waar woon jij dan siepie? hier weer grote probleme met slapen pff elke keer op de buik draaie en terug kunnen draaien maar niet doen:S ben intussen een beetje gesloopt... nu slaapt ze dus ga ook even poging doen.
@siepie Gaat het goed met werken? En gaat het al beter met je kleine meid? @toetie Balen zeg, die nachten! 'k Weet er alles van, helaas.. Nog gelukt om even bij te slapen? F. sliep vannacht wel goed, alleen vanmorgen vroeg weer 2x wakker geweest, maar toen wel doorgeslapen tot 8u Overdag gaat het weer wat minder. Vanmorgen is ze bij mij op schoot weer in slaap gevallen en kon ik haar zo terugleggen. Net weer een beetje moeite mee gehad, maar nu slaapt ze weer!
Hoihoi, Sorry beetje een late reactie! Wij wonen in de omgeving van Rotterdam. Het werken gaat weer goed (maar heb soms zooooo geen zin ) Moet morgen weer om 7.30 beginnen, dat vroege opstaan valt zo tegen elke dag, op di begin ik ook om 730 en ben die dagen dan om 1700 klaar. Op woe werk ik van 9.00 tot 18.30. Heerlijk als het dan daarna weer lekker weekend is! Hoe lang en hoeveel wegen jullie kindjes? Rilana had ik donderdag wezen wegen bij het CB, ze woog 7265 gram en is 67 cm. Dat meten van de lengte gaat daar geloof ik nooit helemaal goed maar ach. Met Rilana gaat het op zich wel. Ze zit nu op de 4 flessen, wel 210 erin Dit gaat goed. De laatste fles krijgt ze om 1900 en daar zitten dan ook 2 schepjes pap in, in principe slaapt ze dan tot de volgende ochtend goed door. Alleen vaste voeding wil gewoon echt echt niet lukken. Ze wil die lepel absoluut niet, dat is lastig... Liefs
@siepie Pff, kan me voorstellen dat je dat niks vindt zo vroeg! Hoop voor je dat het snel went dan Fiene was vorige maand 72cm en 8410 gram. Ze zit nu op 4 flessen van 200 cc, ongeveer 2 stuks fruit en 200 gram warm eten (alles gepureerd). Tussendoor krijgt ze een paar stukjes brood of een korst. Slapen gaat nog steeds niet goed. Vannacht ging het voor haar doen super: Om half 5, 5 uur en half 6 eruit voor haar. Om half 6 heb ik haar tussen ons in gelegd en sliep ze tot 8u. 't Gebeurt ook regelmatig dat we 's nachts 1,5 uur met haar bezig zijn voor ze weer slaapt en dan ieder uur wakker wordt Ze heeft net een half uurtje geslapen en is nu weer klaarwakker. Wel vrolijk gelukkig, dat scheelt al een hoop! Balen dat het vaste voedsel nog steeds niet wil Wat doet ze als je haar een broodkorst geeft?
Hee meiden! Na een dramadag gisteren (meid wilde niet slapen, niet eten, niet spelen, niet op schoot, grrr!), gaat het vandaag eindelijk weer super! Ze heeft vanmorgen een uur geslapen, vanmiddag 2 uur en ligt nu net weer op bed (en het is stil, dus ze zal wel slapen). Ze is ook veel vrolijker, veel minder huilen. Ik werd er inmiddels echt chagrijnig van, aangezien ze niet veel meer deed dan mopperen, drammen, krijsen en driftig doen. Heerlijk om weer een dagje een vrolijk meisje te hebben! Ik vind haar nog steeds super lief en leuk hoor, maar was er nu wel een beetje klaar mee! Dat had ze door blijkbaar Ze heeft inmiddels wat nieuws ontdekt: een biscuitje! Zat ze heerlijk van te smullen vanmiddag en hij was zo op Ben nu aan het twijfelen of ik van die liga's voor haar moet halen. Hebben jullie een idee wat voor meerwaarde die moeten hebben? Als tussendoortje vind ik ze zelf ook nog eens vrij groot, maar ik kan er natuurlijk een stukje vanaf breken. Maar die (granen)biscuitjes zijn véél goedkoper en gaan ook goed Vanavond gaan we lekker bij de mc eten! Heerlijk om even niet te hoeven koken en nu ons kleine meisje ook weer vrolijk is, kunnen we even relaxed zitten
Hey meiden, Hier ben ik weer even.. Het is erg onrustig geweest: Manlief ziek, Beau verkouden, ik verkouden.. Beau en ik spruw Ik ziek.. pff.. dus nu allemaal weer aan het opknappen, maar alleen de spruw wil nog niet echt weggeraken Baal daar echt flink van.. Alles kost nu veel tijd, Beau kan slecht aanhappen en doordrinken, dus voeden is nu echt heel vermoeiend.. we zijn bezig met medicijnen en ik hoop dat ze snel gaan werken! Dus vandaar even weinig van me gehoord.. Ik hoop er vanaf nu weer wat meer te zijn.. Knuffel voor allemaal! xx
