Nog minder dan 50 dagen... 1 maart uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anja89, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoihoi wij zijn net terug van het ziekenhuis. weer ctg, bloedprikken en urine onderzoek gehad. ctg was goed. me bloed minder mijn lichaam neemt de ijzer tabbletten niet op en daardoor word me hb steeds lager. ik krijg volgende week een ijzer infuus. urine was wel goed.

verder heb ik een griep te pakken en is me temperatuur erg hoog. daar valt verder weinig aan te doen behalve uitzieken en elke 6 uur 2 paracetamols slikken. als ik het benauwd krijg moeten we wel terug i.v.m. kans op longontsteking.
    pff ik heb het gevoel dat er een bulldozer over me heen is gereden, alles doet veel pijn.

we hebben morgen ochtend een bellypaint gepland staan ik denk toch dat ik die maar ga afbellen.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar Zwangerschap Clubs.

Lotte

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi meiden, ik ben ook aan het aftellen, ben 22 februari uitgeteld, dus nog 34 dagen voor mij.
    Begin het aardig zat te worden eerlijk gezegd...

Wij hebben alles wel zo een beetje klaar, moet alleen nog de babykamer die tot voor kort van mijn dochter was opruimen, maar dat is niet heel veel werk...

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hoi meiden, zag dat het topic verplaatst is naar Clubs. :)

@Jen; Poeh dat valt allemaal niet mee zeg... :( Sterkte en rustig aan, en lekker van je afschrijven hoor!

@Debby; Welkom. :D Nog heel even meid. ;)

@Biancje; Fijn dat alles goed was bij de VK. :)

@Lillibit en Dina; En zijn jullie elkaar nog tegen gekomen in het ZH? :p

@Hier; Beroerd geslapen... Straks nog maar even een tukkie doen, heb er gelukkig tijd voor.
    Vanaf vandaag nog 40 dagen, het gaat zo snel!
    Morgen weer controle bij de gyn, verder niet zoveel te vertellen eigenlijk.

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

@ Jen, wat een gedoe zeg, doe rustig aan meis
    @ Debbie, nog eventjes meis, spannend :)
    @ Anja, gaat voor jou ook snel, nog maar 40 daagjes :D ik hoop dat je zo nog even kan slapen

@ Libbit, hoe vond jij de voorlichtigsavond?? weet niet of ik je gezien heb :p was druk zeg. (ik was trouwens niet te missen, kwamen met een ander stel als laatste binnen:))

De info avond was zeer intressant, had ook meteen antwoord op een paar vragen.
    En voor mij nog +- 30 dagen te gaan :D, morgen cotrole gyn en hopenlijk dan alvast een datum voor inleiden ;)

6. Biancje

Biancje Bekend lid

20 apr 2010
    767
    0
    0
    Zuid-Holland
    #66 Biancje, 20 jan 2011
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
    Even een buikfoto vandaag 33 weken.

fijne dag allemaal

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dina waarom wordt je ingeleid?

anja helaas hoort slecht slapen erbij :( hier ook helaas...

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik word ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes, als ik het zonder insuline af kon, hoefde ik niet ingeleid te worden, maar helaas zit ik ook aan de insuline, dus maar inleiden.
    Vind het eigenlijk helemaal niet erg :p we hoeven niet de hele tijd te wachten en ik ben nogal een planner :p dus dan is het wel fijn om te weten wanneer wat gebeurd ;)

Mooi buikje Bianca

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ow ok, balen van de diabetes! Maar wordt je dan met 37 weken al ingeleid? Lijkt zo vroeg?

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    nee met 38 weken ;)

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o o dan reken ik verkeerd ;)

lijkt me best fijn om te weten wanneer het gaat gebeuren... aan de andere kant kan inleiden vaak niet heel fijn zijn. Dus ik ga hier nog steeds voor een natuurlijke bevalling... ;) Ik heb de vorige keer een keizersnee gehad.

