Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Voel me dan zo bezwaard om te bellen, zeker omdat het savonds is nu.
    Heb wel steeds het gevoel dat ik moet plassen en moet ook wel veel plassen maar ja..
    Zo onduidelijk

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Bel gewoon even Siepie.. hier kan je niet rustig mee de nacht in.. ze zijn er voor hoor.. ook 's avonds!
    Dus gewoon bellen meis, hopelijk kunnen ze je helpen of in elk geval gerust stellen!
    Hoor het zo wel van je als je gebeld hebt :p

3. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Nou heb gebeld..
    Ze kon niet gelijk naar me toe komen, moet "kraamverbandje" indoen en dan belt ze over een uur, anderhalf uur even terug hoe het is en anders moet ik haar bellen over 2 uur.
    Mocht het nodig zijn dan komt ze langs.
    Ze klonk alsof ze op de sportschool stond ;) Buiten adem en muziek op de achtergrond.

Heb nu ook zeurende rugpijn en heel erg gevoel dat ik heel erg moet huilen!
    Ow hou echt zo niet van zo'n onzeker gevoel en ja weet dat het hun werk is maar voel me dan gewoon schuldig ook.
    Sorry hoor :(

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    meissie, als je behoefte hebt te huilen dat doe dat ook! het is nog altijd een ventiel en beter dan welk gevoel dan ook op te kroppen he...
    en over twee uurtjes bel je dan eens naar de VK en dan zie je wel verder he :)

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Geeft niets meis, ben blij dat je toch gebeld hebt.. het is hun werk en ze zijn er voor jou.. vergeet dat niet!
    Dus kraamverband in doen en contact opnemen als zij jou niet contact..
    Hou ons op de hoogte meis, en laat je tranen maar even gaan.. het wordt zo ook allemaal wel erg onzeker.. KNUF meis!

6. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Lief van jullie!
    Vind het gewoon zo rot dat ik me zo onzeker voel terwijl dolfijn bijv. lichamelijk veel klachten etc heeft en nu jullie mij een soort moeten oppeppen ;)
    Bah...

7. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Laat mij jou maar oppeppen hoor Siepie..
    is goed voor mezelf.. dan ben ik ook weer realistisch.. en weet ik dat ik gewoon nog even geduld moet hebben..
    hoe is het nu? merk je dat er ook echt vocht verzameld in kraamverband of niet? doe rustig aan meis en hou ons op de hoogte xx

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ben weer een beetje bij :) Huilbui heeft ook wonderen gedaan.

Vk is geweest, op verband niks te zien, voelde natuurlijk ook niet zoveel meer toen ik eenmaal gebeld had :(
    Ze ging wel even kijken maar er kwam geen vruchtwater toen ik op het matje lag.
    Ze denkt dat ik misschien een blaasontsteking heb dus ik moet morgen mn urine inleveren bij de ha (eerst ha bellen of het kan).
    Wel ook kramp in mn rug en daarstraks een harde buik (heb ik eigenlijk nog niet gehad dus voor mij heel apar) reageerde ze op met ow heb je dat 1 keer gehad?!??
    Terwijl ik dat zag als een bijzonderheid maar goed.
    Vk is nog een jonge meid en voel me bij haar zelf echt een klein kind maar goed.
    Ben wel blij dat ze even geweest is en dat het dus geen vruchtwater is.
    Ook kan het zijn dat dit voorweeen zijn van mn rug, het kan doorzetten maar ook nog niet.
    Dus eigenlijk weet ik nog niks ;) maar goed.

Moest ook zo huilen daarstraks, pfff waar komt het allemaal vandaan...
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Hoe is het met jullie?

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Fijn dat het nu in elk geval duidelijk geen vruchtwater is meis.. Neem nu lekker je rust en probeer wat te ontspannen.
    Fijn dat het huilen ook heeft opgelucht.. Verder blijft het helaas, net als hier afwachten..
    Geduld is een schone zaak meis.. helaas maar waar..

Hier gaat het redelijk, ben moe en heb wat hoofdpijn.. dus ga zo me bedje opzoeken en hopen dat het er morgen weer wat beter uit ziet allemaal..
    Gelukkig verder geen last van het "strippen" alleen wat harde buiken (maar daar was ik al bekend mee..) nu hopen dat ik gewoon lekker kan slapen..

Weltrusten allemaal! enne.. hou ons op de hoogte ElletjJo! ben benieuwd of het nog door gaat zetten bij jou! :)

10. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    fijn siepie dat het geen vruchtwater is.

hier net even geslapen ukkie heeft vandaag flinke huilbuien gehad want ze wilde niet aan de slaap toegeven:S dus ze sliep tegen men vriend gezegt kom schat naar bed we weten niet hoe ze het vnacht doet:p
    even kijken of ze zo weer slaapt want dan gaan we weer lekker terug en dan mag ze strax weer 10 cc omhoog met voeding.
    sorry als het onduidelijk is getypt heb geen bril op en zie vrij weinig;)

11. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Meiden, even snel een update.

