Hallo, Wij staan weer aan het begin van de mmm voor een brusje voor ons prachtige zoontje. De mmm is alweer 2 jaar terug dus een hoop info is weggezakt. Ik moet nu dus dag 2 beginnen met spuiten (voor icsi) Normaal word ik smorgens ongi en dan is het dus duidelijk dat dat dag 1 is. Nu ben ik net ongi geworden (rond 21.30uur). Is dit dan toch dag 1 ook duurt de dag nog maar 2 uur??? Misschien echt een oetige vraag, maar ik twijfel een beetje...Mijn gevoel zegt, dit is dag 1, morgen is dag 2 dus morgen beginnen met spuiten...Iemand ervaring mee??? XX
Chips verkeerd geplaats, deze moet naar vruchtbaarheidsbehandelingen...even kijken of iemand deze kan veplaatsen.... x
Mij is altijd verteld door de gyn dat tot 18u dag 1 is en daarna is morgen dag 1.. maar kan het ook mis hebben hoor
uhmmm ben me gek aan het zoeken, maar ik kan de knop voor de moderator niet vinden....iemand tips?.... x
Dank je voor je reactie Patje....ga nog even zoeken op internet... Wow na 4 jaar mmm spontaan zwanger, wat een wonder...en het begint spannend te worden, wens je een heel goede bevalling toe en een wolk van een zoon! X
Zoe @ Meis @ Je kunt in het verkeersbordje recht het melden. Dan komt het bij 1 van de modjes terecht. Of is het al gelukt? En de volgede dag moet je ongi rekenen meis. Als het nog voor 18 uur was telde die dag nog. Tellen dus van af 6 feb.