'k Wilde nog even melden dat ik gisteren, 7 dagen overtijd, toch nog ongesteld geworden ben. Aan de ene kant toch een opluchting (start over 2 weken met een thuisstudie, dus ik makkelijker om nog eventjes te wachten), aan de andere kant was het toch ook wel erg leuk geweest Fiene heeft een flinke verkoudheid met oorontsteking te pakken. Echt heel zielig! Gisteravond gilde ze het uit en meer dan een zetpil geven, kan je niet doen Gelukkig gaat het vandaag ietsje beter, hopen dat het vanavond niet weer zo oploopt als gisteren!
Lijkt me ook wel dubbel ja maar gezien je studie is het misschien wel beter? Hier alles wel aardig op orde. Rilana pas ab kuur gehad omdat ze maar zo bleef hoesten. Nu heeft ze knal rode wangen en gister verhoging, ik denk boven tandjes. Hopelijk slaapt ze de nacht door! Nou ik ga snel.. Waren even vergeten dat we het voorgerecht voor kerst morgen zouden maken... Dus nu nog f kokkerellen....
Ooooh, wat een leuk ventje is Beau! Mijn zusje zag van de week al een foto van hem op fb en vond dat we Fiene maar aan hem moeten uithuwelijken, haha Siepie, hoe is het gegaan met slapen? Zielig he, als ze zich niet lekker voelen Fiene heeft laatst oorontsteking gehad, zo sneu! Is inderdaad maar beter dat 'k niet zwanger ben, gezien m'n studie. Als het aan ons ligt, duurt het ook nog wel een paar maanden, maar 't is natuurlijk altijd weer een wonder als het wel gebeurt en dat zou hartstikke leuk zijn! Gaat verder allemaal z'n gangetje hier, niets bijzonders eigenlijk! Alvast een hele goede jaarwisseling!
hahha je weet maar nooit choc koekje er is alleen wel concurrentie.. maar geweldig lief van je zusje! Fijn dat alles z'n gangetje gaat.. zo hoort het! Geniet van de dagen en ook alvast fijne jaarwisseling!
heej meiden gelukkig nieuwjaar alvast wij zijn hier aan het genieten van ons huisje. alles is zo'n beetje ingericht en dadelijk als het wat warmer is gaan we schilderen. wat een leuke foto dolfijn van je mannetje. nu hier lekker gezellig gaan doen
Hee meiden! Ten eerste natuurlijk een héél gezegend nieuwjaar toegewenst! Toetie, wat fijn dat alles nu is ingericht! Lijkt me heerlijk om ineens zoveel meer ruimte te hebben Hier gaat alles nog z'n gangetje. Fiene weer in een sprongetje, dus weer slechte nachten, maar we weten inmiddels dat het weer over gaat Zo leuk om te zien dat ze steeds weer nieuwe dingen leert! Nu nog leren luisteren naar 'nee' Ik ben héél hard aan het hopen dat het van de week nog even droog wordt, dan gaan we voor de eerste keer fietsen! Ziet er nu nog niet echt naar uit Hoe ging het met jullie kindjes en vuurwerk? Ik had Fiene om 7u in bed gelegd (we sliepen bij mijn ouders) en ze heeft overal doorheen geslapen! Dat wij naar bed gingen om half 2 heb ik haar uit een héle diepe slaap moeten halen voor een fles (ze wilde erg slecht drinken die dag, dus die wilde ik er persé nog in hebben) en toen werd ze om half 6 weer wakker. Daarna nog tot half 9 bij mij in bed geslapen, dus ging echt goed! Ik ga me nu even snel opfrissen voor een bakkie koffie bij de buren! Van de week eindelijk een babyfoon op de kop getikt, dus nu kan het zonder Fiene mee te moeten slepen We wonen op een flatje, dus we zijn er zo als ze wakker wordt. Tot snel maar weer
hej meiden, hoesi daar allemaal? hier druk druk druk ondertussen nog steeds geen internet tv en telefoon (bom op tele2) mag gelukkig meeliften met de buren. ondertussen is hier niks meer veillig dewi pakt echt alles wat ze pakken kan wat af en toe heel vermoeiend kan zijn en op een of andere manier vind ze honden brokken heel lekker 'zucht. hoe gaat het met jullie en de kinderen qua slapen ik verlang ondertussen echt naar een keertje doorslapen pfff. mijn lieve vriend heeft intussen ander werk alleen verveel ik me nou dood hij moet werken van 17.00 tot ergens halve wege de nacht uiterlijk 3a4 uur. morgen een nieuw bed gelukig want kon echt niet meer opstaan van het matras op de grond en zelfs wilco kreeg er last van die heeft wel een goede rug. wanneer wilde jullie afspreken want zag dat ik dan echt met de bus moet reizen want anders meot ik kei om.?
