Nou de titel zegd het al ik heb normaal altijd een onzettende last van mijn borsten voordat ik ongie moet gaan worden en deze keer gelukkig niet. Oja en niet te vergeten mijn humeur is opperbest. Het is anders dan anders. Maar goed ik ben er blij mee. bedankt voor jullie aandacht. groeten jennie72
Hoi Jennie72 Ik hoop voor je dat het goed nieuws is, maar je moet nog even wachten met testen maar ik zal voor je duimen
Dank je wel hartje, oja wel last van veel witte vloed. met wat buikpijn. Das alles eigenlijk. : jennie72
Hee toevallig, ik heb het ook voor het eerst in 5 maanden voordat ik ongesteld moet worden GEEEEEN pijn ! Echt dat is wel raar en verlossend! want echt das geen pretje. en verder heb ik idd ook wat buikpijn onderin, meer spierpijn eigenlijk het trekt een beetje daar beneden. en veel slijm dat herken ik ook. Veeel succes he jenny wanneer is je nod groetjes dieneke
Hoi zo ongeveer rond 27 okt. Denk ik. Is niet helemaal zeker. Ik heb 30 dagen gepakt dit keer. Het is meestal 28, of 30 dagen. Dus ja we zien wel weer. spannend weer maar probeer er niet teveel bij stil te staan. Puksem hoop dat het goed komt voor je vervelend he? groeten jennie72
hihi idd, jenny. Verder voelen mijn borsten wel super zacht lijkt wel satijn. Ik had mijn vraag gisteren gezet op eerste symptomen, en daar herkende 1 iemand het wel. die was toen zwanger. Maar ik geloof dr niet zo heel erg in deze maand eigenlijk. Volgende maand ga ik gewoon lekker tempen. miss dat ik wat wijzer wordt van mijn lichaam. ik heb 34 dagen genomen vorige cylclus was 34 met 28 om en om zon beetje dus ben uitgegaan van 34 succes he!
Goedemorgen allemaal Ook ik voel me deze maand anders nergens geen last van behalve spierpijn aan de zijkanten maar dat is dan ook alles de maand hiervoor overal last van en nu helemaal niks nada je lichaam kan rare dingen met je doen de ene x vertelt ze je dit en de andere x vertelt ze dat denk dat ons grootste probleem wachten en geduld hebben is hahaha en dat is nu juist wat ik niet zoveel heb en vooral nu niet omdat ik over 3 dg of kan gaan testen of een maandverband onder kan doen volgens de pendels 3x zwanger nu ...okt positieve test ......dus zal mij benieuwen liefs kaley
Kaley ik hoop dat je over drie dagen kan testen. Spannend hoor. [-o< Laat je het wel even weten wat het geworden is? Ik ben erg benieuwd!
hey hartje ja ik laat het weten eigenlijks kan ik morgen al testen maar ik wacht tot na mn NOD omdat ik de ervaring heb eerder testen echt geen zin heeft haha en alleen maar zenuwen hebt ik heb dat nu helemaal niet heb ineens geduld waar dat vandaan komt beats me hihi ik ga dinsdag een test halen en woensdag is mn NOD dus als ik nog niks voel denk ik dat ik op mn NOD ga testen aangezien mn vriend dan ook thuis is nog is wel zo mooi en tuurlijk hoop ik deze ronde dat mn pendels uitkomen zou een mooie kerst worden dan wens iedereen su6 die ook straks moet testen en iedereen die al zwanger is gefeliciteerd liefs kaley
Hoi jullie weten dat ik niet veel meer op de site zit, maar er valt toch wel 1 ding op bij mij, ik heb geen zin meer in mijn ontbijt, zit snel vol. Nou ja het zal we niets zijn, ik ontken alles bedanjkt weer voor julie aandacht jennie72
Hoi blijf er bij nog steeds nergens last van, ik ga morgen testen want dan zit ik 2 dagen voor mijn nod. Donderdag heb ik die. Echt spannend. wie duimt er mee? o ik hoop het zo he maar ga er van uit dat mijn hormonen in sluimertoestend verkeren. groeten jennie72 wij wachten rustig af
Hoi knijp hem behoorlijk. Ik vind het zo spannend . Ik durf eigenlijk niet te testen morgen. Misschien moet ik maar gewoon wachten tot Donderdag. Is misschien wel beter. Wat vinden jullie? groeten jennie72
Denk wel dat je idd beter kunt wachten tot donderdag. Als je morgen negatief test, voelt het klote en weet je nog net niets. En stel nou dat er een superlicht iets verschijnt, ook dan weet je eigenlijk nog net niets. Je hebt een moeilijke tijd achter de rug, wachten is moeilijk maar wel beter. Dan help ik je duimen dat er na je NOD een duidelijke streep verschijnt
Hi Jennie, Ik heb je wel gevolgd, maar nooit gepost. (wij liepen ongeveer gelijk met NOD). Toen je een miskraam had, vond ik dat heel erg voor je! Ik kreeg ongeveer 2 weken daarna te horen dat ik een missed abortion had, en weet dus hoe moeilijk het is. Ik duim mijn duimen blauw en hoop dat je snel weer zwanger zult zijn. Hopelijk deze maand, dus. Als ik jou was, zou ik wachten met testen tot zondag. M.a.w. een paar dagen na je N.O.D., dan voorkomt misschien teleurstellingen.
Hoi ik had dus wel ergens last van een zwangerschap dus hahhha nou geen last hoor we zijn er zeer blij mee! groeten jennie72