Ohh dat is wel vroeg.. wij liggen dan nog een uur op bed haha hier gaat mannetje om kwart voor 9 weg (moet 9 uur werken ) maar dan ga ik er ook altijd meteen uit! hahah nou nog even over nadenken.. moet zeggen dat het niet meer heel prettig aanvoelt Nee verhuizen is niet meer zo makkelijk nu we krijgen straks helaas geen voorrang omdat we een baby'tje hebben helaas doen ze daar hier niet aan.. We staan nu zo'n 2 jaar ingeschreven, dus hoop dat we vrij hoog op de lijst staan! Oh oké, dus gewoon lekker rustig (buik)dagje gehad? nee snap ik, haha zou ik ook maar niet doen als ik hem was Gewoon lekker beetje in de buurt blijven dan he Jep de kat is weer heerlijk gekortwiekt.. ahh zo zielig, ze was echt súper bang en maar zielig miauwen hahah Kam haar elke dag wel eventjes ja, dan komen er soms plukken vanaf joh wil je niet weten (ligt er aan welke periode het is) en tjah ik blijf eigenlijk ook wel elke dag stofzuigen. Dieren zijn leuk, maar je moet er wel wat voor over hebben he? Nope ben nog niet aan de puzzel begonnen haha mn mannetje kwam namelijk om half 1 lekker thuis! Had een vrij middagje, want zijn compagnon was ziek dus ging lekker naar huis (haha tjah dat kan dan makkelijk als je eigen baas bent!) Dus we hebben lekker een luier middagje gehad samen Stuk minder eenzaam dan alleen Ga zo maar eens aan het eten beginnen.. en even kijken wat we vanavond eens gaan doen. Misschien nog even de stad in of met de auto ergens heen rijden.. hebben al wel genoeg geluierd al vind ik het zelf Fijne avond!
Ohhh, das gezellig dat hij zo vroeg thuis was! Er zijn best voordelen aan het eigen baas zijn . Hoop dat jullie er vanavond even lekker op uit kunnen, gaat de tijd ook weer wat sneller! Ja, das wel een nadeel van dieren hebben, ze geven ook een hoop werk! Maar ja, ze zijn verder ook wel heeeeeeel leuk Jullie ook een fijne avond en wie weet......misschien is dit jullie laatste avond samen en komt de baby snel om een hoekje kijken
Mogge! Gezellige avond gehad gisteren? Het is alweer bijna weekend, gaat he man dan ook vaak werken of is hij dan lekker thuis? Niet veel nieuws hier, ik ga zo met met jongste zus even een bakkie doen bij m´n broertje. Dinsdag wordt z´n huisraad verscheept dus we kunnen nu nog even langs Vanmiddag controle en vanavond The Voice. Leuk dagje dus en lekker gevuld. Jij verder nog plannen voor vandaag?
Goeiemoggel Ja hoor, we zijn gisteren lekker even eruit geweest en nog wezen winkelen.. haha ikke met mijn dikke buik maar heb toch nog een leuk vest gekocht (die ik weer aan kan als ik weer slank ben ) en nog een pyjamabroek.. tjah die had ik nog niet en is straks wel nodig denk ik zo Mn mannetje is gelukkig het hele weekend thuis.. dat vind ik wel heerlijk hoor. De jouwe toch ook wel? Ohh kijk je dagje is weer lekker gevuld! Ik ben benieuwd of de kleine is ingedaald, succes bij de controle Yes the Voice is vanavond weer.. altijd leuk om te zien he? Hier voor de rest niet zoveel plannen vandaag.. mannetje heeft vannochtend nog even vrijgenomen en vanmiddag gaat ie weer aan de slag. Ik ga denk ik vanmiddag nog even expeditie robinson terugkijken en maar weer eens verder met de puzzel Fijne dag vandaag!
