Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lelle23, Jan 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @kappie Fijn dat je er weer bent!! :D Voel je niet schuldig dat je niets hebt laten weten hoor, je had je handen al vol aan jezelf. Lijkt me logisch dat je daar even niet aan dacht/je hoofd er even niet naar stond.
    Balen dat het allemaal zo gegaan is, dit is ook niet echt hoe je je kraamperiode voorstelt! Gelukkig dat het allemaal weer goed met je gaat en de rust weer een beetj wedergekeerd is. Hoop dat je nu lekker kan gaan genieten van je gezinnetje! In ieder geval heel fijn dat het met Caithlynn allemaal goed gaat :)

Om je even snel bij te praten: Toetie is inderdaad bevallen, derest zit nog 'geduldig' af te wachten ;)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv-->
    14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!!

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Haha, ja, is héél frustrerend! Ben er net maar weer mee opgehouden, volgens mij is het niet goed voor de bloeddruk, haha :p
    Laat de was inderdaad maar lekker zitten, die wacht wel tot morgen ;) Succes straks bij je zoon! Gaat het al de goede kant op met hem? Anders zou hij morgen naar huis mogen toch?
    Balen dat je nog steeds niet kan shoppen... Hopelijk schieten ze een beetje op en gaat het nog lukken voor de bevalling! En anders kan je lekker shoppen als de kleine geboren is, heerlijk in het zonnetje met de kinderwagen ;)

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    haha dat is altijd nog optie ElletjJo :) maar toch zou ik graag nu nog even willen.. maar goed, we wachten het af.. misschien einde van de middag zodat het dan morgen misschien gaat lukken..
    Zoonlief gaat redelijk, hij heeft vannacht weer voor het eerst zijn langwerkende insuline weer mogen spuiten dus straks eens horen wat dat heeft gedaan..

Tot straks meiden! xx

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @dolfijn Kan me heel goed voorstellen dat je nú wilt hoor ;) Hoop ook echt voor je dat het nog gaat lukken!
    Wel een goed bericht dat hij weer insuline heeft mogen spuiten! Hopelijk reageert z'n lichaam daar goed op, kan me zo voorstellen dat hij het inmiddels wel meer dan zat is in het ziekenhuis!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @kappie, gezellig dat je er weer bent! Fijn dat het beter met je gaat en dat de kleine het goed doet!
    @dolfijn, balen dat het er nog niet is zeg! Ben benieuwd hoe het met je zoon gaat! shoppen met dummie is ook leuk maar wel irritant dat je niet kan doen wat je wilt!
    rustig aan he, de was loopt niet weg!
    @elletjo, tja dat is ook zo hoor met die stoel maar pff kan me er zo aan ergeren! Heb toch nog wel een stuk gedaan maar was het toen weer zat en ben lekker mn boek gaan lezen, hij is uit ;) Mn moeder kan me niet helpen want de stoel is in kleur en zij weet niet wat het wordt! Man helpt wel eens maar hij plakt scheef dus dan witte stukken ...

Hier boekje gelezen = UIT!
    aantwacchten op vriendin dus wordt kort stukje denk dus als ik ineens afsluit ;)
    ook aan het bedenken voor een kado voor mn moeder, heb al wat namens ukkie mmaar moet zelf ook nog wat.
    ideeen zijn welkom ;) ook namens mn broertje, bedrag mag rodn de 50 euro zijn.
    van mn vader krijgt ze een ereader dus als idee kunnen we wel boeken geven maar ja wil eigenlijk ook nog wel wat anders aangezien ik ook voor de oma's op pad moet nog.

Net ook ruzie gemaakt met de school waar ik die opleiding doe, ik heb veel vrijstellingen gekregen, ook voor de lessen en toetsen dus nu schijnt dat ik helemaal geen vrijstelling voor de lessen had mogen krijjgen en bla bla bla.
    Maar ja is hun probleem, hadden ze het maar niet moeten geven, ik heb nergens om gevraagd!
    Dus hele rellen daar binnen de opleding wie toestemming heeft gegeven etc etc.
    tip voor hun: maak geen ruzie met een zwangere hahahaa
    nou ik ga!
    doei doei
    Ben hard

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ben hard :p whahahahaha

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    #1028 Chocoladekoekje, Mar 17, 2011
    Last edited: Mar 17, 2011
    @siepie Hahaha, dan zou ik man inderdaad ook niet mee laten plakken ;) Maar meid, alle beetjes helpen: als je iedere dag een klein stukje doet, komt ie vanzelf een keer af!
    Balen van je school zeg... Hoop dat ze er niet al te moeilijk over blijven doen!
    Lastig altijd om een cadeau voor moeders te vinden! Heeft ze geen hobby's waar je dingen voor kan kopen? Zo is mijn moeder bijvoorbeeld gek op koken en dan met name bijzondere dingen. Dus een kookboek met speciale gerechten/een speciaal thema is dan altijd leuk...
    Veel plezier vanavond!

