Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke Wowww wat heb jij een ontzettend dikke buik joh! Echt mooi! haha ik dacht dat je blond haar had (hyves ;)) donker staat je ook leuk!

haha het zijn inderdaad geen mooie beha's en ze zijn erg slap.. ook komen ze zo hoog he, achja volgens mij maakt dat je niet zoveel uit als je eenmaal bevallen bent ;)

Ohh wat heerlijk dat je vriend elke dag om 4 uur thuis komt.. jaloers!! mijn mannetje is meestal pas tegen 6en thuis en hij gaat ook 's avonds heel vaak weg.. vergaderingen enzo :( Echt helemaal niet leuk. Wat doet je vriend dan eigenlijk voor werk?

2. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja dik he:p Ja ik verf mijn haar af en toe inderdaad. Probeer alles een beetje uit;)

Nee die beha's winnen geen schoonheidsprijs;) Maar denk inderdaad dat het na de bevalling niet zoveel uitmaakt..

Ja lekker he haha, kunnen we tenminste ook nog wat doen voor het eten aan. Dus dat is wel lekker.. Oh dus jou man heeft het wel druk zeg maar.
    Mijn vriend werkt in de straatverlichting, dagen van 7 tot kwart voor 4 dus dat is wel lekker op zich:)

Moest jij vandaag niet naar de vk? ben benieuwd!

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaa behoorlijk dik ;) Stuk dikker dan mij :p Wees ter maar trots op hoor! Ohja leuk.. ik heb van mijzelf dus blond haar en heb één keer een bruine spoeling doorheen gedaan, maarr dat doe ik dus ook nooit meer ;) Het stond wel erg leuk hoor, maar het heeft echt máánden geduurd voordat ik mijn eigen haarkleur weer terug had.. haah en het was gewoon een spoeling ;) Niet echt voor herhaling vatbaar dus :p

Zeker lekker, alleen moet hij wel weer heel vroeg uit zijn bed. Mijn mannetje hoeft pas om 9 uur te gaan werken en die gaat dus pas om half 9 zijn bed uit :p hahah dus ze werken wel even lang ;)

Jep ik moet vanmiddag om kwart voor 5 naar de verloskundige.. ben ook benieuwd. Hopelijk istie nu echt ingedaald en ligt hij vast! ;)

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Nou jij hebt ook wel een aardige bowlingbal;)
    Spoeling dat zo lang bleef zitten? Apart ja! Heb ook wel eens spoeling geprobeerd maar die kleur vervaagde al na 2 keer wassen ofzo dus spoeling gebruik ik ook nooit meer..

Oh dat is wel weer lekker dat jou man wat langer kan blijven liggen! Haha dus hij gaat er ook echt op het allerlaatste moment uit zeg maar:p nou ja groot gelijk!

Okee spannend, heb je het gevoel dat hij al ingedaald is?

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja als ik zit ;) maar als ik sta valt het reuze mee.. :p

Nee spoeling is zeker niet aan te raden. Of het blijft súper lang zitten of het is zo weg inderdaad haah.. maar heb je van jezelf dan ook blond haar?

Ja hoor meneer blijft lekker tot het allerlaatste moment zitten. Nou hij heeft het ook wel getroffen, want hij heeft een eigen bedrijfje samen met een vriend. Dus is natuurlijk wel super relaxed.. geeft ook niet als hij kwartiertje later is ofzo.

Ehm ik weet het niet zo goed.. heb laatst wel weer steken in mijn flamoes gehad :p hahah en mijn maagzuur is de laatste dagen dus ook minder, maar heb nog wel het idee dat hij vrij hoog zit ofzo :p Nouja we zullen het wel horen straks ;)

Ik ga maar weer eens een wasje draaien, even douchen (en maar weer eens scheren :p) en daarna misschien dutje doen.. haah doe jij dat vaak?

6. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ik heb van mezelf donkerblond haar, maar vind het wel leuk om af en toe een ander kleurtje erin te doen:p
    Oh dat is wel beter ja, een eigen bedrijfje:) Wat doet hij precies dan?
    Oeh ja die steken herken ik ook wel indd, laatste dagen ook veel last van maar heb het idee dat ze nog niet ingedaald is.

