Oh ik dacht dat zo'n draagdoek echt in de weg zou zitten maar als ik jou zo hoor is het eigenlijk best wel handig! Helemaal als je even snel naar de winkel ofzo wil, vind het altijd zo'n gedoe met maxicosi. Ja heb ook heel erg zin in de vakantie, inderdaad lekker zwemmen met de kleine. Super spannend! Tja vind het lastig, vanmiddag heb ik haar bij mij in slaap laten vallen en toen ze sliep heb ik haar teruggelegd maar dan word ze na 5 minuutjes weer wakker en dan begint ze weer te huilen. Misschien is zo'n draagdoek dan ook wel een uitkomst inderdaad. Want zodra je haar oppakt is het goed. Haha ja mooi gezicht he, de kleine in zo'n groot bed. Lijken ze nog weer kleiner Ja heb wel zin in oud&nieuw, we gaan lekker gourmetten Oh dus ook nog bij iemand anders thuis? Ik vond dat toen ik bv gaf ook best vervelend, ik was liever gewoon thuis want voelde me dan niet zo op mijn gemak als ik ergens anders moest voeden. Dus is nog even afwachten wat jullie gaan doen.
Heej dames, hoe is het hier? Allereerst gelukkig en gezegend nieuwjaar en de beste wensen voor 2012! Dat we maar heerlijk mogen genieten van onze kleintjes! @baby11 Hoe gaat het met je kleintje? Doet ze het goed? Al zicht wanneer ze uit eht ziekenhuis mag? Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie! @sSanneke We hebben oud&nieuw uiteindelijk bij mijn moede gevierd, daar was het heerlijk rustig en Max heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen Hoe gaat het verder met jullie? Slapen ook nog steeds zo'n probleem? Hier helaas weer een rotnacht gehad.. Max ging uiteindelijk pas om 3 uur slapen! We gingen om half 12 naar bed, want toen sliep hij heerlijk in zijn wiegje (net 5 minuutjes) zodra wij in bed lagen begon hij te huilen grrr, net alsof hij het erom doet. Wij dus troosten, luier verschonen, nog gevoed en hij hield maar niet op met mekkeren. Uiteindelijk ben ik maar met hem op de bank gaan liggen, want manlief moest volgende dag gewoon weer werken. Uiteindelijk, om 3 uur, samen in slaap gevallen op de bank. Helaas werd hij om 5 uur weer wakker, omdat hij honger had Net bij het bureautje geweest.. allemensen wat is het daar een chaos zeg. haha er was ook een super lange wachttijd. Hebben wel een uur moeten wachten voordat we eindelijk mochten en waren er ook na 5 minuutjes weer weg. Max is nu 59 cm lang en weegt 5150 gram! Hij zit dus ver boven het gemiddelde, voor de rest was gelukkig ook alles goed!
Gelukkig nieuwjaar meiden Baby11 Ben ook erg benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie al meer weten? Babywens2011 Oh dus toch lekker rustig gehad met oud&nieuw? Sliep Max door het vuurwerk heen? I.sa heeft er wel heerlijk doorheen geslapen. Wel was ze vanaf 3 uur wakker maar ik denk dat dat meer komt door alle drukte van de afgelopen dagen. Slapen is hier overdag nog steeds een probleem, maar heb ook echt het idee dat ze dan gewoon klaarwakker is, zodra ik haar eruit haal begint ze te lachen en druk te doen. Zou het kunnen dat ze gewoon niet meer slaap nodig is? Omdat ze 's nachts ook zoveel uur maakt. Oh jee dus weer een slechte nacht gehad, is hij elke nacht zoveel wakker of slaapt hij ook wel eens lekker door? Lijkt me erg vervelend zulke nachten! Zo wat een flinke vent alweer, wat gaat dat snel he! I.sa net voor het eerst in de wipstoel gehad en wat vond ze dat geweldig! Ze sloeg echt al bewust tegen de knuffeltjes aan die er boven hangen, en lachen! Echt super om te zien.
