Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke hahah Sanneke, you go girl! Lekker nog even fiezelefozelen met 't manneke ;) Wie weet wat het teweeg brengt hihi..

Ohjaa vind het zo lekker om er even uit te zijn.. heb ook nooit zin om 's avonds op de bank te gaan zitten en tv te kijken, tjah dat doe ik zowat de hele dag al.. dus het liefst zoveel mogelijk de deur uit. hahah alleen manlief heeft natuurlijk hele dag gewerkt, dus die wil wel het liefst op de bank zitten.. dilemma ;)

hahah jep we maken inderdaad allebei een album.. Ik maak een album voor manlief z'n verjaardag en baby11 over de vakanties toch?

Oehh lees nu dat je weer gestript bent.. wat spannend dat ze zegt dat je vannacht gaat bevallen? Waar baseerde ze dat dan op? Ging ze niet kijken of je al ontsluiting hebt? Spannend.. wel laten weten hoor ;) ben reuze benieuwd

@baby11 Jaa was opzich wel leuk.. merkt wel dat het net een nieuwe band is, dus die kennen elkaar ook nog niet zo goed. Het klonk niet echt super en de liedjes vond ik ook niet echt super uitgekozen ;) hahah er bestaan leukere, maar al met al was het best een geslaagde avond!

Moet wel zeggen dat de kerkdiensten vaak wel pittig zijn.. haha lang zitten is inderdaad niet meer ideaal, maar bij ons duurt kerkdienst uur en kwartier ong. dus is nog net te doen ;) hahah

Ohh leuk, mijn moeder kerkt ook in de evangelische kerk! en wat gaaf dat Kees Kraayenoord bij jullie lid was.. die kan echt wel lekker zingen he? Geniet ik ook altijd van!
    hahah inderdaad een behoorlijke uithoek hier.. maar gelukkig komt daar nu wat verandering in ;) Lekker de kleine wegbrengen en dan met zn tweetjes even praisen :p hahah

haha hebben jullie dit volgende ook wel eens? Wel beetje genant maar kan er niks aan doen :p Ik heb sinds ik zwanger ben soms dromen waarin ik klaar kom.. en ik kom dan ook echt klaar :p zo bizar, vanmiddag tijdens middagdutje dus weer.. en dit was ook echt niet prettig, want kreeg super harde buik die ook echt zeer deed :( hahaha

Ook heb ik al een paar uur het gevoel alsof ik ongesteld ben/ moet worden.. en dan bedoel ik niet de krampen, maar dat vage gevoel dat je dan in je ehh flamoes hebt ;) haha herkennen jullie dit? Misschien is de kleine wel eindelijk aan het indalen ofzo? laten we het hopen..

Ohh hij heeft weer eens de hik hoor.. haha dat heeft die echt wel zo'n 2 a 3 keer per dag en dat kan soms ook behoorlijk lang duren. Ach gelukkig is dat alleen maar goed!

2. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Oh vandaar, van jou wist ik het inderdaad wel maar van baby11 niet. Overheen gelezen denk ik:)

Nou ja heb aan ctg gelegen en ze baseerde het op de sterkte en de duur van de harde buiken en hoe de kleine erop reageerde, zag er wel serieus uit zei ze. Dus ben benieuwd! Had nog geen ontsluiting maar dat kon ineens heel snel gaan zei ze. Ik hou jullie daar zeker van op de hoogte!

Haha dat van je dromen dat herken ik wel ja, apart he:p Maar heb het ook wel vaker gelezen dat meiden dat hadden tijdens de zwangerschap dus we zijn niet de enige;)

En over dat gevoel wat je dan in je ehh 'flamoes' hebt;)... ik weet niet zeker of ik dat herken, heb wel eens het gevoel dat het een beetje doof is of opgezet maar denk niet dat dat is wat jij bedoelt!

Nou ja misschien hoor je morgen wel dat hij ingedaald is!

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh nou spannend hoor.. maar de harde buiken doen nog niet echt zeer? Of zitten er wel pijnlijke bij? En ze komen ook nog niet echt met regelmaat? Moeilijk om dat goed te bepalen vind ik ;)

hahah fieuww gelukkig ben ik dan niet de enige :p haha echt heel maf ja.. Nou gelukkig hoort het erbij ;)

Ohnee haha maar jouw meisje is natuurlijk ook nog niet ingedaald, dus daar kan je het ook niet op baseren ;) Was ik eventjes weer vergeten.. heb nu ook echt een druk op mijn flamoes :p maarja heb dat wel vaker gehad en toen wastie ook niet ingedaald, we zullen het morgen horen ;)
    Zo wel maf opeens, meneer is echt behoorlijk druk voor zijn doen.. zit continu in mijn rechterzij en tegen mijn ribben te duwen.. haha heb ik nog nooit zo meegemaakt.. Drukte voor de storm? :p hahah helaas bestaat die gezegde niet, maar wie weet ;) hihi

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja er zitten wel wat pijnlijke bij, ik vind het inderdaad moeilijk om te bepalen of er echt regelmaat in zit maar de vk zei dat ze om de 5-7 minuten kwamen.

