Lieve Kappie, Wat heftig allemaal, kan me goed voorstellen dat je toch graag nog even wou dat er nog gecontroleerd werd.. en dat vriendlief erbij was.. Fijn dat alles er toch goed uitzag, maar kan me indenken dat je er nog niet helemaal gerust op bent.. hoop voor je dat het inderdaad enger klinkt dan het daadwerkelijk gaat zijn. Hou je vast aan die mooie gedachte dat je zoiets moois gaat krijgen! Neem rustig je tijd met lezen Jij bent geloof ik het verste van iedereen Zal eens kijken of ik lijstje kan maken.. wel zo duidelijk misschien Dikke knuf en geniet van het thuis zijn!
Hmm.. lijstje is best lastig.. hihih dus iedereen moet maar zelf even aanvullen naam uitgerekend geslacht thuis/ziekenhuis bv/fv Dolfijn1982 04-04-2011 verrassing! liefst thuis bv wie volgt?
naam uitgerekend geslacht thuis/ziekenhuis bv/fv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing/liefst thuis/bv - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv
Leuk om zo te lezen, ik ben niet een hele actieve schrijver maar lezen des te meer. Ik heb momenteel best last van harde buiken. Vandaag veel spulletjes gekocht van het lijstje dus het schiet nu aardig op.
@kappiegirl Gelukkig maar dat alles goed was! Kan me best voorstellen dat het je niet lekker zat, helemaal als je straks alleen zit (met nog 2 kindjes!) omdat hij in Denemarken is. Hopelijk blijft de kleine dan nog wel eve zitten tot hij terug is Wordt wel een spannende bevalling als ik het zo lees... Maar komt vast allemaal goed, je bent in goede handen daar! naam uitgerekend geslacht thuis/ziekenhuis bv/fv Dolfijn1982 04-04-2011 verrassing! liefst thuis bv ElletjJo 23-03-2011 meisje thuis bv Sorry, al die kleurtjes is me even teveel gedoe En het doet zeer aan de ogen van hubbie zegt ie, haha
Oeps, ik loop achter naam uitgerekend geslacht thuis/ziekenhuis bv/fv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing/liefst thuis/bv - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv
Hoihoi, Is het goed als ik me hier ook aansluit? Ik ben nu alweer 30 weken zwanger van ons 1e kindje en ben 24 maart uitgerekend. Voor mij zijn de laatste weekjes werken eindelijk aangebroken! Heb nog zoveel te doen ook, pff hoe doen jullie dat allemaal? Groetjes naam uitgerekend geslacht thuis/ziekenhuis bv/fv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing/liefst thuis/bv - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 / nog even geheim / ziekenhuis / bv
welkom siepie hier ook last van harde buiken en weer thuis gekomen met zwarte hondjes merk nou dat ik niet meer zoveel kan doen als eerst. voor de gene die al de laatste 8 weken zitten ik voel het als een drempel en merk dat het ineens moeilijker word.:S @kappiegirl ik hoop dat de kleine nog even blijft zitten. klopt het zo: - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing/liefst thuis/bv - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 / nog even geheim / ziekenhuis / bv - toetie 10-03-2011/ nog geheim / geboortecentrum / fv
Gaat helemaal goed Toetje - toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv Heb ze even in chronologische volgorde gezet Dus je bent de eerste die moet gaan bevallen Toetje.. Ben heel benieuwd naar alle kleintjes straks Ik ben de laatste 8wk nog niet ingegaan, dus ben benieuwd naar de drempel waar je het over hebt en of het me dan inderdaad allemaal wat zwaarder wordt.. Ben momenteel gewoon heel benieuwd naar onze kleine Mijn mams komt vanaf morgen een paar dagen logeren om de gordijnen en het hemeltje van de wieg te naaien, dan kan ik daarna echt aan het wassen en bedjes opmaken.. en dan wordt het afwachten.. hihihi @Siepie; welkom terug hier! @ElletjJo; kleurtjes waren idd misschien wat heftig hahah maar was om even duidelijk te maken wat voor lijstje.. heb er trouwens nu voor geslacht toch nog wat kleur aan toegevoegd @Hier; vandaag paps en stiefmams op verjaardags bezoek, vanavond komen onze beste vrienden met hun spetter van 6mnd (die blijven slapen) en morgen huis dik vol met verjaardags visite.. Had gister even goede dip: zag verjaardag echt niet zitten met al die mensen en heb even flink lopen janken Manlief heeft me weer met beide voetjes op de grond gezet en ach, we gaan gewoon voor een leuke, gezellige dag morgen Fijn weekend allemaal! xx