Ja gelukkig lekker rustige oud&nieuw gehad.. Max was wel wakker, maar hij sliep daarvoor ook al niet. Had er voor de rest geen last van! Vervelend dat slapen overdag een probleem is.. Leg je haar dan soms gewoon op bed, ook al is ze niet moe? Wat hier nog wel eens wil helpen is voeden op bed, soms valt hij dan in slaap en dan ga ik gauw het (grote) bed uit. Dan blijft hij soms heerlijk even slapen! Maar het kan best dat ze al genoeg slaap krijgt hoor, als ze niet moe is dan is het ook niet erg toch? Kan je niet van iemand een draagdoek even lenen, kijken of ze dat fijn vind? Wie weet helpt het. Ja helaas is Max elke nacht zoveel wakker Echt niet leuk meer.. wij slapen zoiezo niet voor 2 uur. We leggen hem meestal rond half 12 in bed, na zijn laatste voeding.. maar helaas gaat hij dan echt niet slapen. Is zeker erg vervelend en vermoeiend, maar voor de rest niet zoveel aan te doen volgens mij... En hij komt ook altijd nog 3 keer per nacht, is ook behoorlijk veel vind ik. Gaat echt snel inderdaad. Hij is ook echt super sterk in zijn nek, kan hij al super goed omhoog houden als hij op zijn buik ligt! Ook is hij oersterk in zijn benen, hahaha een vrouw wilde meten hoelang hij was, maar ze kreeg zijn beentjes geen eens recht Hij liep echt tegen te werken hahah heel grappig! Ohh wat lief dat I.sa het wipstoeltje zo leuk vind.. haha lijkt mij ook heel grappig, helaas hebben wij er geen een. Weet ook niet of ik die aan ga schaffen, kan ze zichzelf daar een tijdje in vermaken? Is misschien wel makkelijk bij eten, zet je haar er gewoon bij in haar wipstoeltje. En lacht ze al zoveel joh? Hier is het echt nog steeds sporadisch lachen.. Heb al flink wat lachjes voorbij zien komen, maar dat is echt maar zo af en toe helaas. Hij heeft ook nog niet naar andere mensen gelachen, hopelijk komt dat gauw
Nou I.sa slaapt net eindelijk, mag van geluk spreken als ze nu een half uurtje slaapt. Ze is gewoon echt de hele dag wakker! Weet niet wat het is. Heb het inderdaad ook geprobeerd om haar na het voeden te laten slapen maar duurt 1 minuutje en dan is ze weer wakker. Maar ze kijkt niet extreem moe uit ofzo dus ze zal wel niet zoveel slaap nodig zijn denk ik dan. Ik weet niet of een draagdoek wel zou helpen want als ik haar bij mij in slaap wil laten vallen dan vecht ze er helemaal tegen. Net of ze het gewoon te fijn vind om dichtbij je te zijn. Ik heb haar nu gewoon maar laten huilen omdat ik ook nog genoeg te doen heb in huis, en nu slaapt ze dus toch. Jeetje wat vervelend dat Max zo weinig slaapt 's nachts! Dus hij komt nog steeds om de 3 uur? Wat zegt het CB daarvan dan? Haha mooi om te zien dat hij al zo sterk is he, en echt een eigen willetje Ja de wipstoel is hier nu echt ideaal. De ene keer vind ze het wel wat leuker dan de andere keer maar het is wel makkelijk voor bijv. tijdens het eten. Echt mooi om te zien, als ik haar erin zet dan kijkt ze eerst boos naar de knuffels zo van, hoe moet ik dat ook alweer doen? En als ze het even doorheeft dan begint ze echt te lachen
Ohh lekker dat I.sa nu eindelijk slaapt. Hopelijk blijft ze dat de komende 3 uur ook doen hahah maar volgens mij is het niet heel gek hoor. Ze blijven natuurlijk ook steeds langer wakker en hebben minder slaap nodig. Max slaapt 'sochtends en het begin van de middag meestal, maar is daarna ook veel wakker en natuurlijk 'snachts ook Dus komt ongeveer wel overeen qua aantal uren met I.sa? We hebben Max eergisteren voor het eerst ingebakerd en hij slaapt warempel heel goed in! Misschien is dit ook een idee bij jullie? Dus de nachten beginnen al iets beter te worden. Eergisteren ging hij om 1 uur slapen en afgelopen nacht om 12 uur! Heerlijk dus!! Hij komt inderdaad nog steeds om de 3 uur maar schijnt wel normaal te zijn helaas.. kan ook nog best een hele tijd duren hahaha Vanaf wanneer mogen ze dan het wipstoeltje in? Of heb je een speciale voor jonge baby'tjes? Grappig dat ze eerst niet weet wat ze ermee aan moet en daarna er heerlijk mee gaat spelen. Schaterlacht ze al? Kan echt niet wachten tot Max eens lekker uitgebreid gaat lachen... Zooo wat een weer he? Echt keiharde wind hiero.. Kan helaas dus niet echt naar buiten er is bijna nniet tegenin te lopen en met kinderwagen is niet echt fijn dus Achja, dan maar dagje thuis zijn saampjes! Nog leuke dingen in het vooruitzicht?
