Hoi sSanneke, leuk om wat van je te horen! Voel je niet schuldig hoor, met zo´n kleintje en je eigen herstel heb je wel wat anders om te doen dan rond hangen op het forum Balen dat je zo´n pijn had, ik hoop dat je nu snel op zult knappen met de pijnstillers! Heerlijk dat je dochter de hele nacht doorslaapt, lijkt me ideaal! Geniet maar lekker, hoor! Babywens2011: Spannend joh, voor vanmiddag. Ik hoop dat ze je gaan strippen en dat het dan snel op gang komt, je hebt nu wel lang genoeg gewacht! Fijn dat jullie gisteren met de auto konen, was echt geen weer om te fietsen! Lijkt me inderdaad wel bloedirritant, al die opmerkingen! Alsof jij het leuk vindt om zo lang te moeten wachten op de bevalling! Het fiezelevozelen vind ik ook niet echt heel fijn meer nee, maar hoopte dat het een beetje zou helpen Niet echt dus, kreeg alleen maar last van krampen en harde buiken maar verder niets. Gister heeft manlief wat klusjes in huis gedaan. De kinderwagen past nu in de trapkast, scheelt echt veel ruimte! Zelf niet zoveel gedaan, was niet helemaal lekker en heb een tijd geslapen. Vandaag voel ik me weer prima, dus ben benieuwd naar de controle van vanmiddag. Moet om half vier. Suc6 vanmiddag enne.......ben benieuwd wat de vlos zegt/gaat doen!
ohhhh sSanneke: wat een moppie! Echt een schatje, hoor! babywens2011: Hihi, zaten we weer tegelijk te tikken
baby11 haha ik hoop ook dat ze gaan strippen, maar ben bang dat alles nog potdicht zit hoor hahah ja joh, wist je dat niet? Ik wacht ex pres op de bevalling, vind ik leuk dat wachten jaa behoorlijk irritant inderdaad tjah herkenbaar ik hoopte ook dat fiezelevozelen zou helpen, maar nee inderdaad.. dus niet echt meer voor herhaling vatbaar nu hoor! Lekker dat mannetje gisteren opgeruimd heeft! altijd weer fijn als alles een goed plekje heeft.. oehh jij mag dus uurtje eerder dan mij, ben ook benieuwd wat ze bij jou gaan zeggen! pfff hier komt een mannetje van de cvketel voor jaarlijkse controle.. Ik had even gemaild (vorige week ofzo) dat ik hoogzwanger ben en niet zeker weet of het wel door kan gaan.. mailt die vnet doodleuk terug..'maakt toch niet uit dat je zwanger bent? Kan altijd wel doorgaan lijkt mij' tsss wat denken ze wel niet? haha lig ik daar te puffen en dat er dan zo'n mannetje aan de cv ketel komt klussen, no way! nouja er is natuurlijk geen sprake van, maar vond wel beetje stomme reactie. Het andere stomme is dat ik dus niet weet wanneer ze komen.. érgens vandaag! Ja een dag duurt super lang en ik ga echt niet op ze wachten hoor. Moet straks gewoon douchen en naar de vk, dus als ze dan komen hebben ze lekker pech, kom nou Succes strakkies bij de vk!
Die vent heeft zeker zelf geen kinderen, wat een lomperd! Lijkt me reuze gezellig om hem om je heen te hebben als jij loopt te creperen van de pijn! Hoop eigenlijk dat hij straks komt als je bij de vlos bent, zou een mooie straf zijn Ik moest eigenlijk later op de middag, maar ze belden of ik eerder kon komen omdat er wat patienten uitgevallen waren. Tssss, waarschijnlijk lekker allemaal (aan het) bevallen. Maar ik vind het wel prima, zijn we voor de spits weer thuis. Ik ga heeeeel hard voor je duimen dat de vlos iets kan doen of dat je alsnog lekker snel zelf gaat bevallen!
Haha ja dat is zo maar voelde me wel een beetje lullig, heb wel vaak gedacht: zal het al zover zijn? Ja het is echt heerlijk, maar ook echt wennen. Elk huiltje is weer anders en je moet er maar even achter zien te komen welke waarvoor is In het begin dacht ik elke keer als ze huilde dat ze pijn had ofzo dus daar word je wel onzeker van maar ik heb het nu een beetje in de gaten Babywens2011 Ik hoop voor je dat ze je vanmiddag kunnen strippen dan! Ik las ook in een ander topic dat je wel wat meer slijmverlies hebt? Of ben ik nu in de war? Nou je hoeft in ieder geval niet lang meer te wachten op de kleine! Maar het zou inderdaad wel mooi zijn als het vanzelf op gang komt! Baby11 jij ook succes bij de controle vanmiddag! Bij jou ook alles nog rustig?