Leuk dat je alvast een vest hebt gekocht, als je dan straks weer slanker bent heb je alvast wat leuks klaarliggen! Een pyamabroek is ook wel handig, heb ik ook pas nog snel even gekocht. Vind ik normaal veel te warm maar nu zal het wel van pas komen. Bakkie bij m´n broertje was gezellig, dinsdag worden zijn spullen ingescheept dus het was een zooitje in huis. Ze ´moeten´ ook voor collega´s allerlei zooi meenemen dus die zeecontainer komt wel vol! Gezellig dat je ventje thuis was vanochtend, heb je tenminste weer even aanspraak! Enne....die puzzel moet nog wel af he, voordat de baby er is dus opschieten Straks controle en dan gaan we gelijk even naar prenatal, die zit (heel strategisch) 200 meter bij het zh vandaan. Slim bekeken . Op de terugweg komen we langs m´n schoonouders en dan blijven we daar gelijk eten. En dan hup.....lekker naar huis en met een dekentje en kruidnootjes op de bank The Voice kijken Fijne middag en avond nog!
haha ja ik heb de laatste maanden natuurlijk bijna alleen maar zwangerschapskleren gekocht.. dus nog neit veel gewone winterkleren. Is natuurlijk erg alstig nu, omdat je toch niks past. Lijkt me echt heerlijk om weer 'normale' kleren aan te kunnen zeg Fijn dat het gezellie was. haha ja kan me voorstellen dat het dan een zooitje is.. ach dan mag het he Nou mannetje is toch weer de hele dag thuisgebleven.. compangon nog steeds ziek, dus heeft net even thuisgewerkt. Nu liggen we lekker in bed Lord Of The Rings aan het kijken haha had hij nog nooit gezien, dus vandaar! En hoe was je controle vanmiddag? Beebje al aan het indalen? En nog wat leuks gekocht bij Prenatal? Veel plezier bij je schoonouders.. haha wij gaan daar zometeen ook weer heen. Eten daar regelmatig friet op vrijdag en nu zijn opa en oma er ook.. Fijne avond, geniet van The Voice (en natuurlijk de pepernootjes hmmmmm )
Nou meid, ben benieuwd of mijn dromen voorspellende waarde hebben, want als dat zo is ben je vannacht bevallen van een Meisje! Haha, geen idee hoe ik daar nu weer bij kom . Ze was wel schattig alleen al zowat een peuter, zal een fijne bevalling geweest zijn Lekker dat je ventje thuis was gisteren, gezellig! Lijkt het gewoon een lang weekend. Controle was goed, baby was al goed aan het indalen (achteraf was het me niet helemaal duidelijk of ze nu al volledig ingedaald was of nog een beetje moest). Goed nieuws dus, al weet ik wel dat het verder nog niets zegt over wanneer ik ga bevallen. JHad stiekem een beetje gehoopt dat ze zoeits zou zeggen als ´o, dit duurt niet lang meer´ ofzo, al wet ik heus wel dat ze zoiets niet zomaar zegt. Maar ja, ben zo benieuwd he Bij Prenatal goed geslaagd, moesten een kraamcadeautje hebben voor een collega (gaan we straks heen) en hebben een mobile gekocht voor boven de box (super afgeprijsd, altijd leuk). Hebben dat ding gister anagezet, hond heeft gelijk een trauma! Dus we gaan het maar dagelijks even aandoen, kan ze er een beetje aan wennen. Gek beest. Daarna bij m´n schoonouders gegeten en we kregen het boxkleed wat m´n schoonmoeder gemaakt had. En.....het viel best mee (vond zedlfs m´n man, en die had er een hard hoofd in). Zal wel even een foto maken dit weekend. We hebben zelf ook nog een boxkleed dus dan kunnen we lekker afwisselen. Was daarna zo misselijk (geen idee waarvan) dat de kruidnootjes nog in de kst liggen . Vannacht ook voor geen meter geslapen, zo misselijk en m´n buik zat steeds in de weg. Ach, komt vannacht wel weer, ben nu gelukkig niet meer zo misselijk. Jullie nog plannen voor vandaag ? Balen he, dat je morgen 40 weken bent en de baby er nog niet is Lijkt me superrrrr frustrerend! Ik hoop dat je vandaag een beetje afleiding hebt en de tijd lekker snel zal gaan!