Haha nou ze heeft wel 35 minuten geslapen Heb het gister eens bij gehouden en toen was ze ongeveer 11 uur wakker. Ik weet niet wat 'normaal' is maar ik maak me niet teveel zorgen want ze ziet er niet oververmoeid uit ofzo. Okee waarin hebben jullie hem ingebakerd? I.sa slaapt 's nachts in de puckababy en dat gaat helemaal super. Alleen wennen ze er snel aan en moet je het ook weer afbouwen dus ik heb haar het liefst overdag niet in de puckababy. Maar wel lekker dat Max daar in ieder geval goed op reageert! Baker je hem overdag ook in? Wij hebben een wipstoel die is geschikt voor baby's van 0 tot 6 maanden. Je kan hem ook helemaal in de ligstand doen en dat vind ze nu nog het fijnst. Ik heb haar nog niet horen schaterlachen, kan niet wachten tot ze dat voor de eerste keer doet! Ze probeert wel van alles maar er komt nog niet zo heel veel geluid uit Beetje brabbelen Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot Max ook een echte lach laat zien. Kan me niet voorstellen dat dat nog erg lang gaat duren! Ja vreselijk he dit weer?! Je kunt inderdaad geen kant op. Wij zijn bezig om een huis te kopen Echt super veel zin in! Jullie nog leuke dingen in het vooruitzicht?
hahah tjah tóch weer 35 minuten haha heb jij gauw even wat schoon kunnen maken? Nee joh, ook geen zorgen om maken. Zodra ze veel gaat huilen om niks eigenlijk, kan ze wel eens oververmoeid zijn.. maar is dit niet het geval dan is dat prima toch? haha gewoon een lekker wakker meisje is ze, ze vind het veel te gezellig! We hebben hem gewoon ingebakerd in een omslagdoek.. dit ging eigenlijk prima! Lekker beetje straks om hem heen gestopt en dat vind hij wel lekker volgens mij Gaan dan ook maar geen puckababy/pacco draagdoek kopen zolang als dit goed gaat! Overdag baker ik hem niet in hoor, maar dan slaapt hij wel gewoon goed. Ohja handig zo'n wipstoeltje! Moeten wij ook nog maar eens naar kijken.. ahh ja kan echt niet wachten, denk ook niet dat het nog heel lang duurt hoor. Hij lacht af en toe al wel naar me en dat is echt super lief! Wooww gaan jullie een huis kopen? Leuk joh! Waar wonen jullie nu? Wij zijn ook op zoek naar een ander huis. Wij wonen nu in een eenkamerappartement en dat is dus wel erg klein nu met zijn drietjes. Zijn dus op zoek naar eensgezinswoning! Vandaag en morgen is mijn zus er.. ook super gezellig en we gaan morgen heerlijk shoppen, want er is heel veel sale momenteel Dan laat ik Max bij mijn moeder achter en kan ik mij weer eens helemaal richten op het shoppen, hahah. Heb ik ook echt wel nodig, want mijn kast is akelig leeg
Haha ja ik maak steeds tussendoor even schoon Houd me wel lekker bezig zo Al moet ik zeggen dat ik het gevoel heb dat ze steeds wat meer last heeft van krampjes Hoop niet dat dat de reden is dat ze zo slecht slaapt. Gister haar naast me op de bank gelegd en over haar buikje gewreven, dan ging ze lekker slapen maar zodra ik mn hand weghaalde werd ze ook gelijk weer wakker. Oh ja dat kan ook best in een omslagdoek Dus hij slaapt overdag wel gewoon goed tussen de voedingen? I.sa wou eerst ook helemaal niet slapen 's nachts maar bleek dat ze een beetje op de tocht lag. Als het ook maar een beetje tocht of net te koud is dan slaapt ze gewoon niet. Lekker verwend Wij wonen in een klein dorpje in Emmen en daar zijn we ook bezig om dat huis te kopen. Echt super spannend allemaal! Hoop echt dat het doorgaat! Gaan jullie gewoon huren of ook kopen? Een eenkamerappartement is wel gezellig maar kan me voorstellen dat het wel even te klein is voor jullie 3en Oh gezellig dat je zus er is! Is ze veel ouder dan jij? Ahh lekker shoppen Heb ik ook al even uitgebreid gedaan, heerlijk is dat
