Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Volgens mij kun je niet tegen de pc spelen, maar als je linksboven op ´new´ klikt en dan ´play against random player´ dan is er eigenlijk altijd wel gelijk iemand om tegen te spelen.
    En er is vast wel een versie dat je tegen de pc kan spelen, misschien op een andere site. Even Googelen, dan kom je vast wel iets tegen.

Was het gezellig met je moeder ?
    Ik heb de was gedaan, wat gestreken en een tijdje liggen lezen. Ik ´moet´ voor m´+n broertje nog een digitaal foto-album maken van ons hele gezin, ik denk dat ik daar zo maar eens aan ga beginnen. Niet zoveel zin in, maar ach, dan ben ik weer ff zoet :D

Ik houd er idd ook wel rekening mee dat het gewoon nog 5 weken kan duren, al hoop ik natuurlijk van niet!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh oké. haha dan weet ik dat ook weer :p

Mijn moeder is nog steeds niet geweest ;) ze moest tot 2 uur werken en dan zou ze even bellen.. ze zal het wel druk hebben, want ze heeft ook nog niet gebeld :p hahah
    Ach ze zal zo wel komen, dan gaan we maar es een rondje lopen ofzo, want zit alweer de hele dag binnen :S

haha goed zeg, dat je vandaag wél gestreken hebt ;) Is toch weer fijn als dat eenmaal weggewerkt is he? Ohh ik vind dat wel leuk om te doen, zo'n digitaal album maken.. ben je inderdaad wel weer even zoet mee, lekker toch? :p

Nee ik hoop het ook niet voor je hoor! maar je hebt er zelf helaas echt niks over te zeggen.. haha dat is wel balen, maarja anders zouden alle kindjes denk ik met 37 weken geboren worden :p

3. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Hoest vandaag ? Vermaak je je nog een beetje?
    Hoop dat je moeder gisteren nog geweest is, wel zo gezellig!

Ik moet eigenlijk weer verder aan het digitale album, ben gisteren wel lekker opgeschoten maar vind het niet echt leuk om te doen. Laat mij maar gewoon met ´echte´ foto´s rommelen, gaat veel beter! Maar goed, zo nog maar even braaf aan de slag.

Vannacht amper geslapen, de hele nacht buikpijn en kramp maar het zakte toch weer af. Grrrrrrr :x
    Nergens zin in vandaag, beetje een baaldag. Maar ach, dat gaat ook wel weer over ;) Jij nog leuke dingen in het vooruitzicht?

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    heeeej! Tjah vermaken? haha dat is een groot woord :p Ben nu maar een cake aan het bakken.. (ook al hebben wij een mini oventje en brand de bovenkant heel snel aan :p)

mn moeder is gisteren niet meer geweest, maar ben net wel eventjes met haar de stad in geweest en hebben lekker geluncht :)

Ja een digitaal album maken is wel een stuk lastiger he? Je kunt dan ook niet leuk knippen en plakken enzo.. maar je bent in ieder geval wel lekker bezig zo :p

Oehh balen dat het weer afzakte :( Ik heb gisteren een flink stuk gewandeld.. daarna heerlijk ontspannen in bad gezeten en zelfs nog een voetmassage gehad van manlief, maar dat mocht ook allemaal niet baten haha.. Morgen kan ik manlief een dagje helpen op kantoor, dus dat vind ik echt heerlijk! Ben ik lekker weer een dagje zoet :)

Vannochtend weer op controle geweest en bloeddruk was nog steeds hetzelfde.. urine was super schoon, dus ze doen er verder niks aan. Moet mezelf alleen wel extra goed in de gaten houden. maandag weer controle en de vk zei dat ik haar dan waarschijnlijk nog wel zou zien (niet leuk om te horen :p) haha dan gaan ze gelukkig wel een inwendig onderzoek doen en als het kan eventueel strippen!! maar maandag duurt nog zo lang haha.. ik hoop dat de kleine van het weekend lekker uit zichzelf komt!

Heb wel al weer de hele dag een enorme druk op mijn flamoes.. auwie kan echt niet op een stoel zitten :p De kleine man lag ook lekker laag zei ze vannochtend, nouja opzich alleen maar mooi natuurlijk ;) Nu nog wat weeën erbij en persen maar :p hahaha

5. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Hmmmmmm, kan me voorstellen dat je dat liever niet wilde horen! Maar joh, wie weet heeft ze wel helemaal ongelijk en beval je lekker nog voor maandag. Ik hoop het voor je, hoor!
    Pas goed op jezelf he, zo´n hoge bloeddruk is niet niks.