he he gelukkig internet nu maar via kpn klote tele 2. hoesie met jullie en jullie kleintjes hier rustig uk heeft intussen 8 tanden en word over iets meer als een maand alweer een jaar pff wat gaat de tijd snel. intussen begint ze echt dram momenten te krijgen wanneer ze haar zin niet krijgt haha maar goed komt ook weer goed.
@Hier; hele drukke, intensieve dagen gehad. Beau is behoorlijk ziek geweest, tegen longontsteking aangezeten maar gelukkig is hij het zelf te boven gekomen Wel is het erg intensief geweest: alle dagen druk met hem en alleen maar bij je willen zijn. Slapen is een ramp geweest *afkloppen* en we hebben heel wat nachten samen met hem doorgebracht Eten is nogsteeds een ramp maar de HA heeft duidelijk gezegd dat we ons hier geen zorgen over moeten maken daar het lichaam nu heel langzaam weer moet gaan opstarten: paar hapjes per keer en Beau zit echt vol.. dus tja, dan moeten we maar wat vaker kleine hapjes geven. Zelf zat ik er eergisteren goed doorheen: ik was kapot! BV geven aan een ziek kind voelt heel goed omdat je dan wat kan doen.. maar het is erg vermoeiend geweest en ik heb echt even tijd voor mezelf nodig gehad om weer bij te komen. Hopelijk kunnen we voorlopig gezond door, zodat we weer even de tijd krijgen om te genieten.. al dat ziek zijn heb ik nu wel even gehad Fijn weekend alvast voor iedereen! xx
@dolfijn Wat vervelend allemaal, zeg Gelukkig dat het nu weer beter gaat! Kan me voorstellen dat je er even doorheen zat hoor, lijkt me heel normaal! Hoe gaat het inmiddels met het eten? Sterkte ermee! Hier gaat het erg goed! F. loopt sinds een week of 2 langs de tafel en komt nu dus echt overal bij. Dus ik loop de hele dag achter haar aan om alles weer af te pakken en haar te vertellen dat het niet mag Reageren jullie kindjes al op 'nee'? F. doet in ieder geval net of ze me niet hoort En de kattenbrokken en bloemen van planten zijn favoriet! Maandag had ze ineens 40,2 graden koorts, terwijl ze al die maanden nog nooit koorts gehad heeft. Was wel even schrikken dus! Maar gisterochtend alleen nog maar wat verhoging en sinds gistermiddag is het helemaal weg, dus het viel mee De nachten zijn nog steeds een ramp, doorslapen staat nog steeds niet in haar woordenboek, helaas.. Meestal tussen de 1 en 3 keer op een nacht dat ze wakker wordt. Meestal slaapt ze weer verder als we haar even instoppen, maar vannacht wilde ze steeds niet meer en werd ze echt boos. Begin er inmiddels wel een beetje van te balen, maar 't zal ongetwijfeld een keer over gaan Hoe gaan de nachten bij jullie? Verder ben ik weer aan een opleiding begonnen (SPW, via de LOI) en dat bevalt erg goed! Af en toe wel even zoeken naar de tijd, want Fiene is de laatste tijd veel te veel aan het boeven om te kunnen leren, dus het moet echt als ze op bed ligt. Dus 'k ga er nu maar even mee aan de slag xxx!
