Nog minder dan 50 dagen... 1 maart uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anja89, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wat fijn, die kaarten, daar ben je mooi vanaf dus!! Weet je wat ik het ergste van alles vind..... niet eens die kaarten, maar ben zo bang dat het hiermee begint.... vriendlief reageert nl zo van, goh, als dat mijn moeder blij maakt, dan doen we dat toch? Wat is het volgende wat haar blij maakt? dat zij hier bepaalt wie wanneer de fles geeft? Ik krijg er helemaal de rillingen van bbbrrrrr.......

Ik lig inmiddels met koorts op de bank.... bedacht net, zul je zien dat ik nu weeën ga krijgen!!! Zou er nu echt de kracht niet voor hebben hoor...v oor bevallen! :(

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @lillibit; Nou inderdaad, van die kaarten zijn we af. Al kan ik nu al op voorhand zeggen wie er moeilijk over gaat doen. Jammer dan hoor.

Wat vervelend dat je koorts heb nou :( Inderdaad hopen dat je een beetje uit kan rusten voor de bevalling begint. Maar inderdaad, zul je net zien!

Ik heb net het hele huis gestofzuigd en afgenomen. Nu ga ik een stukje lopen voor het weer donker word. Vanavond lekker op de bank naar soaps kijken. Gisteren keek manlief naar de rugby en ben ik lekker in het park tegenover ons complex in het zonnetje gaan zitten :D Wij zouden niks doen aan valentijn verder, maar hij kon het niet laten zaterdag rozen voor me te kopen en gisteren lekker een ontbijtje gemaakt en heerlijke koffie's wezen halen voor bij het ontbijt. 'S avonds nadat ik even op bed gelegen had, zei hij, blijf maar lekker rustig zitten, ik kook wel. Heerlijk rustig dagje gehad dus :)

3. emje

emje Niet meer actief

@biccy,

volgens de gyn ligt ze vast. ze beweegt nog wel erg veel maar vooral boven in me buik. dat is soms wel vervelend tijdens het eten.

in huis probeer ik nu zo veel mogelijk met me trippelstoel te doen (soort bureau stoel) en als ik echt het huis uit moet dan loop ik het stukje naar de auto of pak me elektrische rolstoel uit de berging. gelukkig is het nog maar een paar weekjes anders had ik wel een grotere rolstoel moeten huren. maar die rijden zo zwaar.

hier ook een lieve vriend die gister gekookt heeft :D hij heeft er zelfs een kunstwerk van gemaakt met aardappelpuree in de vorm van een hart :D echt lief.

sinds gister heb ik wel erg veel 'last' van krampjes. aan de ene kant wil ik graag dat het doorzet en de bevalling begint. maar aan de andere kant komt het nu niet zo goed uit. aangezien ik vanavond samen met me vriend me eerste auto'tje ga ophalen. en dat is een half uur heen en half uur terug rijden. helaas moet ik daar zelf bij zijn voor het overzetten op mijn naam. word een spannend avondje.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Mijn kleine sam pramod is zaterdag om 21.49 uur met een spoedkeizersnee geboren. Omdat hij 4320 gram woog kon hij er niet uit. Hij ligt nog wel op de kinderafdeling omdat hij mosschien een infectie heeft. Misschien mag hij morgen bij mij op de afdeling.

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Debby, gefeliciteerd!!!!!!! :D Wat een leuke naam, Sam!!!! Wel vervelend voor je dat hij nog niet lekker bij je mag liggen, ik hoop dat dat heel snel gaat gebeuren!!! Hoe heb je de keizersnee ervaren? En hoe gaat het met jou nu?
    Ik ga heel hard duimen dat het goed gaat met Sam en dat jullie lekker met elkaar mogen genieten!!!

Hier nog steeds ziek..... :(
    Mijn oren zitten helemaal dicht door de verkoudheid, hoor niks meer! Zelfs de beeb lijkt rustiger in mijn buik. Gelukkig morgen naar de vk, even voorleggen wat ik verder kan doen, maar volgens mij aleen maar uitzieken.
    Een vriendin heeft me gister een beetje bang gemaakt... die zat s avonds nog dat ik de dokter moest bellen, omdat het slecht is voor de beeb als ik ziek ben. Maarja, wat kan de dokter?? Ook niet veel toch?

6. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Debby: gefeliciteerd! Hoop dat julllie snel bij elkaar kunnen kroelen :)

@Lillibit; volgens mij kan alleen koorts soms kwaad, maar dan nog krijg je alleen paracetamol? Ik heb de mexicaanse griep gehad, inclusief opname, maar de beeb deed het gewoon goed. Mama wat minder ;)
    Maar anders gewoon de vk nu al bellen, ja toch? Vragen kan geen kwaad!

Hier; de wasmachine is nog steeds kapot :( Monteur kwam vandaag met een nieuwe trommel, bleek een verkeerde maat te zijn :( Nu waarschijnlijk weer een week wachten eer het eindelijk eens gefixed is.
    Op beeb gebied geen nieuws, donderdag controle. Verwacht er niet veel van eigenlijk... we wachten gewoon af :)

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen meiden!

En weer een nieuwe dag! Nog steeds niet fit hier..... erg verkouden en oorpijn:(
    Straks weer naar de VK, even kijken of zij nog tips heeft. De dokter bellen heeft weinig zin..... als ik hier een afspraak wil maken ben ik minstens over een week aan de beurt... echt schandalig!! :x

Heb het gevoel dat de beeb nog steeds veel te hoog zit..... hij drukt nog steeds onder mijn ribben. Nu ook nog een neiuwe plek erbij..... links boven in mijn zij doet erg zeer... wat dat nou weer kan zijn???

Verder niet het gevoel dat het kindje bijna kan komen..... had van mijn best gemogen hoor, het weekend ofzo! Maar moet me wel eerst beter voelen!!

Hoe is het met jullie??

8. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Lillibit; voel je je al wat beter?

Hier:
    Vandaag weer controle in het zh gehad, bij de diabetes arts en de gyn geweest. Insuline weer opgehoogd en bij de gyn was ook alles goed. Beeb is helemaal ingedaald en ligt vast :) Dus nu is het afwachten wanneer meneer wil komen!

Kom maar op hoor haha van mij mag het! Ik loop als een pinguin en echt alles doet zeer.
    Net weer even een stukje wezen lopen, maar het gaat nu bijna echt niet meer :( Dus terug naar huis gehobbelt en onderweg in het park gestopt om even een tijdje te zitten en te genieten van de buitenlucht.

Straks nog een afspraak, waar ik eigenlijk geen zin in heb, mede omdat ik naar de bovenste verdieping moet en er geen lift is. Blegh :( Maar goed, het moet even.

Nu nog eventjes wat csi kijken om wat tijd de doden. Manlief is ook thuis, die moet altijd vrij nemen om mij naar het zh te rijden, en die ligt lekker even een dutje te doen nu!

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Biccy: Wat fijn, je kindje ligt lekker vast nu!! Als je mijn buik ziet, geloof je nooit dat er uberhaupt sprake is van enige indaling..... hij zit zowat onder mijn kin, whahah!

Pff.... jij ook nog een flat beklimmen straks... ik benijd je niet hahaha!

Ik voel me gelukk8ig wel een stuk beter, op een zware verkoudheid na dan!

Ben er vandaag ook maar even uitgegaa, tis zulk mooi weer! Ben ff met mijn moeder naar de babypark geweest en daar ben ik verwend met een mooie Lodger Wrapper!!! Weer helemaal blij dus!

Nu ff lekker een boek lezen en straks maar weer eens aan het eten beginnen..... nog een paar dagen en dan zijn we weer een week verder!! ;):D

10. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hier niemand meer?? :(

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Vond het zo stil hier dat ik een nieuw topic heb aangemaakt :) Jij ook zag ik haha

Voel je je al beter?

12. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

hoe gaat het met jullie? met mij gaat het wel goed. alleen best vaak last van harde buiken en nesteldrang :p dat gaat niet altijd goed samen.

pff wat duren die laatste weken toch lang. van mij mag de kleine meid komen, alles staat klaar en ik ben er ook klaar voor :D

13. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Van mij mag ie' ook komen hoor, vind het wel mooi geweest al die pijn en ellende! :cool:

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ben benieuwd of iemand dit topic nog leest...... iedereen was opeens verdwenen...... :(

maar voor degene die het nog lezen...... hoe gaat het ermee????????

15. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Hier gaat het redelijk. Ben het echt aan het uitzitten nou, donderdag weer controle. Had goede hoop dat ik die controle niet meer zou halen ivm alle voortekenen, maar meneer lijkt het tot nu wel best te vinden daarbinnen.

Volgende week komt mijn moeder over, ben benieuwd of ik dan al bevallen ben of niet. Heb zo'n voorgevoel van niet.

We zien het wel :)

hoe is het met jou?

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoi hoi!!

Nou, ik ben het hier ook echt aan het uitzitten!!! :( Ben inmiddels twee dagen over tijd en ben het goed zat! Heb al een paar wkeen last van verkoudheid en heb er ook nog eens oorpijn bij, heel vervelend! Daarnaast heb ik totaal nog geen tekenen dat de beeb zin heeft om te komen... vermaakt zich volgens mij nog prima in de buik!

Kindje is niet goed ingedaald.. sta nu ook onder controle bij de gyn en heb een grote kans op een keizersnee!

Straks weer naar de vk. Ik heb het gevoel dat ik de volle 42 weken uit ga zitten, echt geen zin in hahaha!

Weet je wat het vervelende is? dat ik niet veel meer kan en dus echt aan huis gekluisterd ben, saai hoor!!!

Maar goed, max nog twee weken hahaha!

Jou moeder komt dus over? Das wel fijn, heeft zse wel even de tijd, zodat ze niet te vroeg alwee terug moet???

17. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. hier is het ook nog rustig helaas. vind het erg vervelend dat ik niet veel meer kan en met dit mooie weer eigelijk verplicht ben thuis te zitten :( vanmiddag weer naar de gyn. ik hoop dat onze kleintjes snel komen dan kunnen we ze eindelijk vasthouden. en straks lekker met de kleintjes gaan wandelen in het zonnetje :)

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jen89-- saai he, binnen zitten met dit weer? ben er ook echt helemaal klaar mee maar het is helaas niet anders..... :(

19. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    @Lilibit: Mijn moeder blijft 3 weken, ze komt 4 dagen voor mijn datum aan, hopelijk besluit de beeb ietsie eerder te komen ipv te laat, dan kan ze tenminste nog even genieten van de kleine voor ze terug moet!

@jen: Jammer ja, met dit mooie weer (althans hier) om binnen te zitten. Ik kan eigenlijk bijna niet meer lopen, maar probeer toch elke dag een klein stukje heuvel op heuvel af te doen. Ik waggel, en vrij langzaam, maar volgens de dokter kan een heuvel oplopen de bevalling in gang zetten, dus ik blijf stug doorlopen haha

hier verder weinig nieuws. Gister avond nog in het zh geweest, was ineens zo'n abrupt verschil qua bewegen sinds de pijn zondag, dat ik me eigenlijk een beetje zorgen maakte. De vk wilde ons even aan de monitor en toen we aangesloten waren begon meneer gelijk heftig te protesteren en maakte er een show van. Gelukkig maar, al voelde ik me wel een beetje lullig haha Gelukkig zei ze dat het heel vaak voorkomt op dit termijn dat de beeb ineens stil is, de moeder zich zorgen maakt en in het zh moet komen en de beeb dan even laat zien dat alles okee is. Verder is er weer ijzer geprikt, hoor ik morgen de uitslag van, en heeft ze toch een inwendig onderzoek gedaan, maar ik zit dus nog pot dicht daar beneden. Helaas :cool:

Vandaag frambozenblad thee aangeschaft, hopelijk hoor ik bij de weinigen bij wie het effect heeft, al betwijfel ik dat. Maar ja, wie niet waagt :p

Voor de rest vind ik het wel bizar, dat ondanks dat ik bijna niet vooruit kan komen of op kan staan, dat ik het toch presteer op mijn knieeen de plinten te schrobben. Nesteldrang, anyone? :cool:

20. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    hey meiden,

sorry dat ik zolang niet ben geweest, maar ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon 26 februari :D

succes iedereen met de laatste loodjes

Deel Deze Pagina