Hee meiden! Hier vandaag een heerlijk rustig dagje gehad, even lekker de strijk weg kunnen werken en bijkomen van gisteren De kleine meid is wel weer erg hard aan het trappen vandaag, doet gewoon af en toe heel zeer! Maar dat is alleen maar mooi, heeft ze het blijkbaar nog goed naar haar zin daarbinnen Bij mijn schoonouders geweest vanmorgen, schoonmoeder was al druk bezig met de wieg (heeft manlief en alle kleinkinderen ook ingelegen). Is ze nieuwe bekleding voor aan het maken en een nieuw likje verf aan het geven. Kreeg ineens zó'n zin in de bevalling toen ik hem daar in de woonkamer zag staan! Het wordt echt zo'n klassieke, witte wieg. De wieg zelf is van riet en is open, van binnen zit de bekleding. Als hij klaar is, plaats ik wel even een fotootje!
Leuk zeg dat ze zo bezig is met de wieg!! Wij geen wieg, we hebben katten die ook in de slaapkamer lopen. @hier, Ook ik moet nog even een stuk opleiding afronden, hoop dat ik de puf heb om me er echt even toe te kunnen zetten, zou zoveel schelen! Morgen voor controle naar vk en echo, toch wel weer spannend vind ik! De kleine is gelukkig wel heel actief Vannacht heel slecht en kort geslapen, hoop dat het vanavond beter gaat moet morgen namelijk alweer vroeg beginnen Alvast slaap lekker!
- Kappie 11-02-2011/ meisje / ziekenhuis/fv - toetie 10-03-2011/verrassing! / geboortecentrum / fv - ElletjJo 23-03-2011 / meisje / thuis/ bv - Siepie 24-03-2011 /verrassing! / ziekenhuis / bv - Dolfijn1982 04-04-2011 /verrassing!/liefst thuis/bv - Lelle23 10-04-2011 / meisje / liefst thuis / liefst BV - Myrthe 23-04-2011 /jongen/liefst ziekenhuis/ fv
Thanxx voor de lieve felicitaties meiden Heb me helaas niet rustig genoeg gehouden, en werd gestraft met 2u lang harde buiken die niet wouden zakken Manlief heeft toen in gegrepen en me voor de keuze gezet: óf jij gaat nu half uur liggen óf ik stuur iedereen naar huis.. hihih toen wist ik het wel vond het gewoon heerlijk om iedereen te zien en stilzitten is niet mijn ding Ben wel heel erg verwend en die kleine met mij: Iedereen had dubbele kadootjes Vandaag proberen toch maar rustig aan te doen; mams is blijven slapen en gaat vandaag gordijnen naaien voor de babykamer en het hemeltje voor de wieg.. het laatste klusje wat gedaan moet worden! Ik ga langzaam aan het wassen en strijken van het kleine spul.. gewoon zin in! Gister van schoonzus trouwens al haar positiekleding gehad (4tassen vol!!) dus vandaag maar eens kijken of ik weer wat meer variatie erin kan brengen @ElletjJo; leuk dat ze bezig zijn met de wieg kan me voorstellen dat je op dat soort momenten uitkijkt naar het moment dat je je kleintje vast mag houden! zal hier niet anders zijn als mams straks hemeltje van de wieg klaar heeft.. @Lelle; nog even geduld voor de dakkappellen komen.. vind het nogsteeds knap dat je het allemaal aan gaat zo vlak voor de bevalling! @toetie; balen dat die kleine nu in stuit ligt en even spannend geweest met minder leven voelen.. bah meis, ik hoop dat jullie kleine nog goed draait. Ik zou wel een draaipoging laten doen (eenmalig!) heb er van VK nu al over na moeten denken daar ons kindje als voorkeurshouding overdwars heeft Succes meis en doe echt even heel rustig aan! @siepie; rustig aan doen is mij dus niet helemaal gelukt.. Ik hoop dat het jou beter af gaat! en veel plezier bij de VK; ik hoop dat alles goed mag gaan! Succes allemaal deze wk weer! xx
@siepie Komt jullie kindje meteen op het eigen kamertje dan? Bij ons ook 3 katten die gewend zijn om op bed te slapen, maar zodra de wieg bij ons staat, gaat de deur dicht en wennen ze er maar aan en gaan ze maar op het logeerbed liggen @dolfijn Mooi dat je het gisteren zo naar je zin gehad hebt! En tja, als we die mannen niet hadden af en toe... Gelukkig past hij wel goed op je! Leuk dat je moeder is gebleven voor de laatste dingetjes! Zijn jullie dan ongeveer klaar? Succes met kleding passen vandaag Hier vannacht gelukkig weer redelijk geslapen en vandaag weer hard aan het leren voor de tentamens volgende week! Zie er zó naar uit om vanaf volgende week vrijdag lekker 7 maanden thuis te zitten! Dan eindelijk tijd om de babyspulletjes te wassen, bedjes op te maken, dingen te poetsen waar ik nooit aan toe kom Laatst de hele keuken al overhoop gehaald, alle keukenkastjes gepoetst en opnieuw ingericht, dus nu alleen nog de kasten in de huiskamer, slaapkamers, alle ramen maar weer eens lappen, balkons schoonmaken (voor het geval het mooi weer is als de kleine geboren wordt) en het portiek mag ook wel eens wat chloor gebruiken. Hoezo nesteldrang?
