Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ze heeft gewoon héél véél water om lekker in te dobberen.. ze vind het wel prima daar bovenin :p

Nou spannend hoor! haha ja dat zou toch wel heel maf zijn.. nee hoor, ik denk dat jij als eerste gaat bevallen. zo rond de 40 weken en ik pas 3 weken later :( haha ik hoop het niet, maar ben dr wel bang voor :p

Nou ik ben eigenlijk ook niet zo creatief, maar ga het gewoon eens proberen.. als het mislukt dan heeft ie pech :p hahaha
    Misschien krijgt hij wel een heeel bijzonder cadeau van mij op zijn verjaardag.. stel je voor dat ik dan ga bevallen, haha zou wat zijn!

2. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja precies;) Alleen vind mama het wel wat minder:p Als ze heel druk is moet ik meteen overgeven:(
    Haha nou ja je weet het nooit, komt meestal toch onverwachts.
    Maar laten we er maar vanuit gaan dat we allebei nog wel even moeten dan kan het alleen maar meevallen!
    Haha ja dat zou wat zijn als je moet bevallen op zijn verjaardag, wat een cadeau!

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja echt joh? Moet je veel overgeven de laatste tijd? :( bah dat is zoo vervelend. Ik heb daar de eerste 18 weken last van gehad en ben zo blij dat ik daar vanaf ben.. hoop ook niet dat het terug komt. Jij ook last van gehad aan het begin?

Inderdaad.. maar het leuke is dat het bij jou dus zoiezo niet langer duurt dan 2 weken ;) en bij mij kan het gewoon nog 5 weken duren :S maarjaa.. ze komen op hun eigen tijd. Hebben we niks over te zeggen.. laten we nog maar genieten van dit moment. Nog lekker even met zn tweetjes en genieten van het getrappel in de buik :) Straks hebben we dat allemaal niet meer!

Nou he? Toch zou ik het niet zo leuk vinden hoor.. zou er zelf ook niet aan moeten denken om tegelijkertijd jarig te zijn met mijn vader of moeder :p Is toch leuker als je gewoon eigen verjaardag hebt ;) maargoed de kans is klein, want in de komende periode zijn er héél véél familieleden jarig :p hahaah

4. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Babywens2011: Balen dat je weer slecht hebt geslapen, wordt vast niet meer beter voor de bevalling (en daarna al helemaal niet :p) .
    Ik was om 04.00uur wakker, zwaar irritant!
    Ik wist helemaal niet van dat afvallen, zo zie je maar: weer wat geleerd!
    Fijn dat je moeder/schoonmoeder al lekker zijn komen soppen :)
    Mijn ouders wonen in het buitenland en die zie ik pas na de bevalling, mijn schoonmoeder is een schat maar tot nu toe biedt ze helaas nog niet aan om te helpen :) .
    Die rust moet ik houden vanwege teveel harde buiken en voorweeen. Zodra ik beweeg beginnen de harde buiken en die komen echt elke paar minuten. Dus nu zo weinig mogelijk doen, das nog best lastig! Ben benieuwd wat ze vrijdag bij de controle erover zal zeggen.
    Luiers heb ik nog niet gekocht, maar heb wel een stapel kortingsbonnen van luiers bij Etos en Kruidvat dus die mag manlief binnenkort even gaan halen. Scheelt een paar tientjes, best de moeite waard dus! Moet ook nog Zwitsal-spul, maar wacht inderdaad ook even op een aanbieding.
    Heb je je kralenpakket nog verkocht?

sSanneke:Wowww, je beeb groeit goed, zeg! Wel chill idee hoor, dat je gewoon binnen nu en 2 weken je kindje zult zien! Ben stiekem wel een beetje jaloers ;) . Is het erg zwaar om haar te dragen of valt het nog mee? En hebben ze een idee hoe groot/zwaar ze bij de geboorte ongeveer zal zijn?

Fijne avond!

