Klinkt inderdaad toch wel een beetje als weeen, sSanneke. Maar heb er natuurlijk geen ervaring mee, dus let niet op mij Jammer dat je verder nog niet veel voelde, misschien inmiddels wel? En anders wachten tot dinsdag? Pfffff, succes! Kon je je verder een beetje vermaken vandaag of was dat lastig? Jaaaaa, de choco was lekkerrrr Was echt brak van het boodschapjes doen dus ik vond dat ik het wel verdiend had, haha. Die bon voor ene tientje korting heb ik ook, dat haal ik volgende week want ik sjouwde me nu al een breuk Lukt het met je album?
@baby11 hmmm ik ga nu weer lekker warme choclademelk met slagroom drinken hahah heeeerlijK! Lekker warm en die slagroom is zooo lekker (ach dik zijn we toch al ) Ohjaa nou scheelt toch hele hoop hoor.. betaal je 24 euro ipv 34 en dan heb je lekker 3 pakken.. ik heb 2 pakken in maatje 1 gehaald en 1 pak in maatje 2 Ehm dat album.. tjah schiet niet echt op hahah.. Heb al 2 bladzijde beplakt haha ik heb maar 50 bladzijden en wel 125 foto's.. dus moet heel veel foto's verknippen om ze allemaal in het album te kunnen plakken en knippen doe je nogal lang over.. oepsie heb morgen nog, maandag en dinsdag en dan moet het af zijn.. haha hopelijk gaat dat lukken @sSanneke hoe is het met jou? Heb je nog steeds last van steken in je bovenbuik? Spannend joh, hoop echt voor je dat het doorzet!
Haha, nou dat wordt flink knippen om alles in dat album te krijgen Maar het gaat vast lukken en je hebt gelukkig nog een paar dagen. Het zal vast een verrassing voor hem zijn als hij het album ziet! Of de baby, want dat is natuurlijk nog veel leuker, hihi. Nog geen gerommel of zo? Ben ook benieuwd sSanneke, hoe het nu gaat. Spannend, hoor! Jullie nog plannen voor vandaag? Ze komen straks de spullen van de kraamzorg brengen, wordt vast nog een hele klus om die klossen onder het bed te krijgen M´n man werkt thuis vandaag dus dat is wel gezellig, even snel samen een bakkie doen tussendoor Jullie nog plannen?
hahah jep, zeker flink knippen. Ga er maar meteen weer mee aan de slag. Vanmiddag komt namelijk vriendin langs, dus dan heb ik er geen tijd voor Nu zit ons dekbed ook lekker in de wasmachine en die gaat daarna heeerlijk in de droger (ohh daar ben ik toch zo blij mee ) Nope helaas nog geen gerommel hoor Echt helemaal niks.. pfff ik zie het somber in. Dat gaat dus nog zo'n 3 weken duren :S hahah hoezo wordt het een klus om die klossen onder je bed te zetten? Heb je zo'n gek bed dan? Ach gelukkig is manlief thuis en kan die lekker een handje helpen. Wel gezellig hoor
Hoi meiden Hier nog steeds geen verandering, harde buiken worden niet erger. Ben gisteravond wel slijmprop verloren maar dat zegt niks natuurlijk. Ze laat ons mooi nog even wachten. Hoe is het bij jullie? Ook nog rustig? Wij hebben blijkbaar wel een heel gek bed, waren geen klossen voor te krijgen! Hebben hem nu maar op kratjes staan, geen gezicht natuurlijk maar hij moest toch echt omhoog.
