Nog minder dan 50 dagen... 1 maart uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door anja89, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Biancje; Mooie buik! :D

@Debby; Irritant hè dat slechte slapen... Lig je maar te draaien in je bed. Of ik slaap heel snel in om na 2,5 uur weer klaarwakker te zijn.
    Snap dat je opgelucht bent nu je de 34 weken voorbij bent!

@Dina; Ben benieuwd of ze morgen een datum gaan prikken! Lijkt me wel heel apart om nu al te weten wanneer je kindje gaat komen.
    Aan de ene kant wel fijn maar ik denk dat ik er daarom nog zenuwachtiger voor zou worden. :p

@Lillibit; Jammer dat je de infoavond vond tegenvallen! Hoop dat je bij dat andere ZH een beter gevoel hebt.
    Maar idd als het moment daar is maakt het je waarschijnlijk weinig uit waar je ligt.
    Als de baby er maar zo snel mogelijk uitkomt. :p

@Jen; Wij moesten ons zelf aanmelden voor de open avond in het ZH, het was januari en dan pas in maart weer...
    Misschien eens op de website kijken van het ZH?
    Fijn dat de koorts is gezakt, hopen dat je snel beter bent.
    Voor maagzuur mag je Rennies en Gaviscon, keelpijn zou ik eerlijk gezegd niet weten...
    Ik weet niet hoe het met je bloeddruk zit, maar als die gewoon normaal is kun je best af en toe een dropje nemen.

@Hier; Nou nog even geslapen vanmiddag gelukkig. :) Verder geen rust in mijn kont, wil zoveel doen!
    Terwijl er helemaal niet zo veel meer te doen valt eigenlijk. :p
    Nesteldrang? ;)
    Ben wel ontzettend misselijk... Geen last van maagzuur gelukkig maar wel heel misselijk constant en niks helpt, bah.
    Nog heel even... ;)

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Hey meiden,

Weer terug van de gyn en alles gaat goed met de kleine, nog niet te groot :) we krijgen geen reusje ;) :p
    Geen echte datum gekregen, die krijgen we pas paar dagen van te voren te horen, maar tis sowieso de week na 19 feb (ben dan 38 weken) en als de kleine geboren is krijgt hij/zij nog wel 3 prikjes, ivm suikers.
    Owja, de kleine ligt al ingedaalt, dacht dan heb ik ook geen last meer van m'n ribben, maar dat valt vies tegen, want daar zettie zich juist op af

Maar gewoon nog maar een maandje en we kunnen ons wondertje vasthouden :D

@ Anja, balen nesteldrang hebben, maar niks meer om te doen ;)

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Dina88: Fijn dat alles goed gaat met de kleine! Maar die van jou is dus ingedaald, terwijl je hem nog voelt tussen de ribben? das heel stom, maar dat geeft mij weer wat hoop..... ik heb ook erg veel last van de kleine tussen de ribben. Bij mijn moeder waren haar bekken te smal en daalden de kindjes ook niet in, bij mij zusje hetzelfde verhaal nu. Het is erfelijk, maar dat hoeft nog steeds niet te betekenen dat we dat allemaal hebben. Nu zit mijn baby ook erg hoog en voel hem erg tussen de ribben, dus ga er al een beetje vanuit dat ie ook wel niet in zal dalen. Maar na dit te horen kan je het kindje dus ook nog daar voelen terwijl het al ingedaald is! Haha, dan kan ik stiekem nog een beetje hopen op een normale bevalling!!!;)

Raar idee he, dat je over een maandje je baby in je armen hebt? Kan er amper nog een voorstelling van maken, maar kan niet meer wachten!!!

Met de anderen ook alles nog goed????

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @maagzuur: ik heb antagel gekregen van de gyn, ben benieuwd of het werkt...

@dina wel een raar idee he dat je gewoon weet wanneer de kleine ongeveer gaat komen?

Ik heb gisteravond nog even aan de ctg gelegen omdat ik minder leven voelde maar alles was goed.
    Vandaag groeiecho gehad en controle bij de gyn. Onze kleine weegt al 2990 gram, wat een dikzak :D
    Bij de gyn ook weer alles goed, hoef pas over 2 weken weer terug te komen en dan ben ik gewoon de 37 weken voorbij... raar hoor...

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Tis idd raar om te weten wanneer de kleine ongeveer komt, wil hem/haar graag in m'n armen hebben, maar kan me er idd ook nog geen voorstelling van maken :)

@ Lillibit, ik voelde al wel dattie aan het indalen was, meet druk onderin de buik en veel meer plassen en onverwachts een volle blaas

@ Debby, das schrikken meis, gelukkig is alles goed

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden. :)

@Dina; Fijn dat alles goed is! :) Gek idee zeg, over een maandje ben je mama. ;)

@Debby; Dat is even schrikken idd... Gelukkig is alles goed.

@Indalen; Onze kleine man is ook al flink ingedaald, maar voel hem nog steeds schoppen hoor tussen/tegen mijn ribben.
    Misschien heeft -ie lange beentjes? :p

@Lillibit; Ik duim dat je kleintje goed indaalt en dat het geen problemen oplevert tijdens de bevalling!

Wat een rust hier trouwens.

@Hier; Vrijdag weer controle gehad en alles goed. :)
    Bloeddruk prima, kleine goed aan het indalen, hartje klopte mooi...
    Moet/mag nu een lijstje maken met mijn verwachtingen tijdens de bevalling.
    Dit wordt dan opgeschreven in mijn dossier zodat iedereen rekening kan houden met onze wensen. :)
    Prettig idee, wel.