Lekker dat je morgen even aan de slag kan op kantoor, nu maar hopen dat je dan wel beter kan zitten als vandaag, anders ziet het er wel heel raar uit :D Wel lastig hoor, hoop dat het snel over is òf dat het lekker doorzet en de kleine man er zo uitfloept!

Wel gezellig dat jullie lekker de stad in konden, ben je niet zo snel moe?

Heb braaf verder gewerkt aan het album. Wil nog wat effecten enzo toevoegen maar daar ben ik niet zo handig mee. Misschien m´n mannetje vanavond maar even lief aankijken....

Is je cake nog gelukt? Ruikt altijd zo lekker (als ie niet verbrand tenminste :p)

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha nee is nooit zo leuk om te horen.. maar inderdaad je kunt natuurlijk echt niks zeggen over bevallingen. Niemand weet wanneer het gaat gebeuren, is totale verrassing (tenzij je ingeleid word haha) Ja ik heb er zelf gelukkig ook geen last van hoor.. geen hoofdpijn of sterretjes zien, misselijk of overgeven.. dus het zal wel goed zijn ;) Zolang die onder de 90 blijft is het niks ernstigs :p

haha ja daar zat ik dus ook net aan te denken.. hmm morgen de hele dag op een stoeltje zitten :S Hopen dat het dan weer weg is inderdaad.. Ging net op de fiets naar de stad, maar dat was ook echt niet fijn.. deed gewoon pijn :p hahah ik daar heel moeilijk fietsen, moet er weer leuk uitgezien hebben ;)

Nee ik ben eigenlijk niet snel moe (lichamelijk dan :p) ik vind het juist heerlijk om lekker stukje te gaan wandelen ;) Aan het eind van de dag ben ik wel su per moe hoor, maar dat wil ik ook want dan slaap ik ietsje beter!

Kijk eens aan.. goed van je! Is het nu voor de rest wel af, behalve de effecten? Ja ziet er altijd erg leuk uit, maar lijkt mij ook vrij lastig. En je bent vast wel creatief, want die andere albums heb je volgens mij ook heel mooi gemaakt :)

Hmmm de cake is helaas mislukt :( Bah het werkt dus echt niet in zo'n mini-oventje.. de bovenkant brand dan elke keer aan en die schraap ik er dan weer af.. hahaha maarja de binnenkant word gewoon niet goed gaar. Het stinkt hier nu behoorlijk naar verbrande cake en hij smaakt ook heel vies.. leuk geprobeerd, maar helaas ;)

Vanavond gaan we filmpje kijken met de vrienden van manlief, nog voor zijn verjaardag haha.. Dat doen we dan lekker bij zijn ouders, want die hebben echt een heel groot huis! Moeten we helaas wel weer heen fietsen, maar zal wel goedkomen ;)

Fijne avond nog en wie weet komen de krampjes vannacht wel weer terug en zetten dan door :)

7. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Zo, kun je een beetje zitten vandaag? Anders wordt het een lange dag :$
    Ik hoop dat je lekker aan de slag kon, dan vliegt deze dag tenminste snel voorbij! Van het weer wordt je ook al niet vrolijk.....
    Gelukkig heb je geen last van die hoge bloeddruk, anders zou het wel erg vervelend zijn.
    Leuke film gekeken gisteren? Gezellig hoor en even weer wat afleiding. Jammer dat de cake mislukt was, die durfde je ze nu vast nog voor te zetten :p

Het foto-album is bijna af! Vanavond mag manlief er nog even naar kijken of ik geen stomme fouten heb gemaakt of dat hij nog iets leuks weet en dan kan ik het morgen bestellen. ben er vanochtend na het ontbijt gelijk maar weer mee verder gegaan, en gisteravond onder het web-feuten :D
    best nog een klus, we zijn met 6 kinderen thuis dus dan heb je heel wat foto´s om te verwerken! Maar het is wel leuk geworden en ze zijn er vast blij mee.

Zo komt een nichtje (10 jaar) hier even haar boterham opeten, m´n zus moest werken end e overblijf vindt ze niet leuk. Laten we gelijk even samen de hond uit, gezellig!

