Nog minder dan 100 dagen, wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lelle23, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie 'k Werk nu één middag (vanmiddag) en dat bevalt prima! Vind het heerlijk om lekker bij m'n meisje te zijn :) Wel lekker om er één middag even tussenuit te zijn, maar 't is altijd drama om een oppas te vinden, dus weet niet of ik het ga blijven doen...
    Wat super dat het zo goed ging op de verjaardag! Hopen dat het nu snel vooruit gaat met haar! Enne, wat leuk van je broertje en schoonzus! Binnenkort feest dus ;)
    Geniet van je vakantie! :D

@toetie Super dat alles geregeld is!

Man is vandaag lekker vrij, dus hoefde vandaag een keer geen oppas te regelen. Wel even lekker!
    Fiene wilde vanmorgen niet slapen en ligt nu eindelijk (sinds 10 minuten) op bed (slapend!), dus ben benieuwd hoelang die slaapt, haha :p

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hee meiden!

Zit even heerlijk te genieten op de bank, in m'n pyama, dekentje over me heen en een kopje thee! :D

F. is al 2 dagen heel veel aan het huilen en snel driftig. Ze wil overdag heel slecht slapen en is dus steeds hartstikke moe! Was vandaag zelf ook niet zo lekker, dus zag het niet zo zitten om te gaan wandelen, want dan valt ze uiteindelijk (na een half uur) wel in slaap.. Ze ligt nu al 1,5 uur te slapen, dus kon even lekker douchen en nu lekker ontspannen. Dat je zó kan genieten van een momentje rust, haha!

Man was vandaag en gister de hele dag weg, tot ongeveer 22 uur, dus dat was wel even balen. Soms is het best lekker de kleine meid even aan hem te geven als hij thuiskomt :p Wat heb ik ineens met alleenstaande moeders te doen, zeg, haha ;)

Straks maar lekker vroeg naar bed en ben van plan morgen gewoon 2 uur lang te wandelen, zodat de kleine meid wel haar middagslaapje pakt. Regenjas aan, regenhoes over de wagen, dan is het prima te doen toch! :p

Zaterdagavond gaan man en ik lekker samen een avondje weg. Voor het eerst in 6,5 maand, dus heb er wel even zin in! Hebben jullie ideeën wat we kunnen doen? We hebben niet veel te besteden en de bios vinden we niet zo gezellig. We gaan gewoon thuis eten, want uit eten wordt een beetje te duur. Het enige wat we konden bedenken is samen de stad in (ook gezellig!).

Liefs!

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oja, siepie, lijkt me heel gezellig om een keertje af te spreken! Beetje late reactie, maar beter dan nooit he :p Ik heb alleen één probleempje: Geen auto én geen rijbewijs... En we wonen niet bepaald dichtbij elkaar! Maar goed, als we wat afspreken, is dat misschien wel op te lossen..

4. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Ook ik heb geen rijbewijs ;) dus ben ook afhankelijk van OV, maar valt vast wel te regelen toch??

@C.Koekje; misschien is het leuk om juist even naar een ander centrum te gaan als gebruikelijk.. dan is het toch altijd wat meer "uit".. doe daar koffie en gebak :) En gewoon lekkere dingetjes dan halen zodat je het thuis ook gezellig kunt maken 's avonds, goede film of een spelletje.. ach, jullie vermaken je vast wel!

@Hier; Beau heeft van de HA toch lactulose gekregen, we hebben nu duidelijk afgesproken het 14dgn aan te kijken en zeker niet heel lang aan te gaan klooien...
    Nu had hij vandaag alweer een poepbroek :D maar 3dgn er tussen.. dit was alleen op bv, dus vandaag weer begonnen met een groente hap om te kijken wat dit gaat doen. Vind het wel spannend.. hoop gewoon zo dat hij er niet weer zoveel last van krijgt!
    Afgelopen nacht eindelijk weer wat meer geslapen; heerlijk! hihih

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @dolfijn )en derest natuurlijk) Misschien kunnen we wel in Utrecht afspreken, dat is voor ons allemaal goed bereikbaar met het ov volgens mij?
    Ik hoop echt dat het nu beter met Beau gaat... Die poepbroek is dat wel weer heel goed nieuws natuurlijk!
    't Is inderdaad wel een idee ergens anders heen te gaan dan normaal! Komen we ook geen bekenden tegen, goed idee :)

Pff, ben ondertussen Hart in Actie aan het kijken. Gezin dat een paar jaar geleden hun 4-jarige zoontje verloren is. Tranen stromen over m'n wangen, wat oneerlijk kan het soms zijn :( Lijkt me echt het ergste wat je als ouder kan meemaken!

6. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hej meiden hier ook een berichtje van mij.
    @dolfijn ben benieuwd ik heb zelf lactulose gehad tijdens de zwangerschp wat een zoet spul heb je het zelf al geproeft?

@kun je je naam niet verranderen krijg er zo'n zin in iets lekkers van;)
    nee even gekheid.
    hoop dat het zo voorbij is die daagjes van f..

@siepie hoop dat je aan het genieten bent met ze alle'knuf''

@hier ukkie 2de tandje is er ook pff beetje gebroken hier hopen dat ze nou snel gaat doorslapen.

@afspreken wat zou ik dat graag willen maar denk dat het er voor mij niet in zit want het geld is er gewoon niet nu met alles dubbele huur daarna moeten we nog een vriendin terug betalen want die heeft ook kosten voorgeschoten voor de verhuizing dus hebben het finacieel even ronduit klote.
    gelukkig halen we altijd eerst als het geld binnen is alles voor ons uk.
    maar leuke dingen doen en beetje raar eten is er niet bij voor ons.
    komt wel goed.

7. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Jeeeee, Fiene heeft vannacht weer doorgeslapen!! :D
    Om 6.15u heb ik haar in bed gelegd (want overdag was weer een drama met slapen). Toen heb ik haar om 22u wakker gemaakt voor de laatste fles en heeft ze in één stuk door tot 7 uur vanmorgen geslapen! :D Wel een beetje jammer dat man en ik nog tot 1.00u gekletst hebben en de nacht dus weer niet zo lang was, maar ik hoop dat dit zo blijft! Heb haar trouwens om 7 uur nog even een speentje gegeven en toen viel ze meteen weer in slaap tot 7.45u. Lekker verwend vannacht dus :p

8. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @toetie Jeee, hopen dat je nu weer een beetje door kan slapen dan! Haha, die naam was misschien niet zo handig, 'k krijg er ook wel een beetje honger van! Sorry :p
    Snap heel goed dat je nu het geld er niet voor hebt om een dagje uit te gaan.. Maar we kunnen ook gewoon wachten met afspreken voordat het voor jou ook mogelijk is? Na de jaarwisseling ofzo? Of verwacht je niet dat het tegen die tijd gaat lukken?

9. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    ik hoop het eigenlijk wel waar willen jullie dan afspreken want we wonen echt een eind uit elkaar:p

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wat zou voor jullie het handigst zijn om af te spreken? Ik heb het idee dat voor ons allemaal Utrecht makkelijk bereikbaar is met het ov, maar dat kan ik mis hebben natuurlijk!

Fiene heeft gisternacht doorgeslapen, maar vannacht was het weer een ramp :( Om half 4 wakker, kon er daarna ieder kwartier uit en om 5 uur heb ik haar maar bij ons in bed genomen. Uiteindelijk om 6.15u de fles gegeven en inmiddels ligt ze weer te slapen. Ik had hoop dat het beter zou gaan, maar helaas!

Gisteravond een andere bank gekregen en kom er nu achter dat ie verschrikkelijk haren aantrekt. Beetje jammer met 3 katten in huis! :p Heb ik speciaal voor de katten een dekentje op de bank gelegd, gaan ze er naast liggen! Grrr! Normaal gaan ze altijd overal opliggen (tot Fienes speelmat aan toe) en dan mág het, doen ze het niet meer :p

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hey meiden,
    Wij waren een midweekje op vakantie!
    Heerlijk was het!
    We hadden een mystery huisje geboekt van cp, scheelt heeeeeel veel geld!
    Was erg leuk!

@afspreken, Utrecht is voor mij makkelijk te doen! Heb zelf een hekel aan ov ;) Ben ook soort van bang voor de trein haha maar goed heb auto en rijbewijs dus voor mij maakt het niet heel veel uit waar etc.
    Utrecht wel ideaal met parkeren.
    @toetie, logisch hoor meid dat het f moeilijk is, waar woon jij ergens? Had jij nou ook fb?

@dolfijn, hoe is het met de ontlasting van beau? Wij ook lang lactulose gegeven maar later overgegaan naar importal. Ook heel zoet.