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah nee ben ook bang dat lekker slapen er voolopig nog niet aankomt.. maar ik denk (hoop) dat ik na de bevalling toch wat lekkerder kan slapen. Oké je moet er zo'n 3 keer uit om te voeden, maar ze zeggen dat je daarna wel vrij snel weer in slaap valt (helemaal als je borstvoeding geeft) en ik kan dan eindelijk weer lekker op mijn buik liggen :) Wat kijk ik daar naar uit :p

Ohja pittig hoor, dat ze helemaal in het buitenland wonen. Heb je veel contact met ze? hmm jammer dat je schoonmoeder nog niet aangeboden heeft om bij je te komen poetsen.. weet ze ook dat je nu veel rust moet houden?

Ja dat is inderdaad wel erg belangrijk.. het is nog een beetje te vroeg voor jouw beebje om nu al te komen. Vervelend dat je zo veel last hebt van harde buiken en voorweeën.. heb net 2 uur door de stad gebanjerd, maar dat gaat opzich nog prima. Af en toe een harde buik en een zwaar gevoel van onder, maar dat is nog prima te hendelen..

Nou dat vrouwtje zou dus om half 5 komen, maar ze is dus nog steeds niet geweest :p geen idee of ze nog komt.. beetje aso is het wel, zit eigenlijk op haar te wachten ;)

Vanavond weer de hele avond alleen.. maar saai hoor, zo'n man die veel weg is 's avonds :(

6. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Inderdaad aso zeg, dat ze je zo lang laat wachten! Heb dat ook weleens gehad, echt irritant.
    Jammer dat je vanavond weer alleen zit, ga je aan je fotoboekje beginnen?
    Mijn man is bijna altijd thuis ´s avonds vanaf een uur of zeven, dat is wel gezellig. Even iemand om tegenaan te kletsen!

Nog wat leuks gekocht in de stad?

Oja, dat op je buik slapen: daar kijk ik ook echt naar uit! Al schijnt dat vanaf dag 3 weer erg pijnlijk te worden ivm stuwing enzo. Maar wie weet heb je daar helemaal geen last van en kun je heerlijk slapen!

7. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja netjes is anders inderdaad.. ze is nu al een uur te laat, dus denk niet dat ze nog gaat komen :p Stom!

Nee ik kan nog niet gaan beginnen aan mn fotoalbumpje, want moet alle foto's nog uitzoeken en af laten drukken :p mijn mannetje heeft een externe harde schijf waar al onze foto's op staan, maar die liggen nog op kantoor.. komt hij zo even brengen (onder het mom van: ik verveel mij zo en wil weer eens alle foto's bekijken :p haha hij trapt er nog in ook) dus vanavond kan ik lekker de foto's uit gaan zoeken. Morgen af laten drukken en dan kan ik vanaf morgen gaan beginnen aan mn albumpje ;)

Ik heb dus een fotoalbum gekocht :p Nog wat decoratie voor in de slaapkamer.. (een muursticker met de tekst: Baby is dreaming, voor boven het wiegje ;))

Hmm ja dat geloof ik.. zal aan het begin ook wel niet heel lekker liggen nee.. bijna elke vrouw heeft last van stuwing toch? Weeet jij al of je borstvoeding gaat geven?

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wel lekker dat je ventje bijna elke avond thuis is, maar hij is wel laat thuis zeg.. Die van mij is dagelijks 6 uur thuis, maar dat vind ik al laat :p haha dan eten jullie zeker ook wel laat elke avond?
    Ik moet vanavond ook alleen eten.. dat vind ik zoo saai :( haha heb dan nooit zin om te koken :p maar ga ik toch maar even doen.. eerst aardappels koken en daarna lekker bakken, beetje mezelf verwennen dan maar ;)

9. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Groot gelijk dat je jezelf een beetje verwend, tenslotte moet het wel leuk blijven, toch?!
    Haha, wel grappig dat je ventje erin trapt en de spullen komt brengen, mannen!

Wij hebben van t weekend een muursticker opgeplakt, dat was echt een rotklus! maar het hangt natuurlijk ook helemaal van de afbeelding af. Ik zal ff kijken of ik de foto´s hierin kan plakken.

