Nog minder dan 55 dagen, de laatste loodjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Baby11, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Goedemorgen dames:D
    Klagen mag van mij wel hoor! Dan doe ik namelijk gezellig mee. Ik heb het ook echt wel gehad hoor, kan nu gewoon bijna niks meer. Als ik nu wat laat vallen dan moet ik het gewoon laten liggen want ik kan niet meer bij de grond! Heb het gevoel dat mijn buik nog weer veel dikker is geworden. Gister bij de ikea geweest en op de terugweg kreeg ik ineens harde buiken, ik dacht oeh zal het eindelijk zover zijn? Nou ik heb nu nog steeds harde buiken, heel vervelend maar ze worden niet pijnlijker ofzo dus zullen wel weer voorweeen zijn, helaas pindakaas! Ik ga morgen ook lekker klagen bij de gyn! Ik wil onze meid gewoon in mn armen hebben! Zo dat was het geklaag voor nu:p

@Babywens2011 Haha ik vind die Lennie ook zo schattig!:p Maar heb nog niet echt een voorkeur voor iemand ofzo!
    Hoe was de controle trouwens?

@Baby11 Oh dus daar hebben ze verder niks over gezegd? Toen ik 34 week zwanger was zeiden ze dat de bmm bij mij al wel week was maar nog wel gesloten.
    Haha ja de muffins zijn al op:D
    Succes zo als de kraamzorg komt!

2. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    goeiemorgen! hahah yes lekker klagen! daar heb ik zin in :) hahah

@baby11 Ik heb vandaag gelukkig genoeg afleiding. Ben nu gauw het huisje aan het schoonmaken, straks eten en dan op mijn neefje passen.. daarna boodschapjes doen en eten. Helaas vanavond wel weer alleen :(
    Nou de controle was opzich prima, maar kleine nog steeds niet ingedaald.. hij is zelfs wéér omhoog geschoten :( Ik word er beetje gek van. De verloskundige ook doodleuk vertellen dat er pas met 41.3 weken wat gedaan wordt.. krijg je een echo om te kijken of je genoeg vruchtwater hebt en dan maken ze een afspraak om je in te leiden :( en ben heeeel erg bang dat dat bij mij dus allemaal gaat gebeuren. bah bah bah hahah ;)

Gisteren ook weer enorm emo dag gehad.. ik kon maar niet stoppen met huilen. Aan de ene kant moeten we nu nog gewoon lekker genieten van het feit dat we nog met zn tweetjes zijn, maar vervolgens kunnen we dus bijna niks doen. De bios vinden ze ook geen goed idee, want stel dat mijn vliezen zouden breken, dan zou ik plat moeten gaan liggen.. haha word je niet vrolijk van mocht dat in de bioscoop gebeuren :p

hahah heeeerlijk he? Die droger.. echt een ideaal ding ja :)
    Succes met de kraamzorg. Ben ook benieuwd! laat je even weten hoe het was?

@sSanneke Vervelend dat het niet doorzet he? Denk je eindelijk dat het gaat beginnen, zijn het stomme voorweeën :(
    Ik heb ook last van harde buiken en sommige benemen mij dan ook echt de adem.. heb ik echt het idee of ik wat in ademnood zit, terwijl de harde buiken geen eens zeer doen :p hahah begin dan wel beetje benauwd te worden voor de bevalling ;) hahah als ze maar zuurstofmaskertje in de buurt hebben :p maar van mij mag de kleine ook komen hoor! Jij bent alleen eerst he? ;) Ik moet nog wel zo'n kleine 4 weken wachten :p

3. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Irritant is dat he, je moet eigenlijk genieten maar je kunt net niks inderdaad. En van hele dagen thuis zitten word je ook echt niet vrolijk. Krijg je ineens zin om wat leuks te doen maar dan gaat het weer van is dat wel verstandig want wat als...? Zo irritant!
    Dus nog niet ingedaald, dan zal dat wel tijdens de bevalling pas gebeuren of niet? Heb jij ook zo'n last van je ribben? Ze trapt er bij mij steeds tegenaan en dat doet zo'n pijn.

