rustig af, voor 't zelfde geld is het zo weer over en duurt het nog 3 weken...
Ik ga voor je duimen dat het doorzet doe dan maar vannacht hihi anders komen we zo dicht op elkaar te zitten als ik maandag wel gestript ga worden.. duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
Ik zal m'n best doen, haha En anders bevallen we 'gezellig' samen! 't Is voor nu weer even opgehouden, ben heel benieuwd wat het gaat doen!
haha dat kan natuurlijk ook "gezellig" samen bevallen Ach, we wachten het maar gewoon af.. had topic geopend voor tips om bevalling op te wekken.. maar echt DE tip heb ik nog niet gekregen hihihi dus zit weinig anders op dan gewoon afwachten..
Haha, heb al vanalles voorbij horen komen: ananashart, seks, trappen lopen, tonic... Maar ben er toch van overtuigd dat de kleine pas komt als ie daar klaar voor is
hey meiden zo'n taartje zal ik niet zelf bakken hoor, alles mislukt wat ik bak haha! bij de vk was alles in orde, bloeddruk was ietsjes hoger als de vorige keer maar niet iets om me druk om te maken. ukkie ligt wel helemaal goed ingedaald en ligt echt heel goed laag dus dat was positief. nu maar afwachten gewoon. volgende week donderdag op de uitgerekende datum weer een afspraak staan! evt mag ik gewoon 2 weken over tijd lopen, ze wiillen liever niet inleiden omdat dit ook niet zonder risico's is maar ik weet niet of ik het fijn vind. wil er iig goed over nadenken en al is het misschien wat voorbarig maar goed. wil iig niet op 4 april bevallen haha. maar ja alles kan maar wil er toch wel even over verzinnen hoe/wat etc. voel me vandaag op zich heel goed, wel erge spierpijn in mn benen en billen maar ja na al die drukte gister middag is dat ook niet heel vreemd natuurlijk! verder even leuke bloemetjes gekocht, bij mn moeder geweest en f boodschappen gedaan (moet morgen avond alleen eten, echt zo ongezellig!!!), mn was is helaas niet droog, beetje jammer!!! ook aan het mailen geweest met mn school en heb een voldoende voor 2 verslagen ben zo trots op mezelf!!! Als ukkie er straks is dan alles in gang zetten om het echt af te ronden!!! nog even klagen hoor; had nog helemaal niks van mn collega's gehoord, vond ik best raar aangezien ik die normaal altijd wel zag en sprak etc. nu net even met 1 op hyves zitten kletsen en wat blijkt; ze mogen van mijn locatiehoofd geen contact met mij opnemen want dat zou ik niet willen???? Grrr.... het enige wat ik gezegd heb is dat ik geen mailtjes hoef te ontvangen over besprekingen en nieuwsbrieven etc... Mijn locatiehoofd is zo oneerlijk!!!! zo dat moest er even uit!!!! @elletjo, rommelt het nog???
@siepie Fijn dat alles goed was! Kan me het heel goed voorstellen dat je niet die 2 weken overtijd wil, hoor, daar zie ik ook echt tegenop! Maar daar moeten we nog maar even niet over nadenken, gewoon erop vertrouwen dat de ukkies binnenkort uit zichzelf gaan komen Echt super van je verslagen! Zou fijn zijn als je na de bevalling alles kan afronden Wat raar van je locatiehoofd, zeg! Misschien dat die je een beetje probeerde te beschermen tegen collega's die veel te nieuwsgierig zijn? Gelukkig dat je nu hebt kunnen aangeven dat je het wél op prijs stelt als ze contact zoeken! @hier Rommelt met vlagen, op dit moment even niet. Lijkt wel of de kleine steeds aan het twijfelen is of ze zal komen of niet Net weer verschrikkelijk gebaald van s-moeder: Eerst bellen op mobiel, maar ik was aan het eten koken, dus nam niet op. 10 minuten later probeerde ze het op de huistelefoon, zelfde verhaal (stond met m'n handen vol) en vervolgens belt ze man (die toevallig net binnen kwam lopen) of ik toevallig in de buurt ben. En dit alles om te