Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    he meiden fijn weer een beetje kletsen:p
    wat een mooie kindjes.
    ik doe strax uitgebreid reageren word er een wakker met een poep broek:p

2. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    siepie wat vervelend al die rondslomp maar hopen dat het snel wat beter gaat...

@hyves mij kun je niet vinden op hyves jullie mogen die van jullie wel doorsturen dan doe ik toevoegen:) sorry maar sommige mense zijn mij iets te nieuwschierig dan zou je ook wel zien dat er niet veel foto's op zullen staan van ukkie.

@groeien ja hard groeien doen ze zeker moet weer eind ocktober naar cb vorige keer was ze 8400 gram en 70,5 cm.
    dus hier worden de 68 echt te klein

@tandjes hier 1 en de volgende komt allebei onder.

@rollen hier kan ik haar elke keer in bed terug rollen ze gaat overdwars liggen waardoor ze niet terug kan rollen:D agja komt wel goed.

wat is het jammer dat we zover weg allemaal wonen.

@uit logeren die van mij gaat 12 op 13 nov uit logeren:'( maar goed moet eventjes avondje voor onszelf en de volgende ochtend heel vroeg opstaan moet om 9.30 in amsterdam zijn.

@hier verhuizen wat een rondslomp maar goed ik heb er zin in nu nog wachten over een paar weken was contact met de opzichter:S duurt nog zoooo lang halverwege december mogen we erin en word eerst gerenoveerd nieuwe douche trap naar zolder en een niuewe wc en een nieuwe keuken vandaar dat het nog zolang duurt.
    agja is voor een goed doel.
    onze ukie was haar nestle beertje kwijt wat eeen drama we krijgen en nieuwe toe gestuurd wat een vriendelijke service nou hopen dat de post er niet te lang overdoet dan heb ik weet een gelukkig slapend kind want de hel breekt los zonder haar knuffel slapen.
    nou ik ga maar even lunchen nou ukkie nog rustig is want anders word mijn boterham door haar opgegeten:p

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Hmm, dat lijkt me niet echt handig om hem dan uit logeren te laten gaan nee! :p Ik vind het zó moeilijk, word al misselijk bij het idee dat ik haar weg moet brengen.. Maar denk dat het voor man en mij wel even goed is om er samen uit te gaan!
    Kan me voorstellen dat je moeite hebt met het idee dat er (waarschijnlijk) geen tweede komt :( Is er geen kans dat hij daar over een tijdje misschien anders over denkt? Kan je er dan nog eens over beginnen. Sterkte ermee, meid!

@toetie Wat heerlijk dat er zoveel vervangen wordt in jullie nieuwe huisje! Is alles lekker fris als jullie erin komen :) Succes met alles ;)

Kleine meid slaapt nu eindelijk, maar durf bijna geen geluid te maken, want ze wordt vandaag ineens overal wakker van! Normaal slaapt ze zo 3x 2 uur op een dag en maakt ze er ook helemaal geen drama van als ik haar op bed leg. Vandaag dus anders :p Zou kunnen dat ze weer last heeft van haar tandjes. Ik zie onderin bij haar hoektandjes (kleine meid houdt zich niet aan de volgorde uit de boekjes :p) rode bobbels zitten.. Maar het gekke is wel dat ze heel vrolijk is als we samen aan het spelen zijn! Balen dat het de hele dag al regent, dan kunnen we ook niet even een stuk gaan wandelen. Vaak valt ze dan wél in slaap als we terugkomen!

Hoeveel slapen jullie kindjes? Naar mijn idee slaapt ze nog heel veel, maar ik heb eigenlijk geen idee wat normaal is :p

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beau slaapt ook nog veel hoor..

Ritme nu is (ongeveer)
    03u BV
    06u BV
    08.30 wakker
    09/09.30u douchen en aankleden
    10u BV en slapen
    12.30u wakker, BV en spelen
    14/14.30u BV en slapen
    15.30/16u wakker
    17u BV en daarna groente
    19u pyama aan, BV en slapen..

Soms slaapt hij rond 16.30u nog een kwartiertje/half uurtje.. maar dat is lang niet elke dag zo!