Ja, meestal is hij rond half zeven/zeven uur thuis maar het wordt ook regelmatig nog later. dat late eten vind ik weleens vervelend, kijg je zo de neiging om alvast te gaan snaaien :)

Is t vrouwtje nog geweest?

Ja, ik wil zeker borstvoeding gaan geven. M´n borsten lekken nu al als een gek dus volgens mij komt de boel al een beetje op gang. ook last van?

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha jaa mannen zijn niet de allerslimste.. soms :p

Ohh die is wel super leuk zeg! Helemaal geweldig.. en ziet er ook wel ingewikkeld uit ja. Julie krijgen dus ook een meisje? (misschien wist ik dat al wel hoor :p) haha maar leuk joh.. en de rest van het kamertje? ben ik nu ook wel benieuwd naar ;)

Ja dat snap ik.. haha ik heb nu ook al vaak de behoefte om rond 5en te gaan snaaien :p Soms doe ik dat ook wel eens hoor.. heb er nu een beetje schijt aan. Voordat ik zwanger was lette ik echt op elk calorietje, maar nu neem ik dat lekker voor lief.. haah nog even van genieten en na de bevalling maar weer bezig houden met afvallen :p

tsss wat denk je? Die trut (haha) mailt gewoon doodleuk om half 6 dat ze al een kralenpakket gekocht heeft en er dus geen interesse meer in heeft.. nou ik heb dus wel even een mailtje terug gedaan dat ik gewoon op haar te wachten stond en dat ze er wel erg laat mee komt.. leuk is dat :(

Ohh goed zo :) Ik wil het ook heel graag.. lijkt mij ook super bijzonder! Ja ik heb ook al wel last van lekkende borsten, gelukkig hoef ik nog geen kompressen ofzo in mn beha te dragen.. maar ze laten af en toe wel een drupje collustrum vallen :p hahah

11. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    @Babywens2011
    Ja moet de laatste dagen weer veel overgeven, heb daar in het begin van de zwangerschap ook last van gehad inderdaad. En nu helaas weer:( Pff irritant is dat als mensen niet op komen dagen, wij kregen toevallig vandaag kijkers voor een auto en die waren een half uur te laat, dat vind ik al irritant want je zit er toch op te wachten.

@Baby11 Ja wat een flinke he haha! Nou het begint nu wel erg zwaar te worden moet ik zeggen, heb het ook heel vaak erg benauwd. Hoop dat het niet al te lang meer duurt:)

Zo jou ouders wonen in het buitenland? Die zie je dus niet zo vaak zeg maar. Heb je er veel meer moeite mee nu je zwanger bent?
    Mooie muurstickers trouwens!

En zoals ik het hoor heb ik geluk dat mijn vriend elke dag om 4 uur thuis is;) Kan me voorstellen dat je wel gaat snaaien als je zo laat moet eten elke keer, zou ik wel doen in ieder geval!:p
    Pff lekkende borsten heb ik trouwens wel heeel erg! wel heel vervelend.

12. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Irritant zeg,d at die vrouw niet meer kwam en dan zo laat een mailtje stuurt. Echt niet netjes. Hoop dat je snel een andere koper kunt vinden.
    Vandaag lekker foto´s uitzoeken? Ben nog steeds bezig aan het foto-album van onze laatste vakantie, had mezelf gezegd dat het 1 november af moest zijn. Uhhh, dat ga ik dus niet meer redden :p .
    Hier nog een foto van het kamertje. De rest van de muren zijn gewoon wit, anders werd het wel heel erg druk!
    Ben normaal niet zo van het roze, maar m´n man wil, vanaf dat we weten dat het een meisje is, alleen maar roze spullen! Moet hem echt afremmen haha, anders ligt ze er straks echt als een zuurstok bij.
    Vorige week had hij allemaal knuffels voor haar besteld, zo schattig. Dat we er waarschijnlijk nog genoeg zullen krijgen van de kraamvisite kon hem niets schelen, hij wilde zelf wat kopen voor z´n dochter!