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Zo, heb even moeten zoeken, maar zag dat het forum verplaatst was..... :)

@Dina89: haha, waren jullie die storende factor??? ;);)
    Was druk he? dat had ik niet verwacht.... ik had de avond ervoor een infoavond gehad bij onze vk en die vond ik eerlijk gezegd wat nuttiger...... ik vond het een beetje tregenvallen hierdoor. Wij twijfelen tussen Ede en Tiel, nu moet ik nog naar de info avond in Tiel, maar denk dat ik mijn keuze wel op dat ziekenhuis laat vallen!!

@Jen: Poeh, wat een gedoe zeg, je hebt heftige dagen achter de rug! Hoe is het nu??

Ik heb de hele ochtend zitten babysitten en moet eerlijk zeggen.... ben kapot nu, whahahaha!! :p Die baby heeft flink tegen mijn buik zitten trappelen, waardoor ik nu echt een vermoeide buik heb! Maar goed.... even bijkomen en zo weer op kraamvisite ;)

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Oh, das ook spannend, wat was dereden van de keizersnee de vorige keer?

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wahaha ja wij waren die storende factor, staat toch ook nergens aangewezen waar we moesten zijn :p bij de balie waren ze ingesprek :p

Maar ik baval sowieso in Ede, ik loop daat toch al bij de gyn enz

@ Debby, inleiden zal idd zwaar worden, natuurlijk bevallen lijkt me ook mooier, maar denk dat ik dat geduld niet zou hebben om tot 40 weken te lopen, laat staan overtijd gaan ;)
    Waarom heb je de vorige keer een keizerssnede gehad?

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @ Dina: oh, kijk dan heb je weinigkeuze he? Ik zit precies tussen Tiel en Ede in, dus kan beide kanten op, en hoor erg veel goed verhalen over Tiel.... maarja, eerst maar eens met eiegn ogen zien! Al denk ik dat als je ligt te bevallen, het je geen reet meer uitmaakt waar je ligt... als het kind er maar uitkomt, hahaha!

16. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. was de info avond nuttig? wat vertellen ze dan eigelijk? wij hebben nog geen oproep gehad, wanneer kregen jullie deze?

verder gaat het al iets beter met mij. de koorts is gezakt van 39.5 naar 38.0. alleen hoest ik zo veel heel me keel doet pijn daarbij ook nog maagzuur :( dus slaap amper. weten jullie toevallig wat je tegen keelpijn en maagzuur mag gebruiken tijdens de zwangerschap?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had hoge bloeddruk en lag al een tijdje in het ziekenhuis. Toen is mijn dochter met 34+4 gehaald.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb nog wel geduld tot 40 weken denk ik. Vorige keer was het natuurlijk 34 weken en ben al blij dat ik die voorbij ben. Ik tel wel af maar ach het is nog 33 dagen tot mijn uitgerekende datum, dat red ik ook nog wel...

19. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik moest mezelf voor de voorlichtingsavond opgeven en hier is het eens in de 6 weken ofzo, dus de volgende zou pas in maart zijn

En ze laten zien wat de mogenlijkheden zijn en hoe de verloskamers eruit zien enz

Fijn dat het wat beter gaat en je mag isla zuigtabletjes voor je keel en tegen maagzuur mag je rennies volgens mij

@ Debby, snap idd dat je blij bent de je de 34 weken voorbij bent, hoop dat je kleintje lekker nog minimaal 2 weekjes blijft zitten

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jen89: Ik moest me ookm gewoon uit mezelf opgeven hoor, krijg geen oproep ofzo. OP zich wel even fijn om te zien waar je straks terecht komt hoor, al kom je er ook wel zonder die info avond, maar kan je ook wat rust geven.

Fijn dat je koorst gezakt is! Ik heb al kilo's Rennies op ( bij wijze van he?? ;)) en dat mag gewoon. Voor mijn keel gebruik ik altijd Tonsiotreen... das homeopathisch, volgens mij van VSM. Dit kan dacht ik geen kwaad in de zw schap. Deze pilletjes helpen altijd erg goed bij mij, beter dan al die andere middeltjes!

@debby82, tja, dan zal deze zwangerschap een stukje langer voor je zijn! Maar alleen maar fijn toch, dat alles goed verloopt!

Deel Deze Pagina