Haha nee daarom, maar ik heb ook wel een paar keer gedacht van nou volgens mij is ze nu ingedaald, maar niet dus;) Maar je zal het morgen inderdaad wel horen!

Haha drukte voor de storm, is een keer wat anders;) Ik vind het wel een goeie. Misschien breng jij wel een nieuwe gezegde de wereld in;)

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oehhh das best veel op zich! Heb jij ook wel eens dat je een harde buik hebt en dat eigenlijk niet merkt? haha soms merk ik het echt alleen aan de hardheid van mijn buik :p en dan voel ik het 'vanbinnen' dus eigenlijk vrijwel niet ;) Ook best maf!

Jaa dat dacht ik dus ook, dus durf dat niet meer met zekerheid te zeggen.. ach we zullen het inderdaad zien. ik hoop het wel hoor! Lijkt me toch veel lekker dat als je vliezen breken je gewoon lekker je gang kan gaan en niet persé moet gaan liggen enzo!

hahah ja wie weet ;) Misschien bevallen we vannacht allebei wel :p haha nee hoor, dat idee heb ik helaas niet.. ga jij maar eerst!!!

6. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja dat heb ik ook wel eens inderdaad, of dan zegt mn vriend ineens wat heb jij een harde buik! maar voel er dan bijna niks van.

Haha ja zou wel mooi zijn als hij is ingedaald! De vk zei trouwens nu tegen mij dat als de vliezen braken dat ik niet hoefde te gaan liggen maar moest dan wel direct die kant op komen.
    Zou wel zijn omdat ze nu al zo groot is dat ze toch niet heel snel naar beneden zakt ofzo als ze breken. Maar ben het ook vergeten te vragen.

Ik vind het wel een goed idee, allebei vannacht bevallen! Dus je weet wat je te doen staat;)

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohhh? Is ze dan al wel wát ingedaald, maar nog niet helemaal en ligt ze nog niet vast ofzo? Want ik dacht dat je plat moet, omdat dan eventueel de navelstreng naar buiten zou kunnen komen als je kindje nog niet is ingedaald.. en dat is natuurlijk heel gevaarlijk ;) Nou lekker wel! haha ik ga het morgen ook weer vragen :p

hahah oké afgesproken :p Ohh konden we het zelf maar op de één of andere manier écht opwekken.. dat zou toch fijn zijn. Dat je gewoon zelf kan bepalen wanneer je gaat bevallen ;)
    komen de harde buiken al wat sneller opzetten? Wel in de gaten houden :p

8. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Dat denk ik, ze zei inderdaad wel dat de baby niet overdreven hoog lag dus daar zal het wel mee te maken hebben. Dus jij moet nog gewoon plat als je vliezen breken!;)

Ja kon dat maar! dat zou echt super zijn. Dan hebben wij allebei morgen de kleine in onze armen!
    Haha ik hou het in de gaten hoor! Ze komen om de 5 min. ongeveer alleen nog niet overdreven pijnlijk.
    Mijn vriend wil nu ook echt dat het doorzet dus net maar weer even naar boven geweest;) Wat hebben wij een conditie straks:p

Straks maar lekker naar bed, dan ben ik tenminste een beetje uitgerust mocht het wel doorzetten. ik hoop het zo!

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mij ligt hij ook niet heel hoog.. 2 weken geleden lag hij deels in de bekken, maar vorige week was hij er dus net weer boven geschoten.. toen zei ze inderdaad dat ik plat moest liggen.. misischien dat als hij morgen weer wat ingedaald is (of helemaal natuurlijk ;)) dat het dan wellicht niet hoeft.. haha ik weet het ook niet precies.

hahah ja of ze zouden al een paar weken oud zijn :p Zoo jullie hebben inderdaad een energie hihi.. doet het bij jou geen zeer dan? Bij mij is het behoorlijk pijnlijk. hahah het is niet zo dat het mij nog 'plezier' geeft :p Ik hoop dat je lekker kunt slapen (niet te lang natuurlijk, want je moet vannacht bevallen!!) haha en hopelijk morgen babynieuws van je.. succes ;)

10. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Ohhhhhhh spannend, meid! Ik hoop dat ze gelijk heeft en je vannacht eindelijk gaat bevallen! In ieder geval fijn om te weten dat het hartfilmpje goed was, daar kun je behoorlijk van in de zenuwen van zitten :( . Hihi, dat je nog zin hebt om te sexen! Maar wie weet helpt het goed en kun je over een paar uurtjes richting ziekenhuis!