Dat snaaien kan ik gelukkig nog wel in de hand houden. Een appel of een rijstwafel, meer mag ik niet van mezelf ;). Ben nogal klein en kom snel aan (behalve tijdens de zwangerschap blijkbaar, hoera!) dus ik probeer goed op m´n gewicht te letten.

sSanneke, balen zeg dat je weer zoveel moet overgeven! Ik hoor dat van meer mensen die aan het begin zo misselijk zijn geweest dat dat op het eind weer terug komt. Ik houd m´n hart vast want ik was ook zo beroerd en ben ook wel huiverig dat dat straks weer terug komt.
    Nee, heb er geen moeite mee dat mijn ouders in het buitenland wonen. ben er nu wel aan gewend (8 jaar zijn ze nu weg) en ik heb gelukkig hele lieve schoonouders en broers/zussen in de buurt.
    Die lekkende borsten zijn best irritant he! M´n zus heeft gisteren snel twee dozen zoogcompressen voor me gehaald. Heb ik gelijk grotere borsten, haha.

13. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Wat netjes dat jij je kan inhouden met snaaien haha, ik merk wel nu ik hele dagen thuis zit dat ik veel meer snoep hoor!
    Ach nu ik zwanger ben mag het van mezelf, straks is het weer afgelopen met dat gesnoep!

Mooie muur zo! vind dat roze ook zo mooi he! Maar teveel moet ook weer niet inderdaad;)

Ja ik had ook gehoopt dat het misselijk zijn bij mij weg zou blijven, ik vind overgeven zo erg he! Maar helaas:( Ach nog even volhouden.
    Oh 8 jaar dat is al wel een tijdje ja, waar wonen ze dan? Gelukkig heb je nog genoeg andere lieve mensen in de buurt wonen!:)
    Haha ja ik red het ook niet zonder zoogkompressen hoor haha en hier hetzelfde, lijken ze gelijk wat groter;)

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! Ook allemaal weer zo lekker geslapen? :p

@sSanneke Dat is echt balen zeg :( Ik ben dan extra blij dat ik het niet heb.. helemaal omdat het dus wel vaker voorkomt als je er in het begin ook last van hebt gehad.. ik leef met je mee hoor!

En hebben ze de auto gekocht? Ja vond het ook behoorlijk asociaal, maarja dat heb je snel met marktplaats he. Je weet ook niet wie er op je advertentie afkomen ;) haha is altijd maar afwachten :p

@baby11 hahah nee 1 november ga je dan niet meer redden :p Het is vandaag namelijk alweer 2 november (gaat wel snel he? spannend!!) Ik vind het opzich wel heel leuk om te doen, maar ook weer heel lastig ;) Helemaal om er dan bijvoorbeeld een leuke tekst enzo bij te zetten! Maargoed, we zijn dan wel weer lekker bezig he ;)

Wat ontzettend leuk die muur :) haha en hoe schattig dat je vriend allemaal roze dingen wil kopen voor zijn dochter ;) haha volgens mij heb ik dan maar een saai vent :p Die heeft nog helemaal niks uit zichzelf gekocht.. maar hij kan het nog steeds niet beseffen dat er binnen 5 weken een baby'tje in zijn armen ligt ;) haha hoe naïef.. dus hij heeft ook niet veel met mijn buik. Praat er nooit tegen ofzo, die van jullie wel? Dat mis ik soms wel hoor, maarja kan hij verder ook niet zoveel aan doen. Dat besef zal straks wel komen en ik denk dat hij dan helemaal weg is van zijn zoon :D

En wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben vannochtend al flink aan de poets gegaan met mijn moeder.. Lekker de wc/badkamer en de vloer gedaan! Dus het ruikt weer heerlijk in huisje! Zometeen met een vriendin ergens lunchen en gezellig bijkletsen!! Dan vanmiddag de foto's maar af laten drukken dan kunnen we morgen aan het albumpje beginnen. Ook moet ik nog boodschapjes doen, want we hebben niks meer in huis ;) Mijn dag is vandaag dus gelukkig goed gevuld!

15. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja ook weer zo'n heerlijke nacht gehad:p

Ja ze hebben de auto gelukkig wel gekocht dus dat scheelt weer:) Is inderdaad altijd maar afwachten met marktplaats.

Mijn vriend praat ook bijna nooit tegen mijn buik ofzo hoor, hij zegt zelf ook wel dat het nog niet zo tot hem doordringt. Hij kan gewoon niet wachten tot hij haar in de ogen kan kijken.
    Maar denk ook wel dat het voor de man gewoon heel anders is.
    Komt straks helemaal goed;)

Oh lekker dat je je dag mooi gevuld hebt!:) Ik heb eigenlijk helemaal geen plannen vandaag:( dus maar beetje in huis rommelen. Zulke dagen zijn wel het ergst, dan ben ik alleen maar bezig met de bevalling en dan duurt het wachten zoooo lang!

16. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    sSanneke: mooi dat je de auto aan ze kon verkopen! Inderdaad weet je nooit wie er op zo´n advertentie afkomt, wij hebben hier ook weleens hele rare figuren over de vloer gehad. Ik laat ze ook nooit langskomen als ik alleen thuis ben, je weet tenslotte maar nooit.
    Kon je je toch nog een beetje vermaken vandaag ?
    Vandaag ook een saaie dag hier. Veel last van m´n buik dus heb maar braaf op bed gelegen met en boek en de radio. Nu weer even achter de pc want van dat liggen word je ook zo gaar! Ben benieuwd wat de gyn vrijdag erover zegt.
    Babywens2011: Zoooooo, jij was al lekker actief vanochtend! Kun je hier ook niet even komen soppen :p Gezellig dat je ging lunchen met je vriendin, zo gaan de dagen ook een stuk sneller.

Mijn man is wel erg met de zwangerschap bezig, als hij thuis komt altijd gelijk even z´n hand op m´n buik om met de baby te ´spelen´ en ´s avonds vaak ook nog even. Misschien scheelt het dat we er al zo lang mee bezig zijn geweest, dat het voor hem al wat meer een ´issue´ was dan bij jullie mannen ? Geen idee hoor, vind het zelf wel erg schattig. Als hij zijn hand op m´n buik legt gaat ze ook altijd gelijk schoppen, bij mij doet ze dat zelden! Nu al een papa´s kindje dus :p

Vanavond gaan we weer even verder met het geboortekaartje, de opmaak van de tekst is nog niet helemaal naar onze zin. Vonden jullie het ook zo lastig om dat helemaal goed te krijgen?

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke

En zo is het alweer bijna tijd om te gaan koken ;) net terug van boodschapjes doen! Lekker om je dag zo goed gevuld te hebben! Vanavond lekker douchen en dan eindelijk met zn tweetjes op de bank.. (nadat manlief mij 2 avonden alleen heeft gelaten :p)
    Hmm erg he, van die dag die niet gevuld zijn :( Heb ik morgen en vrijdag ook weer.. haha je bent dan inderdaad alleen maar bezig met je zwangerschap en de bevalling :p

Ohh wat fijn dat de auto is verkocht. Hebben jullie ook al een nieuwe of gaan jullie die nog kopen? ;)

Gelukkig dan is mijn mannetje niet de enige.. nee ik hoor ook wel vaker van andere mannen die het maar moeilijk kunnen beseffen en opzich ook wel logisch. DIe mannen zien alleen de buik groeien, maar voelen zelf natuurlijk helemaal niks. Wij vrouwen zijn er echt 9 maanden non-stop mee bezig, maar de mannen natuurlijk niet! Maar als ze straks eenmaal geboren zijn gaat dat inderdaad helemaal goedkomen.. daar ben ik ook niet bang voor hoor ;)

@baby11 hahah ja lekker he? Ik vind het een stuk minder erg als er iemand komt helpen met schoonmaken.. in mn eentje doe ik dat eigenlijk ook niet zo snel, maar met zn tweetjes is het gewoon stuk gezelliger ;)

Leuk dat jouw mannetje wel veel bezig is met de zwangerschap en zou goed kunnen liggen aan het feit dat jullie er wat langer mee bezig waren.. (hoelang was dat ook alweer? :p)