Haha ja ik heb dat ook dat ik dan even bijna geen adem meer krijg en dan denk ik ook van hoe gaat dan de bevalling? Dan heb ik inderdaad wel wat zuurstof nodig haha:p
    Ach we zullen het wel weer overleven. laat het eerst maar eens zover zijn want heb het gevoel dat ze er niet meer uit wil:p

4. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja behoorlijk irritant.. haha maar goed, we gaan zaterdag toch gewoon lekker naar de bios hoor ;) Ik ga ook niet hele dag thuis zitten, omdat héél misschien mijn vliezen zouden kunnen breken :p Jouw beebje was toch al wel ingedaald?

Ik weet het niet.. het kan inderdaad pas bij de bevalling gebeuren, alhoewel ik hoop dat het eerder gebeurt.. Het kan namelijk goed dat als het kindje nog niet is ingedaald de bevalling langer op zich laat wachten :(

Ja gek he? haha en dan doen die harde buiken nog geen eens zeer ;) Moet je voorstellen :p Ach ze hebben altijd wel beetje zuurstof bij de hand, dus is ook weer niet zo'n ramp! We zullen het inderdaad vást wel overleven hahah.. ja denk je dat jouw kleine ook lang op zich laat wachten? Wat een boefjes zijn het toch he..

5. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Ja zou ik ook gewoon doen, anders kun je echt NERGENS meer heen ja. Dat zou wat zijn! Naar welke film gaan jullie?

Nee bij mij is ze ook nog niet ingedaald en dat doet ze ook niet meer voor de bevalling zei de gyn, omdat ik zoveel vruchtwater heb.
    Ik denk dat ze net zolang wacht totdat ik ingeleid word ofzo, ik hoop morgen wat meer zekerheid te hebben.

Pff de laatste loodjes;) Wachten duurt echt verschrikkelijk lang!

6. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Inderdaad.. gewoon nog lekker genieten! haha ervan uitgaande dat hij bij mij ook niet meer indaald. We gaan waarschijnlijk naar de film TinTin hahah ;) Ik heb zelf niet zoveel met kuifje, maar manlief wel en schijnt goeie film te zijn! Heb er wel zin in hoor.. even weer lekker met zn tweetjes erop uit (1 van de laatste keren dat het zo 'makkelijk' gaat ;))

Ohja dat is waar.. haha sorry had je natuurlijk al verteld. Heeft de gyn ook gezegd dat je zoveel mogelijk thuis moet blijven, mochten je vliezen breken? Ohja maar ze wachten bij jou niet tot de 42 weken met inleiden toch? Heb je morgen weer controle? Ik ben ook benieuwd! Hopelijk gaan ze je dan gauw inleiden!

Ja iedereen zegt altijd: de laatste loodjes zijn het zwaarst! En dit kan ik met 100% beamen ;) het duurt echt verschrikkelijk lang inderdaad :p haha een uur gaat al zo langzaam voorbij.. maar binnen 4 weken hebben we zoiezo allebei onze kleintjes in de armen :D

Ga je nog wat doen vandaag? haha weer nieuwe muffins bakken? :p

7. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Oh leuk, dat moet inderdaad wel een goeie film zijn ja. Haha ja nog even lekker van genieten;)
    Ze hebben niet tegen mij gezegd dat ik zoveel mogelijk thuis moest blijven, tegen jou wel?
    Volgens de gyn die bij mij de echo deed laten ze me waarschijnlijk niet ver na de uitgerekende datum lopen dus ga er morgen even naar vragen en hoop dat ik dan een beetje duidelijkheid krijg. Ben wel heel erg benieuwd!

