HIJ IS MOOI!! ElletjJo! echt super van ze dat ze deze hebben gemaakt De kinderen moesten hier even aan het idee wennen, maar ze vinden het nu super leuk.. haha de jongens zijn overtuigd dat het een boy wordt en ze hebben al van alles in de planning (adidas trainingspak, samen voetballen etc ) echt heel leuk om mee te maken.. haal ze af en toe uit de droom door te zeggen dat het ook meisje kan zijn en dan zeggen ze met haar te gaan showen Dus hoe dan ook komt het wel goed! Stiefdochter had er wat meer moeite mee, maar die begint het nu ook spannend te vinden en wil best oppassen Dus ja, ik heb het getroffen met ze! En als die opmerking zo blijft rondspoken dan moet je er zeker op terug komen bij haar.. anders blijft het tussen jullie instaan en dat zou toch jammer zijn..
@Nachtzon Slaap lekker dan alvast! Heerlijk na zo'n dagje lekker buiten! @dolfijn Wat leuk dat ze zo reageren!! Kan me voorstellen dat ze er even aan moesten wennen, maar super dat ze nu zo trots zijn! Haha en wat grappig dat ze ervan overtuigd zijn dat het een jongen is, op een of andere manier heb ik dat idee bij jou ook steeds gehad We zullen het zien! Denk inderdaad dat ik er binnenkort even op terugkom bij haar, denk niet dat zo'n opmerking slijt bij mij. Ze kunnen alles tegen me zeggen, maar als het om m'n kind gaat moeten ze uitkijken, haha Hier net lekker het eten op, zo even de keuken opruimen en dan nog even lekker een avondje samen. Heb sterk het voorgevoel dat dit het laatste weekend samen is (denk nog steeds dat ze zaterdag komt ), dus daar gaan we nog maar even van genieten
Geniet er dan idd maar van meis! Fijne avond! Ik ga bankhangen en wachten tot manlief weer thuis is uit zh.. dan nog even bakkie doen en lekker op tijd me bedje in.. Tot morgen meiden! xx
@elletjo, ja heb hier ook wel het idee dat het het laatste weekend is Leuk dat kleed, lief van ze zeg! Zou ook terugkomen op die opmerking!!!! @toetie, rustig aan, des te beter voel je je straks! @dolfijn, fijn dat de kids het ook leuk vinden nu. Spannend morgen naar de vk, ben benieuwd of ze wat voor je kunnen doen! @hier, wel weer wat rustiger qua hormonen Maar weer in bad geweest. Nu alleen wel weer wat gerommel in mn buik en pijn in mn rug wat ook beetje zakt in mn billen.. Zo maar weer wat te eten zoeken want heb gewoon weer trek! Zo erg! haha
Meiden, ik denk dat het hier begonnen is! Weeën zijn nog erg onregelmatig, afgelopen 2,5 uur wel steeds aangehouden en denk dat ze zo'n 25 seconden duren. Stelt dus nog niet heel veel voor, heb man net naar z'n werk laten gaan omdat ik er niet zeker van was dat het begonnen was, maar net op de wc zag ik dat ik wat bloed verloor! Weet nog niet zo goed of ik man terug moet bellen, hij moet zo'n 1,5 a 2 uur rijden naar z'n werk vandaag (en dus ook weer terug). Denk dat ik het nog heel even afwacht maar... Ik hou jullie op de hoogte!
HEEEY! oh wat spannend ElletjJo! ik hoop dat het goed mag doorzetten, en wacht niet te lang met manlief terug bellen want als hij zolang onderweg is kan je beter te vroeg zijn! oh meissie! spannend!!!!!
