Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Hoi meiden:)
    baby11 al aan het bevallen?:p

Babywens2011 80 gram dat is ook niet zo veel, wat zeiden ze ervan dan?

Cb was verder wel tevreden:)
    Tja het is best wel lastig. 's avonds is het eigenlijk het minst erg omdat als ze eenmaal in slaap is dan slaapt ze ook de hele nacht door. Maar overdag door de voedingen is het gewoon moeilijk. Kan ook aan haar merken dat ze gewoon super moe is.
    Maar heb de laatste dagen even opgelet hoe ze drinkt en ik vraag me nu af of ik wel genoeg achtermelk heb. In het begin drinkt ze namelijk heel snel maar na een paar minuten word het steeds minder en dan word ze ook erg boos.
    Maar morgen komt de wijkverpleegkundige langs dus zal het haar even vragen. Heb ook een puckababy gekocht, even kijken hoe ze daarop reageert.

2. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Pffff, hier nog steeds nix, hoor :(
    Ben inmiddels super brak, m´n lijf is echt een beetje ´op´ nu, maar de kleine zit blijkbaar toch nog erg lekker. ik hoop maar dat ze maandag gaan strippen als ze er dan nog niet is! Maar ik reken er maar niet op, dan valt het altijd mee.
    Word helemaal gek van sms´jes, opemerkingen op FB etc over wanneer de baby nu komt. Grrrrr, alsof wij dat zelf in de hand hebben. Maar goed, het is lief bedoeld zullen we maar denken.

Babywens2011: Fietsen met hechtingen? brrrrrrr, klinkt niet echt lekker :) Maar wel fijn dat het zo goed gaat en jij je weer fit voelt, best snel toch?
    sSanneke: wat is een puckababy ?

3. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Baby11 Nog niks? jammer ja. Kan me voorstellen dat je er nu wel een beetje 'klaar' mee bent!
    Ik hoop maar voor je dat ze maandag willen strippen, maar dan doen ze vaak wel toch als je overtijd loopt?

Een puckababy is een slaapzak zonder mouwen, het is net zoiets als inbakeren alleen kunnen ze hun armen nog wel een beetje bewegen in de slaapzak.

Nou en de wijkverpleegkundige is vandaag geweest. Blijkt dat ik waarschijnlijk geen of te weinig voedingstoffen heb in mijn achtermelk dus ik moet over op flesvoeding.
    Ik hoop dat het dan beter gaat, van gister avond half 12 tot vanmorgen 9 uur heeft ze alleen maar gehuild. Voelde me echt verschrikkelijk omdat ik niks voor haar kon doen.

4. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Baby heh balen joh :( Hopelijk kan je maandag inderdaad gestript worden :) maar misschien komt de kleine al wel eerder, dat zou helemaal fijn zijn natuurlijk! Ja vervelend he, die berichtjes op het laatst. Helemaal als je dan de uitgerekende datum voorbij bent, word het opeens echt heel erg.. inderdaad het is lief bedoeld ;) (haha dat maar onthouden)

hahah ja ach het viel nog best mee.. Echt prettig was het niet, maar het was te doen :p Tjah ik ben inderdaad nogal snel, maar hou er niet van om zo beperkt te zijn. Ik vind het dan heerlijk om even uit huis te zijn en eventjes boodschappen te gaan doen ofzo :p merk wel dat ik steeds moeier begin te raken, vandaag echt flinke hoofdpijn van de slapeloze nachten. Zometeen maar weer even een dutje doen ;)

@Ssanneke Ahh wat vervelend zeg. Was de kleine weer niet veel aangekomen zeker? Hoe vind je het zelf dat je moet overstappen op flesvoeding? En kan je het niet nog mixen? Dus gedeeltelijk borstvoeding en dan flesvoeding bijgeven?