Maar even afwachten dus, je zal het vanmiddag wel horen.
    Pff scheren, ook niet meer de makkelijkste klus:p

Ik ga af en toe smiddags gewoon even een uurtje op de bank liggen, en dan zie ik vanzelf wel of ik in slaap val of niet.
    Je rust dan sowieso wel uit ja. Is altijd wel lekker, helemaal als je weer zo'n fijne nacht gehad hebt;)

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja dat is zeker leuk... even wat afwisseling, maar vind het soms ook wel eng hoor. Mijn zus bijvoorbeeld kleurt haar ook regelmatig en dat is dus soms wel eens paars of oranje uitgevallen :p hahahah daar zit je dan ;)

Is ze bij jou ook nog steeds niet ingedaald? Dan zijn ze wel laat.. heeft de vk ook tegen je gezegd dat mochten je vliezen breken je meteen moest gaan liggen? DAt schijnt te moeten als de kleine nog niet is ingedaald.. Waarom denk je dat ze nog niet ingedaald is? Je buik zit toch al wel redelijk laag?

haha nee scheren is echt een ramp inderdaad :p Het voelt ook echt niet fijn aan mijn buik om zo te 'bukken'.. haha dus maar beetje op gevoel ej ;)

Mijn man en zijn vriend maken voornamelijk websites voor grote bedrijven.. dit verdient opzich wel goed, maar ze zijn nog startend (nu een jaar bezig ongeveer) dus het moet allemaal nog een beetje een plekje krijgen zeg maar ;) Gelukkig heeft mijn vriend een goeie diploma, dus mocht het niet goed gaan kan hij zo ergens anders aan de bak! Maar natuurlijk wel hartstikke leuk voor ze.. lekker relaxed, heb je gewoon geen baas ;)

Wat deed jij eigenlijk voor werk/school? (of heb ik dat al eens gevraagd? :p)

Hmm ik heb eigenlijk niet zoveel zin om te gaan slapen.. Ben bang dat ik dan vanavond nóg slechter slaap ;) haha ik moet ook nog uitzending gemist kijken van expeditie robinson :p Dus ga ik dat maar even doen..

8. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja mijn zus heeft het ook wel eens gehad, dat het ineens groen werd:p moest ik a la minute naar de winkel om een andere kleur te kopen;) maar ach zolang je niet te gek doet met van dat blonderingsspul dan kan er weinig misgaan geloof ik:)

Nee ze is nog niet ingedaald, ik heb ook wel het gevoel dat mn buik aardig laag zit dus misschien is ze ondertussen wel bezig, zal het morgen wel horen.
    Ja de vk heeft tegen mij gezegd dat als de vliezen breken ik gelijk moet gaan liggen en hun opbellen. hebben ze dat ook tegen jou gezegd?

Oh lijkt me wel spannend om een eigen bedrijfje te hebben, is natuurlijk altijd afwachten hoe het loopt! Maar het scheelt dan inderdaad wel dat hij een goeie diploma heeft. Dan kun je die gok ook wel sneller nemen.

Ik werk bij hetzelfde bedrijf als mijn vriend haha. Hebben elkaar daar leren kennen. Maar ben nu bezig met een thuisstudie Medewerker Personeelszaken.
    En wat deed jij?

Haha nee daar zit ik ook wel mee, ik val al zo moeilijk in slaap savonds, dus ik probeer altijd zo lang mogelijk te wachten, tot ik echt heeeel moe ben:p Handig he dat uitzending gemist:p Hebben wij sinds kort ook, vind het echt ideaal:D

9. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is waar... vaak pakt het verkeerd uit als je blonderingsspul erin doet en je hebt donker haar ofzo, hahah. ik zie je zus al helemaal voor me, helemaal paniekerig om haar groene haar moest jij naar de winkel snellen hahah ;)

Oké nou spannend.. ben ook benieuwd! Hoop het wel voor je. Is wel zo lekker, kun je gewoon rustig gaan bevallen ;) ja dat hebben ze tegen mij ook gezegd inderdaad.