Vanavond naar de vk geweest, die zei dat het van vandaag allemaal voorwerk geweest is, heb 1 cm ontsluiting. Kreeg het advies om 2 paracetemol te slikken, een hete douche te nemen en een kruik, zodat ik vannacht goed kan slapen en het morgen misschien doorzet. Helaas erg veel pijn, weet echt niet wat ik ermee aan moet, heb nog 2 paracetemol genomen, maar 't helpt niets. Vk dacht dat de kleine een zenuw afknelde en kon me verder geen tips geven. Het is een soort van stekende pijn die regelmatig opkomt en ook weer weggaat. Zodra ik ga liggen/achterover zitten is die pijn er sowieso, dus slapen gaat niet :(
    Manlief is wel ontzettend lief geweest vanavond, maar die heb ik net maar naar bed gestuurd. Stel dat het morgen weer niet doorzet, moet hij gewoon werken en bovendien kan hij op dit moment toch weinig doen... We wachten nog maar even af!

12. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Nog steeds wakker, man om 01.30u weer uit bed getrokken en die heeft de vk gebeld. We vermoeden dat die pijn toch weeën zijn en zijn nu aan het timen (blijf er tussendoor op de bank zitten) en dan komen we uit op 1,5 a 2 minuten per wee en zo'n 4-7 minuten er tussen. Vind het alleen zo'n rare pijn voor weeën en vind het heel raar dat ik diezelfde pijn heb als ik ga liggen of lekker ga zitten (zit nu op het puntje van de bank met 2 kussens in m'n rug, dus rechtop) en dat die pijn ook in m'n buik schiet als ik bezig ben... Maar goed, we wachten af en duimen echt dat dit het is!

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    En ElletjJo? is het nog doorgebroken? Ik hoop dat het nu wel echt begonnen is.. dit is natuurlijk geen doen! Hele dikke knuffel meis en natuurlijk veel succes!

14. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv-->
    14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!!

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh SHIT! *sorry*
    bedenk ineens dat ik iets helemaal vergeet door te geven.. en dat het wel van belang is :( Vooral voor ElletjJo.. Hopelijk lees je dit nog meis!

Ik heb een sms van Kappie gekregen; zij ligt weer in het ziekenhuis.. Er zijn delen van de placenta achter gebleven en deze zouden gister avond verwijderd worden.
    Ze moet een paar dagen blijven en komt dus ook niet op ZP.. ze hoopt dat ze hier mee alles gehad heeft want dit schiet natuurlijk niet echt op..

Maar Buddy zijn van Siepie en ElletjJo is wat lastig.. was het alleen helemaal vergeten door eigen bezoek VK, hoezo ego?? *Sorry*

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb ElletjJo PB gestuurd met mijn tel.nr zodat ik haar buddy dan maar even ben.. leek mij het handigst..
    Hopelijk leest ze deze nog!

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    oei spannend!!!

siepie, balen dat het niet vruchtwater is... dan wist je tenminste dat het gauw zou starten...

elletjo hihihi en weer heb ik de behoefte om mee te persen :D Goh meissie! ik duim voor je en denk aan je!!! Ik weet dat het pijn doet, maar geniet er van!dit zal onder evtl andere de mooiste dag van je leven worden!!!

dolfijn, ego! hahaha, kdenk dat iedereen dat begrijpt...

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wat sneu van Kappie zeg :( Hopelijk knapt ze snel weer op!
    Dolfijn, zal zo meteen je pb lezen en je nummer opslaan (en mijnes doorgeven).

Hier de hele nacht ontzettende pijn gehad, vk vanmorgen geweest: Geen echte weeën (voelde ook niet echt zo), maar echt helemaal niet geslapen vannacht en nu nog steeds erg pijn. Heeft ook niets gedaan, heb nog steeds 1 cm ontsluiting :( Zo naar het ziekenhuis voor ctg en al dat gebeuren. Blijf vannacht waarschijnlijk in het ziekenhuis slapen om even bij te komen, krijg ik medicatie om te slapen. En dan een grote kans dat ze morgenochtend gaan inleiden. Wilde in eerste instantie dat het natuurlijk zou gaan, maar ben er nu echt helemaal klaar mee! Om 10.30u in het ziekenhuis zijn en hoop dat ik dan eerst wat kan krijgen tegen de pijn: dit is niet te doen...

Zodra er nieuw is, sms ik dolfijn!

19. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heeeeeeel veel succes ElletjJo! Ik denk aan je..
    Jammer dat het nu zo moet gaan.. maar hou je voor ogen dat je snel mama bent en je kleintje in armen mag houden! KNUF

ps. nr opgeslagen en ik ga van je horen! xx

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv-->
    14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!!

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie/ vervanging Dolfijn1982
    Siepie -> Kappie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

@Siepie; ik heb jouw nr en jij de mijne toch? als er bij jou wat mocht zijn mag je daar ook zeker gebruik van maken zolang Kappie in ziekenhuis ligt..
    hahha wat een gedoe met Buddy's.. nu maar hopen dat het bij mij even rustig blijft :p anders moeten we wat anders gaan bedenken.........

Deel Deze Pagina