Vannacht wel weer even buikpijn gehad maar het ging vrij snel over. Wel sinds het wakker worden een soort menstruatiepijn, zal wel van het indalen komen ofzo. Ben wel benieuwd naar de controle van maandag! En voor jou ook zeg, dan ben je alweer 41 weken :(

Rust vanavond maar lekker uit van het werken, lekker met een mok chocomelk op de bank The Voice kijken ofzo :)

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah de pijn is gelukkig wat weggezakt.. pff anders had ik het niet volgehouden ;) Gisteren dus verjaardag gevierd en film gekeken, maar moet zeggen dat ik er niet echt lekker bij zat hahah :p Het was wel de eerste keer dat ik echt last en pijn had in mijn buik.. begint het toch een beetje te komen :p

haha nee heb maar wat negerzoenen gekocht en de cake weggeknikkerd :p haha die durfde ik NIEMAND voor te zetten, zelfs mijn ergste vijand niet hahah grapje ;)

Ohh leuk dat het album bijna af is :) Toch wel weer voldaan gevoel zeker? WOww 6 kinderen thuis? Dat zijn er behoorlijk wat.. zou daar zelf toch niet aan moeten denken (om die allemaal te baren en op te voeden :p)

Gezellig dat je nichtje zo even langskomt :) Toch weer even afleiding en leuk om samen de hond uit te laten!

Jaa jij hebt maandag ook weer controle ;) grappig, lopen we tegelijkertijd! tjah alweer 41 weken dan, pffff ongelofelijk! En iedereen bevalt maar voor mij :( Vannacht weer een meisje bevallen die bij mij op school zat. Heb ik sinds het begin van de zwangerschap al contact mee gehad. Zij was 1 week later dan mij uitgerekend, maar die is dus lekker bevallen.. en ik loop hier nog met mijn dikke buik :p haha voor mijn gevoel komt de kleine er NOOIT uit ;)

Ohhjaa lekker.. daar heb ik nu al zin in! Lekker een kop warme choclademelk en The Voice kijken. Leuk :) Nog maar even iets verzinnen om morgen te doen.

Ik heb de laatste tijd echt ontzettende hoofdpijn en zere ogen als ik wakker word.. komt echt door slaapgebrek :( Maarja ik ga tóch geen dutje doen overdag (eigenwijs he? :p) vroeger had ik echt altijd zin om te gaan slapen, heeerlijk.. tegenwoordig heb ik echt een hekel aan de nacht en aan het slapen, want zoveel slaap ik dus niet meer :p hahaha

Nou veel plezier met je nichtje en jij vanavond ook lekker met de voetjes omhoog en genieten van The Voice ;)

9. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Kan me goed voorstellen hoor, dat jet het behoorlijk zat bent. Vooral als iedereen dan ook nog eens lekker gaat bevallen en jij maar zit te wachten.
    Die nachten zijn irritant he, daar rust je ook niet echt van uit. Ik stel het naar bed gaan iedere avond zo lang moeilijk uit, hihi. Vind manlief wel gezellig want normaal ben ik echt ene ochtendmens en ging ik altijd heel vroeg naar bed. Nu gaan we meestal tegelijk, wel zo gezellig.

Lukt het werken een beetje of had je veel last met zitten?

Was leuk met m´n nichtje, moet altijd erg om haar lachen, ze is zo bijdehand!

Heb voor vanavond kaartjes besteld voor de film Nova Zembla :) De hele week thuis gezeten dus ik wil er echt even uit, en deze film leek ons alletwee wel gaaf. Beetje duur maar kan me even niets schelen :p Hij begint om 19.uur dus kunnen we daarna mooi nog een stuk van The Voice kijken:)

Oh manlief komt thuis dus ik gooi de pc uit. Fijne avond!

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej!

Jaaa is gewoon oneerlijk.. haha tjah niemand kan er wat aan doen, maar je hebt dan echt het idee dat je als enige zolaat bevalt. Terwijl er veel meer meiden zijn die pas na de 40 weken bevallen, maar diegene die ik ken zijn allemaal voor de 40 weken bevallen :p haha geluk hebben ze ;)

Ja het werken ging wel hoor.. heb het maar 3 uurtjes gedaan! Heb daarna nog even heerlijk op bed aflevering van expeditie robinson gekeken ;) Wowow mn ogen vielen bijna dicht, maar ik moet ze open houden :p hahah jij hebt dat dus ook? Ik rek de avonden ook zo lang mogelijk uit. We liggen er zoiezo nooit voor 11 uur in.

hahah heerlijk zo'n bijdehand kindje.. nouja misschien als je er hele dagen mee zit, dat je het dan wel een beetje beu raakt, maar vind ze altijd wel erg grappig ;)

Ohh kijk eens aan, wat leuk! Wij gaan misschien morgen nog wel naar de bios of ergens uit eten ofzo.. in ieder geval er nog eventjes tussenuit. Nog even van genieten zolang het nog kan toch? hahaha Nou heel veel plezier bij de film!!!

11. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Zo, beetje geslapen vannacht? Misschien dat je door het werken extra moe was en nu wèl een keer lekker kon slapen, ik hoop het voor je!

Film was wel tof en het was leuk om even samen weg te zijn. Dat wordt straks lastiger, oppas regelen enzo ;) . Daarna nog een stuk van The Voice gekeken, wat zongen sommige slecht, zeg!

Van de zwangerschapsgym zijn er tot nu toe 4 te vroeg bevallen en 1 is bij 42 weken ingeleid. Ik hoop dat ik straks bij het eerste groepje ga horen maar ja, dat weet je nooit. Ik was er maandenlang van overtuigd dat de beeb 3 tot 4 weken te vroeg zou komen, maar daar zit ik dus helemaal naast. Ben nu bang dat het doorslaat naar de andere kant en dat ze me na kerst in gaan leiden ofzo :cool:

Ik hoop dat jullie vandaag nog even wat leuks kunnen doen!

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb redelijk geslapen vannacht.. 2 keer naar de wc geweest, dus dat gaat de goeie kant op ;) hahah. Ik was inderdaad echt bekaf, dus dat helpt schijnbaar wel :) JIj ook lekker geslapen of nog veel last gehad van je buik?

hahah ja straks gaat dat inderdaad niet meer zo makkelijk.. dan gaat er heel wat aan vooraf voordat je lekker met zn tweetjes eruit kan ;) dus daarom nu nog maar even extra van genieten he! FIjn dat de film leuk was.. ik ben niet zo'n nederlandse film liefhebber, maar deze was wel mooi/leuk?

Oehh niet aan denken! Waarschijnlijk hoor jij ook gewoon bij die eerste groep ;) Bij mij zijn ze allemaal dus al bevallen en er waren er 3 a 4 later dan mij uitgerekend.. er was 1 meisje die beviel 5 dagen overtijd, maar de rest dus allemaal voor de 40 weken :p Wat een bofbipsen ;)

Vannochtend hebben wij met mijn zus poesje uitgezocht in het dierenasiel voor haar.. dus even lekker weg geweest. zometeen nog even met manlief naar de kapper, want zijn haar is weer lang :p haha voor de rest niet zoveel boeiends denk ik. Jij nog wat te doen vandaag?

13. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Das grappig, mijn man moest ook naar de kapper. ben gelijk even meegereden en heb ondertussen wat boodschapjes gedaan. Was lekker om er even uit te zijn, jij dan?
    Wat voor poesje heeft je zus uitgezicht? Heerlijk hoor, lekker knuffelen met zo´n kitten. Maar wij knuffelen straks lekker met onze kids ;)

Normaal ga ik ook nooit naar een Nederlandse film, maar deze leek me wel gaaf. was inderdaad ook een goede film, en ik hoop dat ik straks bij de borstvoeding net zo´n boezem krijg als Doutzen Kroes, hahaha. Zij gaf bv tijdens de opnames en dat is wel te zien aan haar voorgevel :p

Verder niet veel plannen voor het weekend. Manlief is nu even voetballen, vanavond filmpje kijken ofzo. En jij?

Hoop dat je vannacht ook weer redelijk (of redelijk lekker, haha) kan slapen!

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha dus onze mannen hebben weer heerlijke korte koppies ;) Och dat gaat zo snel he, helemaal bij mannen natuurlijk. Voor je het weet is dat haar weer te lang (tjah bij ons vrouwen valt dat wat minder o natuurijk :p) Ja vind het ook heerlijk om er even uit te zijn.. ben gewoon meegeweest en heb daar even in wat tijdschriften gelezen. Daarna nog even naar prenatal geweest en super lieve kleertjes (weer) gekocht.. haha ik vind dat zo ontzettend leuk om te doen. We hadden voornamelijk echt jongens kleertejs, maar vind het ook wel heel leuk dat als hij net geboren is om dan wat unisex kleertjes te geven. Dus geen blauw, maar wit en creme..vind ik bij die kleintjes altijd zo lief staan! Manlief heeft grijs nijntje pakje uitgekozen en ik heb een súper lief witte wollen vestje met mutsje met berenoortjes.. echt om bij weg te smelten! hah kan niet wachten tot hij hem eindelijk aan kan ;)

Daarna kwam ik thuis en moest ik van hem even in de woonkamer blijven.. hij op de slaapkamer kaarsjes aangezet en een muziekje opgezet en toen moest ik op bed gaan liggen. Kreeg ik me toch een heeeerlijke massage! allemaal kussentjes onder mijn buik, dus heb nog heerlijk even op mijn buik kunnen liggen en genieten! Echt super lief vond ik dat.

