Haha ja echt heerlijk, mag indd wel zo af en toe Ja dat zou zeker fijn zijn he! Alles lekker voorbereiden zodat je er helemaal klaar voor bent Maar aan de andere kant is dit ook wel spannend Wanneer begint het en bij wie? Ben heel erg benieuwd hoe de bevallingen gaan verlopen!
Ik meld me hierbij ook aan.Ik ga eerst even terug lezen dan weet ik de onderwerpen die hot zijn een beetje.
Daisy1985: welkom hier. Leuk dat je mee komt kletsen! sSanneke, weer zo lekker geslapen vannacht? Ik hoop het, dan kun je nog een beetje uitrusten voor Het grote Werk, hihi. Babywens2011, lekker in huis gerommeld gisteren? Staat de box? Lekker dat je mannetje ene middag vrij was, kon je hem mooi even inschakelen voor klusjes Vind het ook steeds erg gezellig als m´n man thuis is of thuis werkt, anders zijn de dagen soms best wel lang. Musical gisteren was super, echt de moeite waard! Voel me nu behoorlijk brak maar we hebben er echt van genoten dus ach....gewoon een beetje rustig aan doen vandaag. M´n nichtje (10jr) is ziek en kom straks hier lekker op de bank liggen, gaan we samen chillen en filmpjes kijken. Fijne dag allemaal!
@Daisy1985 Welkom! @Baby11 Vannacht een verschrikkelijke nacht gehad! Overgeven, overgeven en nog eens overgeven. Bah! Net even snel over de markt gelopen met mn zus en nu zo maar even lekker bank hangen. Dus de musical was wel een succes?! Gelukkig kun je vandaag lekker rustig aan doen Ook wel even lekker.. @Babywens2011 Hoe is het bij jou?
@Daisy Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! @Baby11 Ja heerlijk gerommeld in huis.. haha de box staat wel, alleen kom ik er nu achter dat de verstelbare bodem/plank mist We hadden de box gratis gekregen, maar die extra plank zat er dus niet bij.. eigenlijk hebben we nu dus helemaal niks aan de box. Moeten even kijken of we zelf zo'n plank gaan maken of dat we een nieuwe box via marktplaats ofzo kopen. haha beetje jammer dus Fijn dat de musical leuk was haha ja ik snap het dat je daarna lekker brak bent.. nu dus gezellig op de bank met je nichtje? Lekker hoor! @sSanneke Overgeven vannacht? Nouja, hoe komt dat dan opeens? Heb je buikgriepje opgelopen of is het de begin van de bevalling? Spannend allemaal he? Jij ook lekker aan het bankhangen? Vandaag ook weer lekker bezig geweest met het rommelen in huis Hebben namelijk eindelijk het weigje naast ons bed gezet.. nou mag die gauw gevuld worden Ook hebben we twee matrassen onder ons eigen matras gelegd, maar wooww wat is het bed nu absurd hoog. Hebben even opgemeten en het is gewoon 85 cm hoog.. echt absurd gewoon, daar kom ik niet normaal op hoor.. hahah heb bijna een opstapje nodig We gaan het een nachtje proberen, maar als ik het niks vind gaan die matrassen er gewoon weer onderuit. Ons bed was 65 cm hoog en die moet dus tussen de 70 en 80cm zijn.. nouja die 5 cm moeten toch niet zo heel veel verschil uitmaken?
@babywens2011 Ja net ook weer overgegeven, en last van harde buiken, niet veel maar wel pijnlijke.. Wie weet Haha opstapje nodig om op bed te komen, zie het al helemaal voor me Nou volgens mij maken die paar centimeters niet veel uit dus als het niet bevalt dan zal ik hem gewoon op de normale hoogte laten inderdaad. Las net dat een van de novembermama's haar kindje verloren is verschrikkelijk, word je toch gewoon raar van
@sSanneke oehhh ik vind het wel spannend klinken Voor de rest nergens last van (diarree of darmkrampjes?) Ben benieuwd! haha hou je in de gaten ja inderdaad, dit is echt wel belachelijk hoog hoor haha de poes komt er geen eens meer op! Verschrikkelijk he? Lees je ook mee met het november-mama-topic? Ik wel af en toe (typ bijna nooit mee, want niemand reageert daar op mij ofzo haha ) maar vind het echt vreselijk Ben daar stiekem ook best bang voor. Natuurlijk gebeurt het niet vaak, maar je zult maar net degene zijn bij wie het wel gebeurt Las het ook met tranen in mijn ogen.. bah
Ja ook diarree en krampen, maarja kan ook weer gewoon buikgriepje zijn he.. We wachten geduldig af Haha zal de poes ineens raar opkijken Ben ik nou gekrompen of... Ja ik lees ook wel vaak mee, heb ook wel eens mee geschreven maar het is daar zo druk dat er inderdaad niet eens op gereageerd word Ja ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de tranen in mijn ogen had staan toen ik het las.. Dat gun je echt niemand. Jij nog verder geen last van kwaaltjes ofzo trouwens?