hahah doe je voorzichtig met de chloor ElletjJo? en natuurlijk ook gewoon beetje rustig aan! We zijn inderdaad bijna helemaal klaar.. heerlijk gevoel! Met twee weekjes gaan we de box en het wiegje neerzetten.. kan de kat er vast aan wennen.. Die is normaal ook bij ons op de slaapkamer, maar mocht het niet goed gaan dan zal zij plaats moeten maken voor onze kleine..
hoi allemaal @dolfijn1982 dat is wel goed dat je in de gaten gehouden word. ik ken het word hier ook goed in de gaten gehouden. @ de mensen met katten wij vroegen ons ook af hoe we de katten uit het ledikant houden maar we zijn nog niet goed tot de conclusie gekomen de kleine komt bij ons op de kamer want jammer genoeg was de verhuizing in het begin niet doorgegaan:S dus hebben we maar een slaapkamer we zijn aan het duimen dat we toch nog kunnen verhuizen. @ hier ben echt kei kapot slapen met een harde buik elke keer is niet relaxt en elke keer wakker worden toch even kijken of de kleine reageerd dinsdag naar de verloskundige ben benieuwt wat ze zegt. nou ga ik een beetje rustig aan mijn dingen doen.
Hoi hoi, Nou heb echt heel veel gelezen het afgelopen weekeind maar weet niet meer zo goed bij wie het allemaal hoort... Zwangerschapsdementie... mag dat in deze termijn?... Wil zo ie zo iemand van jullie feliciteren met haar verjaardag leuke dag gehad heb ik gelezen jammer van de harde buiken helaas hier ook steeds last van als we op visite zijn of als we visite hebben doe je toch net effe teveel en wil je iedereen het te goed laten hebben en doe je zelf net effe teveel. Wel goed dat je mannetje je even op het matje heeft geroepen, doet mijn vriend ook steeds soms niet leuk maar wel even het beste voor jou en de kleine. Heb gelezen over een kindje dat een beetje eigenwijs is en is gaan stuiten? Ik heb bij mijn zoontje ook een draaipoging gedaan en dat was wel gelukt tot de dag voor de bevalling toen had hij de kolder in zijn koppie en is weer gedraaid. Heb toen een stuitbevalling geprobeerd en was eigenlijk al heel ver tot hij weer bedacht (toen ik perweeen kreeg en mocht persen) laat ik weer even mijn stoute schoenen aan doen en onder de handen van de gyn nog even te draaien kwam denk teveel druk op zijn koppie, heb toen een spoedks gehad omdat de gyn dacht te zien dat de navelstreng om zijn nekje zat. Gelukkig was dat niet het geval maar de gyn had ook nog nooit mee gemaakt dat een kindje net voor de geboorte nog even terug zou draaien. Dat hij terug draaiden dat deed wel heel veel pijn dat deed nog meer pijn als een wee maar goed gelukkig komt dat zo goed als nooit voor. Niet elk kindje heeft zo´n eigen zinnetje als mijn zoon haha. Heb gelezen over oppassen op een boerderij van vrienden, leuk hoor hebben ze veel beestjes op de boerderij of is het meer hobbymatig? Wij wonen ook op een boerderij zijn ons aan het voorberijden op een paarden/ponyfokkerij voor een nieuw ras Barock Pinto. Heb nu 2 pony´s en 1 klein 2jarige paardje staan vind het nu wel even genoeg van het voorjaar beginnen de lessen weer en het dek seizoen dus geniet nu even van de rust. Ben al wel druk aan het orienteren voor een goede hengst op mijn merrie maar eerst deze baby krijgen dan weer druk maken om wat gedaan moet worden. Van het weekeind eindelijk eens geen ziekenhuis