Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahah was zeker gezellig avondje ;) Ja ik ben benieuwd, maar geloof er niet veel van hoor... Mijn voorgevoel zegt dat de kleine heel lang op zich laat wachten :p Hopelijk istie niet waar hahah

haha inderdaad had ik ook.. maar toen ik zo misselijk was moest ik eigenlijk ook wat eten (anders ging ik geheid spugen) ook al had ik daar echt geen zin in. Nu vind ik ontbijten heerlijk ;)

Nee zo'n voedingskussen is veel te groot he? En ook zo ontzettend warm :p haha jij bent dus ook al zo'n draaikont 'snachts ;) Elke keer weer op een andere zij gaan liggen..

Mijn moeder komt zo gezellig even bakje koffie doen.. voor de rest even naar de Prenatal in de hoop dat ze nu eindelijk, na 4 weken, mijn voedingsbehás binnen hebben. Voor de rest niet zoveel :p

2. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Goedemorgen dames!

Pff ik weet niet wat ik heb maar ik ben zooo moe! En helemaal in mezelf gekeerd, liefst zit ik de hele tijd op de bank voor me uit te staren, erg toch:(

Ik moet trouwens ook echt eten 's morgens, anders begin ik gelijk met overgeven! Maar morgen moet ik 2 keer op suikers prikken en dat moet de eerste keer nuchter dus zal mij benieuwen hoe dat gaat, krijg je ook nog zo'n vies zoet drankje daarna die je binnen moet zien te houden, lekker dan!

Ik heb niet helemaal gelezen waar jullie allemaal over gekletst hebben hoor, maar wou wel even reageren dan weten jullie in ieder geval dat de baby nog op plek zit;)

Nou ik ga mezelf er even toe zetten om de was te doen.

3. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke hmm vervelend hoor.. ik heb ook wel eens van die dagen (haha ehm vandaag dus ook :p) heb ook echt nergens zin in. Net met mn moeder naar de stad geweest, maar alles zit dan ook tegen. Stomme Prenatal had nog steeds mn voedingsbeha's niet, dus heb mijn geld teruggekregen.. heb overal gezocht maar geen andere beha's gevonden. Dus nu zit ik helemaal zonder voedingbeha's.. pfff

Mn moeder is ook echt een schat, maar ze naait helaas kleertjes voor de kleine.. en dat vind ze super leuk en doet ze echt met liefde, maar ik vind de kleertjes zooo lelijk :( maar vind dat ook heel zielig om te zeggen, dus doe elke keer maar weer alsof het leuk is wat ze heeft gemaakt.. maar als ik dan in de kledingkast kijk kan ik zowat wel janken :p hahah

Ook zijn de foto's niet gelukt.. als je ze direct wilt laten afdrukken dan kost dat twee keer zoveel. Belachelijk, dus nu moet ik ze maar weer bestellen en wachten tot ze over 4 dagen binnen zijn (met de grote kans dat ik het album niet afkrijg voor manlief zn verjaardag :() Ook zitten we momenteel erg krap met geld.. pff echt elke cent moeten we omdraaien! Begin het beetje beu te worden allemaal ;) Vandaag hier dus ook flinke baaldag, zit dan echt niet lekker in mijn vel!

Mag ik vragen wat jullie voor voedingsbehás hebben? Ik ben dan misschien erg kieskeurig, maar wil het liefst wel dat ze iets voor gevormd zijn.. ik voel mij anders totaal niet fijn in van die flubber beha's :( maar die voorgevormde kan ik dus echt nergens vinden.. ook weet ik mijn maat niet precies, dus kan ze ook niet via internet bestellen.

4. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Pff erg he zo'n dag. Lijkt dan ook wel of alles tegenzit!
    Oeh lastig, kan me wel voorstellen dat je niet snel tegen je moeder zegt dat je die kleertjes niet mooi vind! Ben ik blij dat mijn moeder niet zo creatief is haha:p

Oh en balen van die foto's, belachelijk dat het dan gelijk weer veel duurder moet zijn! Ik hoop dat je het nog op tijd af krijgt. Anders moet je als goedmakertje maar gaan bevallen op zijn verjaardag!;)

Nou ik zat ook heel erg met voedingsbeha's, kon ook geen voorgevormde vinden dus ik heb nu wel van die flubberdingen:( Zag dat ze bij Babywalz wel andere hebben maar die zijn natuurlijk wel weer een stukje duurder!

5. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    #105 babywens2011, 3 nov 2011
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
    haha oeps ging even mis.. ik helemaal berichtje getypt voor ander forum :p maar had ik per ongeluk hier geplaats.. (BLOND :p)

Ja lijkt inderdaad net of alles tegenzit zo'n dag.. en dan dat vieze weer :p hahah word je spontaan somber van.
    zoo ja daar mag je echt blij mee zijn.. grrr ik wil die kleertjes echt niet aan doen bij de kleine. Ik doe ze gewoon alleen aan als ik naar mama ga en misschien op de foto zetten en dan doorsturen ofzo :p hahah

Heb de foto's net via internet besteld en nu was het nog geen 10 euro.. toen ik ze per direct wilde bestellen in de winkel waren ze 35 euro.. dat is toch belachelijk? Nouja dan maar even paar daagjes wachten, hopelijk zijn ze maandag dan klaar!

Ohoké, jij hebt ze dus ook.. voel jij je daar wel fijn in? Dan voel ik mij echt net zo'n oma met van die uitgezakte borsten :p
    Het stomme is dat ze op de site van Prenatal wel heel veel voorgevormde beha's hebben, van 20 euro. Wij hebben hier ook best een kleien prenatal dus die zullen wel niet alles hebben :p

6. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ik dacht al:p Ach kan gebeuren he;)
    Bah net naar ziekenhuis geweest voor die test, moet je zo'n vies drankje drinken en je mag niet eens kauwgum voor de smaak ofzo. Moet het nu echt binnenhouden. Straks nog een keer prikken en dan ben ik er vanaf gelukkig
    Pff nu is mijn navelpiercing ook nog gaan ontsteken:( Zit nu beetje te twijfelen of ik hem eruit moet halen, vind ik wel zonde heb hem al bijna 10 jaar.

Jullie nog plannen voor het weekend?

Haha nee ik voel me helemaal niet fijn in die beha's maar probeer ze straks gewoon en anders bestel ik gewoon weer nieuwe:p

7. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Mogge meiden!
    Elke ochtend ben ik weer benieuwd of iedereen nog online komt of stiekem aan het bevallen is ;). Alles nog rustig bij iedereen?
    sSannek: Vervelend joh, dat je gister je dag niet had. Ik hoop dat het vandaag beter zal gaan en je lekkerder in je vel zal zitten. je hoort weleens dat vrouwen vlak voor de bevalling wat in zichzelf gekeerd raken, maar ik weet natuurlijk niet of dat nu ook geld.
    Heb je wel een beetje kunnen slapen?
    Vandaag die suikertest, ik hoop dat je het drankje binnen kunt houden! Ik was toen ook zo vreselijk misselijk en vond het echt vervelend, ik hoop dat het bij jou meevalt.

Babywens2011: Irritant zeg, dat ze bijede Prenatal je bh´s nog steeds niet hadden! Hadden ze wel even mogen bellen, slechte service. Ik heb er eentje bij Prenatal gekocht en eentje bij H&M. Vind ze er niet uitzien, maar degene die ik wel mooi vond zijn enorm duur en dat vond ik toch ook weer zonde :) Heb wel van die slappe want die beugels zitten bij mij niet lekker meer.
    Balen dat je gister niet kon slagen met de foto´s, hoop dat je ze toch op tijd binnen zult krijgen om dat album nog te kunnen maken.
    En over je moeder: kun je anders niet gewoon voorstellen oms amen een keertje stof uit te zoeken voor kleertjes? Vaak doet een leuk stofje al zoveel goeds voor een kledingstuk, misschien sorden ze dan midner leleijk ? :( En anders misschien toch gewoon een keer eerlijk zeggen (hoe moeilijk dat ook is!!) want op deze manier hebben jullie er alle twee toch geen plezier van? Jij niet omdat je ze niet mooi vind en je moeder niet omdat je ze straks vast niet bij je beeb aan gaat trekken. Misschien is ze eerst wel beledigd of verdrietig maar uiteindelijk zal ze het toch wel snappen dat ze beter iets kan maken wat jij wèl mooi vind?
    M´n schoonmoeder heeft een boxkleed voor ons gemaakt en die komt ze binnenkort brengen. I heb haar nog nooit iets zien maken en ze heeft echt een totaal andere smaak qua kleuren en zo dus ik hou m´n hart vast.....