@baby11 jaa absurd he? hhaah wat een maffe vent.. ik hoop ook dat hij dan komt, zodat hij lekker voor een dichte deur staat haha vorige week is er ook nog iemand geweest, omdat hjet waakvlammetje heel de tidj uitviel, waardoor dus ook het warme water en de verwarming uitvielen.. dus of het echt nodig is? Achja gelukkig hoeven wij er niet voor te betalen, anders had het voor mij niet gehoeven Achja wel lekker dat je nu wat eerder kan toch? haha dank je wel ..hopelijk helpt het duimen! @ssanneke Achjoh, dat begrepen wij al wel hoor! hoef je je niet schuldig over te voelen Ja snap ik dat je heel erg moet wennen.. je moet elkaar toch ook beetje leren 'kennen' om zo maar te zeggen Fijn dat je nu beter aanvoelt wat er met haar aan de hand is.. elke huiltje is inderdaad weer anders, wel mooi gemaakt vind je neit? Hoe was het strippen bij jou ook alweer? Zie er eigenlijk wel beetje tegenop hahah hoop niet dat het te pijnlijk is (scheelt trouwens ook weer per vrouw) Ja verlies wel wat meer slijm.. maar zal wel gewoon afscheiding zijn hoor en geen slijmprop ofzo!
Krijg net een mailtje dat er weer iemand is bevallen van de zwangerschapsgym, ik wil oooooook! Gestript met 41 weken en 3 dagen (dat wil ik nietttttttt ). Sorry hoor, heb gewoon even een baaldag en als ik bedenk dat het misschien nog wel een maand gaat duren voordat de kleine er is zakt de moed me in de schoenen :-8
hahah oehh dus ze is bevallen nadat ze gestript is?? nou is er misschien nog kans bij mij (áls ik gestript kan worden natuurlijk ) Ach meis.. ken het gevoel hoor! WAchten is echt vreselijk he, maar je moet je er maar op instellen dat het nog een maand kan duren (dan valt het altijd mee ) Hopelijk komt jouw kleine ook snel!
Nou ja bij mij is het ook begonnen nadat ik gestript was En ik verloor ook al een aantal dagen slijm, vandaar dat ik het vroeg Ik hoop het voor je! Zou fijn zijn als je thuis kan bevallen. Als je je een beetje kan ontspannen dan doet het strippen geen pijn hoor, alleen beetje naar gevoel. Ik vond alleen de eerste keer een beetje pijnlijk maar dat kwam omdat de bmm nog niet verstreken was maar ze wou toch proberen te strippen dus toen moest het wat hardhandiger Haha ja wachten duurt lang he.. Maar het is het wachten waard!
Jaa dat is waar hahah dus we houden hoop! Ik ben echt heel benieuwd of mijn bmm al verstreken is en ik 1cm ontsluiting heb (wist niet dat ze daarvoor ook strippen?) jij bent 2 keer gestript toch? Hoelang was je ook alweer zwanger bij de tweede keer? Oehh ontspannen, weet neit of ik dat kan hoor.. haha ben nu al heel zenuwachtig (echt een zenuwpeesje hier ) Heb wel veel harde buiken, maar die doen tot nog toe niet zeer.. haha ook heb ik weer last van een enorme druk op mijn vagina. Net alsof ik de kleine weer omhoog duw als ik ga zitten ofzo heel vaag gevoel!