Mn zus heeft een wat oudere poes uit het asiel gehad.. Ze woont in een flatje en werkt bijna fulltime, dus een kitten is dan natuurlijk niet echt een oplossing. Opzich wel een lief poesje, maar lang niet zo lief als die van ons :) haha daar heb ik net ook weer even heerlijk mee gekroeld :D Ik zal eens een fotootje van dr laten zien ;)

hahah net zo'n boezem als Doutzen Kroes.. die heeft natuurlijk ook nog maar net een kleintje toch? Nou mijn boezems zijn nu al huge (2 cupmaten gegroeid door zwangerschap) dus ben er wel een beetje benauwd voor straks ;) Krijg je helemaal van die enorme memmen :p

Ja wij gaan denk ik straks ook een filmpje kijken. Eerst nog even lekker frietjes eten (jammiee!!) en daarna misschien nog spelletje spelen (met zn 2tjes :p super leuk)

Morgen weer naar de kerk ;) haha ben benieuwd naar de reacties deze week. VOrige week waren mensen al zo verbaasd dat ik nog in de kerk zat en nu ben ik natuurlijk al een week overtijd (wel maar een maandverbandje in voor het geval dat :p hahah)

Nou fijne avond, geniet er lekker van saampjes!

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    ohh nog even fotootje van onze Belle ;)

16. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Ohhhhh, wat een droppie! Schattig zeg en ze ziet er zo lekker zacht uit!
    Heerlijk om mee te kroelen, ben benieuwd of de baby dat straks ook vindt :D

Beetje geslapen na zo´n heerlijke massage? Wat super lief zeg, van je vriend! Heerlijk hoor, om zo een beetje te kunnen ontspannen en vertroeteld te worden. Kun je wel gebruiken!

Ben benieuwd of je nog naar de kerk bent, het waait echt hard hier! Heb net de preek van Hour of Power gekeken, krijg ik toch nog een stichtelijk woord mee vandaag ;)
    Vannacht echt beroerd geslapen, heb op een gegeven moment het voedingskussen maar gepakt en tegen m´n buik gepropt, kon ik half op m´n buik liggen. Had weer harde buiken en wat krampen (door het fiezelevozelen?) maar verder niets. Morgen maar eens vragen of ze een inschatting kan maken hoe lang het nog gaat duren, word hier wel een beetje onrustig van. Hoe laat moet jij morgen? Ben benieuwd wat ze bij jou zullen zeggen!

Leuke kleertjes heb je gekocht, verleidelijk allemaal he, al dat leuks! Moet me ook steeds echt inhouden hoor, anders blijf ik kopen! Heb expres niet zoveel kleertjes gekocht, m´n familie kennende krijgen we straks nog genoeg ;) Maar soms moet ik mezelf echt tegenhouden als ik weer wat leuks zie!

M´n cupmaat is niet groter geworden tot nu toe, en het was al niet super veel dus van mij mag er straks wel iets bij :p

Nog een leuke film gekeken gisteren? Wij hebben ´Son of no one´ gekeken maar hij was super saai. Volgens mij had de hoofdrolspeler maar 1 pagina tekst in het script ofzo :( Maar goed, de avond was weer om, vandaag maar eens zien wat we gaan doen. Manlief ligt nog te slapen, ik laat hem maar nu het nog kan!

Nou, fijne dag enne.......laat die beeb van je maar komen, dan kan je hem lekker z´n nieuwe kleertjes aantrekken!

