@toetie Wat een mooi meisje! Fijn dat het zo goed gaat! En wat betreft die rijstebloem: Ik ben van mening dat je gewoon moet kijken wat je kindje nodig heeft. De adviezen verschillen van jaar tot jaar en ik denk echt niet dat het verkeerd is als je haar nu al geeft hoor! Wij kregen vroeger met 10 weken al fruit @siepie fijn dat ze zo goed sliep!! Wij gaan nu lekker op vakantie, jullie zien me over 2 weken wel weer verschijnen
Fijne vakantie elletjo!!! Pff wat een warmte he?! Ik vind het zelf wel lekker hoor maar je moet niet te veel doen! Kleine is echt super gezellig en doet het heel goed, de nachten gaan ook goed. vrijdag fysio langsgeweest om te kijken naar dr voorkeurshouding. Het valt gelukkig heel erg mee, hebben nu wat simpele oefeningen om te doen met dr. (op dr zij leggen om 2 kanten te stimuleren en oefenen op dr buik). Toen de fysio haar op haar linkerzij neerlegde draaide ze zich zo om!!!! Schrokken er een beetje van! Ook doet ze al speeltjes pakken. Ze gaat volgens de fysio wel errug hard dus we moeten haar verder niet stimuleren qua ontwikkeling. (toen ze zo'n pijn had van de medicijnen oid zocht ze afleiding om de pijn 'niet te voelen' maar nu zoekt ze nog steeds afleiding dus moeten we haar ook zo min mogelijk prikkels bieden). Nu wordt ze morgen gedoopt dus die prikkels zijn er morgen in overvloed!!! Vind het wel spannend morgen in zo'n volle kerk!!! De bloemen gaan naar een gezin waarbijj het kindje met 22 weken zwangerschap is overleden.. Ook wordt er morgen afgelezen dat er nog een zwangerschhap is afgebroken...bij 16 weken was het kindje overleden. Wat een ellende!!! Kreeg vandaag ook nog een 'leuke opmerking' van de kapster... Ze had me pas gezien ophet dorp met de kleine en vroeg nu; ben je weer zwanger? GRRRRR Ben dan wel veel afgevallen maar ja mn buik is de laatste jaren nooit strak geweest en is nog steeds een bolletje maar naar mijn idee (en volgens man en vriendin ook niet) niet zwangere buik! Beetje jammer!!! Dus moest vanmorgen wel f janken ervan maar ach als ik dan naar die kleine kijk denk ik tja dat heeft wel mooi in mij gezeten Stom mens! Nou ik ga de kleine op bed leggen en dan lekker samen bbqen! Liefs
Hoihoi, Hoe is het met jullie?? Vandaag is onze dame gedoopt! Was een mooie dienst en het was echt super druk! Ook veel mensen op de koffie bij mn ouders dus wel erg gezellig! Leuke boekjes gekregen ook Wel een hele drukke dag ook voor dr geweest dus ze wat iets van slag vanmiddag en begin van de avond.. Waren zelf ook sago van de drukte, wordt je dan toch nog erg moe van! Morgen weer naar maatschappelijk werk, ben benieuwd wat ze zegt, ben op het moment zo emotioneel steeds schiet nog niet echt op allemaal! Liefs
Fijn dat het een mooie dienst was Siepie! en tja, de prikkels kan je niet voorblijven op zo'n dag.. Vandaag maar lekker rustig dagje houden Balen van opmerking van de kapper.. maar ach, laat ze maar kletsen Gewoon lekker genieten van je meisje! Succes bij maatschappelijk werk vandaag!
fijn dat de doop mooi is geweest siepie .... een fijne opmerking zeg heb hem ook gehad was net een week bevallen hoe dom ben je. hier gaat het goed dewi doet buikspier oefeningen en wil gaan zitten wat nog niet lukt ook probeerd ze te rollen
Leuk toetie! Gaat hard he die ontwikkeling!!! Gister weer naar de ka geweest in het zh, weer goedgekeurd, wel medicatie opgehoogd naar dr gewicht. Ze is nu 60cm en weegt 5480! Gaat echt zo hard!!! Vandaag met dr wezen (baby) zwemmen! Was echt super leuk!!!! Hoe is het met jullie?
Wat worden ze allemaal al groot hé! en al die ontwikkelingen.. zo mooi! Beau wil hier telkens staan en alleen maar rechtop zitten.. hihih is zo graag groot Super dat jullie meiden het ook zo goed doen!
Hoi meiden Hoe is het met jullie? Hier wat onrustige dagen achter de rug. Moesten voeding gaan mengen met hypo allergeen en dat was niet echt een succes. Hopelijk hebben we het ergste nu weer gehad!!! Vrijdag wezen baby zwemmen, echt leuk en ontspannend! @elletjo, lekker aan het genieten van de vakantie? Jullie nog wat doen zo met pinksteren?
