Goeden Pannen voor gasstel?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Roxyroxx, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik ben recentelijk verhuisd! In onze oude woning hadden we een keramische kookplaat, nu heb ik gekozen voor gas! Nieuwe keuken erin en dus ook een gaskookplaat. Zelf heb ik de BK Q-linair pannen, hiermee heb ik op keramisch gekookt, ging altijd prima. Nu heb ik het idee dat ze op gas niet zo goed zijn. Ze zijn wel voor gas geschikt maar het duurt echt superlang voor mijn water kookt etc. Koekenpannen heb ik vsn Tefal en dat schiet wel gewoon lekker op! Ik ben dus bang dat ik een nieuwe pannenset moet aanschaffen, ach ja prima ook! Maaaaaaar welke pannen zijn echt goed voor gas?! Ik zou t liefste meteen weer een volledige set hebben dus als iemand tips heeft voor een goede gas-pannenset dan hoor ik t graag!!

2. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Die van BK zijn wel goede pannen. Heb ze ook.
    Ligt het er niet gewoon aan dat je het keramisch koken gewend bent? Dat dat sneller warm is dan wanneer je met gas kookt?

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ja is dat zo?! Ik heb juist steeds gelezen dat gas juist goedkoper is omdat het zo snel gaat... Maargoed heb nu echt het idee dat t 3x zo lang duurt ;)

Deel Deze Pagina