ow, ik was trouwens winkelen met een vriendin en de kleine is voor het eerst bij papa gebleven! Ze waren samen thuis Ging super gelukkig! Heb bij de xenos glas/porselein verf gekocht en een wit bord, ga haar voetjes daarop stempelen voor vaderdag. De verf is alleen niet vaatwasser bestendig dus ik zie af van het glas.
@siepie Wat goed dat je je oude kleren weer aankan! En fijn dat het goed gegaan is om haar bij je man te laten Gaatjes schieten is super gegaan, ze gaf geen kick! Net wakker, nu even 120 bolletjes smeren voor vanmiddag, om 17u wordt Fiene gedoopt! Fijne dag allemaal!
Dank jullie wel! Was een hele mooie dienst Net thuis (we hebben met de familie in de kerk nog een broodje gegeten), Fiene gevoed en in bedje gelegd en ik denk dat wij zo ook gaan Welterusten allemaal!
Fijn dat het een mooie dienst was ElletjJo! Hopelijk heeft Fiene hierna lekker geslapen en jullie dus ook
Wij hebben heerlijk geslapen! En Fiene dus ook Nachten gaan gelukkig altijd wel goed! Nu maar even de rommel thuis opruimen, het staat nog helemaal vol met cadeautjes hier Fiene is nu weer eindelijk in slaap gevallen, die was het er niet helemaal mee eens dat ik haar vanmorgen weer in bed legde
Fijn zeg! Ik ben benieuwd hoe het volgende week bij ons zal gaan! Man had gister een romper maat 62 aangedaan bij dr (hema) en die zat gewoon al goed! Schrok er een beetje van haha, gaat zo hard nou ineens!!! Zo visite, gaan we het kraambezoek over doen Ze kwam een keer op visite en toen moesten we naar de ha en toen huilde ze nog zo ontzettend veel. Is echt een wereld van verschil! Had dr vanmorgen in bad gedaan maar het slangetje zat niet goed bij het leeg laten lopen... 1 groot waterballet in mn badkamer!!!!!!!!!
@siepie Hahaha, is de vloer ook weer gedweild Dat groeien gaat echt hard he! Fiene past sommige kleertjes van maat 68 al! Veel plezier met de visite!
Zo, weer opgestart en wachten tot 'k word opgehaald voor de babymassage! Fiene ligt alweer heerlijk te slapen *jaloers* , dus die schuif ik zo in de maxicosi en dan kan ze lekker slapen tot we beginnen. Morgenavond gaan we lekker op vakantie, heerlijk! Hopen dat het weer alleen wat beter wordt dan nu Had bedacht om van de week lekker met z'n drietjes te gaan zwemmen, eens kijken of Fiene dat wat vindt! 'k Besefte gisteren dat ik echt enorm verwend ben met Fiene en volgens mij niet helemaal geschikt ben voor een huilbaby, haha Ze heeft gistermiddag de hele middag gehuild (met vlagen dan, soms sliep ze 10 minuutjes...). Denk vanwege de warmte: Ik kan het hier met dat weer van gisteren niet koeler houden dan 25 graden in huis. Op de slaapkamer iets koeler, omdat het zonnetje daar niet naar binnen schijnt, maar ook daar was het erg warm. Was zó blij dat man 's avonds weer thuis kwam! Ben blij dat het huilen maar héél af en toe zo is, normaal gesproken huilt ze alleen als ze moe is (vaak i.c.m. prikkels) of als ze honger heeft! Kreeg gisteren een uitnodiging van kennissen voor de doop van hun zoontje volgende maand. Hij was een maand na Fiene uitgerekend, maar werd met 27 weken geboren. Heel apart om te zien wat een klein mannetje dat nog is: Op dit moment 6 pond (4 maanden, maar eigenlijk nog maar 1 dus!). Bij dit soort dingen word je er toch wel weer bij stilgezet hoe bijzonder het is dat het hier allemaal goedgegaan is! Meiden, een hele fijne dag vandaag!
Bijzonder he die kleintjes die zo vroeg geboren zijn! Mijn kleine maakt ineens een potje van dr schema! Kwam gister ineens om de 3 uur op de dag! En vandaag had ze ook een leuk kadootje voor me op mn verjaardag Ze was om 4 u en kwart voor 7 wakker! dat ben ik niet gewend! Nu ligt ze op schoot te slapen, ga dr zo maar gauw in bed leggen al is dit ook wel weer s fijn zo kroelen! In oei ik groei staat wel wat over een sprongetje misschien dat dat het is.. Fijne dag vandaag!
