Hey toetie, Hoe is het met je? Je kan naar meer opties gaan en daar kan je een bijlage invoegen. Maar weet ook nooit zo goed hoe dat moet!!! Nou denk dat het hier rustig blijft hoor vannacht! Is weer rustig op mn ruggetje na! Liefs
Toch nog ruim 1,5u aan het strijken gegaan.. hihihi en nog niet alles klaar.. maar voeten werden nu zo dik dat ik wel moest gaan zitten Dus morgen evt de rest maar.. het belangrijkste is gedaan en de eerste pakjes liggen klaar Zo'n lekker gevoel! @Toetie; inderdaad via meer opties, beheer bijlagen, dan uploaden en dan wordt ie geplaatst.. Ben heel benieuwd meis! Hopelijk voel je je verder goed, en dat niets te doen hebben.. tja, denk toch dat je er maar van moet genieten @Siepie; alles weer rustig? Balen meis! ik hoop echt dat het snel door gaat zetten bij je.. @Hier; nu dus met dikke voetjes op de bank, beetje te lang door gegaan maar voelt toch gewoon goed De menstruatie achtige krampjes zetten niet echt door maar blijven wel aanwezig.. dus ach, we gaan zo gewoon lekker slapen en dan zien we het wel
Goeie morgen meiden, Hoe was jullie nacht? iemand nog aan het bevallen gegaan? Hier in elk geval niet, gewoon goed geslapen en in één stuk door moest vanmorgen wel heeel nodig plassen maar toch fijn dat ik er vannacht niet uit heb gehoeven.. Het is hier nu nog erg koud maar volgens mij wordt het een mooie dag; geniet er allemaal van! xx
Wat een schatje toetie!!!!!!!!!!!! Dolfijn, wel een lekker gevoel he als je dan zo in de weer bent geweest! Hier ook gewoon 'rustig', alleen vannacht echt tig keer eruit geweest om te plassen! Manlief is net uit bed, komt beneden en zegt; hmm realiseer me nu net dat dit waarschijnlijk de laatste keer is geweest dat "we" zo lekker konden uitslapen. Ik allang wakker haha. Ben maar weer in een nieuw boek begonnen maar weer bijna uit, zo stoel plakken en verder nog geen plannen. Heb ook heerlijk mijn 'ik blijf thuis kleren' aan, pyama broek en shirtje. Jullie plannen voor vandaag? Elletjo is wel stil???????????? Hoe is het met Lelle?
Hee meiden! Hier ook nog niets aan de hand hoor Helaas! @toetie Wat een schatje!! *zwijmel* @dolfijn Fijn dat je zo'n goede nacht gemaakt hebt! Je zal ook wel flink moe geweest zijn als je gisteren nog gestreken hebt gok ik, haha @siepie Jammer dat het allemaal weer rustig is bij je... @hier Weer erg slecht geslapen, maar vanmorgen nog wel wat uurtjes mee kunnen pakken gelukkig. Heerlijk ontbeten op het balkon, in het zonnetje! Zo denk ik even naar het bos (als manlief het aandurft, die vindt geloof ik dat ik de hele dag maar op m'n kont moet zitten ), vanmiddag even een uurtje op verjaardag en naar de kerk. Merk dat ik weer helemaal opfleur met dit weer, was wel even nodig! Nu moet ukkie nog even komen, dan kunnen we lekker met de kinderwagen naar buiten Fijne dag allemaal!
@Siepie; hahaha moet wel lachen om die opmerking van je manlief Had er eentje van hier kunnen zijn Succes met stoel verder plakken en hier ook nog in pyamabroek met shirtje.. schoonmaken @ElletjJo; ik hoop dat je manlief het nog aandurft om gewoon even lekker weg te gaan; heerlijk genieten van dit mooie weer Thuis zitten wachten gaat heel lang duren ben ik bang, dus gewoon lekker doen als je je er goed genoeg voor voelt! Enne.. die kinderwagen staat bij ons allemaal te trappelen om lekker naar buiten te gaan in dit zonnetje met onze kleintjes erin Kan niet wachten! Enne, vind het echt knap dat je nog naar de kerk gaat.. ik durf het echt niet meer aan en kon vorige week ook echt niet zolang stil zitten.. alles deed zeer! Dus dat wordt pas weer na bevalling heb ik met manlief afgesproken.. @Hier; was hangt buiten te drogen; zo heerlijk als het straks lekker fris van de lijn afkomt! Verder in huis bezig met schoonmaken, alles staat lekker open en op de badkamers na is alles alweer schoon.. echt genieten!