@sSanneke heh wat gek.. heb paar dagen geleden geregeerd op je berichtje, maar die is helemaal niet te zien? Hmm is vast iets fout gegaan Hoe gaat het slapen nu bij I.sa? Nog steeds last van krampjes? Leuk dat jullie een huisje willen gaan kopen, spannend he? Wij moeten helaas nog op zoek naar een huurhuisje. Is wel erg lastig nu, want die zijn erg geliefd. We staan zo'n 2 jaar ingeschreven, maar weet niet of we kans maken. Hoop het wel, want het huisje is nu wel erg klein. Het kan opzich nog wel, maar zodra meneer gaat kruipen dan wordt het echt te klein. AFgelopen nacht was het weer een korte nacht. Max had erg veel last van krampjes. Hij heef tnu een half uur geleden zijn laatste voeding gehad en ligt nu in bed. HOpelijk gaat hij vannacht heeerlijk slapen en kan ik ook eindelijk eens lekker slapen Weltrusten!
Oh wat raar ja. Nog gefeliciteerd trouwens, zag het nu net pas Leuke verjaardag gehad? I.sa slaapt al iets beter, ze heeft naar mijn idee geen last meer van krampjes gelukkig. Wel laat ze echt gigantisch veel scheetjes! En kan gewoon merken dat ze daar wel last van heeft. Ja wij staan voor de zekerheid ook nog ingeschreven voor een huurwoning maar dat schiet echt niet op he?! Wij staan nu anderhalf jaar ingeschreven en zijn nog lang niet aan de beurt. Ja kan me voorstellen dat jullie huisje dan wel te klein word. Wat vervelend dat Max nog zoveel last heeft, geen idee hoe dat komt? Hoe is de nacht gegaan? Hoop dat hij een beetje goed heeft geslapen!
Wat een drukte hier Alles goed meiden? Baby11 Ik ben wel heel erg benieuwd hoe het bij jullie gaat nu?
@sSanneke dank je wel nog voor de felicitaties Heb zeker een leuke dag gehad hoor, nouja eigenlijk gewoon een doodnormale dag.. 's avonds de familie nog op visite gehad. Heb geld gekregen van iedereen, want ben aan het sparen voor een moederfiets Zoo nee een huurwoning schiet inderdaad echt niet op.. pff daar moet je zólang voor ingeschreven staan. al een koopwoning op het oog? Nee heb geen idee waarom Max nog zoveel last heeft van krampjes.. Kan een koemelkallergie zijn (word pas duidelijk na 12 weken zeggen ze) of gewoon een hele gulzige drinker waarbij hij veel lucht meezuigt. Vorige nacht heeft hij erg goed geslapen! VAn 12 tot half 6! Echt heerlijk hahah.. maar vannacht ging hij as weer om 2 uur slapen, toen was hij weer heerlijk aan het spoken Scheelt echt per dag. Baby11 ik ben ook wel heel benieuwd hoe het bij jullie gaat. Hopelijk gaat alles goed en ben je gewoon druk!
Hoi hoi! Geld is altijd handig he Oh leuk, een moederfiets! Hoe lang staan jullie al ingeschreven voor een woning? Hier kunnen we nog wel een jaar wachten denk ik voor we een keer aan de beurt zijn. Ja we hebben een woning op het oog, ons bod is zelfs al geaccepteerd! Maar nu is het even afwachten of we de financiering rond krijgen. Het word ons niet makkelijk gemaakt. Mijn vriend heeft namelijk nog geen vaste baan dus het word nog even spannend.! Oh wat heerlijk dat Max die nacht wel goed heeft geslapen, kunnen jullie ook lekker wat slaap pakken! Dus het verschilt nog echt elke nacht hoe hij slaapt? Wat kan daar een verschil in zitten he?! I.sa slaapt echt elke nacht heerlijk door! Niks te klagen hier Jeetje, dus het is nog steeds afwachten wat de reden is van zijn krampjes. Erg vervelend lijkt me dat! Je wilt er dan zo graag wat aan doen.
