Oehh nou dan zal het niet lang meer duren hoor Jij bent de volgende!!! Laat het maar zover zijn... Misschien nog ananasje eten, bitterlemon drinken en vrijen? hahaha
Wie weet! Ik hoop het wel! Al hoop ik ook voor jou dat het snel zover is natuurlijk! Nou bitterlemon ga ik niet binnenhouden denk ik haha, bah! En ik voel me nu ook niet zo heel fris met dat slijmverlies dus vrijen zit er ook even niet in Dus het zal toch echt uit zichzelf moeten komen hoor haha. Ga nu even koffie drinken bij de ouders van mn vriend, ik laat vanavond nog wel even weten of er nog wat veranderd is!
Sanneke haha ja ik geloof daar ook niet zo in hoor.. de kleine komt wanneer die er klaar voor is.. dus je kan dan wel lekker bitterlemon gaan drinken, ananas eten en gaan vrijen, maar denk niet dat dat echt helpt Oké veel plezier bij je schoonouders Even lekker weer weg van je gedachten en laat maar weten hoe het is vanavond!!
Ben benieuwd hoe je avond/nacht gegaan is, sSanneke! Blijkbaar rommelt er dus wel wat, nu maar hopen dat het echt door gaat zetten. Nog bij je schoonouders geweest? Vind het dapper hoor, dat je nog de deur uit gaat, ik geloof dat ik dat niet meer zo durven, hihi. Gister iemand nog The Voice gekeken? Die Paul Turner is echt maf! We kegen gister de klossen binnen maar ik had niet echt goed opgelet want het gaat helemaal niet passen . M´n lieffie gaat wat anders bedenken, ben benieuwd waar hij mee komt als oplossing! Vanmiddag komt het wiegje dat we mogen lenen van een vriendin. We hebben wel een ledikantje maar ik wilde graag de eerste tijd een wiegje naast m´n bed (in ieder geval voor overdag). Maar om die nou te kopen vonden we een beetje zonde. Toen een vriendin dat hoorde bood ze gelijk aan dat we hun wiegje wel mochten lenen. Superrrrr lief en ik ben er zo blij mee. Haar kleintje is er net uit (goeie timing, gnagna) dus nu schuift het door naar ons. Helemaal leuk! Vanavond een etentje met m´n broers en zussen, als afscheid voor m´n broertje+vriendin die voor 4 jaar naar het buitenland vertrekken. Heb er wel zin in, al komt hun afscheid nu wel heeeeeel dichtbij :x Jullie verder nog plannen?
Hoi dames Wil nog niet doorzetten hier, vannacht dacht ik even dat het begonnen was maar is toch weer afgezakt Verlies nog wel steeds veel slijm. Nou ja, we zullen zien @Baby11 Ja ik zit mezelf helemaal gek te maken hier in huis dus af en toe er even uit is dan wel lekker, even wat afleiding Maar zal ook zeker niet ver weg gaan ofzo, moet wel snel in het ziekenhuis kunnen zijn mocht het nodig zijn. Oh dus jullie hebben ook een raar bed zeg maar Och jee, 4 jaar naar het buitenland! wanneer gaan ze weg? Lijkt me wel moeilijk! Zo nog even paar boodschapjes doen en dan lekker op de bank hangen denk ik
Goeiemiddag ladies haha ben al tijd wakker hoor, maar nog niet op internet geweest @baby11 hahah die Paul turner vind ik echt súper grappig Wat een lolbroek is dat.. maar het bizarre is dat hij dat niet express doet Gewoon heel maf mannetje haha oepsie lastig dat de klossen niet passen.. ach gelukkig is vriendlief slim, die verzint wel wat leuk dat je vandaag de wieg krijgt! Makkelijk he, als je spullen van iemand anders krijgt.. wij hebben de box ook lekker gratis gehad, scheelt weer hoop geld! Veel plezier vanavond bij het etentje.. wooww 4 jaar is echt super lang zeg. Waar gaan ze heen? Heb je wel goeie reden om daarheen op vakantie te gaan @sSanneke Ahh meid wat balen zeg.. pfff jij hebt nu een hoop geduld nodig! Wooww doe je nu nog gewoon boodschapjes in je eentje? Dapper hoor.. Julie hebben zeker wel auto? haha ik moet de boodschappen altijd op de fiets halen (in mijn eentje meestal ) Gelukkig vandaag auto even lenen van schoonouders zodat we nu lekker de grotere boodschappen kunnen halen. Vanavond gezellig met zn tweetjes naar de film TinTin