vragen hoe het gaat, alsof ze er niet op vertrouwt dat ik haar inlicht als het niet goed gaat of als de kleine geboren is... Kan me er zó aan irriteren! Ik voel me steeds verplicht om haar iedere dag op de hoogte te houden, alsof ze me stalkt! Betekent dus dat ik ook niet onopgemerkt kan bevallen op deze manier. Denk dat ik het van de week toch maar eens ga zeggen, ben er nu echt klaar mee... Sorry voor mijn klagen Manlief is vanavond weer naar muziek. Gaat vandaag wel laat worden denk ik, aangezien ze in een ander gebouw repeteren i.v.m. een musicalgroep die meedoet. Ga zo dus maar lekker m'n bedje in en hopen dat we er vannacht een heeeeeeeele lange nacht van kunnen maken Morgen helemaal geen verplichtingen, buiten de boodschappen 's avonds om, dus een heerlijk dagje relaxen! Kijken of ik dan eindelijk het haken onder de knie kan krijgen, want dat lukt nog steeds niet helemaal. Probleem is dat het met roze wol moet en ik dus niemand kan vragen om te helpen (mogen nog niet weten dat we een meid krijgen), dus zal het echt zelf moeten uitvogelen En anders komt het in de kraamweek wel! Welterusten meiden! Hoop dat jullie ook een beetje een goede nacht kunnen maken weer
hoi allemaal wat hebben jullie veel getypt zeg. ik mocht gelukkig vandaag lekker naar huis wat was ik gelukkig. even snel een kleine update van hier. zoals jullie weten ben ik zaterdagnacht begonnen met weeen krijgen en zaterdag om rond 6 en ben ik naar het geboortecentrum gegaan lekker in bad geweest jammer genoeg vlotte de ontsluiting niet daarvoor hadden ze het vruchtwater gebroken daar kwamen ze erachter dat dewi in het vruchtwater gepoept had waardoor ik naar het ziekenhuis zelf moest. ook daar vlotte de onsluiting niet en de kleine was niet bewegelijk genoeg het lukte ze niet om bloed af te nemen van de kleine ook had ik al persweeen heb uiteindelijk weeen opwekkers gekregen veelste hoog en daarbij ook pijnstilling. ook toen vlotte het niet en zijn ze over gegaan op een keizersnee met ruggeprik.. ondanks dat dewi vruchtwater in de longetjes heeft gehad reuteld ze een beetje als ze zich druk maakt. achter had ze ook een knoop in de navelstreng gehad dit waarschijnlijk als sinds het moment dat ze ook in stuit lag. dus ben blij dat ze hebben ingegrepen en gelukkig een keizersnee gehad. al met al waren ze heel verbaast hoe snel ik alles weer kon en mocht ik snel weer gaan nu zijn we lekker thuis en gaan we ervan genieten ga snel weer op jullie reageren.........
oooh wat klinkt dat alles spannend idd maar goed dat ze ingegrepen hebben!!!! nu ben ik dan wel de eerste die je persoonlijk mag feliciteren hahahaha dus hier: VAN HARTE GEFELICITEERD Toetie Heb je een fotootje van je schatje? xxx
@toetie Wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Nog een keer van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Klinkt allemaal niet zo fijn hoe het gegaan is, maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en kan je nu eindelijk genieten van jullie wondertje Hoop dat je snel weer herstelt!
fijn dat jullie weer thuis zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @elletjo, gewoon zeggen tegen je schooonmoeder hoor, zo lastig anders steeds, je mag toch nog wel iets doen? Wie weet lag je wel lekker te slapen en maakte ze je wakker!!! Mijn locatiehoofd hoort alleen wat ze wil horen en dat is nogal eens een probleem Hier lekker rustig avondje op de bank voor de tv. Morgen lekker niksen en savonds toch met een vriendin naar de film En heb weer een leuk boek om te lezen (mn moeder vanmiddag een boek gekocht voor zichzelf wat ik dus gelijk maar mee heb genomen hihi) Slaap lekker allemaal!!!!