Net even lekker gedouched en een wasje aangezet. Krampen zijn minder geworden, maar nog wel wat zeurende pijn. Wacht nog even met man bellen totdat ik zeker weet dat het begonnen is en ga nu nog even proberen te slapen. Krampen begonnen vannacht rond de tijd dat ik normaal gesproken in slaap begin te vallen (5.30u), dus daar is niet zoveel van terrecht gekomen
Hoop dat je nog even kunt slapen, je hebt je energie zo hard genoeg nodig.. Vind het echt super spannend voor je meis! Duim dat het goed mag gaan doorzetten, maar niet te snel zodat manlief wel op tijd thuis kan zijn.. Hele dikke knuffel en hou ons (voor zover mogelijk) op de hoogte! xx
spannend elletjo hoooooop dt je je kleintje snel in je armen mag nemen maar natuurlijk wel pas als je man er is...... TIP EET nog wat want dat lukt strax echt niet meer maar neem wel iets wat niet zo moeilijk verteerbaar is je kan misselijk worden van de weeen. hoop dat je dit nog leest.
Ik denk dat ze ligt/ probeert te slapen Toetie maar ze zal vast nog op het forum komen.. hoop ik @Hier; straks in gesprek, dan zh voor zoonlief (hopelijk weten we vandaag eindelijk meer), dan nog even de stad in voor voedingsbh's, dan moet ik van manlief gaan slapen en dan naar de VK.. Manlief wil dat ik slaap zodat ALS er wat gaat gebeuren ik die rust in elk geval heb gepakt.. ach, we wachten wel af.. probeer me nergens op te verheugen maar merk nu toch wel iets van zenuwen
dolfijn lekker je ding doen en heeeeel veeel succes bij de vk hoop dat ze je kan strippen zal voor je duimen mijn kleine doet ook mee siepie lekker van het eten geniet merk hier dat se eetlust maar niet terug komt dus lekker gebruik van maken voor het geval dat je dadelijk sommige dingen niet meer lust @hier ons popje had zo'n last van darmkrampjes gisteravond was zoooo zielig baal dat ik dan niks voor der kan doen behalve vertroetelen en der buikje masseren. maar toen het er eenmaal uit was wel weer helemaal doorgeslapen tot vanochtend ben trots op haar vandaag is ze een weekje:O wat vliegt de tijd nou al..... aan het denken wat te eten vanaaf maar nergens zin in dus zo mijn vriezer maar onderste boven gooien
@toetie Haha, ben chocola aan het eten Niet echt licht verteerbaar he?! @dolfijn Succes vandaag met alles! Hoop dat ze je kunnen strippen en dat je ukkie ook snel geboren mag worden Heb net even de vk gebeld vanwege dat bloedverlies (ging ineens een lampje branden dat ik dan moest bellen, haha). Ze had het erover dat het zeker een teken is van een naderende bevalling, maar dat ze nu niet kan voorspellen of het nu, vanmiddag of vannacht door gaat zetten. Rustig afwachten dus! Hoef manlief niet terug te bellen van z'n werk, ze adviseerde alleen om hem niet te laten gaan als hij nog thuis was, maar dat is dus al te laat Als de weeën regelmatiger komen (ongeveer om de 8 minuten) of als ik vind dat het nodig is, moet ik hem bellen. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren Vanavond om 19.15u een afspraak bij de vk, kijken of we dat nog gaan halen of dat ze voor die tijd hier voor de deur staat, haha!
Whoehoe spannend elletjo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat je ons nog een beetje op de hoogte kunt houden! Toetie, een week alweer je kleine meisje. Vervelend met de krampjes!!Eten moet man altijd verzinnen hoor hier, hebben veel ook in de vriezer dus voor mij vaak een verrassing wat we eten Heb namelijk nergens trek in maar wel honger Dolfijn, hoe was gesprek voor zoon? Koop niet teveel voedingsbh's is mij verteld, je weet niet of het gaat lukken en wat je maat gaat doen. Hier al een lastige maat, heb er nu 1 en als het lukt dan mag ik langswaaien en wordt er indien nodig 1 voor me besteld, duurt dan 3 tot 7 dagen voordat het er is. Ben benieuwd of de vk wat voor je kan doen vanmiddag! Hier, wel lekker geslapen maar toch weer op tijd wakker. Merk dat ik weinig zin heb om iets te doen dus zit lekker beetje sago voor me uit te kijken Zit manlief al te vervelen met mailtjes hihi dus wordt ik al wel weer beetje van! En van elletjo natuurlijk, zo spannend! Had gister weer even stress (heb ik elke avond hoor) dat die uitgerekende datum toch wel dichtbij komt nu... owjee... wat staat ons nog te wachten?!? Wel weer rugpijn maar blijft continue aanhouden en weer spierpijn in mn benen. Nou hoop nog wel wat van jullie te lezen hoor meiden!!! Succes!!!