Haha ja duurt allemaal veel te lang, maar als je er echt bij na gaat denken dat het sowieso niet langer dan 4 weken meer duurt dan is het ook nog wel erg spannend;) Mijn vriend is ook echt super zenuwachtig haha.

Haha nee ga geen muffins meer bakken;) Nog even laatste dingetjes aan het klaarleggen enzo voor het grote moment;) Ga jij nog wat doen vandaag?

8. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ja ik ben benieuwd! In 3D vind ik ook altijd wel grappig ;)
    nee hebben ze tegen mij ook niet gezegd hoor :p Zou me dat alleen wel kunnen voorstellen dat ze zoiets wel zouden zeggen.. ik zou ook niet een heel weekend nog weggaan ofzo, dat zou ik wel weer heel spannend vinden, maar een avondje/dagje moet kunnen toch? :p

Ik ben ook benieuwd joh! Zou inderdaad wel fijn zijn als je meer duidelijkheid zou krijgen.. haha ja ik vind het eigenlijk ook wel weer heel spannend. Aan de ene kant kan ik echt niet wachten, maar aan de andere kant lijkt het mij ook best eng..
    Gewoon het hele bevallen, de kraamperiode en het moederschap ;) hahah hoe maf zit een vrouw in elkaar :p

Ohja lekker beetje in huis freubelen dus? Ook lekker hoor! (wat ben je dan nog aan het klaarleggen?) Ik ben nu aan het oppassen op mijn neefje, daarna even boodschapjes doen en alweer het eten klaarmaken.. vanavond maar weer avondje alleen, dus ga Hollands Next Top Model maar kijken ;)

9. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    ja 3D is ook wel mooi ja:) Haha nee ik zou ook geen weekend weg gaan ofzo, alleen het idee al:p Als we 's avonds ergens koffie gaan doen ofzo dan neem ik altijd wel papieren enzo mee van het ziekenhuis want je weet maar nooit natuurlijk. Dat geeft wel een goed gevoel.
    Haha ja wat zijn we toch eigenlijk apart:p Maar ach het zou er allemaal wel bij horen;) Hoe is je man eronder? ook erg ongeduldig of laat hij dat niet zo merken?

Ik had nog even wat kleertjes uitgewassen van verschillende maten want je weet natuurlijk nooit welke maat ze aan kan als ze geboren word. Gewoon voor de zekerheid haha. Kwam er ook net achter dat accu leeg is van mijn camera dus die ook nog maar even snel in de oplader gedaan.

Oh leuk ja, hoe oud is je neefje? Oh je man heeft vergadering vanavond? Nou ja dan kan jij lekker bankhangen;)

10. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    jaa dat is inderdaad wel slim.. er zijn mensen die vanaf de 37 weken altijd hun ziekenhuistas bij hebben, maar dat vind ik eerlijk gezegd ook weer een beetje overdreven :p
    maar papieren enzo is wel erg handig om bij te hebben.

Hij wrijft regelmatig over mijn buik en zegt ie: Kom er eens gauw uit jij ;) wel lief! voor de rest is hij gewoon lekker aan het werk, dus hij is er wel minder mee bezig dan ik.. maarja ook wel logisch!

Heb je ook kleertjes in maat 50? Ik niet.. heb 3 setjes in maat 56 en de rest in maat 62 ;) Zal vast wel een grote worden denk ik zo.

Mijn neefje is bijna een jaar.. is wel heel grappig, want mijn schoonzus was vorig jaar 23 november uitgerekend (is uiteindelijk 2 december geboren) en ik ben 20 november uitgerekend.. dus ze schelen zo'n jaar straks ;)
    Jep weer avondje alleen (net als overdag :p) haha inderdaad maar lekker bankhangen. Ga denk ik zo nog even boodschappen doen.. lekker melk en slagroom halen, zodat ik mezelf heerlijk kan verwennen met chocolademelk :D Jammiee...