Wij krijgen nu maandag logo aan huis omdat madame sinds ik een keer bloemkool heb geprobeerd, alles weer weigert...
    LASTIG
    dus ik ben benieuwd!

@elletje, 1 middag werken, bij ons (kdv) moet je 3 dagen werken (2 dagen met ouderschapsverlof)

Ik ga even tvoh kijken!

Liefs

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Zie nu net mn banner.. Mn meisje is gewoon al 6 maanden, 2 weken en een dag...
    Zo gek ;)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    hihi tja, wat gaat het hard he Siepie :) Geniet er maar lekker van! vervelend dat ze alles weer weigerd.. ik hoop dat het snel weer voorbij trekt!
    En heerlijk even weg! Scheelt vaak wel heel veel idd mystery parc.. waar ben je uitgekomen?

@Beau; ontlasting gaat goed, hij heeft nu om de dag een poepbroek en dat op 2ml lactulose.. dus nu langzaam afbouwen om te kijken of hij het zelf op kan pakken. Wil zo kort mogelijk dit soort dingen gebruiken.. maar blij dat het werkt!

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    We zijn in erperheide uitgekomen, belgie.
    erg leuk!

Fijn dat de ontlasting beter gaat.
    Snap dat je het zo kort mogelijk wil geven, ben zelf ook niet zo van de medicijnen, heb er nu toch echt al meer als 10 verschillende in moeten stoppen... :(

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vandaag nog maar 1ml gegeven (ipv 2) en toch gewoon weer poepbroek vandaag.. dus nu dat even paar dagen aankijken en dan verder afbouwen.. zou hij het zo snel zelf op pakken? ik hoop het!

Leuk Siepie, dat was dan echt even weg.. Heerlijk!

Hier nog even foto van mijn boefje

16. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @siepie ik woon in breda rond halvewege dec in een dorp langs breda en heb geen fb ik heb hyves.

@de tijd gaat echt snel ons ukkie is intussen ook alweer 7 maand.
    deze foto is van het laatste weekend dat het zo'n lekker weer was lekker met een vriendin naar het strand geweest.

@dolfijn fijn dat het met afbouwen ook nog lukt nou hopen dat het er helemaal af kan.

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Mooie foto toetie!
    enne.. hyves heb ik ook hoor.. zal je zo ff pb doen :)

Breda.. pff.. das wel een endje bij mij weg..
    7mnd alweer!! wat gaat de tijd toch hard!

18. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    @dolfijn dankje mijn zebra vel is net niet helemaalte zien;)
    had je al paar keer een verzoek gedaan:p
    maar hyves gaat bij mij via google chroom en zp gewoon internet dus had je opgezocht via elletjo..
    jij hebt ook een mooi ventje.

19. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    @siepie Heerlijk zeg, zo'n vakantie! Is ook wel een idee voor ons, haha :p

@dolfijn Wat een mooie foto's!! Beau is ook zó'n mooi ventje!

@toetie Ook al zo'n leuke foto! Enne, dat tijgervelletje is er nou eenmaal, haha ;) Ik heb ook nog steeds een geprint flubberbuikie... Met lijnen wel al 8 kg afgevallen, maar denk dat ik meer buikspieroefeningen moet doen, want aan m'n buik is het niet echt te zien!

Volgens mij had de kleine meid vanmorgen heel veel pijn :( Zelfs op schoot was ze heer erg aan het huilen, zo zielig... Had haar maar een zetpil gegeven en een half uurtje later lag ze heerlijk op schoot te slapen (doet ze nooit!)! Heb haar maar in bed gelegd, ben benieuwd hoelang ze gaat slapen. 's Nachts en overdag is het nog steeds een drama met slapen...
    Ze kan inmiddels ook van buik naar rug rollen en gaat de hele box door, haha! Ziet er echt zo lief uit!

20. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Ik doe niet zo veel meer met hyves maar zal binnenkort eens kijken of ik jullie kan vinden!
    Leuke foto's dolfijn!
    Toetie, jij ook een leuke foto!
    Hier ook een gestreept velletje hoor ;) en flubber ;)
    Maar ach het is nu eenmaal zo.

Deze week weer 3 dagen werken, valt wel weer tegen als de wekker steeds gaat ;)

Verder alles oke!

Voor mij is Breda ook wel aan te rijden, uurtje denk.

Liefs

Deel Deze Pagina