@Choc.Koekje; liga's zijn bij de eerste twee stappen geloof ik alleen om te verkruimelen, die mogen ze niet uit de hand eten.. *geen idee waarom!* je hebt van die berenkoekjes die ze wel mogen.. deze hebben extra toegevoegde vitamines enzo.. maar ik vind het niet zo'n succes daar het bij Beau in zijn geheemelte samen klonte wat hij niet wegkreeg Dus ook hier werken granen-biscuits het beste.. doe waar jij je goed bij voelt! Ik hoop dat je nachten snel weer wat opknappen.. ik weet hoe vermoeiend het is
@dolfijn Echt balen allemaal joh Hoop dat jullie er snel allemaal weer bovenop zijn! Haha, al die toegevoegde vitamines vind ik een beetje onzin, dus ze krijgt dan gewoon af en toe een biscuitje! In de melk zit al alles wat ze nodig heeft, dus lijkt me een beetje overbodig anders En ze vond het biscuitje heerlijk (was heel snel op!), dus denk dat het wel een succes is! Heel veel succes vannacht, dolfijn! Hopen dat je mannetje vannacht besluit om eens lekker bij te slapen
Beetje late reactie maar beetje druk gehad! Liga 1 en 2 zijn makkelijk te kruimelen. Ook een papje van te maken. Meerwaarde heeft het niet echt. Op kdv geven we ze wel in handen ook hoor, geen probleem. Wat rot zeg van spruw, is het al over? Vervelend zeg met slapen! @hier gister man jarig, 30 geworden, vandaag rilana 7 maanden! Ik mag haar over twee weken brood geven bij de .logo in het Zhuis. Dinsdag gaan we naar een kinesiologe, zij kan testen of ze reageert op stoffen, erg benieuwd. Dan.weet ik dus ook wel brood we mogen geven. Op het moment eet ze appelmoes met wat banaan.erdoor Komende week.een spannende maar drukke week. Zal proberen jullie op.de hoogte te houden! X
Heerlijk weekend in Alkmaar gehad bij mams Lekker verwend en even rustig aan kunnen doen, was erg lekker! Vrijdag heeft mijn broertje ons van het station gehaald en zijn we even bij hem in zijn huisje wezen kijken (hij is net samen gaan wonen met zijn vriendin). Mijn jongste zusje heel veel geknuffeld met Beau, ze was de rest van het weekend druk dus wou dit moment wel echt even hebben 's avonds kwam me jongste broertje en ook hij heeft zich heerlijk vermaakt met Beau.. wat kunnen die een lol hebben samen Zaterdag naar het winkelcentrum geweest met Beau en mijn mams, Beau is goed verwend door haar Nieuwe spijkerbroek, shirt en speeltje.. Daarna door naar vriendin met dochtertje van 10wk.. wat is dat dan ineens weer klein! haha en mijn jongste broertje kent hen ook en die vond Beau veel leuker want daar kon hij al wat mee Ook nog langs mijn jongste zusje haar werk geweest, en zij maar showen met Beau.. Vind het echt heerlijk dat ze allemaal zo trots zijn op hun neefje! Vandaag naar de kerk geweest met mams en daarna zou ik de trein terug pakken.. Helaas reden er tussen Weesp en Almere geen treinen, dus zou ik met de bus moeten en er ruim een uur extra over doen Dit leek me niet zo'n succes met Beau dus combi manlief en mams om mij even te rijden (ene kant dijk, andere kant dijk ) Dat was gelukkig geen probleem en wel lekker makkelijk! Nu even lekker op de bank met manlief, heb hem wel gemist! Tot later meiden! xx
@Siepie Nog gefeliciteerd! Een gezellig feestje gehad? Succes dinsdag! Zag op fb dat je je katten weg moet doen, wat balen zeg! Hoop dat je snel iemand voor ze vindt... @dolfijn Klinkt als een super gezellig weekend! Fijn dat je lekker genoten hebt! Hoe gaat het met de spruw? Wij hebben een heerlijk relaxed weekendje gehad. Kleine meid heeft vrijdagavond bij schoonouders geslapen, maar ik vond het helemaal niks! Vrijdagavond met z'n tweeën naar de IKEA geweest, maar dacht steeds dat ik haar vergeten was. 's Nachts ook veel wakker geweest en was ontzettend blij toen ik haar zaterdagochtend weer kon ophalen Verder heerlijk genoten van ons vrije weekendje, dus we kunnen er weer tegenaan deze week!