11. sSanneke

sSanneke Actief lid

21 mei 2010
    196
    0
    0
    Haha ja je kunt ook overdrijven inderdaad:p Maar papieren zijn altijd wel handig.
    Ja onze mannen hebben hun werk natuurlijk nog, maar mijn vriend ergert zich al wel een beetje op het werk haha. Elke dag collega's die vragen en is ze er al? Hoe lang nog?
    Hij is al zo zenuwachtig:p Maarja dat hou je toch. Ook wel lief bedoeld natuurlijk.

Nee ik heb ook geen kleertjes in maat 50. Heb zelf 56,62 en 68. Dan zit ik altijd goed neem ik aan:p

Oh dat is wel een leuke leeftijd! Dan hebben ze straks ook nog wel veel aan elkaar! Vind je het oppassen niet zwaar dan?

Oeh lekker warme chocolademelk met slagroom:D

12. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Dag meiden, ik leef helemaal met jullie mee, hoor. Al dat wachten, pffffff, volgens mij word ik daar op het eind ook helemaal gek van (nu valt het nog wel mee, hihi, al kan de tijd me niet snel genoeg gaan!). Ik hoop dat jullie alletwee snel jullie kindjes in je armen zult hebben, misschien bevallen jullie wel op dezelfde dag!!

Warme choco met slagroom, hmmmmmm, kun je niet wat brengen ?
    Ook hier alleen vanavond, kga straks Greys Anatomy kijken, zo lang het niet al te bloederig/emo wordt.

Controle stelde niet veel voor, ik kreeg vooral heel veel info (nu het meeste alweer vergeten, hihi) en ze heeft boven even snel om een hoekje gekeken bij de slaapkamer en babykamer. Morgen moet ik bij de verpleegkundige langs in het ziekenhuis, maar ben ene beetje vergeten waarvoor dat ook alweer was. Volgens mij gewoon een beetje uitleg over hoe het in het ziekenhuis gaat en zo. Nou ja, ik zie het vanzelf wel! Met al die afspraken vult de week zich alweer aardig.
    sSanneke: ik hoop dat je morgen meer duidelijkheid krijgt over eventueel inleiden enzo. Kan me goed voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent!
    Babywens2011: Ik had bijna geen kleertjes in maat 50, maar omdat onze uk nogal aan de kleine kant zal zijn heb ik nog snel wat bij gekocht. Misschien past ze maat 56 ook wel, nou ja, dan is het ook goed.

Die harde buiken zijn irritant he! Ik kan dan echt even amper lopen, ziet er volgens mij echt debiel uit!

Nou, ik ga een bakkie thee zetten (bij gebrek aan chocomelk en slagroom, haha). Hoop dat we allemaal een beetje kunnen slapen vannacht. Sweet dreams!

13. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Sanneke Ohhja wel vervelend voor je vriend dat ze er continu naar vragen.. haha opzich ook wel logisch, mensen zijn gewoon erg nieuwsgierig. Die begrijpen nog niet dat het vervelend is, totdat ze zelf aan de beurt zijn :p

haha ja inderdaad.. ik vind het ook wel schattig als ze kleertjes aan hebben die eigenlijk net iets te groot zijn. Dus maat 56 is wel goed vind ik ;) (tenzij je inderdaad een klein kindje krijgt net als jij baby11) vind het ook zo zonde om daar veel geld aan uit te geven, terwijl ze die kleertjes óf geen eens aankunnen óf maar een weekje aankunnen ;) dan maar íets te grote kleren.

Ja is zeker wel erg leuk! Alleen ben wel bang dat de schoonouders dan lekker gaan vergelijken.. mijn neefje is namelijk wel heel snel met alle dingetje, maarja elk kindje is natuurlijk weer anders.