Jaa dat vinden wij ook erg lastig.. haha hebben wij dus ook nog steeds niet gedaan. Manlief maakt zelf de geboortekaartjes, dus is erg pittig (maar wel stuk goedkoper ;)) hij moet daar binnenkort ook echt even voor gaan zitten, anders hebben we straks geen eens geboortekaartjes als de kleine er is :p

18. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Zooooo, echt aso: was om half tien pas uit bed! Was al weer vroeg wakker maar na een paar uur weer in slaap gevallen toen m´n man weg ging. Daarna nog heerlijk liggen doezelen. Zit nu pas aan m´n ontbijtje :p

Hoop dat jullie vannacht ook wat beter hebben geslapen!
    Wat een ongezellig weer is het trouwens, bij jullie ook?

Babywens2011: Lekker actief dagje gehad gisteren, zag ik! Lekker hoor, dat uitrusten komt vandaag wel weer. Gezellige avond gehad gisteren of wilde je mannetje voetbal kijken ? :cool:
    Wel spannend dat de geboortekaartjes nog niet af zijn, hebben jullie al wel een idee hoe het moet worden?
    Ik ga vandaag beginnen met het schrijven van de enveloppen, mag toch geen HH doen en dan is dit alvast maar weer klaar.

sSanneke: nog plannen voor vandaag? En hou je het allemaal nog een beetje vol?

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @baby11 woowww lekker joh! haha heerlijk!! En wat goed dat je wel gewoon ontbijt ;) Doe ik ook hoor, maar hoor tegenwoordig van zoveel mensen dat ze het ontbijt overslaan en dat is echt zo ongezond :p (haha niet dat ik het zou kunnen, heb altijd mega honger als ik wakker word ;))

Hmmm tjah niet echt beter geslapen :( ik vind de nachten altijd zo lang duren..Hoe slapen jullie eigenlijk? Met een voedingskussen of gewoon extra kussentjes? Ik slaap met 2 extra kussentjes, eentje voor onder mijn buik en een voor tussen mijn knieën.. haha als ik mij dan alleen op mijn andere zij wil draaien moet ik die kussens meenemen en dat is altijd een heel gevecht :p hahah

Het valt hier nog wel mee met ongezellig weer.. De zon schijnt niet, maar er is nog wel gewoon wat blauwe lucht te zien ;)

We hebben gisteren super gezellige avond gehad.. Lekker gegeten, toen saampjes een uur in bad geweest, lekker met elkaar gefieselefoosd (whahahah kan de bevalling opwekken ;)) en daarna nog eventejs tv gekeken! Heerlijk zo'n avondje! En ohja hebben ook nog heerlijk samen een bak Ben&Jerry ijs gegeten hmmmmmm...

haha ja vind het eigenlijk ook wel spannend. Nou wij willen zoiezo een foto maken van de kleine en die op de voorkant van het geboortekaartje doen.. en van binnen gewoon tekst!

Succes met de enveloppen schrijven :)

@sSanneke en? Is de baby er al? :p

20. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Haha, dat was een leuk avondje zo te lezen.....:D
    Ben benieuwd of de bevalling nu ook op gang zal komen, je weet maar nooit!

Ik heb ook altijd onwijs trek als ik wakker wordt (behalve toen ik zo misselijk was) dus ontbijt overslaan lukt me echt niet.
    Ben&Jerry´s: hmmmmmmmmmmm, klinkt goed!

Het slapen doe ik al maanden met een kussentje tussen m´n knieen. heb het even geprobeerd met zo´n voedingskussen maar dat vond ik niks. Ik draai heel veel omdat liggen pijn doet en dan moest je elke keer die hele rol weer door je bed slepen :x. Met zo´n kussentje gaat het goed en nu heb ik ook vaak een kruik tegen de harde buiken, daar word je ook lekker soezerig van! Maar de nachten duren mij ook veel te lang!

Nog wat kunnen bedenken vandaag om te doen?

Ben ook benieuw sSanneke ;)

Deel Deze Pagina