ik heb 26 augustus een ovulatietest gedaan. Deze was positief. Nu deed ik er vandaag weer een. Geen idee waarom maar ik deed er een. En meteen bij het doorlopen werd die weer positief. Kan het zijn dat mijn eitje toen niet is gesprongen en nu pas springt of was die van toen helemaal niet positief?
De eerste foto.. En dan de eerste test is nog niet positief.. Het kan zijn dat je ei niet gesprongen is en dat ie later alsnog gaat springen. T vrouwelijk lichaam zit vreemd in elkaar bij tijden haha
Die 1ste test is nog niet positief. Maar omdat hij wel bijna positief is en omdat het al een tijdje is geleden zal ik eens een zwangerschapstestje doen...
Nee dat snap ik. Die 1e test was van de dag er voor op de 25e. Die 2e test was van de 26e. En die andere foto is van gister
Eigenlijk zijn er 2 opties 1. Je eitje springt nu pas 2 Je eisprong was wel rond de 26/27/28e en de test reageert nu op beginnend hcg. Ik zou sowieso even doorgaan met de ovu testen om te kijken of ze gaan aflopen of positief blijven. Blijven ze positief dan zou ik nog eens testen op hcg.
Normaal heb ik echt een hele korte piek. Meestal korter dan 6 uur. Nu deed ik net nog een ovulatietest. En deze was nog steeds positief. Ik ben nu niet in de gelegenheid om een testje te halen. Vanavond zal ik een testje doen. Maar zal toch niet zo zijn dat ik zwanger ben?
Kijk je toevallig verder ook naar je cervixslijm? Als je test streep nog donkerder is en morgen nog steeds zou ik toch een zwangerschapstest proberen.
K denk dat Rogi precies gaat zeggen als wat hier al is gezegd. Of je ei is niet gesprongen en waagt nu nog een kansje of je test reageert op hcg en je bent pril zwanger. Ik zou nog even doortesten met ovulatietesten en als tie positief is een zw test doen!
Wat hier al gezegd is zou ook even een zwangerschapstest doen en dat ook ff uitsluiten of je wel of niet zwanger bent dan weet je gelijk meer