Nee dat wist ik ook niet maar ze wou het proberen omdat ik er op dat moment helemaal doorheen zat. Maar had dus eerste keer ook geen resultaat. Bij de tweede keer was ik precies 40 weken zwanger. En ik had ook zoals jou al wel harde buiken maar ze waren niet pijnlijk ofzo. Dus spannend! Ik ga voor je duimen! Haha ja ik ben ook een zenuwpees hoor maar ze gaf mij gelukkig even de tijd om te ontspannen en ze wachtte steeds tot ik weer ontspande dus ligt er ook wel een beetje aan hoe ze is denk ik! Maar vond het heel erg meevallen
Ohja dus je was 40 weken.. nou ik ben 41+1, maar ligt er natuurlijk maar net aan hoe het er vanbinnen aan toe is Mijn schoonzus kon met 41 weken nog niet gestript worden, maar de dag daarna was haar zoontje geboren.. dus zelfs dat wil gelukkig nog niks zeggen! Nou ben benieuwd.. is wel beetje hetzelfde als bij jou dus! HOpelijk helpt het ook (wanneer begon bij jou de bevalling dan? Na het strippen?) Ik weet eigenlijk geen eens wie ik heb.. heb 6 verloskundige dus altijd maar weer afwachten wie je krijgt haha valt vast mee, vergelekn met de bevalling hahahah
Ja ligt er inderdaad maar net aan. Hoop in ieder geval voor je dat het wel kan, en dan maar hopen dat het gaat beginnen! Ik werd om 18:00 gestript, bleef hele avond beetje hetzelfde alleen af en toe even een pijnlijke tussendoor. 's nachts gewoon lekker geslapen en om 05:30 werd ik wakker met constante pijnlijke harde buiken, gelijk al om de 5 minuten. Dus toen om 08:00 ziekenhuis gebeld en kon gelijk komen. Vind het zo spannend voor je! Ik had ook elke keer een andere verloskundige! heb geeneen twee keer gezien! Vond dat helemaal niet fijn.
Oehh haha begin het nu wel spannend te vinden inderdaad gewoon zoiezo, het feit dat deze week de kleine word geboren! Reuze spannend allemaal! (jij hebt het gewoon al lekker meegemaakt en achter de rug ) Zoo dat ging dus wel lekker rap opzich! En gewoon nog lekker kunnen slapen die nacht, gelukkig.. je hebt al je energie wel nodig denk ik zo wooww dat is wel héél ernstig. Ik heb er nu eentje nog maar 1 keer gezien.. de rest gelukkig wel zo'n 2 keer. De één vind ik ook leuker dan de ander, maar dat is logisch. Wel stom eigenlijk, vind dat ze er gewoon één aan je moeten koppelen die de hele zwangerschap je controleert. Zo moest ik 2 weken geleden opeens aan de ctg van een verloskundige, odat ik de baby weinig voel. Dit heb ik bij elke controle aangegeven, maar de anderen vonden dit niet zo boeiend lbijkbaar. Deze verloskundige vond het heel vreemd dat ik nog nooit een hartfilmpje had moeten maken.. zo zie je dus maar, ze werken nogal langs elkaar heen
Ja spannend he! Haha ja ben blij dat ik het al achter de rug heb Je hebt zeker al je energie nodig ja, dus pak maar zoveel mogelijk slaap als je kan Een deze dagen gaat het gewoon gebeuren! Apart idee he Okee ja ik vind ook dat ze je aan 1 moeten koppelen, die weet dan gewoon hoe je bent en hoe het met je gaat. En iedereen reageert inderdaad weer anders. Ze zeiden toen tegen mij dat ze je elke keer bij een andere zetten zodat je geen vreemd gezicht ziet bij de bevalling maar dat is ook onzin want ik had een invalster bij de bevalling en die had ik echt nog nooit gezien hoor. Ben wel benieuwd hoe het je bevalt om thuis te bevallen, als het kan natuurlijk.