Is zeker spannend.. gelukkig loopt het tot nu toe allemaal goed ;) ze hebben zelfs al een half jaar een werknemer in dienst gehad en nu hebben ze een stagiaire, dus gaat wel lekker zo. Niet dat ze absurd veel verdienen (nog wel onder het minimaal inkkomen) maar het begint te komen! Ze klimmen langzaam aan naar boven :p

Oh wat grappig.. ben je nu btw nog steeds bezig met studie? Is wel lekker, heb je toch wat te doen deze dagen en je kan er net zo lang over doen als je zelf wilt toch? Ik wil straks denk ik ook een thuisstudie gaan doen. Ik heb hiervoor de opleiding directiesecretaresse gedaan, maar ben daar halverwege mee gestopt.. was niks voor mij. Toen kwam ik erachter dat ik zwanger was, dusja ben dan ook niet meer aan een nieuwe opleiding begonnen ;) en ja ik zie mezelf ook geen 4jarige opleiding meer doen met een kleine hummel, dus thuisstudie is denk ik wel de uitkomst. Of via een leuk bedrijf een opleiding doen (maarja vind eerst maar eens een leuk bedrijf :p)
    Hoelang moet je nog?

Oh kijk ik ben niet de enige.. heel veel verklaren mij voor gek dat ik elke avond zo laat ga slapen (ik lig er zoiezo nooit voor 11 uur op..) maar bij mij werkt het wel beter. Dan slaap ik 's nachts tenminste nog een beetje :p

10. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja precies, toen ik van heel blond naar donker wou ben ik voor de zekerheid wel naar de kapper gegaan hoor. Toen zei ze ook wel van als je dit thuis had gedaan dan was het waarschijnlijk fout gegaan:p

Ja ik hoop het ook wel maar ben wel bang dat het een ks word en dat wou ik liever niet maar als het niet anders kan.

Oh nou ja je kunt natuurlijk ook niet gelijk bovenaan beginnen;) Maar wel mooi dat het nu al steeds wat beter gaat met het bedrijfje. Hopen dat het allemaal zo blijft lopen! Altijd spannend natuurlijk.
    Ja ik ben nog maar net begonnen met de studie, heb altijd in mijn achterhoofd gehad dat ik nog wel een opleiding wou doen maar net wat jij zegt, als je een klein hummeltje rond hebt lopen dan zie ik het ook niet zo zitten om nog een 4 jarige opleiding te doen dus daarom ook maar voor thuisstudie gekozen. Al vind ik het best tegenvallen omdat je niet 'moet'. Ik denk al heel snel oh ik sla vandaag over en dan ga ik er morgen wel mee bezig. En zo gaat het dan een aantal dagen achter elkaar:p
    Maar voor de rest wel ideaal natuurlijk, helemaal met een kleine! Weet je al wat voor opleiding je weer wil gaan doen dan eventueel?

haha tja anders lig ik eerst 2 uur voor me uit te staren in bed:p En dat vind ik wel zo verschrikkelijk!

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    waarom ben je bang dat het een keizersnede gaat worden? Ze ligt toch al wel met haar hoofdje naar beneden?

Ja ik geloof dat het behoorlijk lastig is zo'n thuisstudie.. je bent inderdaad niks verplicht. Moet je btw ook geen studiedagen ofzo volgen? Wel knap dat je het doet hoor. Je moet er inderdaad ook doorzettingsvermogen voor hebben.. ik weet ook niet of ik dat zoveel heb ;) haha helemaal als je straks een kleintje hebt, is het nog een stuk moeilijker. maarja om nou mijn leven lang huisvrouw te zijn.. hmmm is ook niet alles denk ik :p
    Maar ik zou ook niet weten wat ik zou willen doen.. misschien iets van manicure ofzo.. en dan gewoon dat mensen bij jou aan huis kunnen komen. Ik weet eigenlijk ook niet of je tegenwoordig zo snel wordt aangenomen bij een bedrijf als je een diploma van een thuisstudie hebt?

Zo ik ga maar eens even in een potje plassen (hahah dat moet ik elke keer als ik op controle ga, jij ook?) en dan ga ik naar de vk..

12. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ik was vorige week bij de gynaecoloog en toen zei hij dat ze al aardig groot was. zoals hij kon zien liep het buikje in ieder geval al 2 weken voor en was ze al zo'n beetje 4 kilo. Ik moest er in ieder geval vanuit gaan dat er wel hulpmiddelen gebruikt gingen worden om haar eruit te krijgen omdat ik ook hele smalle bekken heb.. Maar heb morgen een uitgebreide groeiecho dus ik zal dan hopelijk wel meer horen.

Zou inderdaad wel handig zijn als je iets kan doen waarbij de mensen bij jou thuis moeten komen! kun je ook lekker bij de kleine blijven. Volgens mij is het tegenwoordig zo dat een thuisstudie net zo gezien word als elke andere studie hoor.
    Ik heb verder geen studiedagen, moet gewoon 2 mappen uitwerken en dan een examen aanvragen. Die worden paar keer per jaar ergens afgenomen.

Oh dat heb ik nooit hoeven te doen, in een potje plassen voor een controle, maar nooit verkeerd natuurlijk!
    Nou succes bij de vk! Ik hoor nog wel even hoe het was!

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja dat is waar. Maar betekent bevallen met hulp dan persé een keizersnede of kan je ook natuurlijk bevallen alleen dan met eventuele hulp van vacuümpomp ofzo? Ben benieuwd, hoe laat heb je echo?

Ohh dus opzich wel een lekkere thuisstudie.. bij heel veel thuisstudies moet je namelijk ook stage lopen (dat moet jij dan ook niet neem ik aan?) en ja dan ben je nog een half jaar lang fulltime aan het werk.. dus dat gaat eigenlijk ook niet makkelijk met een kleine.. Ik weet het nog niet, ik zie wel hoe het gaat lopen ;) Misschien komt er wel iets op mijn pad!

Nee? Oh dat is wel gek.. bij ons controleren ze vanaf 34 weken elke keer je urine op eiwitten. Nou alles was weer goed hoor! haha heb zelfs nog nooit zo'n lage bloeddruk gehad als dat ik nu had :p (125/60) hoe maf is dat? ;) wel weer anderhalve kilo aangekomen in 2 weken, grrrr.. haha en ons ventje was nóg steeds niet ingedaald, dus ik moet ook plat mochten mijn vliezen breken :p hahah ook ligt hij heel grappig, wel met zijn hoofdje naar beneden maar met zijn ruggetje aan de linkerkant en zijn voetjes helemaal uitgestrekt aan de rechterkant.. dus in de breedte van mijn buik, super grappig. Weer heel sterk hartje gehoord.. toch altijd weer fijn en geruststellen he, zo'n controle ;)

Ga zo maar eens eten klaarmaken.. Elke maandag komt de werkpartner van mijn man mee eten, ze gaan na het eten namelijk weer vergaderen. Dus moet 's maandags altijd voor 3 koken :p

14. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Kan inderdaad ook zijn met hulp van een vacuümpomp. Hoop dat het allemaal meevalt. Heb morgen eerst om 10 over 11 een echo en daarna gelijk door naar de gynaecoloog.
    Haha wat apart ja dat je nu zo'n lage bloeddruk hebt, meestal word het toch hoger aan het eind van de zwangerschap? Nou ja wel beter toch!
    Dus het eigenwijsje is nog niet ingedaald?;) Haha nou dan gebeurt dat misschien wel pas tijdens de bevalling!
    Ja altijd weer een fijn gevoel he als je een controle hebt gehad!

Nou ik ga nog even bankhangen, ik laat morgenmiddag wel even weten hoe het was bij de vk. Hoop dat je een beetje goeie nacht hebt!

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohja nou ik hoop dat morgen bij de groeiecho blijkt dat je kindje helemaal niet zo groot is (dat lees ik nu dus ook heel veel bij de november-mama's ;)) en dat als ze wel wat groter is, toch gewoon op de natuurlijke manier naar buiten kan komen!