@siepie wat fijn dat het babyzwemmen zo leuk en fijn was. @hier gaat het ondanks omstadigheden wel goed.. ons kleintje doet het super en heeft gerold ook doet ze het nou super met de rijstebloem.. ze deed alsof ze nooit anders heeft gedronken. donderdag naar guus meeuwis geweest was heerlijk maar merkte wel de kleine spookte de heletijd door mijn hoofd.. daarna lekker een weekendje bij mijn moeder gehad. vanaf gister is hier de ellende begonnen we hadden schoonvader gevraagt of hij niet zondag avond naar ons kon komen ivb met vaderdag maar zodat de kleine gewoon naar bed kon. helaas heeft hij daarmee gezegt dat hij niks meer met ons wil te maken hebben en zijn sleutel terug wil hebben. hij komt hier s'middags langs zeg tegen hem je moet dat met je zoon oplossen kom vanavond maar terug en hij begint er gewoon op los te slaan wil de babykamer instormen maar die heb ik terug geslagen. mafketel hij wilde waar de kleine in de kamer was heel de kamer in kort en klein slaan en dan wil die een melding maken bij de kinderbescherming omdat zijn vrouw vroeger de kinderen niet aankon kan ik dat ook niet hij heeft in iedergeval nou een aangifte aan zijn broek hangen en hij kan er vanuit gaan dat ie zijn klein kind noooit meer ziet.
@toetie Wat vervelend dat het zo gelopen is, zeg Sterkte ermee! Wij zijn inmiddels weer een paar dagen terug van vakantie. Heerlijk om er even tussenuit te zijn! Wel erg jammer dat schoonouders bijna iedere dag belde en hints dat we het niet op prijs stelden, kwamen niet helemaal aan geloof ik.. Ook met Fiene wezen zwemmen, dat vond ze heerlijk! Was wel snel moe, maar was ook niet zo slim van ons om op woensdagmiddag te gaan, met al die kinderfeestjes, haha! Ik geloof dat ze nu in haar 3-maandensprongetje zit. Ze drinkt al ruim 2 weken slecht (is weer teruggezakt naar 100-120 cc per keer, 7 voedingen op een dag). Sinds gisteren wil ze ook niet meer slapen overdag en ze is erg mopperig (dat terwijl ze normaal de hele dag aan het lachen en kraaien is ). Hoop dat het snel over is! Ze ligt nu in de box te slapen. Eigenlijk tegen mijn principes (bed om te slapen, box om te spelen), maar ze slaapt tenminste! Gisteren is de fysio geweest in verband met haar voorkeurshouding en die adviseerde ook haar in de box te leggen, half op haar zij met een rolletje in haar rug. De box is harder dan het bed, dus gaat het afplatten van de andere kant sneller Ze draait nu steeds van haar rug op haar zij, denk dat het niet lang meer gaat duren voordat ze doorrolt op haar buik! Nog even een foto spammen!
@toetie wat vervelend zeg!!!!! @elletjo, lekker genoten van jullie vakantie?! Welke kant heeft ze een voorkeurshouding voor? Hier voorkeur naar links! Hebben we fysio voor ook, hoofdmeting was wel goed! Kleine heeft hier al 2 tandjes die doorrkomen! Schrok ervan zo snel! Ze is er niet zo gezellig van, arme kind! Morgen gaan we een weekje op vakantie, erg lekker even een andere omgeving... En na de vakantie moet ik weer aan de slag Liefs
@Toetie; wat heftig meis, kan me goed voorstellen dat je van je af hebt geslagen.. maar ontzettend vervelend dat het nodig is geweest. Goed dat je aangifte hebt gedaan! @ElletjJo; klinkt als een geslaagde vakantie! Ben benieuwd wanneer je meisje gaat door rollen naar haar buik @Siepie; jeetje dat is snel! 2 tandjes! pff.. ik hoop dat Beau nog even wacht hoor.. haha met BV niet echt lekker ben ik bang Geeft er iemand van jullie trouwens nog BV? ik nog steeds wel en merk dat ik er nu even doorheen moet aangezien ik wil langvoeden, nu beetje dip.. maar komen we vast wel doorheen! Hier alles prima, Beau doet het super.. slaapt gemiddeld van 20.30u - 05u dus dat zijn prima nachten. Volgende week weer naar CB ben benieuwd wat hij nu weegt, thuis wegen gaat niet meer want de keukenweegschaal gaat maar tot 5kg.. en die is hij in elk geval voorbij Verder moet ik langzaam maatje 56 op gaan ruimen en over op 62.. maar daar ben ik nog niet helemaal aan toe hoor.. ahhaa het gaat zo hard!!