kja dat snap ik.. ben wel beetje jaloers op je hahah ach zou je het zo weer doen? (voor een volgend kindje) of denk je nu zoiets van: we houden het er maar bij één Heel apart idee dat het één deze dagen zoiezo gaat gebeuren.. op welke manier dan ook! weet jij veel.. misschien word het zelfs nog wel een keizersnee hahaha alles is mogelijk! Echt, had je gewoon een invaller? Nou dat is wel helemaal belachelijk.. pfff of was deze wel aardig? wel erg gek vind ik dat hoor, dan hebben ze er al zoveel en dan krijg je uiteindelijk nog een invaller. Ze zeiden vorige week tegen mij dat het momenteel erg rustig is qua bevallingen en dat ze eind november/begin december heel veel bevallingen verwachten dus zul je zien dat ik ook net een invaller krijg omdat het zo druk is haha Ik ook! Ben enorm benieuwd en hoop inderdaad dat dat gaat lukken Lijkt mij wel erg fijn hoor! Woon toch lekker dicht bij het ziekenhuis, dus daar zijn we eventueel ook zo.. is toch wel fijn gevoel ook! Maar hoe gaat het met je meissie? Alle kraamvisite al gehad of krijg je die nog steeds? Zeker onwijs veel spullen al gekregen?? Leuk hoor
Ja ik zou het zo weer doen, maar vlak na de bevalling zei ik: de volgende adopteren we wel! Haha maarja het is ook zo'n gebeurtenis. Ik wist echt niet wat me overkwam. Haha ja kun je nu nog niks over zeggen, het kan nog alle kanten op! Maar hoop voor je dat ze gewoon op de natuurlijke manier komt! Ja vond het ook belachelijk dat ik een invaller had, ze was wel heel aardig hoor alleen hebben ze haar niet aangelegd vlak na de geboorte wat eigenlijk wel moet. Maar op de formulieren had ze wel neergezet dat ze haar heeft aangelegd dus dat is wel slordig! Maar hier kan het genieten nu beginnen! Voel me eindelijk weer wat beter en gister voor het eerst even de deur uit geweest. Was wel heel spannend natuurlijk maar echt fijn om er even uit te zijn! Visite komt allemaal een beetje verspreid dus dat is wel lekker. En inderdaad al veel cadeaus gehad, maar dat is nooit verkeerd natuurlijk Mevrouw had een paar dagen niet gepoept en dat is ze nu aan het inhalen, heerlijk Alvast veel succes voor straks!
haha kijk.. altijd goed om te horen Dat zou ik denk ik ook wel schreeuwen: NOOIT MEER maar zodra je de kleine in je armen hebt ben je het voglens mij 'vergeten'. Dan weet je waarvoor je het gedaan hebt he! Ohh hebben ze niet aangelegd in het eerste uur en wel opgeschreven? haha dat is wel heel slordig inderdaad! FIjn dat je nu lekker kunt gaan genieten! Ben je ook al met haar buiten geweest of zelf even een rondje gedaan? Lijkt me super leuk, maar ook best koud voor zo'n kleintje? Fijn dat de visite lekker verspreid komt.. haha cadeautjes zijn noooit verkeerd (tenzij je hele lelijke kleertjes krijgen ofzo ) Oeii dat is minder Lekkere poepluiers dus.. ook al veel spuitluiers gehad? haha die lijken me zo smerig! Of dat ze, terwijl je aan het verschonen bent, gaan poepen of plassen.. ook heeeerlijk! Achja gelukkig kán ze poepen he (altijd positief bekijken )` Dank je wel.. mannetje gaat gezellig mee en komt mij zo ophalen! Ben benieuwd! laat het nog wel weten..
Nee heb nog geen rondje met haar gedaan, is inderdaad wel heel erg koud. En aangezien ze nog een beetje schommelt met haar gewicht wil ik daar wel een beetje mee uitkijken! Haha ja dat is zo, maar gelukkig krijgen we allemaal andere cadeaus en bijna geen kleren Haha ja lekker he, ze heeft nog maar 1 spuitluier gehad en toen was mijn moeder net op bezoek dus goeie timing Haha ja vanmorgen poepte ze ook weer toen ik haar net aan het verschonen was, gelukkig kon ik nog net op tijd een luier onder haar kont schuiven Nou succes he! We horen wel van je!
Ohja dat snap ik! Inderdaad even goed in de gaten houden.. hoezo schommelt ze nog met haar gewicht dan? En geef je nou borst of flesvoeding? whahah dus je moeder had meteen een leuk klusje te doen, toen ze op bezoek kwam.. och mam verschoont u haar even?? hahah Ohohh wat een boefjes.. volgens mij vinden ze dat gewoon leuk, even expres weer alles viesmaken en poepen als je aan het verschonen bent Jeeeejj had 2 cm ontsluiting en ben dus gestript!! Inderdaad absoluut géén fijn gevoel, maar opzich wel te doen! Het duurde wel behoorlijk lang.. haha ze bleef lekker wroeten daar vanbinnen Nu maar hopen dat het doorzet. Heb trouwens ook nog één of andere tube gekregen die ik moet leegknijpen in mijn achterste whahah dat schijnt de baarmoeder nóg weker te maken ofzo.. heb jij dat ook gehad? Ik hoop zo dat het helpt en dat ik geen stripweeën krijg.. zei ze ook nog: het kan zijn dat je weeën krijgt die kunnen ook wel 4 uur aanhouden, maar uiteindelijk weer verdwijnen.. dat zijn dus strip(nep)weeën.. nou pfff dat hoop ik toch niet hoor!