whahah wat een grappige droom Helaas is ook deze niet uigekomen Ten eerste zo het wel héél bizar zijn als het opeens een meisje zou zijn (4 echo's wezen toch echt een jongetje uit ) en ook wel erg maf als het al een peuter was.. ik zou niet weten hoe ik die er uit zou moeten persen Nee hoor, het is nog steeds erg rustig.. FIjn dat de controle goed was en dat de kleine dus al lekker aan het indalen was.. daar kwamen die krampen/harde buiken ook zeker vandaan? Ohh leuk dat je geslaagd bent bij PRenatal.. haha wij hebben ook nog geen mobiel voor in de box, mooi cadeautje voor kraamvisite dachten wij ook hahah gekke hond, ja dan inderdaad maar dagelijks aanzetten, zodat hij er aan kan wennen! Nou gelukkig zeg, dat de boxkleed meeviel. Ben benieuwd naar de foto.. och ik ehb gisteren weer zo'n lelijk pakje gekergen van mijn moeder biehh hahah die ga ik hem toch echt nooit aandoen tis zonde, maarja ik vind hem echt oerlelijk , zucht! Vervelend dat je gisteren zo misselijk was.. je gaat toch niet ziek worden? Hier heerst het echt enorm namelijk! DUs hopelijk ontspring ik de dans (hahah meestal wel hoor, ik ben echt bijna nooit ziek) Ik heb ook echt een lange rot nacht gehad.. mijn buik was vannacht ook erg gevoelig en ik had het echt super warm. WIj hebben een raampje vlak boven ons bed en als ik die open zet heb ik het 'snachts gelukkig niet warm, maar word ik wel vaak wakker met een volle neus en zere keel (manlief ook) maar als het raampje dus dicht zit zweet ik mij echt kapot Heel irritant dus. Ohhh het is zoo frustrerend ja Morgen alweer 40 wken zwanger en nog geen kindje te zien hahah wat ook balen is, is dat manlief straks een paar uur gaat klussen bij zijn broer.. dus oftewel: ik zit weer eens alleen thuis (doe ik nog niet vaak genoeg) Daarna gaan we gelukkig wel ergens shoppen, wat eten en 'savonds na de bioscoop.. dus even de ochtend/middag alleen vermaken en daarna heb ik wel wat afleiding
Ennnnnn....... nog rustig vandaag of ga je toch je controle van morgen nog halen? Ben benieuwd! Balen dat je gisteren weer een tijd alleen zat, ongezellig he! ´s Avonds nog wel naar de film geweest ? Vanmiddag bijna uit m´n bed gevallen, haha. We hadden ´m op klossen gezet en daarna gelijk even op bed gelegen. Wilde ik uit bed stappen, bleek het toch een beetje hoger dan gedacht! Echt super lastig, kan ook niet meer bij de spullen op m´n nachtkastje. Nu maar hopen dat de beeb snel komt, zodra de kraamzorg dan weg is gaan die klossen er weer onderuit! Ook de box neergezet vandaag, ziet er echt leuk uit. Gek idee hoor, dat daar straks een klein wurmpje in ligt. Vandaag wat gerommel in m´n buik maar verder gebeurt er nog niet veel. Is het bij jullie trouwens ook zo mistig? Wij hadden gisteren een verjaardag en ik ging eerder terug dan m´n mannetje. het was maar een paar minuten met de auto maar ik vond het doodeng, zag echt niets. Gelukkig ging het goed, maar ik had echt geen 10 meter verder willen rijden, dan had ik mooi de auto aan de kant gezet en was gaan lopen. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat, wie weet is het nu dan toch zover! Ik duimmmmmmmmmm!