Wat fijn dat je weer thuis bent Toetie! Goed dat ze ingegrepen hebben al was het voor jou vast even een hele heftige rollarcoaster Neem je tijd om alles te verwerken, te herstellen maar vooral om te genieten! Nogmaals; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Dewi! @Hier; weer redelijk geslapen.. echt fijn dat ik gewoon me nachtrust kan maken op het moment.. Moet er wel uit om te plassen maar zodra ik lig slaap ik verder. Wel iets meer aan het draaien geweest omdat ik kramp in de linkerzijde van mij bekken kreeg zodra ik daarop lag, maar ach.. we hebben de nacht weer volledig in bed door gebracht Vandaag even aan het schoonmaken en hopelijk is eindelijk het geld van verkeerd gestorte uitkering er en kan ik gaan shoppen Fijne dag allemaal! xx
@siepie Je hebt gelijk wat betreft m'n schoonmoeder, maar ik krijg het er maar niet uit! Ga vandaag nog maar een poging wagen als ze weer belt Haha, het scheelt dat je het boek ongetwijfeld vandaag ook weer uit hebt, dan is je moeder hem niet lang kwijt Leuk dat je vriendin toch nog meegaat naar de film! Alvast veel plezier vanavond! @dolfijn Fijn dat je weer een beetje hebt kunnen slapen vannacht! Vervelend als je steeds ligt te draaien om een lekkere houding te vinden he.. Nog hooguit een paar weekjes, dan is dat ook weer over Hoop voor je dat je vandaag lekker kan gaan shoppen! @hier Ook wel een redelijke nacht gemaakt en lekker uitgeslapen tot 10.30 uur! Schrok ineens wakker van de buren die aan het verhuizen zijn, haha! Kleine lag wel de hele nacht op m'n blaas, dus moest er vaak uit (meestal voor niets), maar viel gelukkig snel weer in slaap. Net belde manlief nog even op, dat hij wel wat gezeur bij de muziek verwacht als hij er volgende week zaterdag niet bij is met het concert. Ze verwachten van hem dat als ik op dat moment niet aan het bevallen ben, hij wel gewoon komt. We hebben samen afgesproken dat hij alleen komt als dan de kleine nog niet geboren is (en geen aanstalte maakt ) en daar hebben ze het maar gewoon mee te doen! Stel dat ze na het weekend geboren wordt, zitten we er echt niet op te wachten dat hij de een hele zaterdag weg moet... Viel me wel op dat het allemaal (oudere) stellen zonder kinderen waren die er moeilijk over gingen doen... Betrap mezelf erop dat ik me er verschrikkelijk druk over kan maken, dus probeer het vanaf nu maar te laten rusten en er lak aan te hebben wat zij ervan vinden Verder vandaag een beetje in huis bezig. De strijk al een week voor me uitgeschoven, dus zal er toch maar aan beginnen zo (enige in huis waar ik écht een hekel aan heb ) en denk dat ik de kapstok maar eens ga opruimen. We zijn maar met z'n tweeën, maar dat ding hangt helemaal vol! Oja, en natuurlijk even kijken of ik het vandaag dan eindelijk voor elkaar krijg om een bloemetje te haken! Volgens mijn moeder was het héél makkelijk; dan ben ik zeker een enorme kluns, haha Misschien binnenkort toch maar even een boekje kopen in plaats van beschrijvingen van internet te plukken!
@dolfijn, en kun je gaan shoppen??? @elletjo, staat er op youtube geen filmpje over zo'n bloemetje, heb er volgens mij zelf ooit wel eens een filmpje van gezien!!! Lekker dat je zo lang geslapen hebt! En die muziek, ja ik snap wel dat je zo reageert, zou het ook niet fijn vinden als mn man gelijk weer op pad zou zijn. Vind het nu al niet fijn als hij er savonds met eten bijv. niet is en dan rond 22/22.30 thuis komt. @hier, beetje rommelig geslapen, steeds naar de wc, ook wel met vlagen steeds misselijk (kan niet zo goed tegen dat gevoel), heel warm snachts en last van mn linker been/heup/bekken dus eerdat ik uit bed was steeds... Werd om half 10 wakker dus op zich nog wel lekker geslapen. Boek is inmiddels al over de helft uit dus ga ik zo maar even uitlezen denk ik Heb ineens wel veel energie en behoefte om iets te gaan doen, wil lekker gezellig plantjes kopen voor buiten, beetje opruimen overal, even naar dorp.... Maar weet dat als ik onderweg ben, bijv. naar dorp dat ik dan niet meer terug kom omdat ik te weinig energie heb om heen en weer te lopen, als ik met de auto ga kan ik bijna niet meer parkeren (geen stuurbekrachtiging dus ik moet hangen aan mn stuur) en als ik plantjes ga kopen moet ik alles toch weer tillen en ik moet mn stoel plakken maar daar heb ik dan weer geen zin in haha. Ben niet lastig ofzo ben gewoon 'bang' dat als mn stoel af is ukkie ook gelijk wil komen haha dus misschien moet ik m toch maar af gaan maken, morgen heb ik er ook geen tijd voor. Tja waar je je allemaal wel niet druk om kan maken he als je thuis zit whaha.
@siepie Doe rustig aan hoor! En vooral geen dingen doen waar je geen zin in hebt of waarvan je weet/bang bent dat ze je niet meer gaan lukken Staan op youtube genoeg filmpjes, maar 'k krijg het niet voor elkaar
Ow lijkt me zo frustrerend als iets maar niet wil lukken!!!!!!!! Ja ik weet het en doe ook rustig aan maar pfff, wil soms zo graag wat wat dan niet lukt en dan krijg ik weer de kriebels met die stoel en dan lees ik over die volle maan en dan denk ik owjee...... Dalijk heeft Ukkie een mooie kamer zonder stoel en dan .... lang leve de hormonen Haha knipoogpoppetje, mn tekens staan anders dus schiet lekker op!