Vandaag is m´n mannetje vrij, dat is wel gezellig. Nouja, ik hoop het ;) Hij was gister niet helemaal lekker en ging super vroeg naar bed, dus ik hoop niet dat hij ziek wordt! Ligt nu nog te tukken.
    Aan het eind van de middag controle bij de gyn, kunnen we weer even naar ons meiske zwaaien :) (We krijgen nl bij elke controle een echo).
    Hoop dat jullie een leuke dag zullen hebben. Vanavond weer The Voice kijken, zeker !:)

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke getsiederrie, lijkt me niet fijn. Maar waarom moet je die test doen dan? Is dat bij jullie gewoon of ligt dat aan het feit dat jullie meisje al zo groot is?
    Heh naar dat je navelpiercing is gaan ontsteken.. als je hem eruit haalt groeit hij zeker heel snel dicht? Tjah ik weet ook niet wat wijsheid is.. heb je daar geen cremetje voor ofzo?

Ehm nee eigenlijk vrijwel geen plannen.. zoiezo voor vandaag helemaal niets. Ohja gisteren de enveloppen gekregen en die ga ik dan vandaag maar eens schrijven ;) Voor de rest maar weer beetje vervelen denk ik :p haha jij wel plannen?

@baby11 Ik kan ook niet tegen die beugels hoor.. ben mijn beha's daarom ook behoorlijk beu, die beugels prikken echt in mijn buik. Maar in die voorgevormde voedingsbeha's zitten ook geen beugels hoor.. er zit ook geen vulling of iets dergelijks in, maar ze zijn niet slap ;) voel ik mij toch wat fijner in. Ga morgen met manlief nog een keertje naar de Prenatal (misschien hebben ze wel andere beha's) en anders moet ik maar via internet ofzo bestellen (ook al heb ik geen idee wat voor maat ik precies heb ;))

Mama gaat echt elke dinsdag naar de markt, waar ze dus ook een stoffenkraampje hebben.. als ze daar wat leuks ziet koopt ze dat gewoon :p Ik vind dat echt héél lastig om te zeggen dat ik de kleertjes niet leuk vind.. ik had dat ook bij de eerste meteen moeten doen, maar ze heeft nu al wel 5 kledingstukjes gemaakt en beetje lullig om het dan nu pas te zeggen :p
    Maar ze kan opzich wel goed naaien hoor, er zijn alleen gewoon geen leuke patroontjes voor babietjes.. en inderdaad heeft ze een hele andere smaak dan ik wat betreft kleuren en motiefjes :(
    Nou ik hoop dat het boxkleed erg meevalt ;) ja daar word je ook niet vrolijk van als je bijvoorbeeld een enorm kleurige boxkleed krijgt, wat eigenlijk helemaal niet bij de inrichting van je huis ofzo past :p

Ohh wat heerlijk dat je mannetje vrij is.. geniet er lekker van! hopelijk istie niet ziek, maar gewoon een beetje moe ;) Gaan jullie nog wat doen vandaag?
    En wat leuk ook dat je bij elke controle een echo krijgt (jaloers!!) haha heerlijk joh.. kan je weer even lekker kijken naar de kleine :) En natuurlijk gaan we vanavond The Voice kijken ;) :p

Ik droomde vannacht dat de bevalling begonnen was en ik werd 'snachts ook helemaal angstig wakker, omdat ik bang was dat mijn vliezen zouden breken en ik nog geen zeiltje op het matras heb gelegd :p hahahah

Ik heb fotootje gemaakt van de zelfgemaakte kleertjes.. het lelijkste pakje staat er nog niet op, want die had ze veel te kort gemaakt, dus heeft ze weer meer naar huis genomen (pffieuw gelukkig ;))

Ik vind dat blauwe gewaad met dat gepunte mutsje het allerlelijkste :p hahah

9. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Blijkbaar zaten we vanochtend tegelijk te tikken, sSanneke ;) Heb je het drankje binnen kunnen houden? Ranzige zooi he, echt hoe bedenken ze zoiets smerigs? Wel lekker op zich dat jij tussendoor gewoon naar huis mocht, ik moest verplicht twee uur in het ziekenhuis in de wachtkamer gaan zitten. Boring! Ook erg lekker: naast het restaurant, dus al die luchtjes en dan nog dat ranzige drankje binnen zien te houden: geen goede combi! Wanneer krijg je de uitslag?