hahah jep ga de controle van morgen wel halen hoor (tenzij hij vannacht komt, maar kan me niet voorstellen ) Gisteren uiteindelijk niet meer naar de bios geweest. Wel eerst nog lekker gewinkeld en leuke kleren gekocht voor manlief. We wilden nog wel naar de bioschoop maar het was zó ontzettend druk (half uur voordat de film begon al) en ook zo belachelijk dur (11,50) dat we maar lekker naar huis zijn gegaan en op de bank een filmpje hebben gekeken Ohhohh pas op heh.. haha ja hoog he? Je moet inderdaad echt goed opletten en elke keer voorzichtig uit bed stappen Wij verwijderen het extra matras ook meteen weer als de kraamzorg is... en misschien hebben we zelfs wel een kleine kraamhulp, zodat hij er geen eens op hoeft Leuk he, als de box in de woonkamer staat Bij ons is die vandaag ook helemaal af (hadden nog geen verstelbare plank) Jaa het is echt absurd mistig inderdaad.. Best eng lijkt me om dan te rijden, helemaal alleen joh.. moet je ook niet meer doen Wij net weer naar de kerk gefietst en je zag ook geen hand voor ogen... en brrr ook zo koud he! Laat de kleine dus maar gauw komen, hoef ik niet meer te fietsen en kunnen we lekker kroelen haha
Jammer joh, dat je de controle van vandaag toch gaat halen Ben benieuwd of ze nog iets gaat zeggen over inleiden of zo, of misschien strippen? Je zult het nu wel echt goed zat zijn! Ja, idioot duur is de film, he! En in 3d helemaal. Vind ik ook wel jammer hoor, wilde gisteren ook naar de film maar eigenlijk draaide er niets waar ik zoveel geld voor over had. Dus ook maar thuis een filmpje gekeken Heb je met fietsen geen last van je dikke buik? Verder nog plannen voor vandaag? Vannacht steeds heel voorzichtig in- en uit bed gestapt, tis wel reuze irritant! Maar goed, het hoort erbij zullen we maar denken kGa zo maar eens wat strijken en zo, de week is weer begonnen!
Jep, ga hem gewoon weer halen hahah vannacht was het weer erg stil. Wel voel ik een hele zware druk in mijn onderbuik, misschien istie nu eindelijk volledig ingedaald? (haha alhoewel ik dat wel eens vaker gedacht heb ) Gisteren ook weer flink wat steken in mijn flamoes en gevoelige buik vannacht, maar voor de rest weer erg rustig.. Nou ik weet dat je pas naar het ziekenhuis moet voor echo en ctg als je 41+3 weken bent.. dan word pas bepaald wanneer je ingeleid gaat worden (meestal zo rond de 42 weken :S) bah daar moet ik echt niet aan denken.. zie al weer zo op tegen komende week. Heb echt niks te doen en ben het wachten en vervelen zo beu.. volgens mij doen ze bij ons ook niet aan strippen, dusja zal wel weer gewone controle worden. haha ja he? ik vind het ook echt idioot duur.. vroeger betaalde je iets van 7,50 voor een kaartje, maar tegenwoordig? Te gek voor woorden, dan downloaden we de film wel eens een keer en gaan van dat geld wat we uitgespaard hebben wel wat anders leuks doen hahah mijn buik zit tijdens het fietsen behoorlijk in de weg ja.. ik fiets dus echt met mijn benen wijd (geen gezicht ) en ik ben ook binnen no time buiten adem. Tjah we hebben geen auto, dus zal wel moeten fietsen natuurlijk Heb je goed opgelet vannacht ja? Goed zo, inderdaad behoorlijk wennen aan zo'n hoog bed he? Normaal ging ik er ook altijd op zitten als ik mijn sokken aan deed ofzo, maar dat gaat nu ook niet meer lukken En ligt je zeiltje eigenlijk nog steeds onder je hoeslaken? Hmmm strijken maar weer Ik heb net gestoft, zometeen nog even stofzuigen, douchen en dan naar de vk.. voor de rest de hele dag vervelen. Misschien maar eens verder gaan met de puzzel? Wat ga jij nog doen vandaag?
YESS.. eindelijk is onze kleine man volledig ingedaadl! hehe werd tijd Vind het wel erg fijn hoor, nu hopen dat hij er ook gauw helemaal uitkomt Wel was mijn bloeddruk nog wat aan de hoge kant, dus moet donderdag weer op extra controle komen. Ik blijf wel bezig zo, maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden.. wat ben jij aan het doen? De was weer lekker weggestreken?