Ja vreemd he? haha helemaal omdat ik natuurlijk vorige week een té hoge bloeddruk had.. De bevalling zit er helaas dus nog niet aan te komen :( :p

Nou ik hoop toch dat de kleine voor de bevalling indaalt.. scheelt altijd wel een paar uur weeën hoorde ik ;)

Nou heel veel succes morgen, fijne avond nog en jij ook een goeie nachtrust toegewenst!

16. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Mogge meiden !

Iedereen een beetje geslapen?
    Babywens2011: Fijn dat de controle goed was! Ik wist ook niet van die urine, ik hoorde wel van de gyn dat ik bij de komende controle bloed moest laten prikken maar urine heb ik nog nooit in hoeven leveren.
    Wel grappig dat jouw baby zo ligt, die van mij ligt precies zo! Eerst lag een voetje constant tegen m´n rib, maar dat is nu gelukkig over.
    Wat betreft die bloeddruk: ik hoorde dat die eerst erg stijgt (nou ja, bij de meeste dan, bij mij dus niet) en na een week of 24 juist weer gaat dalen. Dus dat zou wel kunnen verklaren waarom hij nu zo mooi was.
    Nog plannen voor vandaag?

sSanneke: Ben benieuwd hoe jouw controle is vandaag en of de baby aan de grote of kleine kant is. En of de beeb al een beetje aan het indalen is!

Echt vaag: vanochtend op de weegschaal gestaan en ik was gewoon afgevallen sinds de laatste meting. Ik weeg me niet zo vaak omdat ik wel merk dat ik niet zoveel aan kom, maar dit vond ik wel vaag. Ik dacht dat je op het eind juist veel ging aankomen. Nouja, wat er niet aankomt hoeft er ook niet af, zullen we maar denken ;).

Heb ik trouwens nog een hele domme vraag maar ik kom er zelf niet uit: waar koop je onderlakentjes voor in de wandelwagen? Ik kan ze nergens vinden. Iemand gaf me de tip dat je gewoon wiegenlakentjes kunt gebruiken maar die zijn echt veel te groot. We hebben de Mura3 gekocht, maar tot nu toe dus nog geen onderlakens. Misschien zelf de grote lakens kleiner maken?
    Maandag komen ze op controle van de kraamzorg, ben benieuwd hoe het is. De een schijnt echt je rompertjes en zo te gaan tellen, de ander gaat niet eens boven kijken. Hoe was dat bij jullie?

Gister even het zh gebeld op aandringen van m´n man (vond het zelf niet echt nodig, haha) en ik moet in ieder geval tot de controle van vrijdag dringend rust houden. Geen HH, niet gaan wandelen, niet inspannen en gewoon op de bank en in bed liggen. Hoop dat het helpt en ben benieuwd wat ze vrijdag zullen zeggen bij de controle. Nu maar hopen dat er wat lieve kaboutertjes zijn dus komen helpen et het HH, maar ik ben bang dat manlief een drukke week zal krijgen :(. Hebben jullie weleens hulp van (schoon)moeders/zussen/vriendinnen ofzo?

Nou, ik ga maar eens wat internetshoppen. Heb nog wat spulletjes nodig en ga maar even rond kijken of ik nog wat leuks kan vinden.
    Fijne dag en sSanneke: succes bij de echo/controle!

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @baby11
    haha nope, helaas wéér slechte nachtrust gehad.. pff ik word nog vermoeider wakker, dan dat ik ga slapen ;) hahah.. heb de laatste weken geen één goeie nachtrust gehad.. erg vermoeiend wel hoor! Jij nog wel lekker kunnen slapen?

Volgens mij stijgt je bloeddruk weer wat voor de bevalling.. nouja zal voorlopig ook nog wel niet gaan bevallen, dus kan goed kloppen :p

En het is ook normaal dat je de laatste weken juist wat afvalt ;) haah helaas heb ik dit nog niet gemerkt, blijf maar aankomen :p maar is dus niet gek hoor!

Ik heb een hoeslakentje van de wieg gebruikt voor in de wandelwagen.. is wel een klein beetje aan de grote kant, maar opzich past het nog best goed. Ideetje?