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    jaaa het is echt een heerlijk knuffel katje :D Ben er helemaal verzot op.. haha ze is wel heel erg bang, want is bij haar vorig baasje mishandeld (hoe kán je dat doen he?) dus ik denk dat ze ook wel heel bang voor de baby zal zijn en dat ze er niet echt geinteresseerd in is. Ik hoop niet dat ze enorm jaloers word, want dat hoor je ook wel eens :(

WAs echt super lief en heerlijk om eens zo helemaal te kunnen ontspannen! Helaas niet lekker geslapen.. ik was en ben wel helemaal kapot, maar ben ook zo ontzettend vaak wakker. Heb ook veel last gehad van harde buiken en krampjes. Ik antuurlijk hopen dat het ging beginnen, maar nee hoor. Vals alarm :(

hahah heb jij die tip ook gebruikt om de bevalling op te wekken.. fiezelevozelen? hmmm niet echt meer fijn vind ik :p Of heb jij er geen last van? Ik weet neit of het daardoor komt, lijkt mij niet? Waarschijnlijk heb je gewoon lst van voorweeën.. dat is alleen maar mooi, misschien is je baarmoedermond al wel verstreken :) Kan je zeker vragen, alleen kunnen hun daar ook niet zoveel over zeggen denk ik. Misschien dat ze wel inwendig onderzoek kunnen doen? Ik moet morgen pas om half 5.. manlief gaat gelukkig wel mee, voor het geval ik gestript moet worden. Lijkt me toch niet zo'n pretje :p

haha ja dat heb ik ook hoor. Ik vind het zelf nog heel erg mee vallen qua kleertjes! Heb ook expres niet zoveel gekocht, omdat je inderdaad zoveel gaat krijgen waarschijnlijk. zonde als je kleertjes nooit aan kunt doen, omdat je gewoon te veel hebt :p

Ohh sommige films vallen echt tegen he? haha dat ze zulke films kunnen maken snap je dan ook niet ;) Ach ja.. weer een avondje voorbij inderdaad! Wij hebben gisteren let's get married gekeken.. wel grappig! haha zou best wel weer willen trouwen :p

pffff ik ben alle opmerkingen en medelijden echt stront beu :p haha ik weet dat het allemaal lief bedoeld is, maar word er helemaal gek van.. ' Ben je nou nog steeds zwanger'? Wanneer komt de kleine er eindelijk eens uit'? Net alsof ik daar wat aan kan doen. grrr als het aan mij had gelegen was hij er allang :(
    vannochtend dus inderdaad naar de kerk geweest en was wel het aandacht van de middelpunt. Nou ben ik daar helemaal niet voor in de stemming, dus zijn na de dienst gauw naar huis gegaan hahah. Gelukkig hadden we het autootje van mn schoonouders mee, is inderdaad behoorlijk pisweer zeg.. achja we zitten gelukkig lekker droog binnen ;)

Fijne dag vandaag!

18. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Hoi meiden!

Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Ben eindelijk weer een beetje beter. Had een hele erge bloeduitstorting van onder waardoor ik nauwelijks kon lopen. En ik plaats van dat het steeds beter werd werd het steeds erger! Dus flinke pijnstillers gehad en kan nu weer een beetje fatsoenlijk lopen en dus ook genieten van de kleine;)

Met onze mooie dochter gaat het hartstikke goed! ze sliep eerst bijna niet snachts doordat ze zo met haar handjes om haar heen sloeg, nu bakeren we haar snachts in en ze slaapt nu al de hele nacht door! Dus gelukkig geen slapeloze nachten haha!

Maar hier NOG geen babynieuws?? wat is dat nou?:p
    Babywens2011 las dat jij vanmiddag weer een controle hebt? Heb je al kwaaltjes waardoor je denkt dat het begonnen is?

Spannend! Hoop dat jullie snel jullie kleine mogen vasthouden, het is echt heerlijk!

19. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Nog even een foto van ons meisje vlak na de geboorte;)

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej Sanneke!

haha heel logisch hoor.. je hebt het nu druk genoeg met mama zijn natuurlijk :)

Wooww heftig joh, dat je zo'n bloeduitstorting had :( Lijkt me niet echt fijn , gelukkig dat het nu weer goed gaat en lekker kunt genieten van de kleine!

zoo wat een wonder hebben jullie! hahah ze slaapt nú al door joh, heeeerlijk! Echt ideaal kindje ;) En wat ziet ze er ontzettend lief uit zeg! haha ik kan niet wachten!

haha bizar he? nog steeds geen babynieuws hier.. :p heb inderdaad vanmiddag controle + inwednig onderzoek. Ik heb nog steeds geen kwaaltjes, dus ben bang dat alles nog potdicht zit vanbinnen en ik nog niet gestript kan gaan worden :( Waarschijnlijk word ik dan donderdag of vrijdag ingeleid als het niet vanzelf komt! Dus deze week krijgen jullie zoiezo babynieuws van mij :D (al hoop ik natuurlijk dat d ekleine gewoon lekker uitzichzelf komt en ik gewoon thuis kan bevallen ;))

Deel Deze Pagina