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jaaa!!!! Ik ben vannacht trotse tante geworden van mijn neefje Seppe!!!! Kan niet wachten om hem te ontmoeten!!! Bij mijn zusje was de beeb dus niet ingedaald en die heeft echt een bevalling uit de hel gehad, met als einde alsnog een keizersnee...... was echt zo zielig!!!! :( Maar er ligt nu wel een heerlijk ventje naast haar!!!

Kan nu helemaal niet meer wachten om onze kleine te ontmoeten!!!

Zo, dit moest ik even kwijt!!!! :)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lilibit gefeliciteerd!
    Mijn vriendin dr beeb was ook niet ingedaald maar die heeft daar geen last van gehad... persen heeft maar een kwartier geduurd ofzo...

Hier ook nog niet ingedaald maar heb het idee dat het begint te komen en anders maar niet. Hoop alleen niet dat mijn vliezen als eerst breken dan want dan mogen ze me met een ambulance halen :D

Hier vandaag nog 29 dagen tot de uitgerekende datum. Begin echt de dagen af te tellen nu want ik heb zo een last van mijn bekken. Over een week of 2 mag de kleine wel komen van mij :D

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Van harte gefeliciteerd met je neefje Lillibit! :D

@Debby; Vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken!
    Hier ook al aan het aftellen hoor ondanks dat ik nog een weekje langer te gaan heb. :p

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    gefeliciteerd lillibit :)

Voor jou ook nog maar een Maandje Debby :)

Fijn dat alles weer goed was bij de controle Anja, en wel fijn een bevallingsplan, die heb ik ook al maanden geleden bij de gyn ingeleverd :p

hier gaat alles goed, deze week wat rustiger gelukkig, alleen druk weekend en volgende week maandag uitgebreide echo

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Allemaal lekker aan het aftellen dus! Spannend wordt het he??

@Dina, is dat de liggingsecho dieje volgende week hebt? Ik heb hem voor aankomende woensdag staan! Nu maar hopen dat ie mooi met het gezichtje richting echo apparaat ligt! ;)

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wij hebben op de laatste echo maar een klein stukje van het hoofdje gezien. :p
    Baby is dusdanig ingedaald dat ze het hoofdje er niet meer goed op kreeg.

@Dina; Lekker dat je even een rustig weekje hebt. :) Ja ik had ook al een lijstje gemaakt mbt de bevalling, maar ze vroeg er nu pas naar.
    Maar loop ook pas sinds deze controle in het ZH, voor die tijd bij de VK en die heeft er nooit om gevraagd.

@Lillibit; Ja het wordt idd spannend nu! Zelfs mijn vriend, de nuchterheid zelve, zei laatst 'het wordt nu toch wel spannend'.

13. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    nee ik krijg nog een extra uitgebreide echo (heb 3 20 weken echo's gehad) maar ik had bij m'n geboorte het maag klepje open, die moet sluiten als je hebt gegeten, maar bij mij bleef die open staan, met als gevolg dat de melk er weer uit kwam.
    Voor en nadeel nu is dat ik eigenlijk niet kan overgeven en een groot voordeel is dat ik geen maagzuur krijg ;)
    dus ze gaan voor de zekerheid kijken of de kleine dat niet heeft en dat kon pas tussen 34 en 36 weken

En heb vrijdag nog eene cho gehad :p toen lag die al mooi ingedaalt ;)

En word idd spannend, mijn mannetje is ook heel erg nuchter, maar net hoorde ik hem aan de telefoon tegen z'n zus zeggen dat het toch wel spannend word :p

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oh, kijk, je wordt wel goed in de gaten gehouden, das wel een fijn idee toch??
    En een nog fijner idee is dat je geen maagzuur hebt, hihih!:p

Haha, leuk he, dat al die mannen het toch ook wat benauwder gaan krijgen?? :D

15. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Ik voeg me ook maar even hier bij;) hhaha kom er zoveel tegen waar je wel mee kan doen.. veel leeswerk gelijk he;)...Maar hier nog 31 dagen... zodra de 37 wk zijn mag t van mij gerust al komen hoor.. kan nu al niet meer wachten...

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Welkom!! :D
    Nog 31 dagen, dat schiet dus ook lekker op!! Hier nog één hoor, die niet meer kan wachten!! ;)

17. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    welkom hen :)

hier nog 1 die niet kan wachten (en hoef al zeker niet tot 40 weken te wachten ;) :p) maar over 3 weekjes mag de kleine van mij ook al wel komen :)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha iedereen wil hiet met 37 weken bevallen...
    ik wacht toch liever tot 38/39 weken. Is toch iets beter voor de baby en mijn dochter is met 34 weken geboren dus ik heb liever het zekere voor het onzekere. Ik wacht liever iets langer, dat de kleine helemaal af is zeg maar.

19. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Ik kan ook niet meer wachtenb,maar heb ook het liefst dat de beeb zo lang mogelijk blijft zitten hoor! Dat is toch echt het beste voor het kindje! En we mogen er daarna nog heel lang van genieten als het goed is!! :) Maar dat neemt niet weg dat wachten wel heel lang duurt,..... heb gister mijn kleine neefje in mijn armen mogen hebben en ben helemaal verkocht!!

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Dina; Fijn dat je een beetje extra in de gaten wordt gehouden. :)

@Lillibit; Ja ik vind het wel grappig hoor die mannen... Ze doen altijd alsof het ze allemaal helemaal niets doet, maar ondertussen. ;)

@Hen30sep; Welkom! :)

Nou wat mij betreft mag -ie ook wel met 38 weken komen hoor. :p
    Ik begin het een beetje zat te worden moet ik eerlijk zeggen, overal pijn en bleh.
    Maar wil vooral dolgraag ons mannetje in het echt ontmoeten...

@Debby; Ja kan ik me voorstellen hoor dat de beeb wat jou betreft zo lang mogelijk blijft zitten!

Deel Deze Pagina