Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Oh nou dat zou echt super zijn!
    Heb nog niet echt nieuwe dingen ontdekt maar ze lacht nu echt aan een stuk door, echt een lachebekje. Als ik dan even met de was bezig ben hoor ik haar krijsen en doen! dan loop ik snel naar haar toe en als ze me dan ziet begint ze ineens heel vrolijk te lachen haha.
    Oh wat lief dat Max dat doet:) Mooi om zulke veranderingen te zien he!
    Oh vind hij dat zo lekker? I.sa vind het badje niet zo heel bijzonder maar onder de douche vind ze helemaal geweldig! Dus mijn vriend gaat nu gewoon elke keer met haar onder de douche. Zo mooi om te zien:)

Ja heb telefoon constant stand by haha:D Maar ze hadden in het ziekenhuis gezegd dat het ook wel eens 12 uur kon gaan duren! Pff wat zal ze dan kapot zijn!

Ik moet vanmiddag nog even naar de dokter. Krijg spontaan grote blauwe plekken. echt raar.

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh lief he, dat lachen. Sjonge wat kunnen ze toch vrolijk zijn.. haha gisteren kreeg Max zijn doopjurkje aan en hij moest ook heel erg lachen, vond het waarschijnlijk gewoon grappig dat hij een jurkje aan kreeg :p hahahah
    Ja Max vindt het badderen echt heerlijk!! We hebben ook zo'n zitje voor in het grote bad, gaan we binnenkort maar doen. Laatst ging Lennart in bad en toen had ik Max erbij gestopt.. dat vond hij ook zooo lekker... zat hij helemaal onder water met zijn lijfje, en maar spartelen ;)

En? Al wat gehoord van je zus? Hoe oud is zij? Ook haar eerste kindje? Leuk joh! Mijn neefje is 1 jaar, dus scheelt precies 1 jaar met Max.. ook leuk dat ze zo dichtbij elkaar zitten. Is toch leuker dan dat hij als enige is ;)

Al naar de dokter geweest? Gek dat je zomaar blauwe plekken krijgt..

3. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha Max zou wel hebben gedacht, wat moet ik nou met een jurkje aan:p
    Oh wel mooi dat hij dat zo lekker vind! Gaan jullie ook aan babyzwemmen doen?

Mijn zus is om 12:28 bevallen van haar dochter! Een bevalling van 3 uurtjes! Mijn zus is 25 en heeft al een kleine van 2,5 jaar oud.

Ja dat is inderdaad wel leuk dat ze allemaal beetje zelfde leeftijd hebben he:) Hebben ze ook wat aan elkaar.

Pff ik legde I.sa vanmiddag naast de baby van mn zus en wat een verschil zeg! Dat heb je zo helemaal niet in de gaten!

Ik zie zo tegen morgen op! Dat ze prikjes moet. Erg he:p Ben wel benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze nu is! Wanneer moet jij weer heen?

Ik moet trouwens bloedprikken, dus nog even afwachten. Kan wel de dag erna gelijk bellen voor de uitslag

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh wat leuk, gefeliciteerd! Woesj speed bevalling dus ;) maar wel vrij heftig lijkt me dat.. alles goed gegaan?
    haha ja dat gaat echt onopgemerkt he? Ik zie Max ook niet veranderen, maar als mensen hem eventjes niet hebben gezien zeggen ze al dat hij heel erg veranderd is?? haha bizar.. Ik ben wel heel benieuwd hoe I.sa er nu uit ziet.. Zie nooit foto's op hyves? ;)

Ja snap het heel goed hoor. Is zo zielig als ze zo hard moeten huilen en je er niks aan kunt doen. Vind het nu ook al zo zielig als hij krampjes heeft en je echt heel zijn gezichtje ziet betrekken. Maar het is voor een goed doel ej!! (en alle baby'tjes krijgen het) Goed de bovenbeentjes masseren en dan komt het vast helemaal goed. Gelukkig mag je ze na de prikjes meteen troosten, vind ik wel fijne gedachte. Alvast veel succes morgen!
    Laat je even weten hoe het was? Ook hoelang en hoe zwaar ze weegt? Ik moet over 3 weekjes pas weer..

Wanneer ga je bloedprikken?

5. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja ging echt super snel, en alles is goed gegaan! Ze mocht vlak daarna al naar huis!
    Ja die veranderingen gaan echt super snel he!
    Haha nee maar ik maak altijd foto's met mijn telefoon maar dan kan ik ze vervolgens niet op de pc zetten want heb een telefoon uit de middeleeuwen:p Maar donderdag krijg ik een andere dus dan ga ik ze zeker op hyves zetten!

Ja inderdaad, gewoon het idee dat ze last heeft maar je kunt er niks aan doen. Gelukkig wel troosten.
    Ja dank je wel, ik laat het wel even weten.
    Oh dat duurt dus nog even dat jij weer heen moet!