gezien van binnen gelukkig dus was wel even blij. Lekker op visite geweest bij vrienden en daar weer even mijn oude vriendinnetje geknuffeld een paardje wat ze kochten 10jaar geleden en heb het diertje ingereden en uitgebracht op wedstrijd toen. Was wel even leuk ze wonen hier maar een paar km vandaan en dat wisten we nieteens. Was wel grappig we wonen zelf nu bijna 4jaar hier en hun wonen nu bijna 5jaar hier aan de grens van Duitsland wij in nederland hun in duitsland dus was wel grappig. Vandaag even lekker rustig dagje gemaakt alleen de beestjes even gevoerd en buiten gezet verder wat gelezen muziek geluisterd en even achter de comp gekropen. morgen de laatste dingentjes kopen voor de baby en dan aftellen tot maandag dan krijgen we de datum te horen wanneer we onze kleine meid op de wereld mogen zetten. Vind het wel heel spannend hoor en ik denk dat deze week echt heel lang gaat worden. Maar goed de dagen tot ´de dag´ zullen nog veel langer gaan duren haha. Ik ga nu weer even stoppen krijg een zere rug dus even liggen en dan de kindertjes van school halen. Liefs, Kappie
@dolfijn Ja hoor, ik zal voorzichtig met chloor doen Vind het wel een mooi klusje voor m'n zusje, die komt binnenkort een weekje helpen hier! Heerlijk dat je bijna klaar bent! Geeft toch een hoop rust he? @toetie Kan me voorstellen dat het je niet echt lekker zit allemaal. Probeer lekker rustig aan te doen en gewoon bellen als je denkt dat het niet goed zit... Wij wonen op een flatje, dus hier erg lastig om de katten uit de slaapkamers te houden. Zorg gewoon dat ik hier de deuren dichthoudt en aangezien ik geen jankende katten aan de deur wil tijdens de kraamweek en niet wil dat ze jaloers worden, gaan we binnenkort al beginnen om ze buiten de deur te houden. De babykamer mogen ze sowieso niet in, de slaapkamer mogen ze gerust overdag als ik ook op bed lig, dan kan ik ze in de gaten houden. Maar wil niet dat ze 's nachts op de slaapkamer rondlopen, ben veel te bang dat ze met z'n drieën in de wieg gaan liggen. De box gaan we pas op het laatste moment opzetten, dan hebben we ook dat gedoe niet om ze daaruit te houden. Wordt er alleen maar vies van, dus denk dat we die pas gaan opzetten als de weeën beginnen. Mooi wat afleiding voor de eerste centimeters @kappiegirl Het is een varkensboerderij en ze hebben ook wat geiten, 2 honden, konijnen en een heleboel katten. Heerlijk om daar zo tussen de beesten te zijn! Heb verder niet heel veel gedaan, ga nu niet meer tussen de varkens lopen met het risico klem te komen zitten tussen 2 beesten En aangezien de vloer ook steeds verder weg lijkt te komen, kon ik met de biggen ook niet echt meer helpen. Wat leuk dat jullie een paardenfokkerij gaan starten! Maar lijkt me inderdaad verstandig dat je je nu even gaat richten op je eigen kindje Gelukkig dat je afgelopen weekend lekker kon ontspannen, die ziekenhuizen zijn ook niet de meest relaxede plekken die je je kan bedenken he Spannend dat je deze week gaat horen wanneer ze gaat komen! Probeer lekker rustig aan te doen! Oja, die zwangerschapsdementie heb ik echt al vanaf het begin. De ene keer gaat het beter dan de andere, maar ben echt een zeef Gelukkig een agenda die je overal aan helpt herinneren (als je niet vergeet hem in te vullen!).