Jaa daarom, dat heerst nu ook weer heel erg... haha dat is juist het lastige, je weet gewoon niet precies wat het is Wordt op dat forum inderdaad niet op je gereageerd, schrijven gewoon té veel vrouwen mee.. wel jammer hoor, want wel leuk om alles beetje te volgen enzo. Er zijn echt al absurd veel november-baby'tjes geboren haha en het is nog maar oktober! Nee dat gun je inderdaad niemand 9 maanden lang bij je gedragen en nog eens een zware bevalling gehad ook en dan overlijdt je kindje de volgende dag.. verschrikkelijk Ehm nee vandaag eigenlijk niet echt. Ik merk wel dat mijn conditie zoo slecht is haha even klein trapje op en ik ben echt doodop. Had vandaag wel erg zwaar gevoel in mijn onderbuik, misschien istie eindelijk aan het indalen (en blijft hij daar ook zitten haha ) En ik heb elke ochtend het gevoel alsof ik de marathon heb gelopen, enorm veel spierpijn Voor de rest nog geen voortekenen ofzo, maar hij moet ook nog minimaal 2 daagjes blijven zitten Vanavond lekker the voice of Holland kijken, volg je dat ook?
SSanneke, balen als het een buikgriep is, joh! Zit je nu echt niet op te wachten, lijkt me. Hoop dat je vandaag een beetje op zult knappen en dat het ´gewoon´ voortekenen voor de bevalling zijn. Babywens2011: Grrrrr, zou er nu echt zo sacho van worden als je denkt de box klaar te zetten en er ontbreekt een onderdeel! Je zou ook nog bij de advertenties hier op het forum kunnen kijken, daar staan ook veel boxen bij. Zo´n hoog bed lijkt me ook reuze irritant: donder je ´s nachts gewoon je bed uit als je wilt gaan plassen, hihi. Die van ons moet ook nog hoger, klossen komen 11-11. Heb dan echt een krukje nodig om in bed te komen want ik ben nogal mini van afmeting. Zodra de kraamzorg weg is gaan die klossen er direct weer onder vandaan! Gister lekker filmpjes gekeken met m´n nichtje en aso lang liggen slapen terwijl zij een spelletje deed op de pc. Voelde me wel schuldig, maar volgens m´n zus moest ik het gewoon lekker doen, als ze zo´n spelletje doet vergeet ze toch de tijd. Lekkere oppas ben ik! Ben nu nog steeds brak maar ach, het is toch weekend, haha. Vandaag de muursticker op plakken die we hadden besteld, ben reuze benieuwd hoe het eruit zal zien! Wanneer zijn jullie trouwens begonnen met het wassen van de kleertjes en kopen van luiers en zo? Ik weet dat ik nog wel even heb, maar heb al maanden het gevoel dat onze beeb te vroeg zal komen en ben steeds bang dat alles dan nog niet klaar is. Geeft veel onrust in m´n hoofd dus volgens m´n man moet ik gewoon lekker gaan wassen en spulletjes kopen als ik er rustig van word. Wat vinden jullie? Nou, ik ga maar eens wat doen in huis! Fijne dag allemaal enne..........ben zo benieuwd wie er het eerst gaat bevallen!