Kijk, dat wilde ik horen Vandaar waarschijnlijk die druk vannacht en die steken? Die steken in m´n flamoes had ik gisteren ook onwijs, echt een bizar gevoel, haha. Fijn dta hij nu goed is ingedald, nu nog verder dalen en hup eruit Wel balen van je hoge bloeddruk, goed dat ze je extra in de gaten houden! Ze zei dus verder niets over strippen of inleiden of zo? Wel balen hoor, als je deze week helemaal moet wachten en verder niets te doen hebt. Zucht, soms duurt wachten wel erg lang! Ahum, m´n strijk ligt er nog steeds Ik ging naar boven om te strijken maar kreeg opeens last van opruimwoede dus ben ik daar een tijd mee ziet geweest. Allerlei spullen uitgezocht en opgeruimd en daarna bekaf met een boek op de bank geploft. Straks (of morgen) dus alsnog maar even aan de strijk! Net even de hond uitgelaten, die kon ik bijna niet meer terug vinden in de mist, haha. Dat fietsen van jou zal er wel heel elegant uitzien, haha, eigenlijk zou je vent er een foto van moeten maken Ik heb nu de oude fiets van m´n zus gekregen, heb ik veel meer ruimte bij het stuur alleen staat het zadel nog wat te laag. Ziet er ook niet uit! Krijg zelf de bout niet los en vergat het weer an m´n man t vragen. Ach, ik ben toch al een wandelende kabouter dus erg veel gekker kan het niet meer worden Nog verder gegaan aan je puzzel?
Ik probeer het nog één keer hahah had net heel verhaal getypt viel internet uit.. voor de tweede keer verhaal getypt, viel mijn laptop uit dus voor de derde keer Jaa ik denk dat die steken en de druk inderdaad daar wel van komt.. weten we dat ook weer en mijn buik is zoiezo gevoeliger, maar dat is dan ook duidelijk nu Nee hier doen ze zoiezo niet aan strippen en de zwangere vrouw word echt pas met 42 weken ingeleid.. nouja nu schijnt inleiden geen pretje te zijn, dus ik hoop gewoon dat de kleine man gauw uit zichzelf komt! hahah ach het is ook erg fijn als het huis weer netjes en opgeruimd is toch? Strijken kan wel even wachten tot morgen Heb je ook weer nieuwe boeken gevonden in de biebbus? Ik vorige week wel weer 3 nieuwe boeken gehaald en heb er weer 2 uit.. heerlijk hoor! Enne.. heb je je hond nog kunnen vinden in de mist? Ongelofelijk wat mistig he? je kunt echt niet ver kijken en brrr koud ook.. laat mij maar lekker binnen blijven Ben je een wandelende kabouter? haha ben je dan zo klein? grappig waggel jij als je loopt? Mijn moeder verbaasd zich erover dat ik nog zo 'normaal' loop zwangere vrouwen waggelen zegt ze dan hahaha... pffff ik ben inderdaad weer verder gegaan aan de puzzel, maar heb nog maar 2 puzzelstukjes aan kunnen leggen.. sjonge jonge wat een ongelofelijk lastige puzzel zeg. Hij heeft wel maar 1000 stukjes, maar is zo'n lastig plaatje. Gaat over gymzaal en je ziet echt honderden gymattributen (natuurlijk allemaal dezeflde kleur) en super veel mannetjes en vrouwtjes.. ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Het vervelende is ook dat we een kleine tafel hebben, dus ook niet alle puzzelstukjes open kan leggen ofzo hmmm haha ik weet niet of ik het geduld heb om deze puzzel af te maken
hoihoi, hoe ´s t bij jouw dan? Al stiekem aan het bevallen ? Hope so! Gister niet online geweest, was zo vreselijk brak dus heb een beetje in bed gelegen. Vandaag snel spieken of er al nieuws van jouw kant is Leuk he, zo´n laptop die uitvalt :x PC´s zijn leuk, zolang alles goed werkt! Die puzzel klinkt wel als een echt uitdaging, zou niet weten of ik m ook echt af zou maken, hihi. Nog lekker aan het lezen? Toen ik in de biebbus kwam zette hij net twee planken met nieuwe aanwinsten neer, was ik snel klaar met zoeken! Heerlijk hoor, kzou niet zonder boeken kunnen. Dat zal straks wel wennen zijn als die kleine ons steeds bezig gaat houden, komen we niet zoveel meer aan lezen toe Ik ben inderdaad nogal klein (1.55m) maar waggel gelukkig ook (nog) niet Was daar wel erg bang voor, ziet er zo suf uit, maar tot nu toe gaat het goed. Misschien scheelt het dat ik ook niet onwijs veel ben aangekomen tijdens de zwangerschap. M´n buik begint nu wel steeds verder te ´zakken´, grappig gezicht! Nou meid, ik hoop dat je al bezig bent of misschien de kleine man zelfs al in je armen hebt. Zo niet, dan wens ik je weer sterkte voor vandaag en hoop ik dat je nog even iets leuks kan doen ter afleiding.