Hey meiden, Wat een verhalen weer! Zal zo eens kijken of ik overal op kan reageren Vandaag weer gewerkt en naar de vk geweest. Was maar 1 kg aangekomen in 3 weken tijd!!! Vorige keer 3 kg in 3 weken Was helemaal trots haha. Met de kleine was ook alles goed, lag nu in goede houding maar ja kan nu nog draaien natuurlijk Helaas wou de kleine niet echt meewerken dus helaas geen bevestiging van het geslacht gehad en geen foto Rond 36 weken nog een poging wagen! Maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed was met onze lieve ukkepuk Ga wel minder werken, waarschijnlijk per morgen al naar de halve dagen. Is voor mij wel goed als iemand anders tegen mij zegt dat ik moet minderen dus ik gelijk werk opgebeld dus dat is wel fijn! @dolfijn, leuk nu al bezig met de laatste klusjes!!! @Elletjo, ja de kleine gaat naar de eigen kamer. We hebben ook een oudere kat die nu een beetje erg oud aan het worden is... Voor hem gaat er ook al zoveel veranderen. Mocht hij er tegen die tijd niet meer zijn dan gaat de kleine wel eerst op onze kamer, die andere 2 zijn wat makkelijker in de omgang en kunnen sneller wennen aan veranderingen als die oude man. Wij willen de box wel eerder op gaan zetten met de katten, dan kunnen ze er rustig aan wennen en even snuffelen. Leggen er dan wel even een plaid in en dan kunnen ze even kijken. De babykamer is nu ook al verboden terrein voor de katten! @Kappie, tja dementie is heel fijn... Ik leef echt met mijn agenda haha, al schreef ik sowieso alles altijd wel op hoor, dan kan je nog eens terug kijken wat je gedaan hebt maar ik moet nu ook wel kijken wat ik wanneer ga doen en hoe laat en met wie. Of ik vergeet gewoon wat door te geven Nou ik ga eens even kijken of ik moet helpen koken, heerlijk dan manlief zich daar mee bemoeit Groetjes
@siepie Super dat je halve dagen gaat werken! Hopelijk gaat het dan allemaal wat makkelijker voor je Jammer dat de kleine niet echt meewerkte vandaag, maar mooi dat alles goed lijkt! En mooi dat je niet zoveel bent aangekomen! Scheelt weer voor na de bevalling
@siepie lekker halve dagen werken. :O ik begon met 73 kilo was toen 10 weken zwanger nou 32,5 en de laatste keer dat ik 91 kilo erbij moet zeggen dat dat alweer 2 afspraken geleden is en ik vermijd nou liever de weegschaal:S @hier een rustig dagje strax met mijn ventje even lakentjes halen voor de kinderwagenmatrasje. weten jullie toevallig waar je van die kinderwagen speeltjes (aan zon lijn) kan halen want wij komen alleen die dingen tegen van woezel en pip en nijntje of hello kitty ik vind daar niet zo veel aan maar kan niks anders vinden.
@toetie Veel plezier met shoppen! Heb je al bij prénatal of V&D gekeken? Verder zou ik het echt niet weten..
He meiden! Iedereen druk geweest vandaag zo te zien? Hier ook lekker bezig geweest, maar na vanmorgen even heen en weer naar school gewees te zijn weer helemaal gesloopt... Vamiddg dus maar een beetje rustig aan gedaan, zo bij mijn schoonouders eten en vanavond naar muziek. Hopen dat m'n oogjes open kunnen blijven De kleine meid is vandaag lekker druk geweest. Erg pijnlijk af en toe, maar ondanks dat kan ik daar zó van genieten! Helemaal als je in de trein zit en de mensen tegenover je naar je dansende buik zitten te staren, haha! Zo trots op m'n buikje! Zie er echt naar uit als ik haar straks vast kan houden! Hoewel ik vannacht gedroomd had over de bevalling en ondanks dat ik me er op dit moment totaal geen voorstelling van kan maken, voelde ik vannacht echt de pijn en zag ik er vanmorgen echt tegenop! Maar goed, gaat vast helemaal goedkomen, we zijn erop gemaakt he Ga nu maar even m'n spulletjes voor vanavond bij elkaar zoeken, mijn man komt me zo ophalen vanuit z'n werk. Vond hem zo lief vanmiddag! Omdat ik zo moe ben, vond ik dat ik maar niet meer met het ov moest (stuk lopen) en wilde hij best 45 minuten omrijden om me op te komen halen Gisteren heeft hij ook super goed geholpen: We hadden nog een inmiddels leeg aquarium op de slaapkamer staan, op de plek waar de wieg moet komen. Die heeft hij gisteren op de werkkamer neergezet, helemaal schoongemaakt en gevuld (wordt een 'kraamkamer' voor de maanvissen, die continu eitjes hebben in het gezeldschapsaquarium in de huiskamer). Meteen het andere aquarium onder handen genomen, alle troep opgeruimd en gezogen. Ik was ondertussen bezig met de afwas, de was en het bed verschonen, maar dat heeft hij afgemaakt, omdat hij zag dat ik moeilijk ging lopen (tja, ik was ook al 2,5 uur bezig ). Eerder vond ik hem altijd zo nuchter als het over de zwangerschap of de baby ging, maar nu heeft hij zelf ook in de gaten dat het niet zolang meer duurt en doet hij ineens super veel voor me. Normaal gesproken moet ik er niet zoveel van weten als hij mij alles uit handen neemt, maar kan er nu stiekem toch af en toe wel van genieten me even het prinsesje in huis te voelen Pff, ik ben weer veel te veel aan het kletsen, ga nu echt m'n spullen pakken! Fijne avond allemaal!