Balen sSanneke, dat het niet doorgezet heeft :x Wat duren de dagen dan lang, he! Moet je dinsdag weer terug? Beetje gelukt met je boodschapjes? Babywens2011: Leuk dat jullie naar de bios gaan, ben benieuwd hoe de film is! Wij willen er misschien volgend weekend heen dus ik hou me aanbevolen voor een recensie Lekker dat jullie vandaag even de auto kunnen gebruiken, anders is het wel erg sjouwen op de fiets met al die boodschappen! Ik moest ook erg lachen om die Paul Turner, ben nu al benieuwd naar z´n volgende optreden! Zojuist het wiegje gekregen, helemaal leuk! M´n broer en schoonzus gaan voor 4 jaar naar de Antillen voor hun werk, leuk vakantie-adresje al is het wel 10 uur vliegen . De komende maanden nog maar even niet dus, hihi. Ze gaan over een paar weekjes weg, ik hoop stiekem dat de baby iets eerder komt zodat ze haar nog kunnen zien. Maar ja, dat moeten we maar gewoon afwachten. Fijne dag nog allemaal enne........tot morgen maar weer!
Zo, boodschapjes weer binnen, ja wij hebben gelukkig wel een auto Ik moet woensdag nu weer heen, maar hoop zo dat dat niet meer nodig is! Heb het echt wel gehad nu en word hele dag door gesmst hoe het gaat. Wel lief bedoeld maar je bent er nu wel echt 24/7 mee bezig! Zo, naar de Antillen! Eind weg zeg. Dan zou het in principe wel heel mooi zijn als je voor die tijd bevalt! Wie weet!
@baby11 haha nu zitten we nog even in dubio.. er is vanavond bij ons in de stad ook een gratis concert. Opzich ook wel leuk om hen te gaan, dan houden we de bios namelijk nog tegoed voor volgende week(tenzij de kleine opeens komt hahaha) jaa heerlijk dat we de auto even mochten lenen.. hebben weer flink wat boodschappen gedaan haha! Fijn dat het wiegje leuk is Nu lekker op je kamer zetten en er elke avond/nacht/ochtend naar kijken hihih en dromen dat jullie kleintje daar binnenkort inligt Zou inderdaad leuk zijn als ze de kleine nog even kunnen zien.. veel bitterlemon drinken, ananas eten en vrijen whahahahah @sSanneke ohh je mag woensdag pas weer? pff en wat gaan ze dan doen mocht er nog niks aan de hand zijn? We gaan daar natuurlijk niet vanuit, waarschijnlijk komt ze vannacht Ja bij mij kwamen mijn ouders vandaag ook zomaar even langs.. kijken hoe het ging pfff haha hoeven ze straks ook echt niet elke dag te doen.. en inderdaad bellen/smsen! haha hoezo nieuwsgierig
Oh concert is ook wel leuk ja Zijn jullie er al uit wat jullie gaan doen? Ja ik mag woensdag pas weer en ik weet ook niet wat ze dan precies gaan doen, neem aan dat we dan wel een datum krijgen dat ze me gaan inleiden. Oh vannacht? Laten we het hopen haha! Haha je en stiekem hopen ze dan dat er al wat gaande is natuurlijk
haha ja we gaan maar naar het concert.. Is toch lekker gratis en dan kunnen we van de week misschien nog naar bios Dan hebben we vanavond wat te doen en een avond de komende week.. haha slim bekeken. Ik hoop alleen niet dat het van die rot stoeltjes zijn, want dan ga ik het zitten niet heel lang volhouden denk ik zo Ohja nou spannend hoor.. dus volgende weekend is ze er waarschijnlijk zoiezo haha tuurlijk hopen ze dat er wat is.. komen ze ook echt met smoesjes aan naar mijn idee
Haha heel slim bekeken, heb je weer een extra avond wat te doen! Oh ja nou anders moet je zitten en staan maar een beetje afwisselen Ik ga er wel vanuit dat ze er dan is! Jij bent morgen ook alweer 39 weken zwanger! Gaat wel snel he Alvast veel plezier voor vanavond!