Babywens2011: Ik snap je probleem met het pakje met het mutsje :cool: Ben je mooi klaar mee, zeg! Nu maar hopen dat ze snel stopt met naaien, haha anders heb je straks echt een probleem :p
    Wij hadden zelf nog geen boxkleed gekocht omdat we niets leuks (en betaalbaars) konden vinden: vrees dus met grote vreze voor de creatie van schoonmama. Maar ie weet valt het heel erg mee!
    Mannetje was gelukkig weer helemaal opgeknapt en heeft de boodschappen gedaan, een wasdroger gekocht en een bloemetje voor mee meegenomen. Jullie snappen het: mijn dag is helemaal goed! Heb wel een beetje last van de hormonen, moet de hele tijd janken. Lekker gezellig!

Oja sSanneke: je schijnt speciale zwangerschapspiercings te hebben. Misschien kun je die proberen? Zo´n ontsteking lijkt me niet echt lekker, maar ja, zomaar er uit halen is ook wel weer jammer.

Ik dacht vannacht dat m´n vliezen waren gebroken (en net als Babywens2011 heb ik nog geen matje in m´n bed) maar het bleek m´n kruik te zijn! Blijkbaar een klein beetje lek of zo, of niet goed dicht gedraaid. Gelukkig was het water niet zo heet en lag hij in 2 handdoeken dus ik heb me niet gebrand. Maar schrok wel even toen ik wakker werd op een vochtige plek! Babywens2011: misschien toch het matje er mar op leggen dit weekend, hihi. Anders is het straks mooi zonde van je matras!

Ik heb zin in The Voice!

10. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    @Babywens2011 Nee was zeker niet fijn, moest die test doen omdat ik ineens zoveel vruchtwater had. Had vorige week ook al geprikt en toen was alles goed maar moest toch nog een keer:(
    Ja als ik nu die piercing eruit haal dan krijg ik hem er vanavond al niet meer doorheen, zo snel gaat dat!

Vandaag verder lekker rustig dagje gehad, lekker muffins gemaakt en net mn vriend opgehaald die was lekker wat eerder vrij:)
    Oh balen zeg van die kleertjes! Wat moet je daar nou mee he..
    Kan me voorstellen dat je het lullig vind om er nu ineens iets over te zeggen terwijl ze al zoveel heeft gemaakt!

@Baby11 Haha ja we waren er tegelijk bij vanmorgen;)
    Heb het drankje met heel veel moeite binnen weten te houden, bah het is gewoon zo zoet dat het zuur word! Dinsdag krijg ik de uitslag van de test dus nog even afwachten.
    Ik hoorde van anderen inderdaad ook dat ze in het ziekenhuis moesten blijven, ben blij dat wij lekker naar huis mochten anders zit je daar maar een beetje voor je uit te turen!
    Jij moet straks nog naar de gyn of niet? wat lekker dat je elke keer een echo krijgt! ben benieuwd hoe het gaat!

Ik heb trouwens ook zo'n speciale piercing in! maar schuurde laatst langs de deur want was even vergeten dat ik zo'n dikke buik heb:p en toen is dat wondje een beetje gaan ontsteken. Maar probeer hem nog even in te houden, als het erger word dan haal ik hem er toch maar uit.

Ik ben ook wel constant bezig met 'wat als mijn vliezen nu breken' ik bedoel wat moet je doen als je midden in het centrum loopt en je vliezen breken? kun je dan nog naar de auto lopen om daar te gaan liggen? omdat ze nog niet ingedaald is..