Ik ben ook een beetje bang dat ik straks dat advies krijg :( Dinsdag komen ze weer van het bureautje om nogmaals te meten. Hoop zo dat hij dan lekker wat is aangekomen. Wil namelijk absoluut neit stoppen met borstvoeding. Vind het echt super fijn en bijzonder, maar als het t beste is voor de kleine dan moet het maar..

Hoe ging het vannacht? Weer zoveel wakker geweest? Hier eindelijk eens een redelijke nacht gehad. Om half 12 laatste voeding en om 4 uur kwam Max pas weer.. haha langste stuk aan elkaar geslapen sinds de bevalling :p

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Baby? Hoe is het daar? het is al een tijdje stil bij je ;) Of kom je straks met babynieuws? :)

Succes hoor!

6. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Helaas.....nog steeds geen nieuws :x
    Veel last van buikpijn en voorweeen mar daar blijft het tot nu toe bij. Ik hoop dat ze morgen gaan strippen want ik zit er echt helemaal doorheen, maar niet iedere gyn/vlos schijnt dat daar te willen doen en ik weet niet wie ik morgen krijg.
    Fiezelevozelen helpt ook niet, helaas ;)

Hoest bij jullie? Gaat het goed met Max? Slaapt hij al wat langer door?
    Ik hoop dat hij goed aankomt en je lekker door mag gaan met borstvoeding!
    Wel bijzonder he, straks je eerste kerst met je kindje!

Fijn weekend en ik hoop snel met beter nieuws te komen :p

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    :( Jammer! Balen dat je veel last hebt van harde buiken en voorweeën, maar hopelijk zetten die ook wat in gang. Of doen ze in ieder geval iets.. Misschien heb je al wel wat cm ontsluiting en kun je morgen gestript worden :) Je moet gewoon duidelijk aangeven dat je er echt doorheen zit. Ik weet met 41 weken gestript, maar dat ben jij ook al bijna! Denk dat ze het wel doen hoor.. beter strippen dan ingeleid worden toch?
    Hopelijk is het geen eens nodig en wordt de kleine vannacht geboren! haha nee fiezelevozelen werkte bij mij ook niet nee ;) En echt fijn is het niet meer he? :p

Het gaat hier wel goed hoor! maar de nachten zijn helaas nog steeds hetzelfde.. af en toe zit er een redelijke nacht bij, maar de meeste zijn slaapverwekkend ;) Ook heb ik het idee dat Max alleen maar meer last krijgt van krampjes :( Manlief en ik hebben vroeger koemelkallergie gehad, dus wie weet speelt dat bij Max ook wel. Dinsdag komen ze van het bureautje en dan zal ik het eens navragen. Misschien dan wel op melkvrij dieet om te kijken hoe dat gaat.

Heel bijzonder, kerst met je kindje! Hopelijk kan jij dat ook meemaken :) (denk het wel hoor!!)

Nou meis heel veel succes en ik hoop dat de kleine gauw komt! Ik blijf je in de gaten houden hoor ;) Laat je ook even weten hoe het morgen bij gyn was? Hopelijk kun je gestript worden.

8. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Hoi Hoi!

Baby11 al bij de vk geweest? of is het niet meer nodig?! ben benieuwd!

Babywens2011 Hoe gaat het met de bv? Hoop voor je dat het al beter gaat? Wij zijn nu helemaal over op de fles en ben blij dat ik het gedaan heb! Meisje is super tevreden en slaapt heerlijk!
    Gaat echt super snel allemaal, ze lacht veel en maakt steeds meer geluidjes, echt super! Morgen naar het cb om te wegen. Ga er vanuit dat ze nu goed groeit maar ben benieuwd.