Grrr ga het niet redden met papier voor de stoel!!! Gaan m straks in elkaar zetten en kijken wat we nu gaan plakken, dan papier bestellen en kijken wanneer we verder gaan (als ukkie er is of toch nog op tijd ) De kerk durf ik ook niet meer aan hoor, te lang stil zitten in 1 houding lukt bijna niet meer! Wel lekker nog even naar het bos! Manlief zit nu ouders van nu te lezen; moet niet gekker worden hahaha. Hou er wel rekening mee dat als je wilt gaan wandelen straks je eerst de banden op moet pompen (bij de pomp), mijne zijn plat!!! Heb er ook zo'n zin in!
Oh meiden ik ben echt zo geirriteerd!!! Niks gaat goed en niemand kan iets goed doen... Heb ik pas de ramen helemaal netjes en schoon, zitten er nu allemaal handen op (man rookt buiten dus loopt nogal eens heen en weer) Heel irritant. Nu heeft hij gestofzuigd en gedweild dus nu is alles 'schoon' maar die ramen vergeet hij dan even terwijl ik daar zo mn best op heb gedaan toen. Voel me dan soms zo niet gewaardeerd Zit ik te schrobben op de ....badkamer en dat wordt niet gezien maar dat meneer heeft gestofzuigd dan moet ik m de hemel in prijjzen (terwijl hij dit altijd doet) Baal gewoon even van alles. Ook dat straks allemaal visite komt en een kraamverzorgster in huis en wil dan gewoon alles netjes hebben en man heeft zoiets van nou als iemand het niet bevalt dan gaat hij/zij toch weer? Ik irriteer me aan dat kattenhaar en dan je steeds maar bezig blijft. Wil gewoon dat het netjes is voor straks, ookal kan het ook nog 2 weken duren maar toch. Ow dit is echt zo'n hormonen toestand!!!!!!!!! Kan wel janken Maar verder gaat het wel goed hoor Herkenbaar misschien voor iemand????????
@siepie de kraamhulp geeft daar niet veel om of je moet een zeikerd hebben.. bij ons was het natuurlijk ook een beetje blijven liggen omdat ik in het ziekenhuis lag en vriendlief zoveel mogelijk bij mij en de kleine was... vandaag voor de 2de keer de kleine kunnen aankleden vind het zo balen dat ik dat allemaal niet zolang kan:S maarja is niet anders eerst maar even herstellen..... ben ook wel blij als ik weer naar buiten kan dan ben je bevallen maar kun je nog niet met dit lekkere weer. kzie bij jullie allemaal problemen met ontlasting moet zeggen dat ik nou volgens mij meer ontlasting heb gehad dan heeeeeel de zwangerschap mischien een klein beetje een opluchting vor jullie ik ga verder langzaam met het eten ons popje licht te dutten dus heb nu de kans vroeg te eten
elletjo ik snap dat je naar buiten wilt maar kijk uit doe rustig aan want die energie heb je echt nodig om te bevallen en de tijd erna want ze slapen veel maar allemaal ik kleine stukjes en dat is ons lichaam niet gewend.. dolfijn weer lekker bezig geweest ik zag dat ze willen proberen te strippen in je handtekening ik hoop het voor je wie weet heb je je ukkie dan heel snel vast sorry mijn bericht was ineens voor de helft weg:s
@siepie Heel herkenbaar hoor! Manlief vindt het hier ook onzin dat ik het huis schoon wil hebben voordat we naar bed gaan (want stel dat de kleine 's nachts komt...), maar hij snapt het gelukkig wel en werkt er wel gewoon aan mee. Zoveel moeite is het niet om er even op te letten toch? Balen dat je niet genoeg hebt voor je stoel! @dolfijn Lekker dat je alles weer schoon hebt! Geeft altijd weer een goed gevoel he? @hier Vanmiddag even een bakkie gaan halen bij schoonouders en even op verjaardag geweest. Niet naar de kerk gegaan, want had best wel weer last van krampen en dat is toch niet zo fijn als je dan een uur op een stoel moet blijven zitten Wel verschrikkelijk gebaald van een opmerking vanmiddag van een van die vrienden: 'Je neemt dat kind toch niet mee he?!' Geen idee of het serieus bedoeld was of niet (diegene is nogal een flapuit), maar het stak enorm! Op dat moment was ik te overdonderd om er iets op te zeggen, maar 't deed me wel pijn dat iemand mijn kindje afschildert alsof het een huisdier is ofzo, die je zomaar even ergens kan dumpen als het je niet uitkomt. Als mijn kind niet welkom is, zien ze mij ook niet meer! Ik kan die opmerking maar niet uit m'n hoofd zetten Schoonmoeder en schoonzusje hebben trouwens een hele leuke omslagdoek gehaakt samen, die we vandaag hebben gekregen. Vond het zo lief van ze! Zal van de week wel even een foto plaatsen We gaan nu even koken en denk daarna alweer plat. Zo'n middagje op visite kost toch wat meer energie dan eerder merk ik wel weer