Elletjjo Wat leuk varkens mijn buurvrouw heeft 2 hangbuikzwijn(tjes zijn het niet echt...) en die knorren en gillen ook zo schattig kan altijd uren naar ze kijken maar moet veel te veel aanpassen voor ze dus ik neem geen varkentjes haha. Wat leuk ook een aquarium wij hebben ook een aquarium gehad maar door de fokkerij geen tijd meer voor dus zag er elke keer zo tegen op om het goed te onderhouden. En brakwater vergt veel aandacht alles moet netjes prefect en presies zijn anders gaan ze zo snel dood en mijn vriend is vaker niet als wel thuis dus die kon het ook niet voor elkaar krijgen het goed bij te houden dus besloten het vorig jaar weg te doen. Nu hebben we gelukkig niet zoveel dieren op het erf (dat klinkt wel raar uit mijn mond haha) heb nog 3 honden 2 kleintjes en 1 grote, 2pony´s 1 klein paard en een konijn de 2 overgebleven kippen zijn bij de buurvrouw sinds meneer en mevrouw vos langs zijn gekomen. We hadden een mooi koppeltje van 1 haan en 10 kippen lopen. Van het voorjaar word mijn kleine paard gedekt en gaan we de kippenren vos proef maken weer en een koppel van 10kippen en een haan zetten en nog een konijn anders is Toos zo alleen. Ook komt er een lespony bij waarschijnlijk een kleinere. Toetie is het nog gelukt met lakentjes vinden voor de kinderwagen? Ik kon ze nergens vinden die ik echt leuk of mooi vond, heb het anders op gelost. Ik heb van die vierkante sjaals die je in een driehoek vouwt en om je nek slaat deze hebben presies een mooie maat voor in de kinderwagen. Dus heb een mooie gezocht en gewassen en heb de kinderwagen opgemaakt met het nieuwgebakken lakentje en een dekentje. En als we naar buiten gaan dan gaat er nog een ander dekentje overheen en het winddekje dat zal dan vast en zeker wel voldoende zijn. Siepie wat goed dat je lekker aan je zelf gaat denken en gewoon halve dagen gaat werken. Je moet je energie inderdaad goed verdelen over de dag en niet helemaal brak s´avonds op de bank hangen omdat je overdag zoveel extra energie moet gebruiken. Hier gaat het allemaal lekker vandaag al heb ik wel het idee dat de baby echt mega druk was vandaag mijn buik schudde alle kanten op wat ook wel heel erg leuk is natuurlijk en helemaal als je op visite bent bij de aanstaande peettante ze kon de baby helemaal voelen bewegen dat was wel heel leuk voor haar. Verder hebben we niet heel veel ondernomen vandaag, mijn nagels zijn babyklaar gemaakt en nu maar hopen dat het blijft zitten tot na de bevalling. Ach dat zal vast wel. Verder zal ik morgen niet online zijn moet even een ctg maken ivm lage hartslag van de baby de hele zwangerschap al en omdat ik steeds harde buiken heb willen ze verschillende dagdelen controleren en zien of de hartslag misschien op verschillende tijdstippen anders zal zijn. Nou ja zolang de baby lekker beweegt en lekker actief is en ook soms lekker slaapt vind ik het best en kan ik wel wachten tot minimaal 37weken... Als de baby geboren word dan moet ik waarschijnlijk een paar dagen in het ziekenhuis verblijven en mijn vriend zal niet hier waarschijnlijk geen geboortenieuws neer zetten omdat hij geen idee heeft hoe het allemaal werkt als ik iemand een sms moet sturen vast dan wil ik dat wel doen hoor! Dan moet je maar even je 06 nummer door mailen anders via een privebericht. En anders zal het een paar dagen later gemeld worden door mezelf. Groetjes,
