Nog minder dan 50 dagen... 1 maart uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anja89, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dat zijn dus dingen die ik nog wel moet regelen..... we hebben nog niet eens een kaartje uitgezocht..... :( Trouwens... ook de naam zijn we nog niet helemaal uit..... hebben jullie die wel allemaal?

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik sluit me ook aan.
    ik word rond 1 maart ingeleid.
    meeste voor de baby staat klaar.
    heb het grootste gedeelte van het huis van onder tot boven schoon.
    deze week nog even de tas voor het ziekenhuis klaar zetten,
    de wieg opmaken en een doek eroverheen gooien en dan is het zo goed als klaar.
    moet alleen de geboortekaartjes nog regelen.

3. marina1988

30 nov 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    de naam zijn we al over uit de geboorte kaartjes zijn zo goed als geregeld! moet nog wachten op het bed voor me zoontje hebben ze een fout mee gemaakt dus hij slaapt nog in het ledikant verder alle kleertjes gewassen en in de kast!

4. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    namen en geboorte kaartjes hebben wel al :D enveloppen ook al geschreven

5. emje

emje Niet meer actief

ik wil me hier graag ook melden als het mag :) ik ben wel iets later uitgerekend namelijk 18 maart. maar de gynacoloog denk dat ons kleintje eerder geboren gaat worden.

wij zijn nu bezig met de laatste dingen voor het babykamertje. ook zijn we al druk aan het wassen. de naam hebben we gelukkig al alleen de geboortekaartjes moeten nog besteld worden. pff gaat wel erg snel ineens :)

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben wel al een geboortekaartje uitgezocht, was nog best moeilijk omdat vriend en ik een totaal andere smaak hebben. :p
    Ik ben van het schattige en hij van het stoere dus we hebben nu een leuke combinatie weten te maken...
    De naam waren wij in week 27 zoiets uit en dat is ook niet meer veranderd. :)

@Shenoby; Waarom word je met 38 weken ingeleid, als ik vragen mag? :)

7. Jessie

Jessie Lid

12 okt 2010
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig, de namen (we weten nog niet wat het gaat worden) en het ontwerp voor de geboortekaartjes die hadden we wel al vrij snel. De rest gaat wat langzamer. De hydrofiele luiers en dergelijke liggen wel schoon in de kast, maar die gebruiken we nu ook nog voor mijn zoon.
    Volgende week eerst nog een liggingsecho en dan gaan we maar beginnen met het klaarmaken van alles.

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ook wij weten nog niet wat het gaat worden en daardoor is het extra moeilijk, dat namen verzinnen. Voor een meisje zijn we er wel uit, maar een jongen blijft moeilijk! Ook uit de kaartjes kunnen we niet kiezen, hahaha!:)
    Het eerste wasje was gister een feit en ben me nu een beetje op het schoonmaken van ons huis aan het storten.... vandaag is de keuken aan de beurt!! :(

9. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ja die namen :p ook wij weten niet wat het word, maar jongens naam stond al vast, maar meisjes naam niet en mannetje wou er niet overna denken, erg irri, maar we zijn der uiteindelijk uit.
    Gister laatste kleertjes gewassen, nu het beddengoed noeg en ben helemaal klaar :D

10. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, jij ook zo'n kerel die erver na wilde denken?? Hier nog zo één... zegt bij alles, dat komt nog wel!!! ;)

11. Tara26

Tara26 Bekend lid

7 apr 2010
    783
    0
    16
    Wij hebben het geboortekaartje al besteld en betaald...
    Enveloppen heb ik al ontvangen, en heb alle adressen van iedereen in word getypt en die print ik uit op adresstickers....
    Hoef ik in elk geval niets met de hand te schrijven, dat was anders geen succes geweest :D

Kleertjes en alles ook al gewassen, spulletjes uitgekookt en zo...
    En de naam zijn we ook al uit :D
    Wij zijn er klaar voor hihi :p

12. PDaphne

PDaphne Actief lid

2 feb 2009
    193
    1
    0
    Mijn broertje heeft het geboortekaartje ontworpen, echt zo lief! Volgens m'n moeder is ie er weken mee bezig geweest :)
    Is bij jullie de baby ook al een beetje aan het indalen? En zo ja, hoe voel je dat eigenlijk? Ik krijg sinds een paar dagen soms een flinke steek bij m'n blaas, alsof er ineens heel veel druk op komt, vraag me af of dat er mee te maken kan hebben? Ik stond in de supermarkt en kreeg zon steek en ik plaste er bijna van in m'n broek :) oeps!

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Als het aan m'n mannetje lag, dan gingen we pas kaartjes uitzoeken met 36 weken :$ hij denkt steeds dat de kleine niet eerder kan komen, maar ben blij dat we het al hebben, want anders werd het wel heel erg laat (dan hadden we maar 2 weken speling gehad, inleiden met 38 weken)

@ PDaphne, ik heb ook wel wat meer druk onder en idd vaak ineens een volle blaas en vanmorgen zag ik ook dat m'n buik wat meer naar beneden hangt

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Dina88: Tja, die van mij denkt ook dat alles op het laatst kan hoor.... hij heeft vorige week eindelijk zijn kind erkend, na weken zeuren van mij!! Hij dacht echt dat dit onzin van mij was en dat dit ook nog wel ff na de geboorte kon!! :x Mannen zijn soms best simpel, hahaha! ;)

@Pdaphne: Nou, mijn beeb zit nog behoorlijk hoog...... de bovenkant van mijn buik voelt aan als een schaafwond, omdat hij daar zo drukt met de billetjes. Maar volgens de vk van de week zat het hoofdje al gedeeltelijk in de bekken! Ik hoop het, want mijn zus staat op springen en daar is de beeb totaal niet bij ingedaald! En dat maakt het niet echt fijn voor haar!

