Nog minder dan 50 dagen... 1 maart uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anja89, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, hier eindelijk wat meer schot in de zaak.... vanochtend (na veel zeuren.. dat het nu toch echt wel eens tijd werd enzo...) hebben we eindelijk een kaartje uitgezocht en een proefdruk laten maken! Ben erg benieuwd nu!
    Zelf maken kan ik echt de tijd en het geduld niet voor vinden, hahaha!

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Biancje; Hoe was het bij de VK?

Leuk Lillibit dat jullie een kaartje hebben uitgezocht. :)

Meiden hebben jullie ook zo'n last van rusteloze benen? Pfff word er gek van.

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @ Anja89: Jaa, herkenbaar, die benen!! Overdag gaat het nog wel, maar 's nachts.... ik word om een uurtje of drie wakker en vanaf die tijd weet ik mijn benen geen houding meer te geven, om gek van te worden!! :x Met als gevolg dat ik de rest van de nacht als een debiel lig te draaien!! :)

4. emje

emje Niet meer actief

jeej ik heb vriendlief eindelijk zo ver dat we aanstaande donderdag naar de drukkerij gaan voor de geboortekaartjes :) we weten gelukkig al wel welk kaartje we willen alleen de gedichtjes nog even bedenken.

verder ben ik druk met het wassen en strijken van alle beddengoed en babykleertjes. wassen jullie de dekentjes ook of hoeft dat niet?

zaterdag gaan we de allerlaatste dingen voor de baby halen. en dan zijn we er klaar voor.

vind het wel vervelend dat ik ontzettend veel last heb van nesteldrang maar dat me lichaam gewoon niet meer wilt :( heb zoveel pijn :(

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jen89: haha, jij je vriend dus ook eindelijk zover voor de kaarten?? Tja, als het aan die kerels ligt, bestellen we ze zo ongeveer een maand na de geboorte he?? ;)

Ik ben ook druk aan het wassen... vind het aan de ene kant een beetje zonde om de dekentjes te wassen, maar ga het toch maar doen... Tis wel schattig hoor, al die kleine kleertjes aan de waslijn!!! :)

Wel heel vervelend dat je Zo'n last hebt zeg! Maar wie weet wordt het nog wat minder.... ik heb ook veel last gehad, maar de laatste week lijkt het bij mij wat af te nemen.... (kan dit beter niet te hard zeggen... zal je zien, kom ik morgen mijn bed niet meer uit... :):))
    Sterkte ermee in ieder geval!!

6. emje

emje Niet meer actief

@lillibit, haha mannen he :p ik vroeg ook steeds aan hem, wanneer wil je het dan gaan bestellen. dan is zijn antwoord steeds. ach komt wel we hebben tijd genoeg :p

ik vind het ook erg schattig al die kleine kleertjes aan de waslijn. er komt ook steeds meer bij. ben steeds bang te weinig te hebben.

ik hoop dat de pijn wel minder word mja valt helaas niet te zeggen. gelukkig krijg je er een mooi wondertje voor terug :) dit is me 3e zwangerschap maar 1e kindje. en word nu toch wel erg spannend! ik hoop dat bij jou de last lekker weg blijft :)

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Jen; Vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt! :( Ja hier ook alles al gewassen behalve de dekentjes.
    Op het label staat dat de dekens er een beetje smoezelig uit gaan zien na het wassen omdat het echt katoen is oid.
    Ik wil dat mijn dekentjes mooi blijven dus ik twijfel nog. :p
    Het schijnt niet perse te hoeven.

@Lillibit; Nou hier dus ook iedere keer ja, word ik midden in de nacht wakker (als je dan eindelijk slaapt!) en dan kan ik niet meer slapen. Ik weet af en toe niet meer hoe ik moet liggen of zitten haha. :p

@Geboortekaartjes; Ik ben gewoon op de bank gaan zitten, naast vriend, laptop op schoot, website opgezocht... Toen ging -ie wel meekijken.
    "Dat kan toch later nog?" Vroeg hij.
    Nee, dat moet nu. :p

8. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hallo damens..

ik sluit me graag hier aan...

Hier zo z'n gangentje..idd oook rusteloze benen, rusteloze nachten.al van voor de kerst aant tobben met verkoudheid enz.. maar ja minder weerstand he;).. laatste loodjes zullen wemaar zeggen.

de was is bijna klaar.. afgelopen zaterdag nog enkele dingetjes gekocht, dus vandaa heerlijk gewassen morgen in de kast;)..

Geboortekaartjes zijn gelukkig al enkele weken geleden afgerond..nu alleen nog bellen als de beeb er is;)..

Verder veel pijn onderin...soort ongesteldheidsgevoel.. morgen mag ik weer op controle dus zal dan wel weten wat t is.. misschien al aan t indalen? voorweeen? of wat dan ook... wacht t rustig af.

De baby is de laatste dagen wel wat drukker.. kan nu al niet meer wachten tot de kleine er is. Nog eventjes geduld;)

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jen89, ja, erg he, heb ook de neiging elke dag wat te kopen.... nu scheelt het dat we nog niet weten wat het wordt, waardoor ik me nu echt in moet houden... wil straks toch ook wat kleertjes in jongens of meidenkleurtjes hebben hahaha! :D Maar dan loop ik weer de Hema in en zie ik de nieuwe collectie hangen.... GGRR... inhouden is moeilijk hoor!

