@dolfijn super ik snap dat je trots bent.... @siepie ik snap helemaal dat je op overlevingsstand staat sterkte. @hier gaat goed we zweten weg intussen zit dewi alleen nog maar in een romper anders heeftze het te warm..
Hey meiden, hoe is het met iedereen? geniet iedereen een beetje van het mooie weer? @siepie; al meer duidelijkheid wanneer jullie meissie naar huis mag? is er in elk geval wel wat verbetering? ik hoop dat je het allemaal volhoudt meis! @elletjJo; hoe doet je Fiene het? hopelijk geniet je erg van haar en super dat je meteen een steentje voor haar in je trouwring hebt laten plaatsen @Kappie; hoe is het nu meis? beetje alles een plek kunnen geven? @toetie; slaapt je meissie nogsteeds zo lekker door? of is het gedaan met de pret? @Hier; vandaag lekkere dag gehad bij me paps, hij vierde zijn verjaardag! erg gezellig en Beau heeft de hele middag bij trotse opa op schoot gelegen Heb me paps gevraagd of hij Beau wilt dragen met dopen, en natuurlijk wil hij dat Zo lief! stiefmams had tranen in haar ogen.. Nu wel wat moe, maar had er graag voor over! Fijne avond meiden! xx
@dolfijn, fijn dat je vader dat gaat doen, bijzonder moment! @elletjo, mooi altijd zo'n steentje!!! @toetie, heeft ze het nu al zo warm? wordt wat van de zomer! kan je wel lekker met haar zwemmen!!! @hier, gister was er wat onduidelijkheid want rilana moest 48uur een schone lijst hebben mbt dalingen. uiteindelijk werden we om 1820 gebeld dat alles is nagekeken en dat ze al 48u een schone lijst had! dus ze mag naar huis!!! wel besloten om haar nog een nacht daar te houden zonder monitor en we gaan vanavond een nachtje 'inroomen' bij dr en morgen naar huis! dan is ze 2 weken! vandaag noog even proberen of we alles geregeld krijgen quab kraamzorg etc en nog spulletjes kopen. vannacht amper geslapen, ben helemaal hyper ervan!
Wat super Siepie! Helemaal blij voor je! Ga er lekker van genieten.. en laat je niet meteen overspoelen met visite etc.. neem je tijd om je goed te voelen met je meissie thuis.. KNUF!
geweldig siepie ik hoop dat je dingen geregeld gaat krijgen zoals de kraamzorg... ja soms kunnen we de nachten doorslapen en soms niet ligt eraan of ze ons die rust gunt. nee soms is ze zo overprikkelt dat ze zo ligt slaapt dat ze om alles wakker word. voor de rest ben ik ook benieuwt hoe dat van de zomer word als ze het nog warmer word. hier lekker even genieten van ge zon wens jullie allemaal een fijne dag.
Nou ons meisje is thuis hoor! Ze ligt nu heerlijk bij me te slapen Is voor haar wel heel erg wennen om thuis te zijn; andere geuren, geluiden --> hier is het herrie voor haar met de deuren die open gaan, kastjes in de keuken etc. Afdeling neonatologie is wat dat betreft heel streng!!! Maar het is wel wennen hoor! Ook met medicijnen, ene krijgt ze 4x per dag, andere 2 keer per dag en vind ze heel erg vies, nog wat voor iedere voeding, dan nutriton in haar fles en natuurlijk de gewone nutrilon en mocht ik het hebben bv Hele toestand haha Visite houden we lekker nog een beetje rustig, heb er ook helemaal geen zin in nog.... heb wel erge zin om met dr te gaan wandelen! Hoe staat het met jullie figuur/gewicht etc? Alweer een beetje 'bijgetrokken'? Liefs
mooi siepie ja het zal wel even wennen zijn. ik ben alweer 18 kilo kwijt nog maar 7 kilo te gaan. wel nog een lelijke buik.... @hier eindelijk wat koeler gister ukkie in bad gedaan ze sliep gewoon in badje..