Hheeej.. haha nee hoor, nog steeds geen baby.. ja in de buik zit die nog, de grote boef. Hij heeft er klaarblijkelijk geen zin in om eruit te komen. En papa en mama hem maar lief toespreken dat hij er gauw uit moet komen, maar hij is nu al eigenwijs en heeft duidelijk een eigen willetje hahah Och geeft niks.. lekker toch zo'n dagje? Wel beetje kunnen uitrusten? Oh wat heb ik mij gisteren toch verveeld.. echt een hele dag niks gedaan en maar beetje achter mijn laptop gezetn, maar daar word je toch ook niet vrolijker van hahah en wat gaat een dag dan langzaam.. ik zie echt elke seconde voorbij tikken Ja ben gisteren alweer íetsjepietsje verder gekomen met de puzzel heb weer een paar puzzelstukjes aan kunnen leggen.. Een enorme uitdaging inderdaad. Hihi kijk dat is nou eens lief dat hij speciaal voor jou nieuwe boeken neerzette haha Lezen is inderdaad lekker ontspannend.. Ahh dan ben je inderdaad behoorlijk klein Ik ben 1.78 en ik vind mijn buik ook echt huge, toch heb ik er gelukkig vrijwel geen alst van.. iedereen vraagt of ik niet een zere rug heb enzo, maar dat valt gelukkig hartstikke mee Ja logisch dat je buik zakt, want je kindje zakt ook wel grappig om te zien he? Nouja mijn buik heeft eigenlijk altijd al laag gezeten, dus bij mij zag je dat niet zo goed! Dank je wel mn moeder komt vanmiddag even langs.. en ga zo nog maar even lezen in bed, was opvouwen en misschien nog even de oogjes dichtdoen (dan gaat de tijd het snelst he ) Jij ook succes vandaag! En trouwens gefeliciteerd met je 37 weken joehoee nu mag het kindje gewoon officieel komen.. spannend!
He jammer, had gehoopt dat de beeb er inmiddels zou zijn. Het is wel een klein eigenwijsje, hoor! Dat beloofd nog wat voor straks gezellig dat je moeder even langskomt, heb je weer even wat aanspraak. Ik heb een leuk spelletje ontdekt op internet: webfeud (Webfeud - Online. Welcome). Dat is een soort scrabble. Je hebt het ook voor je I-phone ofzo, dan heet het Wordfeud. Maar aangezien ik geen Iphone heb speel ik het lekker online. Misschien is het ook wel wat voor jou? De tijd gaat zo lekker snel als je verdiept bent in zo´n spelletje, en als je t zat bent stop je gewoon. Ja, word nu wel een beetje ongeduldig wanneer onze uk komt. 37 weken is een mooie mijlpaal.
hahah tjah ik had het eigenlijk ook al wel gehoopt Echt elke avond hoop ik zo dat het die nacht gaat gebeuren.. haha elke keer als ik naar de wc moet 'snachts hoop ik dat mijn vliezen opeens breken, maar nee hoor.. het mag nog niet zo wezen Ohh leuk.. ik heb inderdaad ook niet zo'n luxe telefoon, dus kan dat spelletje ook niet spelen. Ik wist niet dat je het ook op internet kan spelen? Leuk ga ik straks eens proberen Houd maar in je achterhoofd dat het nog wel 5 weken kan duren (dan valt het in ieder geval mee) ik zat ook vanaf week 37 stiekem elke dag te hopen dat de kleine zou komen, maar dan valt het zo tegen als je de 40 weken passeert zou wel fijn zijn als de kleine snel komt, maar je hebt het helaas niet voor het zeggen WAt ga jij nog doen vandaag?