zoo leuke avond gehad.. ze hadden van die bankjes zonder rugleuning, gelukkig heb ik een stoel kunnen bemachtigen hahah voelde me wel beetje zitten, maar goed Ik ehb het prima volgehouden zo op een lekker zittende stoel! Jaa morgen inderdaad alweer 39 weken.. maarjij bent morgen gewoon uitgerekend! Oehh misschien komt ze wel precies op de uitgerekende datum, dat zou ook leuk zijn Laten we het hopen..
Ssanneke, rustige nacht gehad offe........? Lijkt me irritant zeg, steeds die sms´jes, kzou het echt niet leuk vinden Nog wat afleiding voor vandaag? babywens2011: Leuk zeg, zo´n gratis concert! Fijn dat je een stoel kon bietsen, ander is het echt niet lekker meer. Wat voor concert was het? En idd, weer een extra avond wat te doen Raar he, zo ben ik ook steeds bezig. Van ´we kunnen nog wel naar die, of even dit doen´. Gewoon om steeds maar weer iets in het vooruitzicht te hebben. Etentje was super gezellig maar ohhhhh, wat zal ik ze missen strak :x Maar ja, het duurt nog eventjes, dus we genieten er nog maar van. Geen plannen voor vandaag, lekker chillen op de bank, manlief heeft een mannenmiddag bij vrienden dus ik heb het huis voor me alleen.
@baby11 haaha dat komt bij jou straks ook wel denk ik zo, al die smsjes, telefoontjes en onverwachte bezoekjes Het was een christelijk concert.. Ik ben namelijk gelovig en vandaag ook 2 keer naar de kerk! Dus zondag is altijd wel lekker bezet dagje haha inderdaad elke avond het liefst wat plannen, maarja dat is beetje onmogelijk he Fijn dat het etentje gezellig was Wat heb je nog gegeten?? haha je bent dan ook wel wat beperkter als zwangere vrouw he.. je mag helaas niet alles eten Inderdaad nog maar even lekker gegeten van ze, zolang ze er nog zijn! Ahh wat saai dat je mannetje weg is hahah dat vind ik nooit zo leuk in het weekend. Dan istie de hele week overdag al weg en dan moet ie van mij het weekend wel thuisblijven hahah erg ben ik he? @sSanneke je bent nog stil.. betekent dit iets positiefs? Ik hoop het zo voor je...