Hmm heb net melk gekocht en slagroom.. ga ik zo dus eventjes lekker maken.. (sorry dames, voor het jaloers maken :p)

@baby11 hahah dat zou grappig zijn inderdaad ;) Ach we moeten nu nog eventjes lekker genieten van het kunnen rusten wanneer we willen.. van het nog eventjes met zijn tweeën zijn en doen waar we zin in hebben (haha wat ben ik toch weer positief :p)

Leuk dat ze eventjes naar het kamertje kwam kijken ;) Nee je krigjt voornaemlijk veel informatie he? Ik heb ook rondleiding gehad door het ziekenhuis.. ga je inderdaad beetje kijken hoe alles eruit ziet enzo.

Lekker je bakkie thee drinken ;) en hoop ook dat we allemaal lekker mogen slapen vannacht! Fijne avond en lekker tukkie :)

14. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Mogge, beetje geslapen allemaal! Hier wel redelijk (voor de verandering ;).

Babywens2011: Leuk dat je ook ene klein neefje hebt! Die van mij zijn inmiddels al wat groter (tussen de 2 en de 12jaar) en het gaat allemaal zoooooo snel! Zou wel leuk zijn als ze straks een goede band krijgen en echt vriendjes worden :) . Heb je nog veel aan adviezen van je schoonzus en zo, of praten jullie daar niet echt over?
    En wanneer is je man ook alweer precies jarig?

Wij hadden al verwacht dat ons ukkie ook echt een ukkie zou worden. Ik ben zelf maar 1.55m en kom uit een kleine familie dus echt een groot kind was niet te verwachten. Heb wel een paar keer een groeiecho gekregen omdat ze ècht klein bleef, maar bij de laatste echo was ze van de onderlijn af dus dat was goed. Geen zorgen meer dus dat ze niet goed groeit en ach.....een beetje klein beebje is wel zo fijn met bevallen, toch :D

Nog plannen voor vandaag, behalve je controle sSanneke?
    Ik doe vanochtend lekker rustig aan en dan vanmiddag naar het ziekenhuis. Als ik daarna nog puf heb wip ik nog even langs bij Prenatal want die zit ernaast ( slim gedaan!), maar dat zie ik nog wel. moet ook nog even bloed laten prikken, hoop dat ik er om denk! Jullie ook zo last van vergeetachtigheid?

Fijne dag enne.....nog even volhouden!

15. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @baby11 goeiemorgen! Fijn dat je voor de verandering eens lekker hebt geslapen. Ik helaas weer niet hoor.. ben veel wakker geweest en heb maar liggen woelen. Ach ja begin er gewoon aan te wennen zowat :p

Zeker leuk dat mijn neefje ook nog jong is en ze dus maar een jaar schelen. Nee krijg voor de rest niet veel tips van mijn schoonzus.. op de één of ander emanier hebben wij niet zoveel met elkaar ;) hahah tjah je kiest je schoonzussen en broers natuurlijk niet zelf uit :p soms klikt, soms klikt het wat minder. Met haar klikt het wat minder, maar ik zie ze wel regelmatig bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder moest gisteren ook oppassen, maar die moest 'smiddags even weg en daarom vroeg ze of ik op hem (bij mijn schoonouders thuis) kon passen.. dus de vraag kwam ook niet van mijn schoonzus haar kant laat maar zeggen :p haha lekker wazig maargoed ;)

Mijn mannetje is volgende week dinsdag jarig.. Heb ook nog steeds niks gehoord btw van de foto's, dus hopelijk krijg ik daar vandaag mailtje over dat ik die kan ophalen, anders ga ik dat natuurlijk nooit redden voor volgende week :p

Ja joh, alleen maar leuk als ze nog zo klein zijn. Mijn neefje was dus een 9ponder bij de bevalling en was eigenlijk ook geen baby meer, zo groot was hij :p dat is dan ook weer niet echt leuk, maar je hebt het natuurlijk niet voor het zeggen ;)

Jouw dagje is vandaag dus weer lekker gevuld.. waarom moest je ook alweer naar het ziekenhuis? hahah zo zie je maar.. hier ook veel last van vergeetachtigheid :p
    Ik heb vandaag niet zoveel te doen.. zometeen maar eventejs de raampjes zemen, wasje draaien en naar de bibliotheek. Mijn boeken zijn uit en lees wel graag tegenwoordig. Ook heb ik nog een puzzel die ik eindelijk kan gaan maken ;)

Succes vandaag!!