hallo dames ik breek even in ikw il jullie ontzettend veel suc 6 wensen met de laatste loodjes einde 2010 november december ) zat ik ook in dit topic.. en het lijkt zo langzaam te gaan ! maar hetis zo voorbij !!! geniet nog even van het zwanger zijn moment ,.!! voor je het weet heb je je kleintje in je handen ! * breekt uit *
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv - toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv Wat leuk om zo´n lijstje te zien zo jullie zitten allemaal wel dicht bij elkaar. Vannacht heb ik eigenlijk wel lekker geslapen ben 3x wakker geworden van wat harde buiken maar kon daarna zo weer slapen gelukkig. Voel me nu wel aardig goed dus ga zo even boodschapjes doen en nog even kijken bij de hema en de babyzaak voor leuke babykleertjes en wat sokjes was helemaal vergeten dat ik ook sokjes nodig heb voor de baby haha... Het kamertje is helemaal klaar als ik weer een fototoestel heb zal ik het eens laten zien misschien wel leuk is heel neutraal nog moet de muurschildering nog maken maar krijg het nog niet mooi op papier dus misschien word het wel een mooie muurstikker als ik er niet uit kom. Ga straks eens lekker terug lezen en dan vanavond eens kijken of ik jullie een beetje kan herkennen en reageren. Vind het leuk dat jullie me toch nog wel accepteren als medekletser. Iedereen een fijne dag vandaag en vanavond zal ik me weer eens melden en proberen te reageren. Helemaal leuk zo.
Vind het nu ineens zo hard gaan! De laatste weekjes werken zijn ingegaan, vandaag zijn ze de babykamer aan het stucen en er is nog zoveel te doen! Krijg alleen steeds meer last van mijn rug en van mijn linkerbeen, moet dus echt weer naar de fysio en misschien ook wel weer minder werken. Vind dit alleen zo lastig om aan te geven! (Ben al een tijdje thuis geweest omdat de sfeer op het werk zodanig was dat ik daar even niet meer tegen kon. Maar toen hebben ze tegen alle ouders (werk op kdv) gezegd dat ik toen al rugklachten etc had wat dus niet waar was... Veel ouders vonden het al raar dat ik weer naar de 36 uur ging. Maar nu heb ik echt last, hoe ga ik dat dan weer vertellen???) Ben het eigenlijk gewoon spuugzat en heb amper energie om daarnaast nog wat te kunnen doen. Ben een opleiding aan het afronden maar daar heb ik geen puf voor terwijl het nog maar 2 kleine dingetjes zijn! Sorry voor mijn klaagverhaaltje maar lucht wel even op! Verder begint de nesteldrang een beetje tevoorschijn te komen, bij jullie ook? Liefs
Meiden, wat kletsen jullie veel Alle nieuwe meiden, welkom! @hier Veel laatste spulletjes gekocht, lijstje is nu bijna compleet, op babyfoon en borsteltje/kammetje na... Nu nog ff wachten op de dakkapellen en dan aan het kamertje, kan bijna niet wachten Verder over anderhalve week bloed af laten nemen voor de anti-stoffentest en dan de 31e de injectie Ach, het is allemaal voor een goed doel. Merk wel dat hoe dichter ik bij die 30 weken-grens kom, hoe vaker het me benauwd dat ik straks daadwerkelijk moet gaan bevallen Zie er best tegenop eigenlijk... @Elletjo Fijne verjaardag morgen! @lijstje - Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv - toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv - Lelle23 10-04-2011 / meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv Gr. Marielle
Super dat jullie allemaal het lijstje aangevuld hebben: stuk overzichtelijker zo! @siepie; toch maar gewoon aangeven als je rustiger aan moet gaan doen.. want te lang doorlopen heeft voor jou (en uiteindelijk ook je werk!!) meer gevolgen. Begrijp best dat het lastig is, maar toch maar doen meis! Succes! @Lelle; haha bevallen doet niemand echt voor de fun denk ik.. dus er een beetje tegenop zien is niet helemaal vreemd! enne.. verjaardag bedoelde je mij mee denk ik Vandaag veel hoofdpijn, vanuit schouders en nek.. hou weer te veel spanning vast in me lichaam.. is iets wat ik herken van mezelf dus moet nu echt even tandje terug.. Manlief maakt zich zorgen en wil dat ik morgen helemaal niets doe.. ben benieuwd of ik dat ga redden
@ dolfijn, tnx, jij ook rustig aan doen dan he en fijne verjaardag! @ lelle23, duurt het nog lang voordat de dakkapellen komen?
