Dina: Gefeliciteerd met d egeboorte van je zoon!!! ben heel benieuwd hoe hij heet! Verder alles goed met jullie?? Biccy: haha, ze je al liggen, poetsend op de grond!!! Wel fijn dat je moeder er straks lekker drie weken is, inderdaad hopen dat de beeb zich dan snel laat zien! Ik hoop toch echt die ie bij mij dit weekend gaat komen hoor! Mijn huid is momenteel zo gespannen dat als ik hem maar heel zact met een nagel aanraak... er een scheurtje in komt die meteen begint te bloeden! Was gister gewoon bang dat ik uit mijn eigen buik zou scheuren!!! Maarja, vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen..... al verwacht ik niet dat er overdag wat gebeurd. En,.... is de thee te drinken??
@Dina: gefeliciteerd! @Lilibit: Ik vind de thee wel te doen, maar ik hoef hem niet meer te drinken, vandaag te horen gekregen dat ik volgende week donderdag ingeleid word Dus als de beeb niet uitzichzelf al komt tussen nu en dan, weten we in ieder geval waar we aan toe zijn! Ik ben nog een beetje in shock hoor
Ze willen me niet over laten lopen ivm de zw suiker, dus hij krijgt donderdag en vrijdag de kans, anders word het een ks Ik ben nog steeds een beetje in shock haha
Haha, dat kan ik me voorstellen, opeens weet je wanneer je kindje ws gaat komen!!! Ik wou dat ik wist waar ik aan toe was hahaha! Al weet ik dat het nog een week zou duren... kan ik iig de tijd tot die tijd volplannen! Vooral met dit mooie weer! de zon schijnt zo lekker, juist nu ik aan huis gekluisterd ben!
En iedereen weer weg hier?? Hier nog niks aan de hand.... begin er bijna aan te twijfeen of er wel een echte baby inzit, whahaha! Tis dat ie zo beweegt......