@sSanneke en waar blijf jij? haha je moet je natuurlijuk wel elke dag even melden, anders krijgen wij onze vraagtekens :p
    Wanneer moet je ook alweer voor echo?

16. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Hihi: we kunnen wel een meld-plicht instellen. Elke ochtend verplicht even melden om de rest gerust te stellen :D . Volgens mij moest ze vandaag voor controle, misschien vanochtend?

Balen dat je weer niet lekker hebt geslapen :x . Ik heb foto-afdrukken besteld via Snapfish. Zaterdag besteld en als het goed is komen ze vandaag binnen. Vond ikw el makkelijk, hoef ik er zelf niet weer op uit om ze te halen. Owwwwww, hoe bedoel je lui?:p . Ik hoop dat jij ze snel kunt halen en je boekje nog af kunt maken. Maar aan de andere kant hoop ik dat je aan dat hele boekje niet meer toe komt omdat je al gaat bevallen!
    Wat voor puzzel ga je maken?
    Vanmiddag kan ik ook nieuwe boeken halen, er komt hier elke weer een biebbus in de straat voor alle scholen maar ook voor omwonende. Ideaal, vooral omdat ik echt onwijs veel lees. Meestal laat ik dan de hond uit en haal gelijk een paar nieuwe boeken op, lekker makkelijk.

Jammer dat het niet zo klikt met je schoonzus. Maar gelukkig dus wel met je schoonmoeder! Dat is al heel wat, haha.

Doe je voorzichtig met ramen zemen? Niet op een trap gaan staan, he!

17. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja moeten we doen inderdaad ;) hahah elke dag verplicht melden.. nouja gelukkig is de dag nog niet voorbij, dus ze heeft nog even haha :p

Ohh wat ben jij lui!! hahah nee ik vind het juist heerlijk om er éventejs tussenuit te gaan.. ik moet van mezelf echt elke dag even naar buiten.. als is het maar om fotootjes op te halen (haha woon in het centrum, dus ben er ook zo hoor ;))
    haha inderdaad heb ik er hopelijk helemaal geen tijd voor, omdat ik straks gewoon aan het bevallen ben.. nee lijkt me vrij stug. Vaak voel je dat wel een beetje aankomen, maar ik heb echt nog nergens last van.

Oh lekker dat er zo'n biebbus bij jullie in de straat komt.. lekker makkelijk ;) Heerlijk he, een boekje lezen. wat lees jij graag? Ik lees graag romans :p maar niet al té zoetsappig dan hoor.. haha

Mijn moeder heeft gisteren een puzzel afgeleverd van Jan van Haasteren.. ken je die? haah moet je anders even googelen.. dat zijn van die puzzels waar héél veel op te zien is, ben ik dus wel even zoet mee denk ik zo ;)

Ohja manlief heeft van het weekend trouwens de geboortekaartjes 'af' gemaakt (zover als dat dat kan natuurlijk) wij gaan op de voorkant namelijk foto van de kleine plaatsen, dus dat kan je dan van te voren natuurlijk nog niet maken, maar de binnenkant is af!

Jep doe voorzichtig en ga geen laddertje ofzo gebruiken. Wij wonen op eerste verdieping, dus de buitenramen kan ik dus gelukkig zoiezo niet doen ;) haha

18. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Het is hier maar stil.. betekent dit babynieuws? :)

@sSanneke hoe is het gisteren gegaan?