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oooh, meiden, dit heb ik weer hoor! Net Fiene haar groente gegeven. Ben ik éven tussendoor met iets anders bezig (in de veronderstelling dat ze niet bij het bakje kon), kijk ik weer naar haar, zit ze met haar handjes in het bakje te roeren! Haar witte romper en legging zijn nu oranje en zelfs haar haartjes zaten eronder! *zucht* Kan er nu heel hard om lachen, maar net zat ik enorm te balen! Had net alle was weg :p

@dolfijn Ooh, dan is het slaappatroon van Fiene blijkbaar normaal! Of onze kindjes zijn dat allebei niet, haha :p

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hahahahahahaha moet er toch wel om lachen hoor Choco-koekje :D
    Heerlijk als mama denkt dat ze even weg kan lopen :p:p Zie het Beau ook zo doen :D:D Ach, gewoon weer nieuwe was opbouwen.. blijft toch zo hoor!

@slapen; tja, dat kan natuurlijk ook :p maar ga er maar vanuit dat het heel gezond is goed en veel te slapen (schijnen ze hard te groeien!)

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn Haha, nu moet ik er ook om lachen hoor! Was toch wel héél stom van me om het bakje naast haar te laten staan :p Ze zat in de wipstoel, dus ik was in de veronderstelling dat ze er niet bij kon. Misgedacht dus :p
    Dat slapen en groeien blijkt wel weer, hè! Moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind dat ze overdag zo goed slaapt, dan heb ik even tijd om bij te komen van de nachten :p Of het huishouden te doen...

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hey,
    Leuk zeg dat we nu weer allemaal schrijven!
    Ik probeer wel f wat.minder op zp te zijn, f meer bezig met mezelf.
    En daarbij zijn de laptops niet zo oké dus.zit nu steeds met.mn.tel.
    Vandaar ook steeds punten ipv spatie.

Zal vd week ook even toevoegen op fb etc, lukt niet met de.tel.
    Dacht ook even van wie is choc koekje?? Haha.

We lopen.bij zoveel dingen en dat maakt het soms wel een.beetje moeilijk.
    Vandaag wel weer lepel geprobeerd maar nu helemaal drama!
    Logo maar gebeld en krijgen nu zsm logo aan huis.
    Ben benieuwd!
    Maar.positief blijven.he ;)

Hier ook wel de.kriebels gehad voor een tweede.
    Een tijdje terug.heel.erg toen.het redelijk stabiel was maar toen.begon het drama weer dus.nu ben ik er wel weer f klaar mee.
    Terwijl ik eigenlijk zo.graag twee.kindjes kort op elkaar zou willen mogen krijgen.
    Alles is.me eigenlijk ook wel heel erg tegen.gevallen.
    Het gaat gelukkig wel steeds beter!

Is.het niet mogelijk om.een keertje af te spreken?
    Liefs

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Logeren is.ze niet geweest nog.

Ritme hier:
    1900 fles bad bed
    2300 fles
    800 fles
    915 bed tot 11
    12 fles
    13-15 bed
    1530 fles
    1630 bed

Dit.is.schema van vandaag.
    Ze geeft.het zelf goed aan.

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Kan me heel goed voorstellen dat het je tegengevallen is, hoor! Lijkt me ook echt heel zwaar op deze manier. Sowieso om je kindje zo te zien lijden, maar ook omdat je er niks aan kan doen en zoveel therapie, controles, medicijnen e.d. met haar hebt. Echt een hoop gedoe :( Kan me voorstellen dat je een tweede op dit moment helemaal niet ziet zitten! Eerst maar zorgen dat het met je meisje wat beter gaat.. Heel veel sterkte!

@toetie Ooh, heerlijk, zij slaapt ook al zoveel! Dan is het blijkbaar toch heel normaal ;)

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Whoehoe er ging een half potje peer enthousiast naar binnen vandaag!!!!
    Me so happy !!!!!!!!!

12. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    beter siepie maar je zult nou wel lekkere luiers hebben hoor:p

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hier een heftige nacht:
    Zijn rond 23.30u met Beau naar de HAP geweest.. hij lag echt te gillen van de pijn in zijn darmen.. Wisten echt niet meer wat we moesten, niets hielp :(
    Hij was kei kapot maar slapen lukte natuurlijk niet met de pijn in zijn buikje..
    Het was echt zo sneu!
    HA heeft microlax voor geschreven, ik ben hier helemaal niet voor.. maar we moesten iets :(
    Daarna 2x poepbroek en gelukkig nog wat geslapen.

Maandag afspraak bij eigen arts om dit probleem verder te bespreken..

Ik ga even mijn stoere boefje knuffelen, hij ligt eigenlijk weer lekker te kletsen en te spelen..

14. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    dolfijn wat vervelend hoop dat je komt te weten hoe en wat er aan de hand is.
    sterkte

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ach dolfijn_! Hoe is het nu met m??

@toetie, nou idd, ze lekt ook steeds zo door..

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Wat goed!! Jullie komen er wel! :D

@dolfijn Aah, wat zielig! :( Hoe gaat het nu met hem?

@hier Gister een drukke dag gehad, wel erg gezellig en het ging erg goed met de kleine meid in de drukte! Ze heeft vannacht tot half 8 doorgeslapen! Vannacht wel weer een aantal keer wakker geweest, maar wij konden dus uiteindelijk wel een beetje 'uitslapen'. Straks weer visite, dus even snel de boel in orde maken hier (gisteren natuurlijk niet aan toe gekomen). F slaapt weer lekker, dus volgens mij gaat het een beetje de goede kant op :)

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Hier; weer een lange nacht gehad :(
    Nu niet vanwege krampjes, maar omdat hij snipverkouden is.. pff.. het breekt je wel hoor.. 3 van deze nachten achter elkaar!
    Gelukkig slaapt hij nu overdag wel wat beter, dus ik heb vanmorgen wat bijgeslapen en manlief ligt er nu in.. dan maar afwisselen..
    Beau heeft zijn matrasje wat omhoog staan en een ui naast zijn bed, net lekker in bad geweest.. dus benieuwd hoelang hij nu slaapt..

Ik ga even vast voorbreiden voor het eten, als Beau dan wakker wordt heb ik me handen weer vol genoeg..

Sorry dat ik even weinig reageer, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een beetje futloos ben..

Dikke knuffel voor allemaal! xx

18. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn He bah! Zo zielig is dat he! Sterkte ermee... Ik heb van de Etos badschuim met eucalyptus voor haar (staat bij dat het voor een stoombadje is). Merkte altijd dat ze na het badje minder vol zat! Is helaas maar tijdelijk natuurlijk. Hoop dat hij er snel vanaf is en jullie vannacht wel een beetje kunnen slapen!

Morgen heeft man een dagje vrijgenomen: heerlijk! Hoef ik geen oppas te regelen als ik 's middags ga werken :) Hij heeft deze week wel 3 dagen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, dus het mag ook wel even ;)

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    @chockoekje, bevalt het werken weer? heb je toegevoegd op fb!
    @dolfijn, jou ook toegevoegd! Sneu he als ze zo verkouden zijn!
    Hier ook een tijdje gehad! Neusspray, tussikind, luuf, ui ;) alles uit de kast gehaald!
    gelukkig snel over!
    Beterschap!

Hier een leuk maar druk weekend gehad!
    Vrijdag zwemmen en naar de stad geweest met R. en een vriendin.
    Zaterdag heeft mn broertje zn vriendin ten huwelijk gevraagd! :D
    En wij f naar Ikea geweest.
    Vandaag een verjaardag gehad en het ging allemaal helemaal goed.
    Had er zo de zenuwen van!
    Steeds nog zo bang dat ze terugvalt in huilgedrag.

Morgen t/m vrijdag zijn we even lekker op vakantie, heerlijk, zo'n zin in!
    Liefs

20. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    veel plezier siepie.
    @dolfijn in de douche stomen wij deden dan kneip een beetje op de grond en dan maar stomen 3 keer op een dag en mogt het nodig zijn s'nachts het is echt vervelend.
    pff hier gister goed nieuws gehad schoonzusje schiet de gordijnen voor dus nou is alles geregeld:p

Deel Deze Pagina