@siepie Hahaha, dan doet je ukkie het toch even met een stoel die nog niet helemaal af is? Snap je wel, hoor! 't Is dat ik nu echt nergens meer energie voor heb (na even stofzuigen ben ik zó moe, dat ik moe nadenken hoe ik m'n ene been voor de andere moet krijgen), maar die weken dat alles iedere dag helemaal spik-en-span moest zijn, zijn hier volop geweest! Gelukkig toen nog alle energie om het te doen en alles is nu dus wel ongeveer af. Behalve de stoel voor de babykamer, haha, die moet nog een keer geschuurd en een laagje verf. Kan je niet je man vragen of hij een avondje helpt met die stoel als je hem perse af wil hebben? Of misschien je moeder, kan ze meteen weer het boek meenemen, haha Probeer je niet gek te laten maken, meid, als de kleine een bedje heeft om in te slapen, heeft het voorlopig genoeg
Hallo Meiden, Na een wat turbulente periode hoop ik er nu toch bovenop te zijn en weer vaker aanwezig te kunnen zijn. Met mij ging het even iets minder, mijn bloed was weer niet goed dus weer opnamen en alle rotzooi die je maar kan bedenken baalde er zo van maar goed wat moet moet. Ze wilde me na de bevalling een bloedtransfusie geven maar dat zag ik zelf toen niet zitten en heb er alles aan gedaan om dat te kunnen voorkomen. Had ik het maar nooit gedaan en gewoon die transfusie genomen dat was mijn bloed sneller weer goed waarschijnlijk omdat ze toch gezond bloed toe voegen aan een lichaam dat vecht tegen medicatie ipv het toe laat en op neemt. Eindelijk weer na 10dagen opnamen mocht ik weer naar huis en was ik weer een stuk fitter en voelde me een stuk gezonder als voor ik het ziekenhuis weer in ging. Was net een dag thuis toen mijn vriend s´nachts thuis kwam van werken met 2de graads brandwonden op zijn voet dus hij had een ongelukje gehad op het werk met een waterkokertje voor onderweg. Dus die heeft hier nu bijna 1.5week thuis gezeten en nu eindelijk is de rust weer terug. Caithlynn doet het echt super goed gelukkig alleen wat verkouden maar dat komt door het weer en is ook weer stukken beter nu. Ik zag dat Toetie bevallen is van een dochtertje Dewi Gefeliciteerd ga zo even terug lezen hoe en wat is aan de reactie van de andere meiden te lezen niet helemaal lekker gegaan ik ga snel even terug lezen. Zijn er al meerdere ook bevallen al? In iedergeval heel erg sorry dat ik dus even niet heb kunnen komen hier. Eerlijk gezegt was ik ook helemaal vergeten een berichtje te sturen naar de damens waar ik een nummer van heb sorry daarvoor ook. Er ging nogal wat door mijn hoofd toen ik weer opgenomen werd. Liefs, en dikke knuffel voor jullie allemaal
Lieve Kappie, je moet je niet schuldig voelen meis! Natuurlijk had je even genoeg aan jezelf en zat je vol gevoelens dat je weer werd opgenomen Wat ontzettend vervelend dat het zo allemaal is gegaan meis! Ik hoop echt dat je er nu bent en dat je nu kan gaan genieten, want daar ik zo ook maar weinig van gekomen ben ik bang.. Fijn dat jullie meissie het wel goed doet Ga lekker genieten en voel je tot niets verplicht! KNUF meis! @Siepie; hahah lekker besluiteloos als ik het zo lees, herken het wel.. wil veel doen maar eigenlijk dan toch ook weer niet ach, gewoon doen waar je zin in hebt en meer niet! @ElletjJo; hoop dat het nog gaat lukken met bloemetjes haken.. hihihi lijkt me heel frustrerend als het niet lukt, ik geloof niet dat ik op dit moment iets moet gaan doen wat ik nog niet ken want ik denk dat het snel in de prullenbak beland @Hier; geld is er nog niet dus shoppen is er niet bij helaas.. zo weer naar zoonlief in ziekenhuis en dan even rustig liggen.. best veel gedaan vanmorgen met schoonmaken, wil eigenlijk nog was opvouwen maar geloof niet dat ik het moet doen