@baby11 en heb je nog leuke boeken uit kunnen kiezen gisteren bij de biebbus? Ik heb weer heerlijk 3 boeken liggen, dus die kan ik weer lekker gaan lezen :D
    En ben je gisteren ook nog langs de Prenatal geweest? Nog leuke dingetjes kunnen kopen?

19. Baby11

Baby11 Actief lid

21 apr 2011
    130
    0
    0
    Nog geen babynieuws hier (gelukkig :p ). Ben wel benieuwd wat er bij sSanneke is!

Gister niet meer bij Prenatal geweest. was helemaal niet fit en ben na de afspraak met de verpleegkundige gelijk weer naar huis gereden. Was echt gesloopt! Het was op zich wel interessant, ik weet nu wel wat beter hoe het er aan toe gaat bij een ziekenhuisopname en zo, maar ik vind het nu wel weer even genoeg met al die extra afspraken!
    Vond het wel jammer dat ik niet kon shoppen, want hier hebben we geen Prenatal of andere babywinkels, maar volgende week heb ik weer controle dus misschien kan ik er dan even langs.

Nogw el even 3 boeken gescoord bij de biebbus, de eerste is alweer uit :p. Ik lees veel thrillers en ook romans (ook niet te zoetsappig, haha). Heerlijk vind ik dat, lekker wegduiken in ene boek. Gaat de tijd ook zo lekker snel voorbij :cool: . Jij nog wat leuks kunnen vinden?

Ik wil er ook elke dag wel even uit, maar moet wegens omstandigheden zuinig omgaan met m´n energie dus het lukt vaak niet. Al laat ik wel elke middag de hond uit, dus ik kom wel even buiten. Vind het wel jammer, want door al dat thuis zitten duren de dagen ook wel lang. Maar goed, het zij zo. Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Al lekker op weg met je puzzel of waren je foto´s binnen en kon je daar mee aan de slag?

Leuk joh, dat de geboortekaartjes zo goed als af zijn :) Geeft vast een lekker gevoel dat je daar niet meer over in hoeft te zitten. Ik wil vandaag de laatste enveloppen schrijven, dan is dat ook maar weer klaar.

20. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha inderdaad gelukkig maar.. zou n og net ietsje te vroeg zijn. Over 2 weekjes mag de kleine komen :)

Ohh jammer dat je zo moe was, maar wel slim dat je dan gewoon lekker naar huis bent gegaan.. inderdaad volgende week maar weer proberen ;) Ja is wel fijn om te weten hoe het er in het ziekenhuis aan toe gaat he? Ik hoop dat ik er niet hoef te komen, maar je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen :p

Wooww is de eerste alweer uit? haha dat gaat dan wel héél snel! ik ben op de helft denk ik, maar heb ze gisteren vlak voor het eten gehaald, dus nog niet zoveel tijd gehad om te lezen ;) Ik heb ook weer 3 heerlijke romans te pakken kunnen krijgen haha

Oh nou prima toch, als je dagelijks met de hond wandelt? Kom je én aan je beweging en je bent even lekker in de frisse lucht!
    Ik ga vanmiddag de foto's ophalen. ik dacht dat ik een bevestigingsmailtje kreeg, maar heb ik niet gehad.. denk dat ze er al wel zijn hoor! Ga gewoon even kijken.. gisteren begonnen aan de puzzel en de rand is in ieder geval af :p hahah pfff daar was ik allang mee bezig. Tis een vrij lastige puzzel.

Straks ook nog even lekker voor het eerst ons dekbed wassen en in de DROGER doen :) jeeejj volgens mij is dat heerlijk als het er dan uitkomt! ;)

zeker wel fijn dat de geboortekaartjes klaar zijn.. nu alle adressen nog weten te bemachtigen :p hahah zijn nog een paar mensen waarvan we het adres niet weten. Succes met enveloppen schrijven en lezen!

Deel Deze Pagina