@Babywens2011 Alles goed daar? Ik heb gister ook lekker op de bank the voice gekeken haha Daarna lekker op tijd naar bed gegaan. Het is hier nu weer rustig, ben alleen een beetje onzeker want heb de baby nog bijna niet gevoeld. @Baby11 Ik denk dat ik ongeveer in week 30 begonnen ben met af en toe wat wassen enzo. Heb toen ook al luiers gehaald. Het gaf mij inderdaad wel een rustig gevoel dat ik alles op tijd klaar had voor het geval.. Dus als ik jou was zou ik er ook lekker mee beginnen
@Baby11 jaa inderdaad flink balen Nou heeft misschien dat vrouwtje de verstelbare bodem nog op zolder liggen.. laten we daar maar op hopen, anders moeten we naar de bouwmarkt en zelf zo'n plaat kopen, maar dat is weer heel gedoe.. Jaa haha ik viel vannacht ook bijna uit het bed, had niet gedacht dat het zó hoog was hahah net alsof ik in de wolken sliep Ohh lekker joh, zo'n relaxed dagje! Wat voor muurstickers heb je gekocht? Wel leuk he? Dat vrolijkt de muur zo leuk op Ik heb vorig weekend alles in één keer gewassen.. nu hangt het dus lekker schoon en fris in de kast! Lekker om alles klaar te hebben zo! Ik zou er gewoon lekker aan beginnen en dan gewoon in etappes doen ofzo Kan geen kwaad hoor! @Ssanneke Fijn dat het nu weer rustig is bij je.. misschien even een klein buikgriepje gehad? Leuk he, the voice haha ik vind de coaches erg grappig! Vervelend dat je de baby nog bijna niet gevoeld heb als je je zorgen maakt gewoon bellen naar de vk hoor! Vanmiddag vieren we de verjaardag van mijn stiefmoeder (wordt 50) en raad eens wat we gaan doen? BOWLEN hahah lekker dan, loop ik daar met een 37 weken zwangere buik en moet ik van die zware bowlingballeng gaan gooien Ik ga lekker voor de allerlichtste en als het teveel pijn gaat doen moeten andere maar voor mij gooien Daarna wel lekker uit eten! Oehh ik ben morgen gewoon 37 weken zwanger, dan mag de kleine dus al komen Super spannend!
Haha ja die coaches zijn inderdaad wel erg leuk lach me altijd rot om ze. Ja ik wacht vandaag gewoon nog even af Oh gefeliciteerd! Haha bowlen, die roze ballen zijn altijd het lichtst ofniet Oeh lekker uit eten daarna, ik ben jaloers Morgen alweer 37 weken, gaat snel he spannend allemaal. In ieder geval veel plezier vanmiddag/vanavond.!
Ik vind de coaches ook erg leuk.. stuk leuker dan bij xfactor, popstars ed en nu staat de tv weer aan voor: Ik hou van Holland hahah Zooo bowlen is dus echt niet aan te raden als je hoogzwanger bent Ik had de lichtste ballen gepakt (waren gele) maar voelde het toch wel in mijn buik hoor.. nu al de hele avond last van mijn liezen en mijn rug, dus niet voor herhaling vatbaar, maar... Ik ben wel gewoon 2e geworden!!! hahahah En heeft de kleine alweer lekker bewogen vandaag? Jaa gaat echt snel, helemaal het idee dat hij dan gewoon mag komen! maakt het wel weer extra spannend vind ik.. maar zal nog wel even op zich laten wachten. Maandag weer controle en ben benieuwd of hij nu dan al wel ingedaald is
Babywens2011: Haha, echt grappig dat je gewoon tweede bent geworden met bowlen terwijl je zelf met een grote toeter (of valt het mee?) rond loopt Doe ik je niet na, hoor, ik kan er normaal al niets van! Hoop dat de pijn snel is afgezakt en je vannacht goed hebt kunnen slapen. SSanneke: En....de baby al goed gevoeld of toch maar even de vk gebeld? Beetje geslapen vannacht? Vind de Voices ook super leuk, m´n oudste nichtje (12) heeft nu bedacht dat ze mee wil doen met The Voice Kids dus gisteravond kwam ze langs om een filmpje op te nemen om in te sturen. Echt lachen joh, eigenlijk durft ze helemaal niet mee te doen maar ze is te stoer om zich nog te bedenken. Ben heel benieuwd hoe het verder zal gaan . Niet veel geslapen vannacht, gister al de hele dag last van harde buiken en vannacht onwijs buikpijn/kramp. Net toen ik dacht dat ik m´n man maar eens wakker ging maken werd het minder, dus die heb ik maar lekker laten slapen. Geen idee wat het nou was, maar irritant was het wel! (In gedachten lag ik m´n ziekenhuistas al in te pakken, haha). Babywens2011: Ben ook benieuwd of je baby al ingedaald is, wat denk je zelf?