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @baby11 haha ik neem aan dat je het hele probleem wel snapt? :p of vind je die andere kleertjes wel leuk? ;) hahah het is veel te zoetsappig en nog wat leuker voor een meisje, dan voor een jongen vind ik.. pff inderdaad maar hopen dat ze het hier bij laat, alhoewel ze alweer 2 stofjes had gekocht zei ze :(

Nou inderdaad maar hopen dat de boxkleed meevalt.. Anders ook gewoon foto van maken en zelf een andere kopen :p hahah

Gelukkig was je mannetje weer opgeknapt.. en wat ontzettend lief als ze een bloemetje meeneme he? Doet ie dat wel vaker? hmm ik heb dus echt geen romanticus uitgekozen :p haha soms zeg ik wel eens (als dikke vette hint) dat vrouwen het leuk vinden als ze eens een bloemetje ofzo krijgen.. maarja dan is het eigenlijk al niet meer zo leuk om te krijgen, omdat het dan niet zijn idee was :p
    Ohh handig.. wij hebben ook sinds zaterdag een droger en ik vind het heeeeerlijk! (alhoewel het wel weer een stuk meer energie kost, dus kunnen de energiekosten per maand ook weer lekker omhoog :( :p) maar straks met een kleintje heb je dat echt wel nodig. Wij hebben ook maar één droogrekje en die stond midden in ons kleine slaapkamertje en dat was echt geen doen.. ik kon maar 3 wasjes per week drogen, zo langzaam droogde dat. Ik ben dus dolgelukkig met de droger! :)

haha ik herken het hoor.. hier nog een jankerd :p Voel ik mij de hele dag al rot (gisteren voornamelijk) en dan komt mannetje thuis en barst ik in tranen uit.. hahaah ach wel weer lekker om even getroost te worden ;)

Ohh haha wat grappig zeg, maar dan schriik je inderdaad wel wakker :p gelukkig was het maar de kruikzak en had je er handdoeken omheen gewikkeld (anders is het ook veel te warm op je buik he?) ja ik ga inderdaad van 't weekend het zeiltje er maar op leggen.. anders zonde van het dure matras :p

Het is vandaag lekker frietjesdag! Jeeejj daar heb ik ook zin en daarna idnerdaad lekker The Voice kijken.. morgenavond denk ik voor de laatste keer naar de bios voordat de beeb geboren word ;) ook altijd errug gezellig!

12. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke hahah en nu waren wij weer tegelijk aan het typen :p Hoe toevallig!
    Nou hopelijk is de uitslag nu weer goed! Wel balen van dat vieze drankje, maar gelukkig heb je het weer achter de rug en heb je alles binnen gehouden! Goed gedaan!!

Ohh lekker zeg, muffins! Als ik een grote keuken en oven had zou ik ook veel bakken.. vind ik echt leuk om te doen, maar dat gaat nu niet echt ;)

De verloskundige zei tegen mij dat ze nog maar ée'n keer had meegemaakt dat bij een zwanger vrouw buiten haar vliezen braken.. voor de rest gebeurt het dus bijna altijd 's nachts of 's avonds laat.. en stél dat je vliezen breken op straat, dan kan je eerst gewoon rustig naar huis toe gaan en dan daar gaan liggen ;) haha het is niet dat je direct plat moet.. midden op straat :p hahaha ik zie ons al liggen :p

13. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha wat toevallig:p
    Ben benieuwd of ik nu wel de enige ben die typt:p
    Ja heerlijk vind ik dat, muffins of brownies enzo bakken!

Oh dus daar hoef ik me niet zoveel zorgen om te maken zeg maar, gelukkig! Zag het inderdaad al helemaal voor me:p

Oeh ik ga zo lekker zuurkool maken, dat vind ik zoooooooooooo lekker:p

14. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha als je nog brownies overhebt, kun je ze eventueel hier wel kwijt hoor :p hahahah ;) lekker! Heb je de muffins ook versierd of is dat weer teveel werk? :p

Ahh ja ik heb dus ook zin in zuurkool, maar manlief vind dat echt het vieste wat er bestaat :( Dus ik maak het nooit.. maar heb daar ook best zin in! Lekker zuur ;)

15. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Heb ze niet versierd haha was teveel werk, had er gewoon zin in maar moest niet teveel werk in zitten;)

Haha nee mijn vriend vind zuurkool ook niet zo lekker maar eens in de zoveel tijd dan neemt hij er genoegen mee:D

The voice was weer leuk:D Nu kruip ik lekker mn nest in! Slaap lekker! Nou ja, voor zover dat kan;)

16. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Oh zuurkool: lekker! Heb het de laatste tijd ook redelijk vaan gegeten maar merkte helaas dat m´n darmen het niet meer zo leuk vonden :( Dus ik denk dat dat er niet meer in zit tot de bevalling. Heb ook super trek in hutspot, maar met al die uien wordt dat ook vast geen succes! Heb de laatste week echt last van ´luchtigheid´, zeg maar, m´n man lacht zich af en toe rot. Ik vind het wel irritant, gelukkig is het vooral ´s avonds dus dan merkt verder niemand het. Bakken doe ik ook graag, hmmmmm appeltaart is ook zo lekker! Jammer dat het zoveel werk is :cool: Muffins en brownies zijn ideaal, lekker snel klaar!
    Op de zwangerschapsgym vertelde ze ook dat maar bij heel weinig vrouwen hun vliezen breken als ze gewoon op pad zijn. Bij 9% ofzo, dus die klans is gelukkig redelijk klein! Zag me al in de rij voor de kassa staan met een plas water om me heen :$. Meestal breken ze inderdaad of ´s nachts of helemaal niet en moeten ze gebroken worden door de verloskundige.

babywens2011: Hoop dat je vandaag geen huildag hebt, haha. Naar welke film gaan jullie? Ideaal he zo´n droger, ik verheug me er ook zo op! Krijgen we ook lekker zachte handdoeken, haha.
    Ben je al aan de enveloppen begonnen?
    sSanneke: Hoe is het met je piercing? En ben je nog erg misselijk? Ik duim voor je dat je dinsdag een goede uitslag krijgt!

De controle gisteren was goed :) . Kregen een echo (o, wat is ze alweer groot!) en nog een inwendige echo om te zien of de baarmoedermond nog wel goed gesloten was na die grappen van de laatste week. gelukkig zat de boel nog goed dicht, dat was wel een opluchting. Tis nu toch echt nog een beetje vroeg om al ter wereld te komen, vooral omdat ze toch al aan de kleine kant is. Mocht ook m´n gewone activiteiten weer oppakken, zo lang ik het maar niet te gek maak en weer ga rusten als het weer gebeurt. ´s Avonds gezellig saampjes op de bank The Voice gekeken.

Vandaag niet veel bijzonders, beetje rommelen in huis en de droger uitproberen :p
    Jullie nog plannen?

17. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja lekker he:D Oeh hutspot is ook lekker inderdaad, maar daar krijg ik nu ook wel last van als ik dat eet! Dus dat moet maar even wachten:p
    Haha irritant is dat he:p Heb er ook wel eens last van maar probeer het zo goed mogelijk te verbergen:p

Zelfgemaakte appeltaart, oh heerlijk! Maar is mij inderdaad meestal ook teveel werk:p Muffins etc. zijn inderdaad lekker snel klaar!
    Oh dat wist ik helemaal niet dat het maar zo weinig gebeurt dat vliezen overdag breken, wel beter want zag het inderdaad ook al helemaal voor me dat het mij zou overkomen als ik in het centrum loop ofzo. Laatst een stuk gelopen in het bos en toen dacht ik ineens wat als...? Nou wist niet hoe snel ik weer bij de auto moest komen;)

Met mijn piercing gaat het al een stukje beter, zolang ik er maar niet teveel aankom. Ja ik ben heel erg benieuwd wat ze dinsdag gaan zeggen in het ziekenhuis, hoop stiekem ook wel een beetje dat ik weer meer te horen krijg over eventueel inleiden als ik overtijd loop.

Mooi is dat he om de kleine weer even te zien op echo! Konden ze ook zien of je baarmoedermond al week is? of dat niet? Dus die van jullie word aan de kleine kant geschat?

Ben vandaag ook een beetje aan het rommelen in huis, ideaal he een droger! echt heerlijk. Vanavond komt mn moeder gezellig even op bezoek:) jullie nog plannen voor vanavond?

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    heeejj.. hier zit de beeb nog steeds in de buik hoor ;) Even snel een berichtje, want moet zo weer weg!
    Vandaag druk dagje gehad.. auto gewassen van m'n oma (haha met manlief gelukkig) eindelijk voedingsbeha's gevonden in de stad.. echt nog een super lief vestje en laarsjes gekocht.. *smelt* en nu moeten we weer gauw door want we hebben verjaardagsfeest van mijn vader + stiefmoeder. Pfff daar heb ik dus zo geen zin in! Gelukkig moeten we echt nog boodschappen doen, dus hebben goeie reden om beetje op tijd weg te gaan haha ;) Fijne avond allemaal!

19. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sSanneke haha ik vond The Voice vrijdag ook weer erg leuk.. Vind de battles ook een leuke ronde! haha voor wie zijn jullie?
    Ik vind dat kleine meisje.. Lennie geloof ik?.. erg schattig (haha ook al is ze al 18 :p)

@baby11 Wij zijn helaas niet meer naar de bios geweest. was even vergeten dat ik dus verjaardag had van mijn stiefmoeder + vader :p hahah (tjah zwangerschapsdementie) Was erg saai en duurde ook behoorlijk lang, maar we hebben het weer gehad ;) haha ik ben het ook een beetje beu om elke keer
    weer die vragen te beantwoorden: Hoe gaat het met je? Hoelang moet je nog? Weet je wat het wordt? blablabla
    hahah en dan elke keer weer hetzelfde moeten vertellen ;) Best vermoeiend hahah

Ja de droger is echt super fijn! lekkere zachte handdoeken en alles is zo snel droog ;) Hoe bevalt ie? Jep heb de enveloppen geschreven, dus die zijn in ieder geval klaar :p

Fijn dat de controle weer goed was :) Ik mag morgen weer.. ben benieuwd naar mijn bloeddruk en of de kleine eindelijk al is ingedaald of nog steeds niet.

Ik begin het allemaal opeens echt super beu te worden :( Ben emotioneel echt helemaal op.. haha kan echt om het
    minste of geringste in tranen barsten.. Ik ben ook zó ontzettend moe (mijn oogjes kunnen haast niet meer kleiner :p)
    en ik wil zo graag de kleine in mijn armen houden ;) hahah Deze week duurde ook zó lang. Gewoon het idee dat het vanaf 37 weken elk moment kan komen is erg vermoeiend vind ik. Ben echt elke seconde zowat bezig met de bevalling en de komst van de kleine.. ik hoop echt niet dat het nog 4 weekjes gaat duren, want weet niet of ik dat mentaal wel volhou ;)
    Zo klaagmodus weer even uit :p

20. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Babywens2011: de klaagmodus mag van mij best aan, hoor! Kan me zo goed voorstellen dat je het ontzettend zat bent en gewoon je kleintje in je armen wilt houden. Dusse.....´klaag´ maar lekker ;)
    die laatste weken lijken mij echt onwijs lang te duren, constant zit het toch in je hoofd. Heb je vandaag nog wat afleiding, behalve de controle ? Ik hoop dat alles goed is en de kleine eindelijk is ingedaald? Voel je zelf verschil van hoe de beeb ligt?

Jammer dat de bios niet door ging, is vaak leuker dan een verjaardag ;) Ik zou ook echt gek worden van al die vragen, ik ga straks die laatste twee weken echt niet meer mee, haha.

sSanneke: Nog alles rustig? Goed weekend gehad?
    Ik weet niet of de baarmoedermond al week was. De gyn zei dat alles ´nog netjes gesloten was´, ik weet niet of ze dan bedoeld dat het nog niet week was?
    Zijn al je muffins al op :D ?

Hier lekker weekend gehad. Zaterdag niets gedaan, was echt brak (waarvan?) maar m´n man heeft allerlei klusjes gedaan in huis en ´s avonds hebben we een filmpje gekeken. Gistermiddga even bij rvienden geweest, kreeg nog een super schattig jasje te leen in maat 50. Dus dat is ook weer geregeld :p. Verder uiteraard ene paar wasjes gedraaid (babyspul) en de droger uitgeprobeerd. Wowwwww, wat een ideaal ding zeg! Manlief had het bed afgehaald en toen ik er 3 uur later weer in wilde lag het setje alweer schoon, droog en lekker zacht er weer op. Heerlijke handdoeken en niet meer de hele zolder vol was. Echt ideaal. Deze week de kleertjes en zo strijken, doe ik lekker op m´n gemakkie.

Ik ga nu snel even stofzuigen want ze komen zo van de kraamzorg langs. Ben benieuwd!

Babywens2011: Succes bij de controle en ik hoop dat je je vandaag wat beter zult voelen!

Deel Deze Pagina