@hier Vandaag verschrikkelijk veel last van hormoontjes en net dan ook weer helemaal in tranen omdat ik besefte hoe ik het getroffen heb met mijn man :) 'k Geloof dat hij het wel lief vond, haha, maar 't sloeg weer nergens op :p
    Zo eens lekker douchen, frist weer een beetje op! En dan koken en wachten tot manlief thuis komt, die wilde me vanavond wel gaan helpen met haken, dus hoop dat het dan wel gaat lukken ;) Hij heeft het zelf ook nog nooit gedaan, maar 2 zien meer dan 1 toch :p

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook last van de hormonen, maar meer de FURY hormonen... gadver met wat een kerel ben ik toch samen, t'is om t schijt te krijgen :( altijd moet ie alles beter weten en beter doen...

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heel netjes gaan liggen nadat we in het zh zijn geweest.. Zoonlief schommelt flink van boven naar beneden en weer terug in zijn suikers.. maar er is in elk geval weer reactie op de medicatie :) Het verdere instellen zullen ze hoogstwaarschijnlijk vanuit thuis willen doen dus denk wel dat er morgen een ontslag gesprek is.. Ben benieuwd!

Zelf even beroerd op dit moment, veel hoofdpijn en wat misselijk.. hopelijk zakt het straks na het eten.. anders ben ik bang dat ik toch de VK nog een keer moet bellen :( eerst maar eens eten.. dan zien we wel weer verder..

Eetse meiden! xx

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @Nachtzon Dat is minder, meid! Die hormonen spelen hier ook wel eens op, maar kan ze gelukkig aardig goed onder controle houden (in de zin van dat ik dan maar niets zeg en ga lopen mokken in plaats van overal commentaar op te hebben).

@dolfijn Fijn dat hij weer reageert op medicatie! Hopelijk mag hij dan morgen echt naar huis en gaat het lukken om de boel weer een beetje stabiel te krijgen.
    Doe jij maar even héél rustig aan en inderdaad maar weer bellen als het niet over gaat... 't Is dan even niet anders, maar je kan maar beter geen risico lopen. Wel goed dat je net nog even bent gaan liggen :)

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    ik weet niet eens of het wel degelijk mijn hormonen zijn die schuld zijn, of dat hij wel degelijk stom doet... er is hier een winkel opengegaan, een nieuwe... en hij wist dat ik de hele tijd met hem samen wilde gaan...
    nu vandaag vertrekken we dus en zitten in de auto, zegt ie opeens met zo een lach van "haha, heb ik je" dat hij reeds twee keer geweest is naar die winkel en dan zegt ie:" wordt nu wel niet boos he", nog steeds lachend....ik ben uit de auto gestapt en terug naar huis gegaan en heb hier eerst eens een potje gehuild...

reageer ik nu over???

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hihihi nachtzon, het was natuurlijk niet zo leuk van hem.. maar dit zijn idd je hormoontjes :) gooi het er lekker maar even uit, want het kan je erg dwars zitten als je er niets mee doet.. KNUFFEL!

14. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn is wel fijn dat je zoon waarschijnlijk weer naar huis mag... succes ermee.
    @nachtzon hormonen daar blijf je nog wel last van hebben heb ze ook nog steeds hahaha dus je kunt je lol nog op...;)
    @elletjo fijn van je schoonmoeder hoop dat je het toh duidelijk kan maken.
    @kappie maak je geen zorgen eerst goed herstellen en dan de rest wel fijn dat het veel beter gaat.

