Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Joh Babywens2011: Spannenddddddddddddddddddddd ! Hoop zo dat het nu door gaat zetten en dan niet met nepweeen maar met echte!
    Ben je erg gespannen of valt het mee? Van dat spul voor je achterste heb ik nog nooit gehoord, hihi. De eerste 2 centimeter heb je alvast achter de rug, dat scheelt alvast weer :p

Controle was prima, ze ligt nog niet helemaal goed ingedaald maar dat hoefde ook niet perse. Verder maar weer afwachten, grrrrrrrrrr.

Vind het super spannend voor je Babywens, laat die beeb maar tevoorschijn komen!

sSanneke: fijn dat je nu lekker kunt genieten. Die spuitluiers moet je maar lekker uitbesteden aan het bezoek, haha. Is je vriend nog thuis ? En had je een leuke kraamverzorgster?

babywens: sterkte de komende uren, ik hou het forum in de gaten, hoor ;)

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha jaa behoorlijk :) Ben ook wel blij dat ik al 2 cm ontsluiting heb.. ook al zegt dat voor de rest natuurlijk niks, maar die zitten in ieder geval al in de pocket.. nog 8 te gaan :p hahaha
    Neuj het valt eigenlijk wel mee.. ik heb er eigenlijk gewoon zin in, hoe maf! Laat de kleine nu maar komen hoor, ben er helemaal klaar voor :)

Wéér afwachten :( balen is dat heh.. ohh maar gelukkig ligt ze al wel goed en is ze een klein beetje ingedaald. Hoef je in ieder geval niet te gaan liggen als je vliezen breken ;)

@sanneke oehh heb ook last van harde buiken en er zitten ook pijnlijke tussen.. ben benieuwd of het bij mij net zo gaat als bij jou ;)

3. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Nou ja de eerste dagen na de geboorte vallen ze altijd wat af alleen onze meid viel het maximale af. Dus we moeten haar een beetje in de gaten houden. Ik geef trouwens borstvoeding:)

Oh wat super dat je gestript bent! En mooi dat ze lekker lang bezig is geweest haha;)
    Ik heb niet zo'n tube gekregen, ken het ook niet. Maarja als het helpt dan is het mooi meegenomen ja;)

Ja voor die nepweeen hebben ze mij ook gewaarschuwd maar als je die krijgt dan krijg je die geloof ik al vlak nadat je gestript bent!

Ik hoop zo voor je dat het gaat beginnen!

4. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Yes, er is dus in ieder geval iets aan de hand. Goed teken!
    Gelukkig dat je er zin in hebt, kan het me voorstellen want je hebt er zo lang op moeten wachten!
    Is je mannetje zenuwachtig of valt het (nog) mee?

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sanneke ohh wat goed dat je borstvoeding geeft :) Wil ik ook heel graag.. hoe bevalt dat? Drinkt ze wel goed aan de borst? nog geen last van kloven/stuwing/ontsteking?

Ohh oké, nou ben benieuwd! Woow verloor jij ook zoveel bloed? haha lijkt wel of ik ongesteld ben.. en menstruatiekrampjes en bloedverlies. haha dat is lang geleden ;)

@baby11 haha ja er is wel iets aan het gebeuren.. vond het eigenlijk ook érg vreemd dat ik 2 cm ontsluiting heb, terwijl ik eigenlijk vrijwel nergens last van had.. in ieder geval geen voorweeën ofzo, dus zo zie je maar.. het hoeft niet altijd ;)

haha ja mannetje is wel gespannen hoor.. is nu aan het vergaderen, maar vraagt elke keer via skype hoe het gaat en of ik al weeën heb :p haha de grapjas!

6. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Wel schattig dat jij zo bezorgd is! Heb je verder nog aan je moeder ofzo verteld dat je gestript bent? Ik ga lekker niemand iets vertellen, anders zitten ze ook maar in de zenuwen. alleen m´n man mag het weten ;)

Wist niet dat je zoveel bloed ging verliezen, hoort dat?

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja wel lief ;) maar ook heel grappig, want net alsof ik het niet zou zeggen tegen hem als ik échte weeën heb :p

Hmm hier weten wel meer mensen het ;) iedereen is gewoon ontzettend nieuwsgierig en wil heel graag weten wat er allemaal gaat gebeuren.. tjah dan vertel ik dat maar (vooral het gezin hoor)

Wist ik eigenlijk ook niet, maar ze zei dat je inderdaad wel wat bloed kon verliezen.. dat schijnt wel normaal te zijn.. maar heb ook geen idee wanneer je té veel bloed verliest ;) Als het morgen nog steeds helderrood is, dan is het volgens mij niet goed! Dus even in de gaten houden..

8. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Kun je alvast je kraamverband gebruiken! Maar ik hoop dat het snel weer stopt en je ´gewoon´weeen krijgt.

9. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja borstvoeding gaat hartstikke goed! Was wel bang dat ik last van kloven ging krijgen ofzo maar heb helemaal nergens last van:)

Ik ben nu wel heel erg benieuwd hoe het met je gaat! Bloedverlies is inderdaad wel normaal. Ik had het zelf maar een heel klein beetje. De vk zei tegen mij dat als het meer dan wat normaal je ongesteldheid is dat je dan moet bellen.

Ik hoop dat je nog een beetje kan slapen en laat het dan maar lekker beginnen!

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn dat de borstvoeding fijn gaat! :) lijkt me heel bijzonder!!
    Komt ze vaak?

haha als het meer is dan mijn normale ongesteldheid moet het wel héél veel zijn.. ik was echt altijd super erg ongezetld :( heb ik dus echt niet gemist heh hahah.. pff 'snachts moest ik super plus tampon indoen en maandverbandje en dan lekte ik soms nog door, was dus niet echt grappig.. bloedverlies neemt al weer wat af gelukkig! Voor de rest nog niet veel boeiends, behalve veel harde buiken. Ik ben doodop, dus hoop ook dat ik lekker kan slapen en dat het vannacht/morgenochtend begint ;) (haha maar zal wel niet)

11. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    En.......en......en.....? Nog wat gebeurd vannacht, babywens2011???

Vind het super spannend, het was het eerste waar ik vanochtend aan moest denken toen ik wakker werd :p

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah ahh wat lief ;)....

... maar helaas :( toch maar weer een bib melding.(baby in buik)

Gisteravond om half 12 begonnen de weeën, ze kwamen om de 6-8 minuten en hielden een minuut lang aan, dus wij dachten en hoopten dat het eindelijk begonnen was! haha helemaal vol adrenaline konden we niet slapen en hebben we de 'contraction app' gedownload en bijgehouden.. tegen half 2 wilde ik toch proberen om te gaan slapen.. allemaal vals alarm, want vannochtend waren de weeën weer verdwenen :(
    Mén wat is dat k*t zeg.. wél vannochtend mijn volledige slijmprop verloren, daar was geen twijfel over mogelijk! Hopelijk zet het vandaag toch nog verder door, want word hier helemaal gek van!

En jij een beetje goeie nacht gehad of weer veel last van je buik? Ga je vandaag nog wat doen?

13. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Grrrrrrrrrrrrrr, reuze frustrerend voor jullie, zeg:x Had zo gehoopt dat het nu door zou zetten, maar dat hoopten jullie natuurlijk nog veel meer! Misschien heb je even een pauze gekregen en barsten de weeen straks alsnog in alle hevigheid los. Ik hoop het zo!!!
    Kan me voorstellen dat jullie er ontzettend van balen, hoor.

Had de vlos nog gezegd wanneer je weer terug moest als je nu niet zou bevallen?

Voor geen meter geslapen, onwijs last van m´n heup (slijmbeursontsteking) en buik (zit zo in de weg). Straks eerst even naar de fysio en vanavond een bakkie doen bij m´n zus.
    Heb gister een doos met 3 puzzels van ieder 1000 stukjes geleend van m´n schoonmoeder dus daar ben ik gisteravond aan begonnen. Vond het een goed idee van jou!

Nou meid, heel veel sterkte enne....ik blijf duimen, hoor!

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa echt enorm frustrerend.. haha maar het was wel gzellig gisteravond in bed. Elke keer weer die weeën opmeten, kijken hoelang ze duurden en hoeveel minuten er tussen zaten. Als het nou nog had doorgezet was het helemaal leuk geweest ;)

Ik hoop ook echt dat het vandaag doorzet, helemaal nu ik dan ook de slijmprop verloren ben! Nee ik hoef niet meer terug te komen bij de vk.. moet morgen natuurlijk naar het ziekenhuis voor ctg+echo en als de kleine niet uitzichzelf komt, word ik waarschijnlijk 5 december pas ingeleid (een 5 december kindje word het dan :()

Oehh balen zeg dat je zo rot geslapen hebt en zoveel last van je heup heb gehad :S Hopen dat de fysio helpt en je vannacht weer eens lekker kunt slapen! Gezellig dat je zus op de koffie komt, mijn moeder komt er ook zo aan gelukkig ;) Toch weer even tijdverdrijf he!

hahah zo kijk eens aan, jij komt de komende dagen dus wel even door! Leuk hoor, zo'n puzzel. Zijn het moeilijke? haha succes ermee ;)

Dank je wel! Jij ook succes.. misschien komt jouw kleine ook wel heel snel, laten we het hopen he :)

15. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Goedemorgen:)

Pff lange nacht gehad, ze kon niet in slaap komen. Ze begint elke keer te huilen als haar speentje uitvalt. Ben tot 3 uur bezig geweest om constant haar speen weer in haar mond te doen.

