Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dus Siepie; nu zijn wij :D:D:D hahah

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Hier; veel last van me rug :( trekt helemaal me billen in.. doet echt verrekte pijn..
    Ben zo bang dat mijn lichaam nu aan het opgeven is.. het heeft zich erg sterk gehouden maar geloof dat het op begint te raken met de mazzel..
    Heb namelijk fibromyalgie (weke-delen-reuma) en had daardoor al niet gedacht dat ik zo goed door zwangerschap heen zou komen..
    Erg dankbaar voor de goede tijd, maar vandaag even heel erg het gevoel dat het nu gedaan is..
    Zal het morgen ook bij VK melden, en kan bijna invullen wat haar idee daar bij zal zijn.. maar goed, we wachten af..

@All; lekker genoten van het mooie weer? Ikke wel, viooltjes staan weer in de bakken, de voortuin is gesnoeid en met hoge druk schoon gespoten, de laatste babykleertjes zijn gewassen, gestreken en liggen in de kast en verder staat alles klaar :)
    Dit was echt een fijne dag! Doe mij er nog maar een paar :p

3. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @elletjo gefeliciteerd wat een mooie namen geniet ervan en hopen dat je dan morgen naar huis mag en dat je lekker kan genieten....

@dolfijn en siepie nou jullie nog even en jullie hebben ook jullie kleintjes vast...

vind het trouwens wel heeeeeel roze in ons lijst:p

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    gefeliciteerd!!!!!! ow man ik besef net... als jullie allemaal bevallen zijn... zullen jullie me vergeten :'( ik ben nog zooooo ver achter jullie....

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Toetie; is zeker heel erg roze in dit lijstje :p hihi ben benieuwd of Siepie en ik er nog verandering in gaan brengen :(:(

@Nachtzon; neej hoor, we vergeten je niet.. en er is altijd kans dat er nog nieuwe meiden zich aanmelden bij deze club.. elke dag gaan er nieuwe 100 dagen in :p Komt goed meis!

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv -->
    02/02/2011 bevallen van Caithlynn Ziva!!

- Toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv-->
    14/03/2011 bevallen via ks van Dewi!!

- ElletjJo 22-03-2011 / meisje / ziekenhuis / bv
    23/03/2011 bevallen van Ariane Josephine Daniese (Roepnaam Fiene)!!

- Siepie 24-03-2011 / verrassing! / ziekenhuis / bv

- Dolfijn1982 04-04-2011 / verrassing! / liefst thuis / bv

- Lelle23 10-04-2011/ meisje / liefst thuis / liefst bv
    11/03/2011 bevallen van Lenthe Alisea Norah!!

- Myrthe 23-04-2011 / jongen / liefst ziekenhuis / fv

- Nachtzon 10-06-2011/ meisje / ziekenhuis / bv

Buddy
    Kappie -> Dolfijn
    Toetie -> Siepie
    ElletjJo -> Kappie/ vervanging Dolfijn1982
    Siepie -> Kappie/ vervanging Toetie
    Dolfijn -> Toetie
    Lelle -> ElletjJo
    Myrthe -> ?

7. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    ja, maar die melden zich hier precies niet :(
    weten jullie het geslacht dan niet? of moet het een verassing blijven?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ik weet het echt niet, we hebben er niet naar willen kijken bij echo's.. dus voor ons echt verrassing!

en voor zover ik het mij herinner weet Siepie het ook echt niet ;)

Dus we zullen afwachten tot we zelf tussen de beentjes mogen kijken :D

9. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    enne.. als je meer meiden zoekt die tegelijk met jou zijn uitgerekend kun je natuurlijk altijd nieuw topic openen.. als je ons maar wel blijft opzoeken, en wij jou natuurlijk ook :)

10. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    jaaaa ik wil nieuwtjes over baby's horen he :D

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahaha krijg nog een sms van ElletjJo; had namelijk even gevraagd of ze nu ingeleid was of niet..
    maar dat was nogal een verhaal apart.. zal haar sms even overtypen:

hahah de bevalling was nog een verhaal apart! Na de injectie om te slapen om 23.15u (was nogal druk op de verloskamers) braken om 23.30u ineens mijn vliezen!
    Weet een hoop dingen niet eens meer omdat ik op dat moment knetter stoned was van de slaapmiddelen :p
    Bloeddruk was sinds gisteravond erg hoog, waardoor we even een nachtje moeten blijven. Vond de bevalling zelf een eitje vergeleken met de 2 dagen weeen, maar dat kan natuurlijk door de injectie komen! Liefs

De rest hopen we morgen natuurlijk van haarzelf te horen, maar vond dit wel even een vermelding waard :D

@Hier; best misselijk, dus ga zo me bed maar in.. zie vorig bericht.. weet niet hoelang mijn lichaam nog vol gaat houden..
    Slaap lekker allemaal, ik hou jullie op de hoogte! xx

12. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hahaha gigantisch grappig verteld :D enfin, blij dat de bevalling een "eitje" was :p (zat dan toch ng gelukkig een kindje in :p)

13. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Haha die opmerkingen van jou zo af en toe ;)

Gefeliciteerd Elletjo!!!! Mooie namen ook!!!!