@toetie Snap dat je ervan baalt dat je nu nog niet naar buiten kan! Hopelijk ben je snel weer de oude en kan je er lekker van genieten. Maar doe tot die tijd lekker rustig aan, meid! Hoe moeilijk het ook is, maar je zal er straks profijt van hebben
@Siepie; zeker herkenbaar hoor, manlief is hier gelukkig altijd al de opruimerigste geweest dus dat zit wel goed.. maar de kinderen onderwaarderen het nogal eens, en als ik dan vraag of ze bijv de afwasmachine willen uitruimen omdat ik het even niet kan dan is het meteen: We moeten ook alles doen hier! haha maar dat zijn pubers en ik probeer er dus altijd maar gewoon omheen te gaan en weer door te gaan.. Alleen als ik dan net alles netjes heb in de keuken en hun hebben gegeten dan ligt alles weer vol kan daar nu echt heel boos om worden.. Ach, ze hebben wat te stellen met ons @ElletjJo; verstandig dat je dan niet meer naar de kerk bent gegaan.. neem nu even lekker je rust meis! Ben benieuwd naar de omslagdoek enne.. die opmerking; probeer het toch maar naast je neer te leggen meis, sommigen weten niet beter (of bedoelen het niet zo..) @Nachtzon; hoe is het nu met jou? verloopt alles een beetje goed? en ook bij jou zulks mooi weer? @Toetie; doe jij maar rustig aan, des te sneller ben je helemaal hersteld en kan je je meissie zelf gaan aankleden en tutten.. Tuurlijk is het balen dat je niet naar buiten kunt, maar het is nu echt even beter om rustig aan te doen.. KNUF meis en hopelijk heb je lekker op tijd kunnen eten! @Hier; veel harde buiken vandaag en kreeg vanmiddag bij het ziekenhuis ineens heel vervelende kramp.. pff.. werd er echt even akelig van.. Dit is nu wel weer gezakt maar harde buiken zijn er nog veel.. Dus gewoon niet helemaal lekker op het moment en ga vanavond maar even niet mee naar het ziekenhuis maar languit op de bank.. straks even douchen.. misschien dat dat wat rust brengt.. Fijne avond alvast meiden! xx
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv --> 02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!! - Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv--> 14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!! - ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv - Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv - Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv - Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv - Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv Buddy Kappie -> Dolfijn Toetie -> Siepie ElletjJo -> Kappie Siepie -> Kappie Dolfijn -> Toetie Lelle -> ElletjJo Myrthe -> ?
@Lelle; hoe is het de verbouwing meis? is alles af en ben je lekker aan het inrichten? Ben heel benieuwd naar je kamertje! Maar het is vast mooi geworden Hopelijk voel je je verder ook goed! @Myrthe; al een poos niets van je vernomen.. Hoop dat alles goed is! @Kappie; hoe voel jij je nu meis? verloopt nogsteeds alles goed? Ik hoop dat je lekker kan genieten van het mooie weer en je meissie! KNUF
@dolfijn Hopen dat het een goed teken is, meid! Ik duim voor je Kan me voorstellen dat het af en toe best zwaar kan zijn met pubers in huis; die kunnen zich er natuurlijk niets bij voorstellen hoe jij je nu voelt en dat je het nu niet altijd alleen af kan... Hoe zijn ze er verder onder dat ze er een broertje of zusje bijkrijgen? Lijkt me voor de kleine straks wel leuk, al die oudere broers en zussen Weet dat ik die opmerking van me af moet zetten, maar het lukt me maar niet Had niet verwacht zo'n opmerking te krijgen van vrienden en bovendien meent diegene meestal wat ze zegt, dus dat maakt het voor mij alleen maar lastiger. Denk dat ik er binnenkort maar even op terug kom bij haar! Bij deze nog even een foto van de omslagdoek! Vind het zo lief van ze dat ze daar zoveel tijd ingestoken hebben En ontzettend veel moeite gedaan om het geheim te houden, ze schenen hem regelmatig snel verstopt te hebben als wij onverwacht binnen kwamen wandelen
hier alles super hoor lees ook vlijtig mee, maar vergeet altijd wat ik wou antwoorden we hebben heeeeel het weekeind buiten "gewerkt" heel de tuin is netjes de bloembakken staan buiten, verse bloemjes in, kruidentuintje is bijgewerkt en weer op orde nu nog ons vijvertje opruimen en filter goed doen ik ga nu in bad, daarna manlief en dan gaan we slapen (nuja, ik lees nog altijd op bed ) tot morgen meiden xxx