Heh Sanneke.. hahah ik wil jou voorlopig niet meer zien hier hoor.. hup bevallen jij Nee vervelend dat het niet doorzet zeg.. pfff wachten duurt dan nóg langer. Oehhh maar je slijmprop is vaak wel begin van bevalling hoor, maar kan dan nog wel even duren inderdaad. In een ander forum waar ik schrijf had iemand ook slijmprop verloren en volgende nacht braken haar vliezen! Hier is het súper rustig.. haha té rustig voor mij haha dus jullie bed staat nu op kratten? Achja wij hebben een extra matras op ons bed gelegd.. ziet er ook echt niet uit, maarja. Ik ga echt keihard lachen als we straks kleine veroskundige en kraamvrouw hebben, die kunnen er dan geen eens bij (ik ben lang, maar kom echt met moeite mijn bed in )
Bij allebei dus nog rustig, meiden schiet toch eens op Babywens2011: je weet het niet, het kan opeens heel snel gaan, hoor! Bij m´n was er ´s middags nog gezegd dat alles pot dicht zat en dat ze de week erna zouden gaan inleiden. Ze had echt nergens last van maar ´s nachts kwam de boel opeens op gang en beviel ze van een mooie dochter. Wie weet hoe snel jij toch nog je kindje in je armen hebt (ik hoop het voor je!!) sSanneke: die slijmprop ben je alvast kwijt, maar het schijnt dan inderdaad nog niet perse het begin van de bevalling te hoeven zijn. Nu maar hopen dat het bij jou wèl het geval is en je kleine meid nu ook ongeduldig gaat worden. Trek je het nog een beetje of ben je erg gespannen en er klaar mee? Ik heb ook geen idee of die klossen bij ons bed gaan passen, anders moet manlief maar even naar AH voor een paar kratjes. Zonder bier want anders is hij de komende weken elke avond dronken, haha. Heerlijk he, zo´n droger. Wil m nu al niet meer missen! Vanochtend weer lekker afgedroogd met zo´n super zachte handdoek
baby11 Ja dat is waar.. maar lijkt mij heel gek. Je hoort bijna iedereen over flinke voorweeën en tekenen dat de bevalling er aan zit te komen en ik heb echt nergens last van. Dus lijkt mij heel gek als ik binnenkort ga bevallen, maar je weet het nooit inderdaad. Laten we het hopen hahah inderdaad kratjes kopen, maar dan wel zonder bier want je zit niet te wachten op een dronken man lijkt mij (drinkt hij veel?) Mijn mannetje drinkt echt helemaal niks en ik ook niet.. haha houden allebei niet van alcohol, dus is wel lekker hoor!! Ja ideaal he? Ik verbaas mij ook elke keer over de wasmand.. haha normaal zat die elke dag stampvol en nu is die gewoon bijna altijd leeg.. even paar wasjes wegwassen in één dag en dan istie weer lekker leeg Hmm ja heerlijk van die zachte handdoeken! Ik ben er enorm blij mee! Zoo wat heb ik mijzelf toch ooit op de hals gehaald met dat fotoalbum hahah ik word er helemaal gek van.. ik ben zo niet creatief, dus het ziet er echt niet uit vind ik. Ach ja het gaat om het idee toch Ik schuif het lelijke gewoon op de zwangerschap en hormonen af hahahahahaha
Ja bij de ene is het wel een begin en bij een ander niet inderdaad. Nou laten we hopen dat het hier wel zo is. Ben er eerlijk gezegd ook wel een beetje klaar mee, weer de spanning van afgelopen dagen van gaat het nu wel of niet gebeuren. Maarja hoe vaak hoor je inderdaad wel niet dat iemand helemaal geen voortekens heeft en dat het zo ineens begint. Dus wie weet 11-11-2011 is wel een speciale datum Haha ja gelukkig hadden wij nog kratten in de schuur staan Haha ja zul je net zien dat de kraamhulp niet eens bij je bed kan Ik moet ook echt een sprongetje maken om erop te komen
hahah Sanneke dit keer posten we ons berichtje echt precies op dezelfde tijd hahah Ik hoop ook heel erg dat het begin van de bevalling is.. wachten is vermoeiend he? Ik ben er ook wel behoorlijk klaar mee en ik ben nog geen eens gestript.. ga dan echt helemaal flippen denk ik! maarja je kan er helaas niks aan veranderen.. de kleine komt echt op het moment dat ze er klaar voor zijn. Hahha ja is zeker speciale datum.. op het november-forum zijn er echt al 3 geboren vannacht/vandaag dus wie weet kom jij daar ook wel bij Niet normaal hoe hoog dat bed dan staat he? haha ik moet ook echt erop springen inderdaad.. en 'snachts altijd goed opletten als ik naar de wc moet
Haha wat een timing he Wachten is heel vermoeiend inderdaad, jij moet maandag weer heen voor controle? Ben benieuwd wanneer jij gaat bevallen! Haha ja ik las het op het november-forum! Ik vraag me wel af hoeveel slijmproppen een mens kan hebben want ben er net alweer 1 verloren Ja echt hoog, kan je je raar op verkijken als je er half slapend uit wil stappen
Ojee, dat beloofd nog wat voor dat bed. Gelukkig heb ik al een krukje klaar staan, maar ben bang dat ik me ´s nachts nog wel een keer ga verstappen als ik met een slaperig hoofd naar de wc wil Lijkt me echt super onhandig zo´n hoog bed! Dat drinken van manlief valt gelukkig wel mee hoor Af en toe een biertje maar verder niet. Zelf drink ik echt 3x per jaar een wijntje of zo, dus dat mis ik nu helemaal niet. 11-11 is inderdaad wel een leuke datum, ik ben de 14e uitgerekend maar manlief vind een dag eerder wel leuk: 13-12-11 . Zelf vind ik 30-11-11 ofzo veel leuker want dat betekent dat ik niet zo lang meer hoef te wachten Ik zou inderdaad ook helemaal gek worden van de spanning en het wachten als ik een maal gestript ben en er gebeurt maar niets. Lijkt me zo irritant! Enne Babywens: het album wordt vast heel leuk, hoor! Het is zoiezo toch al een heel leuk en lief idee dus dat komt vast wel goed! Ik zit met spanning op de post te wachten, gisteren leuke kleertjes gekocht op Marktplaats (tenminste, ik hoop dat ze net zo leuk zijn als op de foto) en ze zou ze gelijk op de post doen. Dus als het ene beetje meezit komen ze vandaag. 3 setjes voor 10 incl. verzenden, dat red je in de winkel (meestal) niet!