En babywens2011, zou wel een mop zijn als jij nou ook gaat bevallen vannacht. Wel een beetje sneu voor mij natuurlijk, haha. Nee hoor, ben zo benieuwd hoe het bij jullie zal gaan en hoop dat het snel zo ver is!
    Jammer dat het gisteravond niet echt super was, maar lekker dat je er toch even heen kon. Ik hoop dat je snel weer naar een mooi concert kan! Tis dat het te ver is, anders zou ik zeggen: ik pas wel op de kleine uk :D

Over die harde buiken, ik voel het meestal wel als ik harde buiken heb. Als ik dan net met de hond loop is het echt irritant! Dan heb ik echt het gevoel dat ik loop te wachelen, haha. Heb er vandaag wel weer wat meer last van, maar dat was te verwachten na zo´n drukke avond.

En jippie: het foto-album van onze laatste vakantie samen is af!!!!! Precies klaar toen mannetje thuis kwam, goeie timing dus ;) Er ligt er nog eentje waar ik aan bezig was, van een lang weekend Parijs, dus die moet eigenlijk ook nog even af. Morgen maar weer verder.

Meiden, ik hoop dat jullie een paar uur lekker kunnen slapen en daarna........in ieder geval sSanneke, hop: bevallen!!!!!
    Mocht het zover komen: heel veel succes enne.........ik duim voor je!

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha ja zou wel een mop zijn he? Ik maar zeggen dat het nog wéken gaat duren.. nee hoor, zal vannacht wel niet gebeuren.. Ik heb vanavond wel flink wat last van harde buiken.. doen alleen nog geen zeer en zit volgens mij ook geen regelmaat in.. ik houd je dus nog wel even gezelschap hoor ;)

hahah is goed.. ik drop de kleine wel even bij je. Waar woon je dan eigenlijk? :p Ik hoop ook dat we lekker wat concerten bij kunnen wonen..

Jeeej eindelijk je album af! goed gedaan.. en je mannetje is dus ook weer lekker thuis. Vind hij het album mooi? haha nu op naar de volgende ;)

12. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    En.......overal rustig geweest vannacht ? Ben zo benieuwd ;)
    kHad nogal last van harde buiken en steken en dacht nog eventjes: straks liggen we gewoon met z´n 3en tegelijk te bevallen :p Maar het is weer afgezakt dus aan deze kant blijft het vast nog wel even rustig. Ik hoop bij jullie niet :D

Hihi, de baby mag je best hier droppen hoor, maar dat is nogal omrijden vrees ik want ik woon vlakbij Leiden. Niet echt in de buurt dus, helaas.
    Mannetje vond het album leuk geworden, straks maar eens kijken of ik wat verder kom met het andere album. En er ligt nog wat administratief werk voor m´n schoonvader dus daar ga ik eerst even mee aan de slag.

Jullie nog plannen voor vandaag, behalve bevallen :p ??

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah hier niet hoor :p Ook veel harde buiken gehad vannacht, sommige deden ook echt zeer, maar natuurlijk geen regel maat in ;) hahah Ook wil ik die slijmprop wel eens verliezen. haha dan weet ik dat het er iig aan zit te komen, ook al kan het dan nog een paar dagen duren :p

Oehh jij dus ook al niet zo lekker geslapen? Vervelend he? Bij elke draai voel ik weer zo'n harde buik opkomen (en ik draai me toch vaak 'snachts ;))

Hmm ja dat is inderdaad nogal ver hahah :p Tjah dat gaat hem dan helaas niet worden ;) Gelukkig heeft de kleine 3 opa's en oma's (ouders zijn gescheiden) hier in de stad wonen, dus die zal geen oppas tekort komen.. ook wonen hier nog 2 zussen van mij haha dus oppas genoeg! :)

Fijn dat hij het album leuk vond.. nu de andere nog even afmaken :p Ik heb net lekker gepoetst, zometeen nog even stofzuigen en dan is het huis weer redelijk schoon ;) Ik ga vandaag ook maar het album af proberen te maken.. moet om 3 uur naar de verloskundige en misschien daarna nog even met mijn zus afspreken. Ohh wel lekker dat je wat ad ministratief werk kunt doen, zou ik ook echt niet erg vinden om zoiets nu te doen :p

Sanneke hoe is het daar? Ben je aan het bevallen momenteel? ;) Hoop het zo voor je!!

14. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Hmmmm, jammer hoor, had gehoopt dat je ook lekker (nouja, ´lekker) aan het bevallen was ;) . Zijn je harde buiken nu wat minder of heb je er nog steeds last van? En die slijmprop hoef je niet perse te verliezen hoor. Vroeg ik vorige week ook aan m´n gyn maar zij vertelde dat je het soms ook ongemerkt verliest of in hele kleine beetjes, of helemaal niet.

Heb jij ook zo´n irritant krakend matje op je bed? Legde gister toch maar alvast het matje erop maar werd vannacht echt gek van het gekraak :x

Fijn dat je zoveel oppas in de buurt hebt, dat is ideaal :) Wij hebben 1 opa en oma in de buurt (mijn schoonouders) en 1 zus+gezin. de rest van onze families woont ver weg.

Ja, ben echt blij met dat werk voor m´n schoonvader. Bij hem komen ze er niet aan toe en ik verveelde me steeds dus dit is een mooie oplossing. Kan ik lekker vanuit huis doen wanneer het mij uitkomt. Geeft lekker wat afleiding!

Jij hebt een drukke middag voor de boeg, ben benieuwd hoe de controle is! Vanochtend nog verder gekomen met je album? En komt er morgen nog visite ofzo of viert hij het niet (of een andere keer) ?
    Succes bij de controle straks!

sSanneke: ..............zou het nu echt bezig zijn????

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah nee helaas niet ;) de harde buiken zijn ook weer weg :p Heb ik vooral 'savonds en 'snachts last van.. overdag niet zoveel. Nee ik weet dat je hem niet persé hoeft te verliezen, maar heb dat nu leiver toch wel.. anders gaan het voor mijn gevoel helemaal lang duren ;) nog niet ingedaald, geen serieuze voorweeén, slijmprop nog niet veroren... :p

Ohh vreselijk. Die heb ik er dus 1 minuut opgehad en toen ervanonder gerukt.. ik kan daar echt niet tegen hoor. Moet ik niet op mijn bed hebben :p Heb nu handdoeken onder het hoeslaken gelegd..

Ik heb net gegeten, ga zo even douchen en dan weer verder aan het album totdat ik naar de vlos moet ;) Moet zijn andere cadeautjes ook nog even inpakken!
    Ja we hebben morgen onze families uitgenodigd.. Mijn moeder en vader kunnen helaas niet goed met elkaar opschieten, maar we hebben ze gewoon allemaal tegelijkertijd uitgenodigd. We hebben geen zin om 2 avonden visite over de vloer te hebben, liever allemaal tegelijkertijd ;) Dus ben benieuwd hoe dat zal zijn. Ook doen we van de week nog een avondje met vrienden afspreken!

Oehh jaa ik denk dat het bij Sanneke bezig is.. anders had ze vast wel wat laten horen, spannend!

16. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Hmmmmm sSanneke, je bent wel verdacht stil, hoor ;) Zou het nu dan toch ????

Babywens2011: Jammer joh, dat het niet doorgezet heeft, nu toch maar weer eventjes geduld hebben :) ben ook erg benieuwd wat de vlos ervan gezegd heeft!
    Is je albumpje nog af gekomen? Naar joh, dat je ouders niet goed met elkaar overweg kunnen, dat lijkt me echt moeilijk. Nou, ze moeten zich er maar even overheen zetten, in jullie belang. Ik hoop dat het toch een gezellige avond gaat worden!
    Die handdoeken zijn trouwens ook wel een goed idee, gaat dat niet heel erg schuiven?

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ja ze is verdacht stil.. ik denk dat ze straks met goed nieuws aankomt ;)

Vanmiddag bij de vlos geweest.. bloeddruk was weer ietsje hoger, maar geen ramp. Baby'tje lag weer ietsje ingedaald. Nog steeds niet helemaal, maar hoef iig niet plat als mijn vliezen breken :) Ook ben ik doorgestuurd naar ziekenhuis voor ctg scan, omdat ik hem zo weinig voel.. Nou alles was daar ook prima. Echt bizar, ik zei al.. heb hem nog nooit zoveel gevoeld in een half uur :p Net alsof die kindjes daarop reageren ;)
    Morgen moet ik nog keertje terug komen om nogmaals aan de ctgscan te gaan liggen, zodat ze echt een duidelijk beeld hebben.