En ik ga er vanuit dat wij alledrie lekker van onze kleine kunnen genieten met kerst!;)

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ssanneke hoooii!! ;) Met de bv gaat het opzich prima.. De melk stroomt rijkelijk hier, maar of het voedzaam genoeg is? Morgen komen ze hier ook weer van het cb'tje om nogmaals te weten. Ben ook ontzettend benieuwd en hoop echt dat hij flink wat is aangekomen!
    Wel heeft Max ontzettend veel last van krampjes. Na elke voeding is het vaste prik :( Heel vervelend, want hij huilt dan zo zielig en soms lopen de tranen over zijn wangen van de pijn.. Morgen maar even aankaarten dat manlief en ik allebei koemelkallergie hebben gehad. Misschien heeft Max dit ook wel en moet ik op melkvrij dieet.. haha vind melk érg lekker, maar alles voor mijn lieve mannetje natuurlijk!

Wat fijn zeg, dat het nu zo goed met haar goed sinds ze flesvoeding krijgt. Hoe gaat het met de melkproductie? Hoe werkt dat eigenlijk? Af en toe wat afkolven ofzo?

Wat leuk dat ze al echt lacht. Hier zijn eht nog steeds stuiptrekkingen :p Wel volgt hij al super goed en tilt hij zijn hoofdje al ver op! haha hier ook enorm veel geluiden, heerlijk he?

Weten jullie al wat jullie gaan doen met de feestdagen? Lekker naar familie of met zn drietjes?

@baby11 ik ben ook benieuwd hoe het bij de gyn is gegaan?

10. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ok dus je hebt wel genoeg melk zeg maar;) maar dat had ik ook hoor, dus misschien heb jij inderdaad ook wel te weinig voedingstoffen. Wat vervelend, die krampjes! Heb je erg last van toeschietreflex? Kolf je eerst wat af voordat je hem aanlegd?

Oke ik ben niet zo bekend met kma maar als jij dan dus de melk laat staan dan moet het goed gaan? Nou ja dan kan je in ieder geval wel verder met bv!

Normaal gesproken moet het met afbouwen wel goed gaan maar ik ben aardig snel volledig overgegaan op fv dus moet ik inderdaad mijn borsten af en toe even leegmaken, doe het zelf onder de warme douche want het doet verschrikkelijk pijn!
    Je moet het wel zo lang mogelijk proberen vol te houden anders houd je natuurlijk de productie op gang en dan kun je bezig blijven.

Mooi he als je ze een beetje ziet lachen, ook al weet je dat het stuiptrekkingen zijn. Zo'n mooi gezicht!

Wij gaan 1ste kerstdag naar de fam. van mijn vriend en 2de kerstdag naar mijn familie! Wel druk maar scheelt dan wel dat ik nu fv geef. We leggen haar gewoon lekker in de slaapkamer zodat ze wel rust krijgt.

Jullie al plannen?:)

11. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Dag meiden, fijn sSanneke dat het nu beter gaat met je kleine meid. het geeft jou misschien ook wel rust dat je nu precies kan zien hoeveel ze binnen krijgt?

Babywens2011: Ik zou de KMA zeker aankaarten, als jullie het alletwee gehad hebben is de kans best groot dat Max het ook heeft.
    Lijkt me echt moeilijk om te zien als je kind zoveel pijn heeft en je er op dat moment eigenlijk niets aan kan doen om te verlichten.