@toetie Wat sneu van die krampjes zeg Gelukkig dat ze vannacht wel weer goed geslapen heeft daarna Tijd gaat snel he, alweer een week! @siepie Haha, komt nu echt dichtbij he! Doe maar lekker waar je zin in hebt vandaag (en anders lekker niks ). @hier Niet echt weeën meer, verlies wel een hoop slijm met wat bloed erdoor (gok dat dit nou de beruchte slijmprop is? ). Ook m'n darmen zijn zich duidelijk aan het legen, dus gok dat het allemaal niet heel lang meer duurt. Manlief had al bedacht dat hij morgenavond dan wel beschuit met muisjes naar muziek kon brengen, haha! Hij was even vergeten dat als de kleine meid er dan is, we ongetwijfeld familie over de vloer hebben
Je houdt het spannend ElletjJo en het klinkt idd als de beroemde slijmprop die je aan het verliezen bent.. SPANNEND!! Probeer wat afleiding te zoeken en dan hopen we dat je snel je meissie in handen mag houden.. @Hier nog niets gehoord vanuit zh dus we wachten af wanneer zoonlief iets te horen krijgt.. verder bezig met de laatste dingetjes hier in huis.. nu wel echt last van nesteldrang
Haha elletjo, arme man Klinkt wel als de beruchte slijmprop ja, spannend meis. Lig nog steeds lekker in mn bedje en wordt bestookt met mailtjes en smsjes... Doe mn best om aardig te reageren maar na 7 keer ben ik het eigenlijk wel zat om te sturen dat ukkie nog wel lekker zit, lekker bij mij, de hele dag Alleen berichtje van mn moeder vond ik wel schattig, ze moest werken vandaag en al heel vroeg ging daar de telefoon een paar keer dus toen was het wel ow spannend!!! Maar helaas Vind ik wel lief van dr haha.
Leuk dolfijn nesteldrang Hier echt maar met vlagen. Als ik straks zin heb om uit bed te gaan ga ik denk mn slaapkamer maar even schoonmaken, beetje strijken en rommelen. Maar nu nog even niet
haha geniet van het lekker rustig opstaan Siepie ik wou dat ik dat kon Als ik rond 6 a 7 u moet plassen moet ik er ook meteen helemaal uit.. eten, bakkie thee en dan wil ik douchen een zorgen dat alles gedaan wordt.. hahah dus die rust is even ver te zoeken..
@dolfijn Haha, hopen dat die nesteldrang ook echt voor de laatste dingetjes is en jij deze week ook de kleine in je armen mag houden! @siepie Heerlijk meid, geniet ervan! Poetsen komt wel, dat uitrusten is ook belangrijk! Enne, als je die smsjes zat bent, kan je dat gewoon zeggen tegen mensen hoor! Heb er gisteren ook weer een paar verteld dat ik het erg vervelend vind bestookt te worden met vragen of de kleine er al is zodra ik online kom (ging dit keer over msn) en daar hebben mensen over het algemeen best begrip voor. Ze denken er alleen niet aan dat ze wel eens niet de enige kunnen zijn Heb hier net even de boel afgestoft in de slaapkamer, de was opgehangen en zo even het bed verschonen en een nieuwe was in de machine doen. Wil ook nog even stofzuigen, dus afleiding zat, haha Nu het toch begonnen is, maak ik me niet meer zo druk over die bloeddruk en doe ik maar gewoon waar ik zin in heb