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha nou hier ook... 'We hebben toch nog genoeg tijd schat!'
    Eh... ;)

@Indalen; Hier is -ie druk bezig, met 30 weken bij de VK was -ie al een aardig stuk ingedaald en maandag hebben we een echo gehad waarop te zien was dat de baby nog verder ingedaald was.
    Ze kreeg zijn hoofdje ook niet meer mooi op het scherm.

16. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier 10 maart uitgerekend, kinderkamer al klaar, kleertjes gewassen en gestreken hangen al mooi in de kast, box staat al klaar, kinderwagen is afgelopen maandag bezorgd. Tas al half ingepakt...

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen.

Ben nu 32 weken en 1 dag zwanger, afgelopen woensdag groei en gewichtsbepaling, was het kindje al 2305 Gr.. Zou het eerder komen?? wat denken jullie? Of wordt het gewoon een zwaar kindje lengte kon ze niet zeggen we willen het geslacht niet weten, namen hebben we al en een proefkaartje is onderweg...

Dus ja wij zijn er klaar voor.

Kindje is erg druk en lag bij de laatste keer controle in sterrekijker positie..afgelopen woensdag lag hij/zij al een halve slag gedraaid maar al wel met het hoofdje naar beneden..

Spannend hoor ben wel nerveus voor de bevalling..

Nou meiden lekker aftellen!!

Liefs Bianc

17. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Hoi!
    Ik ben ook 1 maart uitgerekend, van de tweede.
    Hebben een zoontje dat 20 januari 1 jaar wordt. De tweede zwangerschap was niet gepland maar uiteraard wel welkom.
    We zijn nu bezig met het kamertje, het moet nog ingericht worden. De geboortekaartjes maken we zelf en dat freubel ik zo door de dagen heen wat in elkaar.

De eerste is gekomen door middel van een geplande keizersnede omdat hij in een stuit lag en ik geen goed gevoel had over een stuitbevalling. Een draaipoging baatte niet. Het herstel was even pittig maar viel achteraf toch wel mee.
    Dit kindje lag tot en met afgelopen maandag ook in stuit maar bleek woensdag ineens gedraaid, hoera! Hoop dit keer op een natuurlijke bevalling maar we wachten maar af.

Iedereen heel veel succes met de laatste loodjes!

18. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Hoi Dames,

heb nog neen berichtje geplaatst hier, ben nu 31w 2d zwanger van ons tweede wondertje,
    het kan me nu niet snel genoeg gaan, kijk de beeb bijna uit mn buik... afgelopen maandag bij de vlos, lag al mooi naar beneden met het hoofdje, ben benieuwd volgende keer.

Ben aan de latste opruimfase bezig..... de garage.... (das echt een ramp) denk nog 2 middagen dan is ie wel klaar. In huis hebben we alles al gehad, kamertje voor de beeb is klaar, alles gewassen, nu nog mooi opruimen en alles in huis goed poetsen. De geboortekaartjes, moet ik nog betalen en dan de tekst plaatsen... (waren bij de eerste al heeeeel lang van te voren klaar)
    heb er super veel zin in, kan wel merken met een dreumes van 14 maanden, krijg ik niet zo veel gedaan en ben echt s avonds uitgeput....

iedereen succes en geniet nog van de laatste loodjes (wat er te genieten valt)

owww dames, zie net dat ik nog wel buiten de 50 dagen val..... heb wel afgesproken met de beeb dat hij wat eerder gaat komen, zit ik er misschien net in.....(of hij laat me zo lang wachten) lisa kwam met 39.2

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Schaapje; Gewoon lekker mee aftellen hoor! :D

@Sula; Hoop dat de kleine lekker met 't koppie naar beneden blijft liggen dan. :)

@Biancje; Heeft de VK daar niets over gezegd dan, of het dan eerder kan komen of dat het gewoon een groter kindje is?

@Geboortekaartjes; Wilde die eerst ook zelf gaan maken... Heb ook een poging gedaan tot, maar ben daar echt niet creatief genoeg voor.

Ik ben geïrriteerd haha. :p We waren van de week laminaat aan het leggen, komen we iets van 1,5 vierkante meter te kort... Moesten we bijhalen, op...
    Morgen ophalen en nu kunnen we zondag pas weer verder.
    Maar wil zo graag, het liefst vandaag al, de hele kamer af hebben!
    Heb echt zo'n tijdnood gevoel!

20. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maandag moeten we naar de vk dus dan zal ik even vragen hoe het verder gaat. De echo was in het ziekenhuis.

Balen van jullie laminaat nou nog even en dan is het klaar..

Fijn weekend.

Ik hou jullie op de hoogte van mijn gesprek met vk.

Deel Deze Pagina