Vanochtend voor controle geweest, helaas.....strippen lukte niet want de baarmoedermond was nog niet goed. Deed enorm zeer, ze heeft echt haar est gedaan maar ze kon gewoon echt niet bij de vliezen. Ze heeft nog met de dienstdoende gyn overlegd of ik eventueel ingeleid kon worden donderdag omdat ze wel zag dat ik echt niet meer kan. Maar die was er op tegen omdat het medisch gezien gewoon nog prima gaat en ze dan onnodige risico´s gaan nemen. De moed zonk me echt in de schoenen hoor, toen ze zei dat het misschien toch ná kerst gaat worden voordat ze gaan inleiden. Ze boden nog aan dat ik een nachtje opgenomen wordt zodat ze me plat kunnen spuiten om een nachtje goed te kunnen slapen. Maar dat zie ik echt niet zitten (gezien traumatische ervaringen als kind), dan lig ik liever thuis nog wakker.
    Moet donderdag weer terug, ook voor een ctg, en dan bij de gyn om te kijken hoe het er dan voor staat en wat we gaan doen.
    Ze waarschuwde me wel voor het feit dat alles nu op dit punt in gaan leiden, ik waarschijnlijk eerst 2 dagen vaginale pillen nodig heb waar je ontzettend beroerd van wordt om de baarmoedermond rijp te maken. Dan moet je dus al in het zh blijven. En daarna nog de bevalling dus het kon alles bij elkaar best een dag of 3 gaan duren, volgens haar. Leuk om te horen zeg, dat is ook weer niet echt iets waar je voor wilt kiezen. Dus als het donderdag nog hetzelfde is als nu, weet ik niet wat ik ga doen. Eerst maar even goed over na denken.
    Jullie snappen vast wel dat ik niete cht vrolijk weer naar huis ging :) Maar goed, net wel een uurtje kunnen slapen, dat was even heerlijk! We houden de moed er maar in, wie weet komt ze nu toch nog snel vanzelf.

Maar of we de kerst dus met ons ukkie kunnen vieren is zeer de vraag:x

12. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Baby11 Ja zeker fijn om te weten wat ze binnenkrijgt, ze drinkt haar flesje elke keer mooi leeg!

Oh wat balen zeg dat het niet wou lukken! En dan ook nog die pillen als je ingeleid moet worden, kan me voorstellen dat je er niet vrolijker van word! Kan me voorstellen dat het een moeilijke beslissing is. Maar het kan toch wel heel snel gaan met je baarmoedermond? of was hij ook nog niet verweekt?

Ik hoop voor je dat het alsnog snel uit zichzelf begint want kan me voorstellen dat je er nu ook wel een beetje klaar mee bent!

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ssanneke haha ja melk in overvloed. Ook behoorlijke toeschietreflex, zodra Max gaat huilen voel ik mijn borsten al weer tintelen :p Hij krijgt ook altijd één borst per voeding en de andere stroomt dan ook echt leeg.. leve de zoogkompressen :p
    Ik kolf eigenlijk nooit af voordat ik hem aanleg.. Is dat nodig dan?

Als je melkproducten (dus niet alleen melk :p) laat staan zou dat inderdaad beter moeten gaan. Nou heeft natuurlijk elke baby wel last van krampjes, maar een baby hoort het eigenlijk niet na elke voeding te hebben. Heeft jouw meissie geen last van krampjes? als ik over zou stappen op flesvoeding, moet je daar ook speciale voeding voor hebben. Want in 'normale' flesvoeding zit ook melk. ohh wel vervelend dat je nu zulke zere borsten hebt.. veel stuwing zeker?

Echt ontzettend lief inderdaad.. wat een schattige smoeltjes hebben ze dan :) Echt zo'n tandeloos lachje, heerlijk!

Gezellig! Wij gaan eerste kerstdag naar mijn moeder 'smiddags en 'savonds naar mijn schoonfamilie. Tweede kerstdag gaan we naar mijn vader (ouders gescheiden ;)) haha inderdaad behoorlijk drukke boel die dagen, hopelijk worden ze er niet al te onrustig van! Met oud&nieuw blijven we denk ik gewoon lekker thuis. Zie het niet zitten om zo'n hele avond met tientallen mensen te zitten (bij mijn schoonouders)

Heeft jouw meisje ook vaak de hik? Och hier is dat ook niet normaal meer joh.. ook best zielig, want dat hele lijfje zie je dan op en neer gaan ;) Max heeft het wel zo'n 3 a 4 keer per dag en dat houd soms ook super lang aan. Pff ik vind dat zelf heel vermoeiend als ikw at langer de hik heb, hoe moet dat dan wel niet voor zo'n klein frummeltje zijn!