Even snel meiden: Zoals sommige al op FB hebben gelezen was het niet echt goed op CB Hij is slechts 50gr aangekomen in een maand tijd. Qua groeicurve zit hij nu op -2,5.. dit is echt te laag. Ik moet elke week naar CB om te wegen en bezig om de tussendoortjes uit te breiden. Warm eten verder niet te druk over maken, en er in stoppen wat er in gaat.. het is belangrijker DAT hij eet dan WAT hij eet.. Zijn groei qua gewicht en lengte staan stil op dit moment en dat is helaas geen goed teken.. Als hij lusteloos wordt moet ik direct bellen, hij heeft geen reserves meer.. Hopelijk komt hij snel weer aan, ik laat me niet zomaar gek maken maar schrok toch wel een beetje Het voordeel is dat hij nog zoveel voedingen bij mij drinkt, dat houdt hem nu op gewicht.. dus daar vooral nog even mee doorgaan (dankbaar dat dat kan!) Dus het blijft nog even spannend; als hij niet genoeg aankomt zal hij worden opgenomen in het ziekenhuis om daar even goed aan te sterken.. hopelijk is dit niet nodig! De verschillende reacties hierop raken me behoorlijk Hieraan merk ik dat het nog niet echt lekker met mezelf gaat.. ik ga wel door hoor.. maar merk dat de emoties nog hoog zitten. Beetje teveel ben ik bang.. maar zoals jullie weten ben ik slecht in het uiten van dit soort dingen. Manlief probeert alles er aan te doen om me weer goed te voelen: lekker wezen shoppen, lunchen en heel veel extra knuffels Ook probeert hij te helpen waar hij kan, maar zoals al zo vaak gezegd kan hij het voeden niet overnemen.. We proberen positief te blijven en genieten gelukkig nogsteeds van Beau: hij is heerlijk actief en loopt steeds meer en beter. As dinsdag naar de kapper met hem: zijn krullen zijn echt super wild aan het worden Dit weekend komen onze beste vrienden met Spetter dus hopelijk zorgt dit ook weer even voor afleiding. Ik lees mee waar ik kan, maar ik hoop dat jullie begrijpen dat reageren even minimaal is.. Sorry dat ik wel over mezelf hele pagina's vol klets Denk aan jullie! KNUFFELS!
pff dolfijn wat vervelend hoop dat het snel beter gaat met je ventje want dat is niet leuk. let goed op jezelf. @hier is heel het huis ziek dus weinig puf. maarja eventjes goed uitpiffen haha en voor uk maandag maar even naar de huisarts want die blijft gigantisch rochelen.
hej meiden ik hoop dat alles bij jullie intussen beter gaat nog even en dan zijn ze allemaal een wat is de tijd gevlogen wat gaan jullie doen met de verjaardagen? wij vieren uks verjaardag de 18de van maart want anders kan papa er helemaal niet bij zijn en dat zou toch jammer zijn. wel krijgt ze alvast de slingers en balonnen en 1 cadeautje maar ik weet nog niet welke. voor de rest gaat het hier wel aardig de kleine groeid goed alleen heeft ze bronchitis gekregen maar het gaat weer beter (waarschijnlijk van de vocht in de oude woning). hebben jullie ook het gevoel dat de kleintjes geen kleintjes meer zijn.
@Hier; vandaag weer gewogen op CB Het was helaas niet goed.. Beau is afgevallen! Hij is van 7410 gram naar 7330 gram gegaan.. Dus 80 gram eraf. Maandag HA bellen en waarschijnlijk gaat hij door verwijzen naar kinderarts. Groei qua lengte staat ook helemaal stil (hij zou zelfs gekrompen zijn ) Dus geen idee wat ik er nu precies mee moet Vind het erg lastig en voelt alsof ik iets verkeerd doe.. maar ik weet niet wat! Dus we gaan door, maar voelt even als heftige teleurstelling dat we het niet op de rit krijgen.. Kleintjes worden zeker snel groot: wij vieren het 25 maart omdat we anders op een maandag zitten en er dan velen niet bij kunnen zijn (opa &oma, ooms en tantes) dus vandaar. Ben op zoek naar een leuke speelgoed laptop daar meneertje onze altijd wilt hebben