Huhhh, nog een slijmprop? Nooit van gehoord dat het twee keer kan, maar misschien twee keer de helft van 1 prop ofzo? Ben benieuwd hoe vaak het nog meer komt
Ja we kunnen héél goed timen.. nu is het helaas niet gelukt hahah Jep ik moet maandag weer naar controle.. maar daar gebeurt nooit wat boeiends even naar urine kijken, bloeddruk controleren, naar hartje luisteren en ik kan weer weg.. duurt meestal zo'n 5 minuutjes Ik ben ook benieuwd, maar ik gok er zelf op dat het nog wel 3 weken kan duren.. als je dat zelf denkt klopt dat meestal ook wel zei de verloskundige En zolang de kleine nog niet is ingedaald, is de kans niet heel groot dat ik binnenkort ga bevallen.. Ohh haha ja je kan je slijmprop in veel delen verliezen.. haha ben wel benieuwd hoe dat eruit zit.. zit er dan gewoon een enorme prop met slijm in je onderbroek? Ik verlies de laatste dagen wel veel meer afscheiding, maar nog geen slijmprop
Dit begint beetje eng te worden.. haha nu weer precies goed getimed met baby haha maar je kan je slijmprop in meerdere keren verliezen..
Haha jij weet wel elke keer te timen he Mijn vriend drinkt in het weekend af en toe een biertje, en normaal gesproken dronk ik dan een glaasje rose. Moet ook zeggen dat ik daar best wel weer zin in heb hoor Oh dus je bent daar altijd wel snel weer weg zeg maar, nou ja dan moet je er maar vanuit gaan dat het nog even duurt, dan kan het alleen maar meevallen toch. Wat zal je dan ineens schrikken als je vliezen vandaag breken ofzo Hmm ja maar dan is het wel een hele grote prop! ik voelde gewoon dat er wat aankwam zeg maar (lekker hoor) snel naar de wc en toen kwam er ineens een hele vieze witachtige klont uit met wat bloed. Tja sorry het is nou eenmaal niet zo smakelijk Baby11: Heb je eerst betaald? Ik wou dat laatst ook doen maar durfde het niet aan omdat ik bang ben dat ik dan betaal en vervolgens niks krijg!
@baby11 haha een krukje is inderdaad makkelijk maar dan moet je je 'snachts inderdaad niet verstappen.. hahah oh gelukkig maar.. lijkt mij echt niks als je man elke dag flink wat drinkt hahah volgens mij ruikt dat ook niet zo lekker Achja het gaat inderdaad om het gebaar he haha ik zeg wel dat hij het aan niemand mag laten zien Anders wil straks de visite het zien en dat hoeft voor mij dan weer niet haha zo kunstig ziet het er niet uit Oehh spannend.. ben benieuwd. Vind het ook altijd maar eng om via internet iets te kopen. Doe ik eigenlijk vrijwel nooit.. maar als het zo'n koopje is kan je dat bijna niet laten. Hopelijk ziet het er nog mooi uit.. even fotootje spammen @sSanneke haha ohh dat is wel een flinke prop zo te horen.. maar het verschilt ook qua grootte per vrouw, dusja valt nog niet heel veel over te zeggen, maar wel spannend hoor! Ja ik heb mij daar ook op ingesteld.. maar op de één of andere manier zit ik toch vanaf de 37 weken al in spanning. Omdat de kleine dan natuurlijk mag en kan komen.. dus vanaf dat moment ben ik er wel een beetje gefocust op! en dan duren 6 weken nog wel heé'l erg lang
Ja het zal wel goed zijn, laat het maar beginnen Ja is ook wel zo, je houd toch wel in je achterhoofd dat het 'mag' komen dus je bent er altijd wel mee bezig. Het blijft gewoon spannend, ben ook heel benieuwd hoe onze bevallingen zullen gaan
Haha Ja nog steeds hetzelfde, blijf alleen gigantisch veel slijm verliezen maar dat zal er wel bij horen. Was het maar zover