@hier net gegeten en bij ziekenhuis geweest vanaf gister volop harde buike en de kleine bewoog bijna niet nou aan de ctg gelegen en een echo gehad (wat is de kleine gegroeid sinds de laatste echo). lekker eigewijs in een stuit gaan liggen ik kan me de woorden van de verloskundige nog goed herrinderen de kans dat de kleine nog draait..... mocht ik nog weinig leven blijven voelen moet ik terug komen voor de rest was alles goed. en dinsdag weer naar de verloskundige en voor berreiden op het feit voor het geval de kleine niet meer draait of we de kleine laten draaien of niet (nog nooit over nagedacht) wat zouden jullie doen. nou naar mijn bedje ben dood en dood op. sorry voor lange verhaal. groetjes weltrusten
@dolfijn Gefeliciteerd!!! Doe rustig aan vandaag he, laat je maar lekker bedienen! Goed naar je man luisteren @Siepie Meid, gewoon aangeven dat het niet meer gaat hoor! Kan me wel voorstellen dat je er tegenop ziet, heb er zelf ook veel moeite mee om mijn grenzen aan te geven, maar merkte gisteren dat er toch een stuk meer begrip voor is dan ik in eerste instantie gedacht had. Ze zullen het vast wel begrijpen en als ze dat niet doen, is het hun probleem! Oja, en die nesteldrang is heel herkenbaar, is er al een paar weken Helaas echt geen tijd om eraan toe te geven, eerst nog een stukje studie afronden en over twee weken kan ik aan de slag! @Lelle Kan me heel goed voorstellen dat je tegen die injecties opziet zeg En de bevalling zien we allemaal wel een beetje tegenop denk ik Maar inderdaad, het is voor het goede doel! Succes alvast! @toetie Balen dat de kleine weer gedraaid is zeg Hopen dat het toch nog uit zichzelf goed gaat liggen! Zou zelf denk ik wel een draaipoging laten doen, maar dat is een keuze die je zelf zal moeten maken @hier Gisteren een hele drukke dag gehad. Op de boerderij van kennissen gepast de hele dag. Nieuwjaarsreceptie afgezegd, maar nog wel naar de 2 verjaardagen geweest 's avonds. We zijn bij allebei maar even gebleven, maar waren pas om 21u terug van de boerderij, dus evengoed nog laat geworden. Wel mijn schoonzusjes over me heengehad dat ik écht rustiger aan moet doen en gewoon mijn grenzen aan moet geven en dat, nu zwanger ben, ik het echt wel kan maken om dingen op het laatste moment af te zeggen als dat moet. Heb er nog erg veel moeite mee, maar ga m'n best doen, want dagen zoals gisteren zijn toch wel een beetje te gek! Vandaag maar lekker rustig aan doen, hopen dat het droog blijft, dan kunnen we nog even naar het bos. En vanavond maar weer lekker vroeg naar bed!
@Dolfijn Ja, bedoelde idd jou Gefeliciteerd meis! Ennuh, rustig aan hè vandaag... @Siepie 14,15 en 16 februari worden de dakkapellen geplaatst, nog een paar weekjes dus! Allemaal een fijne zondag. Gr. Marielle