@siepie Hier ook een voorkeur naar links. Gaat nu gelukkig wel goed, maar hoop haar vanaf volgende week overdag toch gewoon weer in haar bedje te kunnen laten slapen. Vind het niets in de box, zodra de telefoon gaat, is ze weer wakker... Balen dat je weer moet werken na volgende week! Zal wel even lastig worden om een hele dag afscheid van je meisje te moeten nemen denk ik... Alvast een hele fijne vakantie! @dolfijn Hier geen borstvoeding meer, inmiddels helemaal afgebouwd. Ze heeft ongeveer 11 weken gehad, maar het zag er niet naar uit dat ze ooit de borst zou gaan pakken. Sterkte met je dip! Inderdaad even doorzetten, komt vast weer goed! Groeien gaat echt hard he! Hier moet ik alweer bijna de maatjes 62 in de kast stoppen, ze kan 68 al aan! Ze zit dan ook al rond de 6,5 kg... Fiene draaie vanmorgen in bed van haar rug op haar buik! Ze kreeg alleen haar armpje niet onder haar borst vandaan, dus daar heb ik haar even bij geholpen. Woensdagavond zijn hier de eerste twee cavia's gearriveerd: Ik ga weer fokken! Dat we gingen trouwen en ik een flat terrecht kwamen, heb ik ze allemaal weggedaan, maar daar altijd spijt van gehad. Nu van manlief toch eindelijk weer groen licht gekregen (al ging dat niet van harte). Afgelopen maandag eerste gesprek gehad met een psycholoog, volgende week krijg ik de diagnose. Ben benieuwd, maar was in ieder geval echt een opluchting toen ik daar vandaag kwam
@Toetie Vervelende situatie zeg! Heb je er nog wat van gehoord? @Elletjo Lekker hè, op vakantie met je gezinnetje?! Even lekker geen andere mensen om je heen... @Dolfijn Beau groeit lekker op jouw melk! Dat is een heerlijk gevoel toch? Succes met je dip... En Fiene die draait wauwie. @Siepie Das inderdaad snel die tandjes, arm meisje! Lenthe begint ook te rommelen met kwijlen en alles in haar mond te stoppen... ook tandjes? @hier Even een update: Volgende week alle onderzoeken in het VUMC voor Lenthe. De SEP en EMG op dinsdag en donderdag de MRI, dat is ook de 1e keer dat ze onder narcose gaat... Dan wordt ze zeer waarschijnlijk die week erna geopereerd. Ik vind het erg spannend allemaal. Groet Marielle
Heel veel succes Lelle! Heftig allemaal.. weet dat het voor een goed doel is.. KNUF! Dat Beau goed groeit op mijn melk voelt inderdaad super! ben ook best trots @ElletjJo; wat goed van Fiene! hahaa en nu maar goed in de gaten houden waar ze allemaal heen gaat rollen! Geniet van je cavia's en ben benieuwd naar diagnose psych..
@dolfijn Haha, gelukkig rolt ze nu nog niet zo makkelijk, maar verlies haar nu echt geen moment meer uit het oog als ze op de commode of de bank ligt! Ik ben enorm aan het balen: Fiene is de hele week al om 6u wakker en wil dan niet meer slapen Had gehoopt dat het nog even zou gaan duren voordat ze ons zo vroeg uit bed zou trekken, haha! Maar ja, zo maar even lekker in bad, masseren en dan slaapt ze wel weer
@dolfijn Hoe gaat het nou met je dip? Is het nog een beetje vol te houden? Wordt een warme dag vandaag! Zelf vind ik het heerlijk, maar zie er nu wel een beetje tegenop. Wij hebben in de woonkamer een heel groot raam op het zuiden en geen tuin, dus het is hier niet koel te houden op zo'n dag. Fiene heeft er altijd wel last van, dus wordt regelmatig een lauw badje en lekker in haar blootje in de box denk ik... Geven jullie ook nog water bij als het zo warm is? Ben een beetje aan het twijfelen, aangezien Fiene al zo slecht drinkt de laatste weken. En alles wat ik haar aan water bijgeef, gaat weer van de hoeveelheid melk af die ze drinkt. Hoewel vocht nu natuurlijk wel belangrijker is dan voeding... Verder maar lekker wandelen vandaag. We hebben zaterdag een andere kinderwagen opgehaald. Een Quinny Freestyle, heerlijk die luchtbanden! Bak is alleen wel een stuk kleiner dan die we hadden, dus daar zal ze niet zo heel lang meer inpassen vrees ik. Ze zit al tegen de 65 cm aan, dus het gaat echt super hard!