@elletjo je tip wam te laat maar weer heel de stad hebben rond gelopen en ja hoor bij de v&d gevonden daar hebben ze toevallig ook kortingen dus in plaats van 17 euro voor een muziek knuffeltje betaalde we 5 euro en ook de maxicosi speeltje voor 12 euro nou 7 euro dus had mazzel. @kappiegirl ja ook 2 lakens voor de de kinderwage gevonden saai wit maar wat betere maat ervoor en we hebben een leuk dekentje. @hier toen strax bij de verlokundige geweest dacht eerst de kleine is weer terug gedraait maar toen ze zocht naar het hartje kreeg ze toch haar twijfels eengezien die duidelijk te horen was op meerdere plaatsen. nou moet ik met 35 weken dus morgen afspraak maken een liggings echo laten maken dus mogen we ons wondertje weer zien. net nog even met de honden gewandelt. nou snel naar bedje ben kapot van de dag. weltrusten allemaal
Ik ben benieuwd Toetie of jullie kindje nu goed ligt of niet.. Laat je weten wanneer je afspraak voor echo hebt? @Kappie; tel nr is opgeslagen! Thanxx @ElletjJo; hoe was het eten bij schoonouders en de muziek? heb je je een beetje vermaakt? @Hier; veel last van harde buiken gehad laatste dagen, voor de zekerheid vandaag even urine inleveren ivm evt blaasontsteking op advies van de VK.. Ik ben benieuwd! Verder probeer ik heel rustig aan te doen en heb daardoor ook wat minder tijd voor ZP, maar lees/leef zeker nog wel met jullie mee hoor en reagereer waar ik kan! Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis Kappie! Ik hoop dat alles goed is!
@kappiegirl Spannend vandaag! Hoe is het gegaan? @toetie Hopen dat de kleine goed ligt als je de echo hebt! Hier ook zo'n kleine die iedere dag anders ligt, dat maakt het wel spannend he! Gelukkig hier het meest met het hoofdje naar beneden, maar ook wel eens stuit of dwars... Weet je al wanneer je de echo hebt? @dolfijn Vervelend dat je steeds van die harde buiken hebt! Heb je de uitslag van je urine al binnen? Doe maar lekker rustig aan! Het was gisteravond wel gezellig bij mijn schoonouders en muziek Kost wel een hoop energie zo'n avond, maar vandaag maar weer even compenseren! Schoomoeder had gisteravond de wieg al in de verf gezet, was echt heel mooi geworden! Nu nog een hemeltje en een matrasje erin en dan komt ie deze kant op Moest vanmorgen al om 9 uur op school zijn, wat betekent dat ik al om 6 uur mijn bed uit moest. Is toch wel een een zwaar moment als je er normaal gesproken pas tussen 9 en 10 uitgaat (en normaal zo'n 10 a 12 uur op een nacht slaapt) Maar 't voordeel is dat ik dus nu weer lekker thuis zit en nog wat energie over heb om te leren Volgende week tentamens en dan gewoon 7 maanden vrij! De kleine is nog steeds erg druk, maar begint nu ook steeds vaker echt pijnlijk uit te halen! Heel hard in m'n liezen schoppen of tegen m'n ribben aan en af en toe voelt het ook wel alsof ik heel hard in een spier geknepen wordt ofzo Krijg je toch wel rare momenten van als je je in de collegebank ineens doodschrikt van een trap
hahah zie je al helemaal zitten ElletjJo hihihi ineens opvliegend uit de bank: AUW!! hihihi Fijn dat het gezellig was gister.. en je wiegje bijna klaar: Leuk! ben benieuwd.. plaats je wel foto als ie klaar is? @Kappie; hoe is het gegaan meis? ik heb nog geen sms gehad *geloof ik* dus ik hoop dat alles goed is! @Hier; Conclusie HA; lichte blaasontsteking.. dus niet vreemd dat baarmoeder daar ook op reageert. Moet het nog even 2 dagen aankijken en de "natuurlijke middeltjes" proberen en anders vanaf vrijdag aan de antibiotica.. maar HA doet het liever niet dus vandaar even de extra dagen. Ben wel blij dat er een oorzaak is gevonden voor harde buiken, dan weet ik tenminste dat ik er verder niets aan kan doen
@dolfijn Balen van die blaasontsteking zeg! Maar je weet nu tenminste waar die harde buiken vandaan komen Hopelijk heb je geen antibiotica nodig, doe maar lekker rustig aan! Haha, er zijn er altijd wel een paar meer die erom kunnen lachen ja Ben in ieder geval weer wakker tijdens een saai college Zodra de wieg staat, plaat ik zeker even een foto!