@dolfijn, Nou zeker dat je lichaam het dan nog lang vol heeft gehouden!!!! Die pijn die jij beschrijft in je rug/billen heb ik nu ook al een paar dagen, vk zei vd wk dat dat voorwerk betekent. Ben benieuwd wat de vk morgen zal zeggen tegen je en wat de plannen zijn!

@all, ik weet wel wat het wordt maar het werd maar niet bevestigd en verder willen we het graag voor ons houden dus die laatste daagjes..... ;)
    Wij zijn net even saampies uit eten geweest nog bij de griek :p Heerlijk!!!
    Had van 4 tot half 7 wel regelmatig krampen en steken in mn buikmaar nu wel weer aardig rustig op mn rug/billen na dan dit blijft aanwezig, is heel pijnlijk!!!!
    Zei al tegen man wordt wat als ik ga bevallen vandaag/morgen, zal wel lekker stinken naar de knoflook ook hahaha.
    Vind het nu wel echt mega spannend worden hoor!!! Zeker nu ook elletjo is bevallen!!!

Hmm begint hier toch weer wat te steken en te rommelen onderin.
    We zullen zien!

Hoe laat moet jij morgen naar de vk dolfijn? Ik half 12..

Liefs

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dolfijntje, sorry meissie, maar ik wede dat siepie eerder bevallt :p heb het zo in voorgevoel :p

goh zoooo spannend, elke keer als ik dat hier lees moet ik naar de grote wc... (gewoon omdat ik instinctief aan het meepersen ben) en dit is geen gezever :p

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ben benieuwd naar je voorspellingen nachtzon ;)
    Nog meer voorgevoelens?? ;)

16. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahah ook goeie morgen meiden, jullie zijn lekker bezig :p

@Nachtzon; van mij mag Siepie eerst hoor (staat ook voor me op de lijst :p) dus ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen..
    Nog meer voorgevoelens? bijv over geslacht? ;)

@Siepie; hihihi zie je al liggen vandaag of morgen.. al de mensen om je heen kapjes op omdat je zo naar de knoflook ruikt.. hihih ach, toch lekker dat je zo genoten hebt!
    Hoe is je nacht geweest? Ik moet trouwens om 14.15u naar VK..

@Hier; bagger nacht gehad, eigenlijk elk uur wel wakker geweest van harde buiken en kramp in mijn rug.. om 1u er uit gegaan om wat te eten/drinken en wat te nemen tegen maagzuur want dat kwam er ook nog bij..
    Ook vannacht ontslasting gehad (heb ik nooit 's nachts!) Dus al met al niet heel veel geslapen..
    Begin toch wel wat nieuwschierig te worden of er evt nu wel gestript zou kunnen worden (weet niet hoeveel tijd daar tussen moet zitten??) maar dat overleg ik vanmiddag wel ;)

Succes bij de VK vandaag Siepie en we houden elkaar op de hoogte!
    Fijne dag allemaal! xx

17. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    dolfijn de vorm van je buik duid op een jongen :) ;) maar bij zo een dingen is het altijd 50/50 he :p
    ik zou wel eens kunnen "test-pendelen" :p ik pendel namelijk en had gelijk bij mijn vriendinnen en mijzelf, maar heb nog nooit op afstand gependeld...

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Van mij mag je ;) ik hou me er alleen niet zo aan vast.. had ook laten pendelen wanneer ik zwanger zou worden etc.. Leuk, maar meer dan dat ook niet..
    hahah verder is het toch afwachten :p

19. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    hihi idd, afwachten, maar jullie voorwerk is al goed bezig he :)

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Het lijkt er idd wel op.. daarom ben ik ook erg benieuwd wat VK vandaag gaat zeggen en gaat doen.. en wat er dan gaat volgen..
    Dus hopelijk weten we vanmiddag wat meer :)

Deel Deze Pagina