18 kilo? mooi zo Hier gaat alles zijn gangetje, ik blijf er lekker nog een beetje achteraan hangen, maar vind het wel leuk jullie verhalen te lezen, kan het nauwelijks verwachten Nog 8 weken te gaan hier
nog 2 maandjes en dan heb je je kleintje ook vast snap dat je niet kan wachten maar nog maar eventjes....
denk ook wel trouwens vanmiddan bij de dokter geweest moet vervroegt terug naar het ziekenhuis voor controle:s onsteking gekregen onder der wond van keizersnee:s als het niet weggat moet het open gesneden worden ik kan wel janken van de pijn aan mijn buik maar wil er niet al teveel tegen mijn vriend zeggen want dan durft ie me niet alleen te laten..... alles was zo goed gegaan tijdens de keizersnee en erna en nu dit goed aant balen.
toetie, hoelang na de operatie heb je moeten wachten tot je je kleintje in de armen mocht houden? Ik zou 2,5 uur moeten wachten en ben du uit die reden van gyn gewisseld, vrijdag heb ik een afspraak bij een nieuwe
Hier nog maar 10 kilo kwijt nog 15 teveel aan me lijf hangen.. dus moet er waarschijnlijk nog wel even me best voor gaan doen Buik zeker nog niet in proporties maar gelukkig niet heel ernstig vervormt.. wel zwangerschaps streep die nog goed zichtbaar is. Fijn dat je meissie thuis is Siepie! en natuurlijk is het wennen.. maar geniet ervan! @Nachtzon; nog even geduld meis! maar idd ze moet er toch een keer uit Geniet nog lekker van je buikkie, hier voelt ie toch af en toe wel erg leeg Gelukkig een schat van een jochie om te knuffelen; dat maakt een boel goed!
Balen Toetie dat je ontsteking hebt Hou het wel goed in de gaten meis, en wees toch maar eerlijk tegen vriendlief want je moet echt rustig aan doen! Hopelijk trekt het nog bij en hoeft er niet weer gesneden te worden! KNUF meis!
ik zou het niet weten nachtzon had geen besef van tijd meer weet alleen maar zodra ik op de verkoever was kon ik mijn bene al weer bewegen waar ze verbaasd over stonden mocht toen ze er van overtuigt waren dat ik ze echt zelf bewoog weer weg naar mijn kamer moest wel aan de zuurstof maar dat kon ook op mijn kamer en daar was mijn vriend al met de kleine.
Welkom AnnaB Geniet nog maar van dat gewoel in je buik.. hier wordt het toch echt wel gemist Al is zo'n klein hummeltje nog mooier om gewoon vast te kunnen houden
@siepie Super dat ze lekker thuis is! Groot gelijk dat je nog niet op visite zit te wachten hoor, jullie hebben genoeg stress gehad afgelopen weken. Doe maar lekker rustig aan, eerst even zelf genieten en Rilana aan haar nieuwe thuis laten wennen @toetie Wat ontzettend balen van die ontsteking Sterkte meid, en doe rustig aan! Gewoon eerlijk zijn tegen je vriend hoor, voor je bestwil @dolfijn Hoe gaat het bij jou en Beau? @hier Ben tijdens de zwangerschap ongeveer 16 kg aangekomen en moet nu nog 3,5 kg tot m'n startgewicht! Nooit verwacht dat het bij mij zo snel zou gaan, heb altijd erg moeten opletten wat ik eet, dus had verwacht dat het streng lijnen zou worden na de bv Fiene groeit echt als kool! Ze zit nu op bijna 4200 gram, is vorige week 400 gram gegroeid en nu in een halve week weer 200 gram, dus het gaat echt super hard! Ze is de laatste dagen wel wat huilerig en wil alleen maar bij me liggen. Opzich heel gezellig, maar wel onhandig als je nog dingen te doen hebt Rommel blijft wel liggen, maar de was en koken moet toch gedaan worden en ze raakt echt helemaal overstuur als ik haar laat liggen. Maar ze is nu weer lekker in slaap gevallen bij me, dus probeer haar zo maar weer even weg te leggen om te gaan koken. Zondag hebben we heerlijk langs de Waal gewandeld met haar, echt genieten in 't zonnetje! Wilde er vandaag ook nog lekker met haar uit, maar vanmorgen regende het en vanmiddag kwam de verpleegkundige van het consultatiebureau, dus ging helaas niet door. Morgen nog maar eens proberen! Moest eigenlijk echt even naar de winkel vandaag, want m'n zoogkompressen zijn op, maar ik heb nu maar even kraamverband in stukken geknipt, haha Heb nog geen regenhoes voor de kinderwagen, dus kon vanmorgen echt niet weg.. Kolven ben ik nu 's nachts aan het afbouwen, scheelt weer ruim een uur slaap op een nacht! Jammer alleen dat Fiene de laatste dagen niet meer wil slapen na de eerste nachtvoeding! Alleen op m'n buik, maar dan slaap ík niet Vorige week werd ik een keer wakker met haar op m'n buik en de dekens over haar heen, dus durf nu echt niet meer te slapen als ze bij ons in bed ligt! Hoe gaan de nachten bij jullie? Nou, ik ga even proberen te koken (gaan hier alweer 2 oogjes open, dus vrees het ergste ) en zal proberen aankomende dagen wat meer van ons te laten horen