@siepie Gefeliciteerd!! Wat is normaal haar schema 's nachts dan? Fiene komt idd meestal ook rond 4 of 5 uur en dan weer 3 of 4 uur later. Heerlijk he, dat kroelen! Heb Fiene net ook maar weer in haar bedje gelegd, anders is ze straks te moe om te slapen en daar wordt de dag over het algemeen niet gezelliger van Maar 't kost soms een hoop moeite om haar weg te leggen Vanmorgen weer babymassage gehad, ging heel goed! Van de vakantie alle tijd, dus dan gaan we weer flink oefenen
Vandaag weer naar CB geweest met Beau.. eerste prikjes ik zag er echt zo tegenop! Maar ik heb gelukkig een heel stoer ventje hij liet even merken dat hij het echt niet fijn vond, maar huilen heeft hij niet gedaan.. dus mama hoefde ook niet te huilen Met aankleden meteen weer vrolijk en daarna lekker slapen in de auto echt zo trots! Ook was hij weer goed gegroeid: 4825 gram en 56cm Hij zit nog wel onder gemiddeld, maar niet meer zo aan de onderste rand.. dus het gaat super! *en dat allemaal op mijn melk*
@dolfijn Wat goed dat hij weer zo gegroeid is! En wat dapper dat hij niet eens gehuild heeft! Hopelijk krijgt hij er weinig last van...
Stoer man dolfijn! Fijn dat hij het zo goed doet op jouw melk, mag je trots op zijn! @elletjo, gaan jullie nog ergens naar toe iin de vakantie? Schema is 'normaal': 5.30, 10.00, 14.00, 18.00, 23.00/23.30 Vanmorgen was het 4 u wakker voor een fles en toen 645 weer wakker Vervolgens een mega poepluier dat dr buik en rug zaten onder!!! Leuk verjaardagskadootje
@siepie We gaan naar Zelhem, naar de stacaravan van schoonouders Fijn he, die poepluiers... Fiene had er vanmorgen ook weer één: van haar sokken tot haar nek zat ze er onder! Meteen maar in bad dus @hier Druk aan het inpakken om vanavond weg te kunnen. Fiene wil alleen niet in haar bedje vandaag en is enorm aan het huilen steeds. Heb haar dus maar in de draagdoek gedaan, dan kan ik nog een beetje doorgaan.. Handig is anders, maar het gaat aardig zo Voordeel van de draagdoek: Ze kwam vanmorgen om 8u en nu nog steeds niet! Als ze binnen een kwartier niet komt, ga ik haar toch maar even wakker maken denk ik Scheelt dat ze vannacht ontzettend heeft lopen spoken. Ze wilde niet slapen, alleen bij ons in bed. Heb haar dus maar bij me genomen, maar zelf de hele nacht wakker gelegen (bed is niet bedoeld voor 3 personen, haha) Denk dat we gister wat te druk geweest zijn, gelukkig is het de eerste keer dat ze 's nachts niet wilde slapen. Hopen dat het vannacht beter gaat!
Fijne vakantie!!! "hier, madame sliep van 2330 tot 730!!! nu ligt ze sinds 13u te pitten, ga dr zo wakker maken anders komen we niet uit met de flessen! altijd zo zonde om wakker te moeten maken...
hoi allemaal weer even geleden heb wel alles elke keer gelezen gehad maar geen fut en zin om te reageren. @siepie nog gefeliciteerd @kindjes wat groeien ze allemaal toch goed. @elletjo heb iets gelezen over doop wat fijn dat het mooi was... wat balen chronish depresief heb vroeger ook depressies gehad gelukkig nog maar weinig last. en wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt van de borst voeding.. zal moeilijk zijn maar zo heb je ook meer tijd voor jezelf. @dolfijn wat een stoer mannetje heb je.. @hier vandaag de reu onder het mes geweest teefje mocht niet die mag pas in augustus:S voor de rest alweer voor de 2de keer ongesteld ben niet te genieten doet zo'n pijn en blijf na de wc lopen:S. ukkie slaapt steeds beter weer een paar dagen gehad om 5 uur wakker dus helemaal uit haar doen want ze kwam weer ineens voor 5 voedingen. nu hebben we heeel voorzichtig een kleine schepje rijstebloem door de fles zitten sinds 2 dagen ze vind het super wel even aan klote met soot speen op de fles maar ze zit weer helemaal in der ritme en is weer kei vrolijk zelfs geen darmkrampje gevonde (p.s. weet dat het eigelijk nog niet mag) gister verjaardag schoonvader gehad wat een klote dag. hoe ze met het geweldige idee opeens kwamen om te bowlen en te steengrillen weet ik niet god zij dank heeft de kleine heel de dag geslapen en als ze wakker was gebrult omdat ze gewoon niet met rust gelaten word kan blijven zeggen laat haar met rust maar ze luisteren gewoon niet word er zo ziek van. ze is door niemand vast gehouden want dat heb ik van tevoren gezegt. ze is zo schattig heel de dag door laggen en brabbelen en dingen pakken. nou snel nog even brood halen en over 2 weken naar guus meeuwis heb zo'n zin de nieuwe cd zit er 2 weken aan een stuk in de radio..