@hier hier gaat alles rustig dewi krijgt haar laatste fles om 00.00 en slaapt lekker door tot 06.00 en dan moeten we haar wakker maken anders is ze te lang zonder voeding (ze word niet zelf wakker)....:D dus we mogen ons super gelukkig prijzen wel is ze een hongerlijertje en krijgt ze wel meer voeding als andere kleintjes op deze leeftijd dus een lekker dikkertje krijgen we:p
    voor de rest ben ik nogal makkelijk over me grens aan het gaan moet ik echt op letten ja maar is moeilijk.
    mag 6 weken helemaal niks doen behalve poetsen op begeven moment op buik hoogte... dan op nacontrole en mischien dat alles dan weer netjes genezen is...

oooh heb sinds vanochtend 2 cup maten grotere boobs dankzij de stuwing:S
    en nou ga ik lekker eten en de kleine eten geven.....
    weltrusten allemaal alvast

15. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    @toetie fijn dat het zo goed gaat!
    @hormonen, valt hier op zich mee qua man gezien dan ;) Hij houdt denk gewoon heel veel rekening met mij hihi want heb nu even niks te klagen ;)
    @dolfijn, hoop dat je de vk niet hebt hoeven bellen en dat het weer beter gaat!
    @elletjo, en zijn jullie er samen uitgekomen?

@hier,
    heerlijk uit eten geweest, echt schandalig veel gegeten haha
    toen naar de film, uiteindelijk waren er nog wat kaartjes omdat mensen de reservering niet op kwamen halen maar was eigenlijk uitverkocht! hij was erg leuk!

ukkie is weer lekker actief en soms drukt uk wel heel erg daar beneden, beetje raar gevoel en krijg ik wel eens een soort kronkel gevoel in mn buik??
    Hebben jullie ook dat jullie buik zo gevoelig is? De huid onder mijn navel doet soms gewoon echt zeer! En zelfs mijn lekkerste zwangerschapsbroek knelt nu aan mn buik!

Man had van zn nieuwe (vrouwelijke) collega wat tijdschriften gekregen voor mij om te lezen, lief he?! Daar zou ik nog wel eens om kunnen huilen de komende tijd hahaha

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; wat fijn dat het zo goed gaat! en geweldig dat Dewi je je nachtrust gunt :D Hou je grenzen wel goed in de gaten, want teveel doen schijnt echt funest te zijn na keizersnede.. Dus rustig aan meis!

@Siepie; fijn dat de film gezellig was! lekker van genoten dus..
    Er staat idd bij mij ook meer spanning op me buik en die navel, tja wat er nog van over is kan best pijnlijk zijn ja.. Kleding die echt te klein wordt heb ik al een paar weken last van :( Hopelijk komen onze kids snel zodat we straks weer in onze eigen kleding passen :p

@Hier; redelijk geslapen, wat meer wakker geweest als gister want kon de slaap niet echt vasthouden.. ook is misselijkheid nogsteeds niet helemaal weg.. vannacht ook weer wat maagzuur gehad.. ben benieuwd hoe het vandaag gaat..
    Wil eigenlijk nog even naar de kapper, de laatste spulletjes halen (ja nogsteeds!) en de was blijft maar staan..
    Ach, we zien wel weer hoever we komen vandaag!

Fijne dag allemaal! xx

17. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @toetie Ooooh wouw, wat een ideaal kindje, zeg! Leer je dat die van ons ook alvast? :p Zorg wel dat je heel rustig aan blijft doen, want zo'n ks is niet niks he ;)

@siepie Fijn dat je zo'n leuke avond gehad hebt! En dat jullie er toch nog inkonden :)
    Die gevoelige buik is er hier inderdaad ook! Moet zeggen dat ik dat de hele zwangerschap al heb... Huid trekt enorm, die moet ik ook echt 2x op een dag insmeren, anders scheurt ie open. En als ik m'n buik stoot of iemand tegen m'n buik aan stoot, ga ik af en toe door de grond van de pijn.. Heb nu inderdaad ook niet veel kleding meer die nog goed zit, alles gaat zo knellen! Als ik niet weg hoef, loop ik lekker in m'n badjas rond en kleed me dan 's avonds even aan voordat we wegmoeten :) Meestal een jurkje met legging, meer de leggings gaan inmiddels ook knellen!

@dolfijn Let goed op jezelf, meid! Hoop dat die misselijkheid nog weggaat vandaag en anders moet je echt maar weer even bellen hoor! Vervelend van dat maagzuur, kan natuurlijk ook een oorzaak zijn.. Helpen de rennies niet meer?
    Hoop echt dat jullie straks goed nieuws krijgen in het ziekenhuis!