Oh wat jammer dat het nog niet doorgezet is! Maar het kan nog wel natuurlijk, ze begonnen bij mij zo uit het niets. Heb je nu ook nog wel last van harde buiken of dat ook niet? Lekker he die slijmprop;) Die was bij mij ook niet te missen.
    Hoop niet voor je dat je ingeleid moet worden!

Baby11 wat vervelend dat je zo'n last van je heup hebt! heb ik ook erg last van gehad tijdens zwangerschap. Hoe gaat het verder? Veel last van kwaaltjes? Voor jou komt het ook al dichtbij!

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Balen Sanneke dat ze niet goed kon slapen :( want ja dan heb je dat als ouders natuurlijk ook meteen.
    Ik hoop ook dat het nog doorzet.. heb nog wel wat last van harde buiken, maar stuk minder dan gisteravond :S
    haha nee die was echt niet te misse en verlies nog steeds veel slijm (wist niet dat vrouwen zoveel slijm hadden :p haha)

17. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja echt balen. En toen sliep ze eindelijk en toen kon ik ook niet slapen want dacht steeds ademt ze nog wel, het is zo stil:p Oh erg die onzekerheid.

Ik hoop voor je dat het sowieso begint voor je ingeleid word!

Haha nee erg he. Ik dacht ook steeds het moet toch een keer op zijn:p Bleef maar doorgaan!
    Maar dat was bij mij wel de dagen voor de weeen begonnen!

18. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Kan me voorstellen dat je er erg onzeke rvan wordt, sSanneke. Volgens mij ben je dat als moeder heel vaak, tenminste ik denk dat ik dat wel ga zijn ;) Vooral bij een eerste, dan is het echt allemaal nieuw. Hopen dat je vandaag een beetje bij kunt tanken en dat ze vannacht beter zal slapen!
    Die slijmbeursontsteking is idd heel vervelend, het werd juist wat minder na maanden last gehad t hebben maar van het weekend werdt het opeens weer veel erger. De fysio kan ook niet veel meer doen dan masseren, maar alle beetjes helpen ;)
    Verder niet zoveel last van kwaaltjes, vind de laatste 4 maanden veeeeel leuker dan de eerste 5, hihi.

Alles nog rustig, babywens2011? Irritant zeg, dat ze met inleiden ws wachten tot 5 december :) Kunnen ze je niet nog een keer strippen aan het eind van de week of heeft dat geen nut? Hopen maar dat het alsnog door gaat zetten! Kun je je nog een beetje vermaken vandaag of loop je met je ziel onder je arm?

Heb net even de hond uitgelaten en 5 nieuwe boeken meegenomen uit de biebbus, heerlijk :) . De puzzel is ook wel een uitdaging, ze zijn van Jan van Haasteren of zo, er is super veel op te zien. Maar ik doe steeds een stukje en heb toch geen haast ermee :p Vanavond bij m´n zus even kijken of zij toevallig Scrabble heeft. Kan ik lekker met m´n ventje scrabbelen, hihi.

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @baby11En heeft het weer een beetje geholpen? De behandeling van de fysiotherapeut?
    Moet morgen natuurlijk weer naar de gyn, dus weet niet of die nog keer gaat strippen.. misschien wel ;)
    Ik heb vandaag ook weer boeken uit de bieb gehaald :) heerlijk lezen!

hahah leuk zijn die puzzels he? Die heb ik inderdaad ook.. vind ze wel leuk, gebeurt héél veel ;) Succes met de puzzel en met scrabbelen

@sanneke haha oh oké, is dus normaal :p
    Je maakt je zeker wel extra zorgen nu je een kleintje hebt? Is toch behoorlijke verantwoordelijkheid ;) Ik zou denk ik ook heel slecht slapen en elke keer luisteren of ik hem wel hoor!

20. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja ik denk dat elke moeder die onzekerheid wel heeft, helemaal bij de eerste! Als ze huilt dan word je onzeker omdat je bang bent dat ze pijn is en als ze stil is dan ben je bang dat ze stopt met ademen ofzo:p Maar het is ook inderdaad een hele verantwoordelijkheid!
    Je had mij eens in de auto moeten zien zitten toen we voor de eerste keer met haar weggingen haha! Gewoon het idee dat er wat kan gebeuren en dat zij niks kan beginnen.
    Allemaal gevoelens die je nooit eerder hebt gehad. Heel apart!

Haha ja de laatste maanden vond ik ook veel leuker:) Kun je veel meer genieten!

Babywens2011 Al aan het bevallen?;) ben nieuwsgierig!

Mijn vriend is lekker de rest van de week vrij! heerlijk.
    Kunnen we vannacht lekker elkaar afwisselen dus dan pak ik ook nog lekker wat uurtjes slaap:D Alleen borstvoeding afwisselen word een beetje lastig:p

Deel Deze Pagina