Ja als je er de energie voor hebt waarom niet toch? Heb er 1 al een smsje terug gestuurd; nee nog geen ukkie hoor, moet wel lachen want je bent nummer 7 van vandaag Geen reactie op gekregen haha
Hahaha, moest zo lachen om manlief net! Die vroeg of ik continu op de wc zat dan, omdat ik (volgens hem 'nog steeds') m'n slijmprop aan het verliezen ben. Dacht ie dus echt dat het een prop was die je eruit moet persen Haha, hij vond het al zo vreemd dat dat zo lang duurt!
@Nachtzon Voel me eigenlijk nog prima! Heb een wat zeurderig gevoel in m'n onderbuik, maar niet echt weeën meer... Nu alleen nog de slijmprop aan het verliezen en m'n darmen die zijn aan het legen zijn. Ben benieuwd of wij vanavond bij de vk op controle gaan of dat ze voor die tijd hier al geweest is
@elletjo kijk wel uit die energie heb je nodig hoor anders ben je bek en bek af en juist als je rust gaat het sneller... en mischien moet je de chocolade even laten liggen en je darmen legen daar had ik ook echt last van dus wie weet maar concentreer je er niet teveel op gewoon lekker tv kijken mischien alvast aardappels schillen zodat je dat vanaaf niet hoeft te doen als je verder bent (hoewel jij ze dan waarschijnlijk niet meer eet) het is wel fijn voor je man..... @dolfijn hoop dat het lukt bij de vk neem je rust want die energie heb je nodig al helemaal omdat het gebeuren met je zoon natuurlijk energie kost (zowel lichamelijk als geestelijk)... @siepie ik ben dus niet de enigste met dat probleem van het eten maar helaas als ik het mijn vriend laat doen dan heb ik geen vlees s'avonds aangezien er dan niks is uitgelegd @de nesteldrang gelukkig heb ik een hele lieve kraamhulp die hier de boel schoonmaakt want zou het nou zelf niet kunnen na even gedoucht te hebben ben ik bek en bek af:S @hier popetje is weer lekker aan het slapen en de darmkrampjes zijn gelukkig helemaal weg ze was weer aangekomen dus weer helemaal gelukkig nou even mijn honden binnen laten want ze zijn elkaar een klein beetje aan het slopen... ook ik nog even rusten want dan kan ik zo de kleine zelf verschonen met behulp van kraamhulp...
@Siepie; gewoon lekker doen waar je zin in hebt.. doe ik ook hahaha je sms is lekker duidelijk en dat je geen reactie meer hebt gekregen is een teken dat de boodschap is aangkomen @ElletjJo; gewoon lekker rustig bezig gaan kan helemaal geen kwaad, maar zorg idd dat je niet te ver vermoeid raakt en probeer straks nog even te gaan liggen.. Lief van manlief dat ie zo met je mee leeft hahah slijmprop er uit persen.. ik zie ons al zitten @Nachtzon; fijn dat je je goed voelt! @Toetie; laat jij het schoonmaken maar lekker aan de kraamhulp over.. hoe lang heb je nog kraamzorg? Geniet er nu nog maar lekker van.. je hebt je energie nog hard genoeg nodig om te herstellen! @Hier; eerste arts is geweest bij zoonlief en van hem mag hij naar huis Nu komt de diabetes arts nog bij hem langs om afspraken te maken over medicijn gebruik en dan hopen dat ook hij accoord gaat met ontslag uit ZH.. Zo die kant op en dan horen we het wel!
@dolfijn Goed nieuws dus!! Hoop dat hij dan thuis snel verder herstelt en z'n lichaam de boel weer goed oppakt! @hier Ga nu inderdaad even liggen, kijken of ik alsnog even kan slapen. Het gaat nu allemaal niet heel rap meer, dus denk dat manlief vanavond nog wel even tijd heeft om te zuigen en te helpen met het bed
@toetie, mijn man is wat dat betreft wel heel georganiseerd Hij doet ook de boodschappen etc. @elletjo, zie je al zitten op die pot met die prop Wat een schatjes zijn het toch ook he?! Is je bloemetje inmiddels al eens gelukt met haken? Vroeg ik me zomaar even af haha. Nu mag je even in stand rust, wie weet mag je de hele nacht door! @dolfijn, goed nieuws zeg! Nu jij nog naar de vk, ben benieuwd! @hier, vriendin kwam even langswaaien in dr pauze, wel even gezellig. Strijk gedaan, wasje opgehangen. Nog een paar mensen een vriendelijk berichtje terug gestuurd dat mocht ukkie geboren zijn ik ze echt niet zal vergeten dat dan te melden Ben nu ook bezig met de kinderopvang, is binnen dezelfde organisatie als waar ik zelf werk dus weet hoe het werkt maar pff wat zijn ze vervelend! Krijg nog steeds niet de antwoorden die ik wil dus ben benieuwd of ze zo terug bellen (zoals beloofd) anders gaat er gelijk een klachten telefoontje achteraan Ga ook even klagen over het badkamer dingetje Ben er helemaal voor in de stemming haha. Wel heb ik onwijs veel last van (sorry) nat ondergoed, wordt er echt niet goed van!!!