@hier Vanmorgen vroeg wakker gebeld :x Niet dat ik de telefoon opgenomen had (was volgens mij schoonpa), maar wel wakker van geworden en niet meer in slaap gevallen. Heb de laatste week ook enorm last van maagzuur en rennies helpen niet. Dus slapen komt er niet erg meer van 's nachts en tegen de morgen is het vaak eindelijk weg en kan ik nog wat uurtjes pakken. Hebben jullie toevallig nog andere tips tegen maagzuur die beter werken? Vind het eigenlijk zo zonde om nog wat te gaan kopen voor die laatste dagen/weken, maar denk dat het wel zal moeten :p
    We zijn gisteren niet meer aan haken toegekomen, dus dat moet vanavond of morgen maar even! Manlief was laat thuis en na het eten hebben we even wat vissen opgehaald via marktplaats, beetje vulling voor in 't aquarium weer! Vanavond even boodschappen doen en morgen eindelijk een zaterdag helemaal geen verplichtingen! Daar heb ik echt wel zin in, kunnen we weer een keer gewoon een dagje samen wat gaan doen :) Weet alleen nog niet zo goed wat: we zouden zwemmen, maar m'n bikini past niet meer! :p Misschien even lekker naar de bios en anders maak ik thuis wel wat lekkere hapjes en gaan we hier een filmpje kijken. Hoop stiekem op samen bevallen, maar daar ga ik maar niet teveel vanuit ;)
    'k Moest gister weer zo lachen om m'n nichtje! Die had het weer over de baby, dat die nog moet groeien in m'n buik en als ie net zo groot is als haar broertje, komt ie eruit (broertje is inmiddels al 1,5 :p). Toen we daar laatst op verjaardag waren wat het eerst: 'Ooooh, je hebt een baby in je buik!' en toen de kat van hun met z'n nageltjes in m'n buik zat te prikken en ik zei 'Hé joh, je maakt gaatjes in m'n buik', zag je haar ogen groot worden, sprong ze van haar stoel en riep 'Ohnee, dan komt de baby eruit!' Haha, kindje was helemaal bezorgd en heb haar echt moeten uitleggen dat de baby er heus niet zomaar uitkomt! Moest daar gisteren weer aan denken en natuurlijk meteen weer de slappe lach :p

Hmm, volgens mij heb ik wel weer genoeg getypt voor nu :) Zal maar eens m'n laatste broodje opeten en het laatste restje was wegwerken!

18. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Goedemorgen!
    Hier wel een aardige nacht gehad, alleen het in / uit bed snachts vind ik steeds rotter gaan met draaien etc. Ook erg last van 1 been dus werkt niet echt mee.
    Tegen maagzuur; vanille yoghurt.
    Hoop dat je vandaag alle spulletjes kan halen dolfijn, zou wel fijn zijn!
    Ik ga zo op kraamvisite en vanmiddag komt er een vriendin met kleine f langs.
    Even kijken of ik vanmiddag de energie heb om naar het dorp te lopen maar ben bang van niet.
    Moet nog wat kadootjes kopen voor alle jarigen de komende tijd!
    Mijn velletje is inmiddels als een zebra ;) en heb hier en daar ook gewoon echt blauwe plekken!
    Zelfs een legging zit niet meer zo lekker :(
    Maar als ik nergens heen hoef loop ik ook de hele dag in pyama broek en shirtje hihi, nu ik weg ga heb ik wel leuk een legging aan met een jurkje maar anders ;)
    Nou ik ga eens even bij een klein ukkie op bezoek ;)
    Groetjes!

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    @siepie Veel plezier vandaag!! Haha, dat draaien is een hele opgave geworden af en toe he! :p
    Vanilleyoghurt maakt het helaas alleen nog maar erger... Melk helpt 's nachts even, maar zodra ik weer even lig, komt alles weer omhoog. Man zei vannacht al: De kleine meid wordt te groot voor je buik :p Denk dat ie daar wel gelijk in heeft, haha!

20. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Hey,
    Ja die kleintjes worden te groot he ;)
    Net op kraamvisite geweest, erg onwerkelijk als je daar dan naast staat in zo'n kamertje terwijl je weet dat je zelf ook elk moment zo'n ukkie op de wereld kan zetten....
    Vond het een heel raar moment!
    Kun hun kleintje bijna niet vast houden omdat ik het nergens kwijt kon met mijn buik, was ook zo raar!

Net ook gelijk even snel boodschappen gedaan, ben alleen nu al gesloopt en dan komt er zo ook nog visite.
    Moet de boodschappen nog opdruimen en nog even hier wat opruimen dus even mn energie zoeken..

Share This Page