@Babywens2011 37 weken zwanger! toch wel apart idee he dat ze nu gewoon mag komen Hoe was je dag verder? Aah 2de met bowlen, goed gedaan! @Baby11 Vannacht ook onwijs last gehad van buikkramp, dacht ook stiekem even dat het begonnen was.. Maar uiteindelijk toch in slaap gevallen en vanmorgen was het alweer rustig. Baby was ook lekker aanwezig vandaag. Hoe voel jij je nu dan? Wat stoer dat je nichtje mee gaat doen aan the voice Zou ik het lef nooit voor hebben. Dinsdag uitgebreide groeiecho, ben benieuwd
@baby11 hahah ja super goed van mij he? Zag er inderdaad wel heel maf uit.. had zelf een bowlingbal onder mn shirtje Tjah en of het een toeter is moet je zelf maar beoordelen, zal eens fotootje spammen Gisteravond en vannacht helaas nog wel heel veel last gehad van mn rug en mijn liezen.. elke keer dat ik omdraaide weer een enorme pijnscheut (haha en ik draai elk kwartier zowat om ) dus was niet echt pretje. Gelukkig vannochtend weer wat afgezwakt! Ohh wat leuk dat je nichtje mee wil doen aan The Voice Kids.. Heeft ze zich ook al opgegeven? Super grappig hoor.. Vervelend dat je niet goed geslapen hebt.. helaas hoort dat er echt bij de laatste weken Hier dus ook weer heel slecht geslapen. Vervelend he? Ik draag nog steeds beugelbeha's (en jullie?) en die beugels prikken wel enorm in mijn buik. Dus kindje zit voglens mij nog wel hoog, maar aan de andere kant heb ik de laatste dagen wel minder last van maagzuur, dus misschien toch weer wat ingedaald? hahah ik weet het niet precies, hoor het morgen wel Heb trouwens zo'n 4 weken geleden voedingsbeha's besteld, maar die zijn nog steeds niet binnen.. echt slecht @sSanneke oehh dacht je dat het begonnen was? Jammer dat het neit heeft doorgezet. Ben je er helemaal klaar voor? Ja zeker apart dat hij gewoon mag komen vandaag.. pff ik moet er zo niet aan denken dat ik nog 5 weken moet wachten hahah nu ben ik opeens erg alert op allerlei krampjes enzo Ik heb de komende weken gewoon niks in de agenda staan... saaaai haha ik zou het liefst elke dag wat te doen hebben, zodat je deze weken een beetje snel doorkomt. Jullie nog leuke dngen op het programma? Dan moeten we elkaar hier maar bezig houden met klessebessen Fotootje van gisteren.. haha de bowlingbal heb ik op mn schoot
Ik denk dat goede nachten nu wel even zeldzaam zullen zijn Maar gelukkig weten we waar we het voor doen Ja ik ben er helemaal klaar voor, kan echt niet meer wachten! En mijn vriend ook niet haha. Die wil haar er wel uit kijken Ik heb mijn voedingsbeha's wel binnen maar ik draag ook nog gewoon beugelbeha's, al kan ik niet zeggen dat die nog zo heel fijn zitten. Duurt wel erg lang ja tot ze binnen zijn! Waar heb je ze besteld dan? Ik heb de komende tijd ook niet veel te doen, inderdaad wel erg saai. De dagen duren dan zo lang en ben er al zo mee bezig dus de tijd kan mij niet snel genoeg gaan! Haha het lijkt wel net of je een bowlingbal onder je shirt gestopt hebt Wou je hem mee naar huis nemen
Jep.. haha en waarschijnlijk de eerste weken na de bevalling ook dus we moeten er maar aan wennen Waarom doe je je voedingsbeha's nog niet aan dan? (hahah ze zien er wel niet uit, maar zit wel stuk lekkerder denk ik ) Ik heb ze bij de Prenatal besteld.. ze hadden ze toen niet in mijn maat, maar ik vind 4 weken wel erg lang duren. Ga van de week maar weer eens langs, want tijd begint nu toch ook wel te dringen Straks ben ik bevallen en heb ik ze nog steeds niet Ja saai he? haha wat doe jij hele dagen dan? Om nou de hele dag op de laptop te zitten of tv te kijken begin ik ook wel een beetje beu te worden Eigenlijk moeten we iets verzinnen wat ons bezig houd.. één of andere hobby of iets maken ofzo maarja kzou niet weten wat. hahah ja súper grappig he? Helemaal omdat mijn man (hahah staat er leuk op) ook een rode bal in zijn shirt heeft en mijn shirtje ook rood was.. lijkt net echt op een bowlingbal vond het wel een grappige foto Hebben jullie ook fotootje van de buikjes? Ben benieuwd!
Haha ja precies! Nou ik vind ze helemaal niet zo lekker zitten haha maar komt omdat ik altijd van die stevige beha's draag en die voedingsbeha's die ik nu heb besteld zijn van die losse dingen Ja dan zal ik er ook maar even heen gaan ja want 4 weken is inderdaad wel heel erg lang. Ja heel saai haha.. Ik ben vooral beetje aan het rommelen in huis, af en toe komt mijn zus langs en mn vriend is altijd om 4 uur thuis dus dat valt ook nog mee. Zou ook niet weten wat we kunnen doen.. Van dat wachten word ik in ieder geval helemaal gek Ik hoop dat het goed gaat met de foto want heb er niet zoveel verstand van