O das toevallig, ik ben ook christelijk dus ik ben heel benieuwd van wie het concert was . Naar de kerk gaan we de laatste weken helaas niet zoveel meer, maar ik mis het wel, hoor. Misschien dat het volgende week weer lukt. Ik vind het ook niet zo gezellig dat hij de hele middag (en avond misschien?) weg is, maar aan de andere kant: nu kan het nog . En ik ben toch erg moe dus ik lig lekker op de bank met een boek. Straks even een tukkie doen en misschien weer eens wat foto´s inplakken. kMoet van mezeef het album echt af hebben voor de bevalling, maar heb steeds geen zin om er mee verder te gaan, erg he. Ik hoef alleen nog wat teksten erbij te zetten en wat versieringen enzo, verder heb ik alles al ingeplakt. Hoe gaat het met jou album? We hebben gister Japans gegeten, 4 rondes van kleine hapjes. Maar niemand haalde de 4e ronde, haha. Ik had idd niet zoveel keus want er was veel rauwe vis of juist hele pittige dingen en daar kan ik nu niet zo goed tegen. Maar met loempia´s, bami en gebakken banaan kom je ook een end
hahah wat grappig en leuk dat je ook weer christelijke meiden hier tegen komt Ja het was een soort van praise avond, met een nieuwe band.. Maar ik woon in Zeeland en we hebben hier eigenlijk vrijwel nooit van dat soort concerten/praise avonden.. nu hebben ze dus de ZeelandPraise opgericht Over een maandje komt bijvoorbeeld Kees Kraayenoord met Pearl Jozefzoon (ken je die van TVOH van vorig jaar nog?) Is ook wel super gaaf.. en Sela en Ralph van Manen komen dit jaar ook keertje naar Zeeland.. is wel erg leuk dus Ohh jammer dat het niet meer lukt.. haha moet zeggen dat ik het soms ook best eng vind, stel je voor dat je vleizen opeens breken haha.. meestal zitten wij dan ook een beetje achteraan en op het hoekje voor het geval dat Naar welke kerk gaan jullie eigenlijk? Wij zitten in de Christelijk Gereformeerde Kerk! Ja dat is wel waar.. je vriend moet ook nog even lekker genieten van zijn vrijheid Ohh lekker even rustig op de bank met een boekje, heerlijk wel! Je album is dus wel bijna af? Nou vanmiddag nog eventjes ermee aan de slag en dan istie klaar? Met mijn album gaat het ook wel redelijk! haha alhoewel ik het zelf niet echt mooi vind.. ben al over de helft! WIl ook nog wat leuke uitspraakjes/afbeeldingen uit tijdschriften erbij plakken, vind het met alleen foto's altijd een beetje kaal hahah niemand haalde de 4de ronde super grappig, er was dus méér dan genoeg! Ohh lekker gebakken banaan! daar ben ik ook echt gek op, jammie.
Hoi dames, Nou jullie raden het al, niks aan het handje Word nu toch wel eens tijd hoor dus heb net mn vriend maar even mee naar boven gesleurd Je weet maar nooit! Dus het concert was wel mooi? Wel even lekker om eruit te zijn he! Wij zijn net nog even naar een markt geweest in de buurt maar hield het maar even vol. Gelijk weer volop harde buiken. Nu ik bijna niks meer kan duurt elke minuut voor mijn gevoel wel een uur! @baby11 wat een dubbel gevoel lijkt me dat, leuke avond gehad maar je weet ook dat ze binnenkort voor zo'n lange tijd weggaan! Dus jullie ook verder een rustig dagje vandaag?
Goed zo sSanneke, gewoon een beetje helpen die handel Ik hoop dat het het gewenste resultaat zal hebben, anders heb je in ieder geval even lol gehad, haha. Balen van die harde buiken, dan doe je inderdaad niet veel meer en duurt de tijd zooooo lang. Misschien een leuke film kijken vanavond of zo? Babywens2011: Gaaf zo´n praise-avond! Geeft ook weer nieuwe energie, denk ik zo. Fijn dat je de kerkdiensten nog vol kunt houden, heb je geen moeite met het zitten enzo? Haha, zie het al gebeuren dat je vliezen breken in de kerk, is iedereen gelijk op de hoogte dat je gaat bevallen! Wij gaan naar een baptistengemeente. Kees Kraayenoord was daar eerst lid en verzorgde vaak het muzikale gedeelte van de dienst. Echt genieten! Ben ook vaak naar concerten van ralph van manen geweest, de laatste is helaas alweer veel te lang geleden. Jammer dat er in Zeeland niet zoveel concerten zijn, toch een beetje een uithoek daar zeker Nou, ik ga heel braaf even verder met m´n album, ben het nu echt zat. Moet gewoon af deze week!!
Ben ik nu in de war? Of maken jullie allebei een album? Trouwens net weer van het ziekenhuis, voelde de hele dag al bijna geen beweging. Hartfilmpje was goed. Had wel harde buiken. Ze zei ineens, ik denk dat jij vannacht gaat bevallen! Ze heeft me ook weer gestript en ze ging gelijk even voor me kijken wie er dienst heeft vannacht Pff ben nu ineens heeel zenuwachtig en hoop dat ze gelijk heeft!