Bij mij heeft ze eigenlijk ook niks bekeken.. heb wel aan haar gevraagd of de commode enzo goed was en of ik genoeg rompertjes ed had, maar daar keek ze niet uit zichzelf naar. Gewoon lekker alles vragen wat je vragen wilt ;)

Waarom moet je zoveel rust houden dan? Oehh dat is wel pittig.. pff ben het thuis zitten echt beu aan het raken ;) ik ga er ook elke dag even tussenuit.. als is het een klein stukje wandelen, lijkt me echt erg als je dat niet mag.. maar gelukkig kun je lekker kletsen op het forum en gaat de tijd zo ook nog een beetje sneller :p

Mijn moeder/schoonmoeder zijn hier inderdaad al geweest.. vorige week de hele keuken flink gepoetst en morgen komt moeder helpen met de wc en de badkamer.. is toch wel erg fijn hoor! Gewoon vragen aan ze ;)

Ehm nee, vandaag weer niet zoveel plannen :( Nog aflevering gemist kijken, een dutje doen, nog eventjes langs de Kruidvat..
    Vanmiddag komt een vrouw mijn kralenpakket overkopen. haha heb tijdje zelf sieraden gemaakt, maar daar doe ik niet zoveel meer mee. Heb ze dus op marktplaats gezet en nu wil iemand ze overkopen, prima :)

Hebben jullie btw al luiers gekocht? Wil ze graag in de aanbieding kopen, maar de laatste tijd zie ik bijna geen aanbiedingen :S haha straks is de kleine geboren en dan heeft ie helemaal geen luiers :p moet ik maar gauw aan gaan schaffen dus.

@sSanneke succes bij de groeiecho! Laat je nog even weten hoe het was?

18. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Hallo!
    Nou ben er net weer van het ziekenhuis, nou onze meid komt niks tekort hoor haha.. was echt aan de grote kant, buikje opgemeten en die zit al bijna op 42 weken! Heb ook een 3d foto meegekregen en daar is ook duidelijk op te zien dat ze mooie bolle wangetjes heeft, haha geweldig! Gynaecoloog zei dat ze er verder niks aan gingen doen alleen ze zouden me niet veel langer dan 40 weken laten lopen want heb wel veel teveel vruchtwater.
    Ze was natuurlijk ook nog niet ingedaald, maar dat komt dus omdat ze zoveel ruimte heeft.
    @Baby11 wat is de reden dan dat je zo rustig aan moet doen?

Pff ik begin me ook steeds meer te vervelen zo thuis! HH doe ik gewoon alleen, lekker op mijn eigen tempo. Zo hou ik mezelf ook nog een beetje bezig;)
    Ik heb al een tijdje luiers in huis, waren toen een keer in de aanbieding in Duitsland:)

Kraamzorg heeft trouwens bij mij ook niks gecontroleerd hoor!

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wooww een flinke meid dus ;) maar hoe kan dat dan ooit dat ze nog zoveel ruimte heeft, terwijl ze zo groot is? haha dan moet je wel een enorme buik hebben (en dat heb je ook wel :p)

Fijn dat het voor de rest wel goed uitzag en dat ze je niet langer laten lopen dan 40 weken.. oftewel binnen 2 weken heb je je kleine meisje gewoon in je armen (jaloers! :p)

Ik ga zometeen een puzzel kopen en dan ga ik daar lekker mee beginnen. Ook is manlief over 2 weekjes jarig en ga denk ik allemaal foto's van ons af laten drukken en daar een albumpje van maken.. heb ik ook weer wat te doen :)

20. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja dat is wel een goeie vraag:p Maar hij zei tja ik zou ook niet vast gaan liggen als ik nog zoveel ruimte heb om te bewegen:p
    Ja spannend! Maar mag nu ook wel hoor. Begin een beetje ongeduldig te worden, helemaal nu ik die foto heb gezien en weet dat ze er in principe klaar voor is.
    Maar je weet nooit hoe het loopt, er is nog altijd kans dat jij eerder bevalt!;)

Oh dat is wel een leuk idee:) Ik wou dat ik een beetje creatief was, dat ben ik dus absoluut niet!

Deel Deze Pagina