Mn albumpje is dus helaas nog niet afgekomen.. Niet echt de tijd meer voor gehad vandaag. Oepsie, nouja geef het morgenavond wel, zodat ik morgen ook nog even tijd heb :p

Ja hoor, vind ik nou ook. En als straks de kleine geboren is, willen ze natuurlijk ook allebei zo snel mogelijk komen.. dus dan zullen ze elkaar ook wel zien ;)

Ik vind het prima werken.. heb er helemaal geen last van! Dus misschien tip als je ook zo'n hekel hebt aan dat zeiltje :p

18. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Zou wel leuk zijn he, als ze met mooi nieuws komt. Maar ik kan me voorstellen dat ze daar vandaag misschien niet meer aan toe komt ;)

Joh, even schrikken zeker dat je aan de ctg moest? Maar als je dan die grafiek goed ziet uitschieten dan stelt dat wel weer snel gerust. En wel grappig dat hij juist zo hard ging bewegen, hij wilde zeker die band van je buik schoppen :p. Ben benieuwd of hij morgen bij de ctg ook zo druk is!
    Fijn dat je niet meer plat hoeft als je vliezen breken, scheelt weer een beetje stress ;) . En misschien gaat hij nu alsnog even snel goed indalen?

Ik zal vannacht nog even kijken hoe het met het zeiltje gaat, ander smijt ik m er morgen lekker af:D

Nou, doe rustig aan vanavond enne.......tot morgen!

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oehh ik zie op haar hyves dat ze bevallen is van haar dochtertje!! haha gefeliciteerd Sanneke en wat super grappig dat verloskundige gisteren gelijk had.. hoe is de bevalling gegaan? Ben enorm benieuwd :D

ja vond het eigenlijk wel gek dat ik nooit eerder moest.. haha nu op het laatste moment dus nog eventjes ;) Wel heel vreemd hoor, normaal voel ik hem bijna niet en nu opeens heel druk :p Ook was het niet zo'n leuk gyneacoloogje.. was nogal bot en heeft eigenlijk ook niks uitgelegd.. nouja hopen dat we morgen een leukere hebben. Wilde eigenlijk ook wel weten of ik bijv harde buiken heb en die ook geregistreerd worden.

zou best kunnen dat hij nu goed gaat indalen.. wantja 3 weken geleden lag hij dus ook wat mijn bekken in, maar was er toen weer uitgeschoten :p hahah dus kan helaas nog steeds alle kanten op! Ahh ik wil zo graag bevallen hahah nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen ;) Op het november-forum zijn al zoveel meiden bevallen en heel veel meiden waren pas na mij uitgerekend.. zo gemeen eigenlijk :p iedereen schiet mij maar voorbij ;)

Wat ga jij nog doen vanavond? Ik moet nog gauw even de cadeautjes inpakken, nog steeds niet gedaan :p En dan denk ik Hollands Next Top MOdel kijken.. kijk jij btw ook wel eens naar bevallingsverhalen?

20. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Ohhhhh, wat leuk!!! Fijn dat het eindelijk zover was, weet je ook of alles goed gegaan is en de kleine gezond is?
    We zullen binnenkort het verhaal wel horen (lezen) denk ik;)
    Alvast: sSanneke: van harte gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd :) !

Nu is het dus jouw beurt, Babywens2011;) .
    Van harte gefeliciteerd trouwens met je mannetje! Vond hij de cadeautjes leuk? Straks zeker nog even het album afmaken? En dan morgen bevallen, haha. Ben ook benieuwd of ze vandaga die harde buiken kunnen registreren. Jammer he, dat sommige dokters zulke lomperds zijn :x Ze zouden verplicht op communicatiecursus moeten tijdens hun studie, hihi.
    Nog ene beetje geslapen vannacht of was je buik erg onrustig. Die van mij wel, heb sinds gisteravond weer zo´n last van harde buiken, ben benieuwd hoe lang die kleine nog blijft zitten!
    Gisteravond dus niet zoveel gedaan, beetje gelezen, Greys Anatomy gekeken (en elke keer weggezapt als het bloederig werdt :cool: ) en een paar overhemden gestreken. Mijn favoriete werkje (NOT!).

Irritant he, als iedereen aan het bevallen is en jij niet. Vooral als ze dan ook nog later uitgerekend zijn! Is de naam die jullie voor de beeb gekozen hebben al langs gekomen of blijven ze daar tot nu toe nog netjes vanaf?

Hoe laat moet je vanmiddag voor de ctg?

Deel Deze Pagina