hahah geld is áltijd handig inderdaad.. want pfff wat kost alles toch veel geld? alles is zo duur.. maar zo kunnen we dus toch lekker een moederfiets kopen. Ga hem denk ik maar tweedehands kopen (wel een goeie!) want ze zijn echt prijzig. Wij staan nu zo'n 2 jaar ingeschreven. Hier moet je ook 3 a 4 jsar ingeschreven staan, dus wij kijken nu naar omliggende dorpjes. Oehh spannend zeg, hopelijk wordt het bod geaccepteerd joh. Dat zou fijn zijn Helaas verschilt het nog elke nacht inderdaad. Gisternacht ging hij pas om 2 uur slapen en vannacht om 1 uur. Hij werd beide nachten wel weer rond 6 uur wakker!! Alleen vannochtend bleef hij daarna ook weer wakker.. dusja hij maakt er maar een potje van : Heerlijk dat I.sa zo doorslaapt zeg! Bofbipsjes Heeft ze eigenlijk al haar prikjes gehad? Lijkt me zoo zielig..
Hey! Hoe gaat het? Hoe heeft Max geslapen vannacht? Morgen krijgt I.sa haar eerste prikjes en ik zie er gigantisch tegen op! Lijkt me zo zielig! En.. mijn zus is nu aan het bevallen! Ze ligt nu aan de weeen opwekkers omdat de kleine al een paar dagen minder bewoog en moeilijk wakker te krijgen was. Vind het super spannend!
Heej! Hier gaat het goed Max ging vannacht om half 1 slapen, vervolgens kwam hij om 5 uur en om half 9! Heel netjes dus, al zeg ik het zelf hahah véél beter dan in het begin.. Hopelijk gaat hij nu ook gauw eens helemaal doorslapen, maar ben al erg blij met hoe het nu gaat! Gisteren is Max gedoopt en was erg bijzonder. Zag er wel een beetje tegenop, want was bang dat hij ging huilen, maar hij heeft zich keurig gedragen (anderhalf uur) haha dus was erg fijn! Ahh ja lijkt mij ook zo zielig! Goed voor- en namasseren!! Max krijgt ze gelukkig pas over 3 weekjes, maar snap dat je er erg tegenop ziet. haha ben dan altijd bang dat ik ook ga huilen (pfff hoezo hormonen?) Oehh spannend zeg.. Ook super leuk, dat ze vandaag of morgen haar baby'tje heeft en dat jij tante bent! En wat leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten. WOrd het een jongetje of meisje? Of verrassing? haha
Oh wat heerlijk dat hij zo lekker heeft geslapen, nu maar hopen dat het zo blijft he! Dat was vast een heel speciaal moment gister! Weet jij waar ze de prikjes krijgt? gewoon in haar hiel ofzo? Dan kan ik vantevoren al een beetje masseren inderdaad! Ja haha erg spannend, het word ook een meisje dus super leuk Ze zat nu al midden in een flinke weeenstorm dus ben benieuwd hoe lang het gaat duren!
Jaa ben ook erg blij! De laatse 4 nachten gaat het redelijk goed.. alsof hij zijn eigen ritme een beetje aan het veranderen is Sjonge gaat zo snel he.. maar zo leuk om die ontwikkelingen te zien. Doet I.sa al wat nieuwe dingen? Max pakt nu tijdens de voeding mijn tshirt of beha vast en laat die dan ook echt niet los... Ook gaat hij nóg meer brabbelen, echt alsof hij zelf mee wil praten, super lief!! Vindt I.sa in bad ook zo lekker? Max is daar helemaal weg van.. gaat al lachen als ik hem ga uitkleden, vind het zoo lekker! Alleen past hij eigenlijk al niet meer in het badje, istie al te lang voor Dus dan maar in het grote bad en lekker met ons douchen, ook zo lekker! Ohh nou als ze in een weeën storm zit, zal het vast niet lang meer duren! Spannend joh.. haha zit je nu heel de tijd met je telefoon in je hand zeker?