Hoe is het nu ElletjJo? nogsteeds goed aan het rommelen? ik hoop dat je nog even hebt kunnen rusten.. @Siepie; is het geen vruchtwater wat je verliest? hou het wel in de gaten meis! enne.. succes met je klagen @Hier; zoonlief is weer thuis gelukkig wel zeg! ben echt blij als we niet elk bezoekuur meer naar ziekenhuis hoeven.. Nu hopen dat zijn lichaam het snel oppakt en dat alles goed mag verlopen.. hahah manlief ziet ons vanavond weer in het ziekenhuis zijn.. maar daar ga ik maar niet van uit Nu nog even uurtje plat en daarna VK.. jullie gaan het horen! xx
@siepie Hou inderdaad in de gaten of het geen vruchtwater is! Gezellig dat je nog even bezoek kreeg @dolfijn Fijn dat zoon weer thuis is! Hopelijk gaat het snel de goede kant op met hem. Succes bij de vk! Hoop dat ze je kan strippen en wie weet bevallen we dan alsnog tegelijk, haha @hier Nog steeds druk aan het rommelen. Nog niet echte weeën, maar wel constante kramp, voel gewoon dat er iets aan het gebeuren is. Helaas nog niet echt doorgezet dus. Hopelijk gaat het vannacht echt beginnen!
Ik ben weer uit bed, slapen werd het niet maar toch maar gewoon blijven liggen.. Nu even flinke harde buik.. dus nog even rustig zitten en dan zo naar de VK.. ben heel benieuwd óf ze gaat strippen.. heb me er wel een beetje op ingesteld en eigenlijk nu beetje angstig dat ze straks zeggen dat ze het niet doen Ach, we gaan het zien!
@dolfijn ja dat snap ik zou ook wel vermoeiend zijn geweest zo elke keer op en neer. ben nieuwschierig of het gelukt is bij de vk..... @elletjo hopen dat het flink doorzet good luck... @hier de boel is weer schoon gelukkig, net de tijd met de verloskundige afgesloten... kreeg te horen dat ik nooit meer onder de verloskundige haar begleiding bevallen word voortaan overgedragen met 36 weken naar de gyn:S dus even aan het balen:S
Ok meiden ben er weer.. en even flink teleurgesteld Ze heeft geprobeerd te strippen, maar helaas nog absoluut geen doorgang Dus heeft geen effect.. Bloeddruk was bij eerste meting 135/95 dus zag de bui al hangen, maar gelukkig bij tweede meting 130/90 dus gelukkig nog binnen de grens.. Moet donderdag terug voor extra controle.. en verdere instructies blijven hetzelfde.. Moet het even plaatsen voor mezelf.. maar probeer er nuchter in te zijn dat het gewoon nog niet de tijd is voor onze Dummie om te komen..
Fijn dat hij weer thuis is dolfijn! Succes bij vk!!! Ja zat ik ook over te denken maar hoe weet je nou of het vruchtwater is??? Als ik de 'bekende' testjes doe dan gebeurt er niks... Dus tja... Lastig
Balen!!!! Maar aan de andere kant... als het voor dummie de tijd nog niet is is het misschien ook maar beter???? *knuf*
Voor Dummie misschien wel beter, maar ook VK vraagt zich af hoelang mijn lichaam het op deze manier nog volhoudt.. en als het niet op deze manier gaat lukken dat het toch straks inleiden wordt en ZH.. maar goed, we wachten af..
@dolfijn Wat balen, meis Zit er helaas niets anders op dan rustig aan blijven doen en wachten totdat de kleine er wel klaar voor is... *knuffel* @toetie Balen dat je volgende keer onder begeleiding van de gyn moet... Maar aan de andere kant maar beter dat ze het zekere voor het onzekere nemen... @siepie Denk dat het dan geen vruchtwater is, zou het als ik jou was gewoon even rustig afwachten. Kan ook gewoon afscheiding zijn natuurlijk! @hier Nog steeds een beetje hetzelfde. Krampen zijn inmiddels iets nadrukkelijker aanwezig, maar zit totaal geen regelmaat in. Rommelen gaat dus rustig door, ben benieuwd wat de vk vanavond gaat zeggen! Nu even aan het koken, net even het bed verschoond en laat manlief vanavond even zuigen, dan ziet het huis er in ieder geval een beetje netjes uit voor als Uk vannacht nog gaat komen!
@dolfijn hoop dat je kleine zich snel aanmeld dan en dat je lichaam het nog volhoud.... @elletjo ben benieuwt doe lekker rustig aan.... @siepie het kan heel goed afscheiding zijn als je twijfeld moet je de vk bellen want beter een keer checken dan een infectie..