@hen30sep, welkom!! ;)

Over die dekentjes... ik zie er ook een beetje tegenop ze te wassen, heb zowel een dure (Koeka), als goedkopere (V%D en hema). Vriendin heeft het Koeka dekentje als gewassen en die zei dat hij wel heel mooi bleef! Tja,.... aan de andere kant.... als de baby straks een keertje spuugt in bed, moet hij toch ook in de was... :p

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hier nog maar 1 babywasje te gaan en ik ben echt helemaal klaar :p dekentjes heb ik ook gewassen (heb ook van de hema) en blijft er wel mooi uitzien

Fijn dat jullie mannetjes eindelijk kaartjes willen uitzoeken, als ik dat nu nog moest doen zou ik in de stress schieten ;)

Maxicosi staat al in de auto :p moesten toch kijken hoe het ging passen, toen hebben we het meteen maar laten staan, kunnen we het ook niet vergeten :p

morgenavond voorlichtingsavond in het ziekenhuis (bevallen in het ziekenhuis) dus het komt wel erg dichtbij nu

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, ook wij morgenavond voorlichtingsavond in het ziekenhuis... ben benieuwd of dat nuttig is!! ;)

Vanavond ook een voorlichtingsavond over de bevalling bij de vk... drukke dagen dus!! :D

12. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    waha toevallig zelfde zkh? ;) ik ga naar Ede

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Dan zie ik je morgen ;) Ik ook naar Ede, haha!

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    waha grappig :D tot morgen :)

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @hen30sep; Welkom! :)

Wij hebben de informatieavond in het ziekenhuis vorige week al gehad.
    Apart is dat als je dan zo in die verloskamer staat en je bedenkt dat je daar over een paar weken je kindje op de wereld zet.
    Toen werd het allemaal nog echter idd. ;)

@Dina en Lillibit; Grappig zeg, hetzelfde ZH. :D

16. emje

emje Niet meer actief

helaas een minder leuke dag gehad vandaag. vanacht om 2 uur ben ik opgestaan omdat ik enorme krampen had onder in me buik en steeds harde buiken. ook erg last van me rug alsof er een band strak word getrokken onder je borsten en rond de rug.

sindsdien heb ik ook niet meer geslapen. en de pijn werd steeds erger. wij toch maar naar het ziekenhuis gegaan en daar een ctg gehad. daarop was te zien dat ik voorweeen heb. met de baby gaat het gelukkig allemaal goed. mijn hartslag is veel te snel maar me bloeddruk weer te laag. ook bloedgeprikt daaruit kwam een telaag ijzer gehalte. echter heb ik daar al staaltabbletten voor dus daar was niks aan te doen.

ik mocht weer naar huis en moet me erg rustig houden en om de 8 uur 2 paracetamols slikken voor de erge rugpijn. hopelijk kan ik dan vanacht wel slapen.

en daarbovenop is me vriend en ikzelf ook nog behoorlijk ziek. goede griep te pakken dus gaat echt even minder.

sorry voor dit geklaag meiden maar moest het echt even kwijt.

17. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi bij de vk alles weer goed,mijn urine was goed geen eiwitten geen suiker. Bloeddruk was perfect in 2 weken 4 ons aangekomen. Allemaal goed dus kindje is ook aan het indalen. Nee geen last van mijn benen wel van maagzuur maar dat heb ik al een tijdje.

Hoe is het verder met jullie?

Nog 1,5 week werken en dan lekker verlof ben ik wel aan toe.

Fijne avond.

Volgende afspraak bij vk 2 feb 18.00 uur

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jen89, oef dat klinkt niet echt als een lekkere dag zeg, bah! maar gelukkig wel alles goed met je kindje toch? Vannacht alweer wat beter kunnen slapen? vervelend he, dat die griep nu heerst.... had gisteravond ook opeens het gevoel vet ziek te worden, en moet eerlijk zeggen, daar heb ik nu echt geen tijd voor, haha!
    En klagen moet je vooral gewoon doen hoor!!!!

19. emje

emje Niet meer actief

@lillibit, met het kindje gaat het gelukkig goed. alleen vanacht een verschikkelijke nacht gehad met veel overgeven. mijn temperatuur is nu ook 39.4 dus ik moet van de gynacoloog weer langskomen. ik word over een kwartiertje opgehaald door me mams en dan maar weer naar het ziekenhuis. ik hoop zo dat de hoge temperatuur geen kwaad kan voor ons kindje.

hoe gaat het met jou? nog eventjes en je hebt je kindje in je armen :)

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jen89: jeetje, wat vervelend allemaal! gelukkig kan je wel snel terecht! Ik weet dat mijn zus pas ook koorts had, en die loopt ook tegen het einde.... kon toen gelukkig geen kwaad voor de baby! Hopelijk geeft dat wat hoop!

Nou, heel veel sterkte zo en hou ons op de hoogte!

En ja, bij mij schiet het wel op nu! Komt wel opeens dichtbij hoor.... gister een infoavond over de bevalling en nu wordt het toch wel een beetje spannend!! :) Maar kan niet wachten tot ik de kleine in mijn armen heb!!!

Deel Deze Pagina