Ik denk dat ik woensdag even ga bloedprikken, ben echt een watje op dat gebied dus moet mezelf er echt toe dwingen:p

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou heerlijk zeg! En jij bent ook al langs geweest? Wonen ze dicht bij jullie? Ohh ahha dus vanaf donderdag komen er allemaal foto's op hyves.. Leuk :) Ben benieuwd!

Snap het hoor. Is ook niet fijn, bloedprikken. Maar het is ook weer zo over gelukkig.. maar je moet je er dan wel even toe zetten om te gaan he? Succes morgen!

7. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja ik was gelijk 's middags even langs geweest, ze wonen maar een paar km verderop dus ik ben daar zo.

Nou ze heeft de prikjes gehad, ze begon eerst gelijk keihard te krijsen, verschrikkelijk! Kreeg gewoon tranen in mijn ogen.
    Maar vlak daarna was ze ook weer vrolijk haha.
    Alleen 3 uur na de prikjes moet ik haar goed in de gaten houden want dan gaan ze echt werken. Dus goed in de gaten houden of ze geen koorts krijgt etc.

Ze weegt nu 4940! Dus gaat helemaal super!

Hoe is de nacht gegaan?

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohh leuk ook dat ze zo dichtbij wonen.. kan je meerdere keren in de week gauw even langs om te spieken ;) Hoe zwaar woog ze? Hoe heet ze?

Ahhh wat zielig zeg.. maar gelukkig dat het snel over ging! Hielp het troosten wel zeker? En hoe gaat het nu met haar? Nog geen koorts?

Wooww goed zeg! haha ze groeit lekker door joh.. hoelang was ze?

Max kreeg om 11 uur zijn laatste voeding, om 1 uur ging hij slapen en hij kwam weer om 6 uur en half 10! Alleen tussen 6 en 8 was hij wakker, haha de boef. Had toen even geen zin om te gaan slapen denk ik :p Dus redelijke nacht weer hoor!

9. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Hoi:)
    Alles goed daar?
    Hier wel hoor, I.sa heeft bijna geen last van de prikjes gehad. Alleen als ze haar beentjes bewoog begon ze even te huilen. Maar verder geen koorts ofzo:)

Hebben jullie weer een redelijke nacht gehad? Hoop voor jullie dat het nou steeds wat beter gaat:)

Ik heb net de dokter gebeld en er is alleen uitgekomen dat ik bloedarmoede heb, dat had ik tijdens de zwangerschap ook best erg.
    Hij wil even afwachten dus nu moet ik over een maand weer bloedprikken om te kijken of er dan wat anders bij uitkomt.

Ligt Max veel in de box? I.sa vind het echt heerlijk!

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heej,

Hier gaat het zeker goed. Lekker drukjes ;) hahah maar dat herken je vast wel! Ohh fijn dat I.sa voor de rest niet echt meer last heeft gehad van haar prikjes. Heeft zeker veel geslapen die dag? Grappig, maar dat hoor je echt van iedereen! Kan je die dag wel even flink poetsen hahaha.

Max kreeg weer rond 23.00 zijn laatste voeding. Daar ben ik dan wel zo'n driekwartier a uur mee bezig. Eerst de ene borst aanbieden, tussendoor verschonen en krampjes,, daarna andere borst aanbieden en dan weer krampjes :p Tis zonde, maar toen hebben we hem op bed gelegd en is hij om half 1 in slaap gevallen! Vervolgens kwam hij weer om 05.15 en om 09.15! Zeker weer erg netjes van hem :)

Ohja bloedarmoede.. herken ik ook wel. Ik had er juist voor de zwangerschap erg veel last van. Was/ben super erg ongesteld altijd, waardoor ik dus flink wat bloed verlies. Mijn hb was in de zwangerschap juist erg hoog, maar zal nu ook wel weer iets lager zijn (ook al ben ik nog geen eens ongesteld) Ben ook heel vaak duizelig als ik te snel opsta of iets.. haha zie ik allemaal sterretjes :p Ben jij eigenlijk alweer ongesteld geworden?
    Hoe ging het bloedprikken?

Ja ik leg Max vaak in de box, maar hij vindt het echt niks.. hahah hij wil het liefst vast gehouden worden. Helemaal als ik hem plat op zijn rug leg, wordt hij altijd boos. Nu heb ik een hele grote beer die ik dan in de box zet en Max er zo half tegenaan liggend. Vind hij iets beter, maar nog steeds niet leuk hoor :p T'is een boef, hij kan zichzelf nu al niet vermaken ;)

Vandaag komt iemand mijn bruidsjurk passen. Ik hoop dat ze hem overkoopt. Vind hem echt súper mooi, maar voor de rest doe ik er natuurlijk toch niks meer mee. En ik denk niet dat Max hem later nog wil aandoen :p hahaha

Deel Deze Pagina