spruw is nog niet weg (en ook niet echt minder) zijn begonnen met nog een kuur van een week, maar wil morgen HA bellen dat ik wat anders wil.. heb niet echt het gevoel dat dit werkt namelijk! Klinkt toch als een goed weekend Choc.Koek en tja, zonder je dochter is het feest niet compleet Heb het ook gelezen Siep, wat is de reden daarvan? ik hoop dat je snel een goed plekje voor ze vind!
hej meiden @siepie fijn dat het een gijne vakantie is geweest. @dolfijn fijn zo weekend balen van de spruw hopen dat het snel over is. @elletjo jij ook al zo'n fijn weekend gehad. hier ook een lekker weekend gehad we zijn mee geweest uit eten genomen ukkie vond het ook heerlijkvan half 7 tot half 10 in de eetstoel gezeten met afwisseling af en toe op schoot en ze begon pas te jammeren toen ze in de kinderwagen moes:O nu even bijkomen. p.s. ze heeft daardoor wel heel de nacht doorgeslapen. pp.s heb ook faceboek maar snap het niet.
@dolfijn Balen dat het niet weg wil! Hopen dat het nieuwe middeltje wel helpt.. @toetie Zo, jouw meisje heeft het lang volgehouden! Gisteren advies gekregen om Fiene nóg meer structuur te geven. Ik moet haar om 7u wakker maken als ze dan nog niet is, van 9-11 naar bed, van 13-15u naar bed en van 17-18u. Dan rond 20u 's avonds weer tot de volgende ochtend. Hoop dat ik haar dan wel kan leren bij anderen te slapen, want anders kunnen we dus geen kant meer op Ik moet haar gewoon laten huilen als ze niet wil slapen, want ze denkt (pedagoge) dat Fiene gewoon haar zin aan het doordrammen is. Vanmorgen gaat het heel goed, dus ben benieuwd of het gaat werken!
hoi meiden hier even een berichtje van mij... gister bij de huisarts geweest inverband dat ik weer last van stemmings wisselingen kreeg en die verergerde met die stomme pil samen met toetie man tot de cunclusie gekomen de dokter zegt dat het niet kan:O maar goed gister ook maar gestopt met de pil. kijken of de rust wederkeert. want heb dus wel degelijk meerdere van die verhalen gelezen aangezien ik na december toch zou stoppen met de pil hebben we ook maar gekozen dat ik voor die anderhalve maand ook niet meer een nieuwe pil ga beginnen. dus ik ga nu ook even poging doen niet zo vaak op zp te komen even tot rust komen met onze uk.
pff net naar cb gelopen heeft mijnvriend zich vergist moet ik er volgende week zijn zucht kon er nog wel bij. volgende week nog maar een keer terug.
@toetie Goed van je dat je gestopt bent met de pil! Ik heb er met de NuvaRing ook erg last van gehad. 7 weken geleden gestopt en veel minder last van 'buien'. Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! Hier een hele spannende ochtend gehad. Vanmorgen om 7 uur de cavia's gaan voeren, toen was er nog niets aan de hand. Toen ik om 9 uur weer kwam kijken, kropen er 3 droge jongen door het hok! Maar moeder was nog niet klaar en had bijna geen weeën, dus om 10u snel naar de dierenarts gegaan. Daar heeft ze oxytocine gehad en is om 11 uur uiteindelijk het laatste jong geboren, helaas dood.. Ben héél blij dat het op deze manier gelukt is, anders had ze onder het mes gemoeten. Zonde van het jong natuurlijk, maar moeder zit nu weer gezond en wel in het hok met haar drie overgebleven kindjes! Is een hele zware bevalling voor haar geweest, dus wacht even met foto's maken tot vanmiddag. Dan zal ik ze even showen
Bij deze wat fotootjes! http://www.caviastalphileine.nl/wp-content/uploads/2011/11/021120111137-1024x768.jpg http://www.caviastalphileine.nl/wp-content/uploads/2011/11/021120111138-1024x768.jpg
Hey Ja was nog gezellig geweest! Katten zijn erg jaloers op rilana, heel jaloers... Vervelend toetie, stemmingswisselingen heb ik er ook veel van gehad, gaat nu gelukkig goed. Kom ook niet zo vaak op zp, wel bij reflux topic. Vervelend zeg choc van het slapen, zijn het de nachten of dagen? Xx