@baby11 ahhh shit, balen zeg :( Ze heeft je dus wel geprobeerd te strippen, maar het was niet gelukt omdat je bmm nog niet verweekt was? Balen ook dat het zeer deed en vervolgens niet lukte.. Maar dit wil helemaal niks zeggen he! Mijn schoonzus was met 41 weken ook niet te strippen en de dag daarna beviel ze :) Dus er is echt nog hoop hoor!

Jakkie dakkie.. zo'n inleiding lijkt mij ook echt helemaal niks. Maar het is wel waar, dat je onnodig niet ingeleid moet gaan worden, omdat het toch risico's met zich mee kan brengen. Nouja onnodig, je zit er wel helemaal doorheen, maar je moet nog maximaal 9 daagjes wachten. Ik weet het, klinkt vreselijk, maar denk dat de kleine wel uit zichzelf komt hoor!

Ik zou zelf niet kiezen voor zo'n inleiding (op dit moment) Waarschijnlijk ben je over paar dagen wel goed stripbaar en als je bmm eenmaal verweekt is, kun je makkelijker ingeleid worden en hoef je geen vaginale pillen. Dat kan dan anders inderdaad wel zo'n 3 dagen duren :S

Je moet het proberen van de positieve kant te bekijken.. Stél dat de kleine niet voor kerst komt, kunnen jullie nog heerlijk een laatste keer met zn tweetjes genieten van kerst! GEwoon extra gezellig maken en veel inplannen zodat de dagen snel gaan en het gezellig is ;) Maar ik denk dat de kleine nog wel voor kerst komt hoor!

Nou moet je donderdag dus weer naar de gyn? Nou wie weet is je bmm dan al wel verweekt (dat kan inderdaad heel snel gaan hoor) Succes hoor meis!

14. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    babywens2011 Okee ja ik had ook hele erge toeschietreflex en moest voor elke voeding even het ergste wegkolven want anders verslikte ze zich heel snel en kreeg ze ook last van krampjes! Misschien kun je het eens proberen. Zoveel krampjes zijn inderdaad niet goed. I.sa heeft er gelukkig nu niet zoveel last meer van, alleen als ze een dag niet kan poepen kun je merken dat ze er last van heeft maar dat is logisch:)

Ik geloof inderdaad dat je speciale voeding hebt voor kma. Maar durf ik zo niet te zeggen. Gebruik zelf nutrilon en dan bevalt tot nu toe heel goed.
    Ja heb echt gigantisch last van stuwing, als ik er met mijn arm per ongeluk tegen aan kom dan kan ik wel janken, zo'n pijn. En 's nachts kan ik alleen op mijn rug liggen. Hoop dat het snel afzakt.

I.sa heeft nu niet meer zo vaak de hik maar met bv inderdaad ook erg vaak. Verschrikkelijk om te zien, gaat inderdaad haar hele lichaampje op en neer. word er zelf vervelend van als ik dat zie, laat staan hoe zij zich dan voelt:p

Okee gezellig, mijn ouders zijn ook gescheiden. Oh is ook wel lekker om met oud en nieuw lekker thuis te zijn! Ik zie zelf ook wel een beetje tegen de drukte op.

15. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Babywens: je hebt helemaal gelijk hoor, dat risico wil ik nu ook niet nemen. Zo lang over een bevalling doen lijkt me vreselijk, dan hou ik het nu nog wel even vol. En extra risico´s nemen als het nog niet echt nodig is, vind ik geen optie.
    En idd, m´n zus was ook niet te strippen bij 41 weken maar beviel toch dezelfde nacht nog! Dus we houden hoop en anders hebben we in ieder geval een rustige kerst ;) Als de baby er nog niet is gaan we verder niets ondernemen (ben ik echt te moe en beroerd voor) maar dan maken we het thuis gewoon gezellig met z´n tweetjes.

Het zou wel lastig zijn als je op een km-vrij dieet moet, maar ik kan me voorstellen dat je dat graag voor je kleintje over hebt!

16. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke oh oké, nou dat ga ik dan ook maar eens proberen! Dank je voor de tip. Max drinkt ook altijd heel gulzig en je hoort het gewoon naar binnen klokken ;)

Ja stuwing is echt super vervelend.. Heb het gelukkig maar 2 dagen gehad, maar was echt een ramp. Ik kon zelfs niet slapen, wist me geen houding te geven.. alles deed zeer aan mijn boobies! Ook kloven gehad, maar die zijn ook na zo'n 2 daagjes weggetrokken. Nu nog wel eens gevoelige tepel(s) maar voor de rest gaat het goed. Ik masseer de harde plekken altijd weg, om stuwing te voorkomen. Is bij jou natuurlijk onmogelijk.. hopelijk trekt het gauw weg en stopt de melkproductie!

Ja zielig he, als ze de hik hebben.. haha heel dat lijfje schokken, tis zonde! Maar nu met flesvoeding heeft I.sa daar geen last meer van? Dat is wel fijn :)

Wat gaan jullie doen met oud&nieuw dan?

@baby11 Inderdaad, nog maar even volhouden dan he? En ze komt echt wel uit haarzelf hoor! haha hier ook de dag voordat ik naar het ziekenhuis moest. Het is soms net alsof de kleintjes het erom doen he ;)

Nee ik snap dat je dan niks gaat ondernemen met kerst. Gewoon lekker gezellig met zijn tweetjes thuis vieren en nog even genieten van je mooie dikke buik en het feit dat je nog eventjes met jullie tweetjes zijn!

Kun je je nog een beetej vermaken of word dat ook steeds moeilijker? Nog geen slijmprop verloren of iets dergelijks?

17. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Baby11 Hoe is het met je? Hoop voor je dat het alsnog uit zichzelf begint. Wachten duurt dan lang he?

Babywens2011 Dus jij hebt ook kloven gehad? lijkt me erg vervelend. Gelukkig is het zo snel weggetrokken!
    Bij mij is de stuwing al bijna weg gelukkig! gister ging ik nog even kolven, in 8 minuten een flesje vol en het was alleen maar water!
    Wanneer kwamen ze ook alweer langs van het cb?

Wij gaan denk ik met oud&nieuw naar mijn moeder en haar vriend. Ze krijgen niet veel visite dus hebben we ook niet zoveel drukte.

Nou en ik ben helemaal gelukkig, net naar het cb gegaan en ons meisje is in 1 week van 3590 naar 3920 gegaan! Dus maar goed dat we toch zijn overgegaan op fv!:)

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja die heb ik ook gehad inderdaad.. haha alles, behalve een borstontsteking, maar die hoop ik ook niet te krijgen :p Ze waren ook erg vervelend, helemaal omdat je de kleine gewoon moet aanleggen, doet echt megapijn. BIj stuwing lucht het wel op na de voeding, dan is de borst weer lekker leeg, maar die kloven worden alleen maar erger. Gelukkig verdwenen ze snel :)

FIjn dat de stuwing bijna weg is en je melkproductie dus ook! hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.

Vannochtend zijn ze nog een keer van het cb'tje geweest om Max nogmaals te wegen. Ongelofelijk, hij is dit keer gewoon 440 gram aangekomen in een week tijd!!! Echt even een inhaalrace.. Hij weegt nu gewoon 4860 gram en is morgen pas 3 weken oud.. [fff gaat veel te snel zo ;) maar wel lekker dat hij dit keer goed aangekomen is en dat ik gewoon bv kan blijven geven :)
    Over kma.. tjah ze zei dat ik wel wat melk kon laten staan en kijken of het zou helpen. Het zou ook kunnen dat hij te gulzig drinkt (ook lucht meehapt) en dat de krampen daardoor erger zijn? Beetje onduidelijk dus. We meosten het maar even bekijken zei ze.

Wooww jullie meisje is dus ook flink aangekomen :) Toch wel fijn gevoel he?

Max slaapt ontzettend slecht in zijn bedje..En zodra hij bij mama ligt is hij stil ;) Ook aangekaart en ze zei dat we hem gewoon in zijn bed moesten leggen en laten huilen totdat hij zelf in slaap valt. Dat vind ik echt beetje stom hoor.. Ten eerste worden wij daar zelf ook helemaal gek van en ten tweede huilt een baby'tje toch niet zomaar? Hij heeft 9 maanden lang in mijn buik gezeten en kan toch ook best op zoek zijn naar verborgenheid enzo? Hoe doen jullie dat? Nemen jullie de kleine dan bij jullie in bed of laten jullie ze ook huilen totdat ze stil is?

19. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja laat die borstontsteking maar achterwege;)
    Oh wat super dat hij zoveel is aangekomen! kun je dus lekker bv blijven geven!
    Ja je kunt inderdaad proberen om wat melk te laten staan, wie weet of het wat helpt. Maar ze krijgen toch alleen lucht mee als je hem verkeerd aanlegt? Laat hij ook steeds los dan?
    Anders lijkt het me sterk dat het daardoor komt, dat zou je toch moeten merken.

Ja heel fijn gevoel dat ze zoveel is aangekomen, ik begon helemaal te glunderen:)

Wat raar dat ze er zo op reageren! Als je hem wel laat huilen hoelang gaat hij dan door? en is het dan echt krijsen of laat hij er ook pauzes tussen zitten? I.sa heeft dit de eerste 2 weken erg gehad en ik heb haar die weken dus ook lekker bij me in bed gehad! Maakt me niks uit wat ze daar van zeggen, ze is dan inderdaad gewoon op zoek naar een veilig gevoel dmv lichaamscontact.
    Nu ligt I.sa gewoon in de kinderwagenbak naast het bed omdat ze slecht in slaap valt zonder speen. Zo kan ik haar de speen steeds terug geven zonder dat ik steeds uit bed moet want het duurt meestal wel 1 tot 2 uur tot ze slaapt.

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja die hoeven we niet persé he?

Héél erg fijn.. kan inderdaad gewoon lekker borstvoeding blijven geven :D Hij laat inderdaad vaak los en soms hapt hij ook niet goed, zodat hij alleen de tepel in zijn mond heeft. Dit voel ik wel direct hoor en dan leg ik hem nogmaals aan.. maar soms moet ik dus best beetje geduld hebben, omdat hij regelmatig loslaat. Waarschijnlijk ook omdat er zoveel melk uit mijn borst komt.. het stroomt zijn mond, hoeft er geen eens voor te gaan zuigen :p haha dus daar zal het wel van komen!

haha ja dat zal wel :) Een tevreden mama, leuk joh! En 'érg fijn ook.. hopen dat ze nu allebei lekker doorgroeien!'

Weet ik eignelijk niet.. ik laat hem nooit zo lang huilen, haha vind ik super zielig (ohh slecht eigenlijk he?) Nouja hij ligt meestal eerst een half uur te jengelen en te kreunen enzo totdat het bij hem overgaat in huilen. Maar dat is ook echt krijsen en gillen soms hoor, pfff dan haal ik hem er maar gauw uit. Tjah mama en papa willen ook gauw slapen! Zijn wiegje staat naast ons bed, dus ik kan door de spijlen ook regelmatig zijn speentje erin doen. Duurt het ook zo lang voordat ze eindelijk in slaap valt? Hoelaat gaan jullie dan meestal naar bed? Wij gaan eigenlijk pas ech tlaat, meestal na zijn laatste voeding. Dat is soms pas 11 uur, dus voordat je echt slaapt (en Max ook :p) is het meestal ook wel zo'n 1 uur haha.. Vannacht in zijn wieg gelegd en ook elke keer zijn speen er weer in gedaan (pff soms wel om de minuut, lijkt het ;)) en uiteindelijk is hij in slaap gevallen. Maar word daar zelf ook zo moe van, jij niet?

Deel Deze Pagina