Vanaf welke week voel je je beeb echt continu?? Ik voel haar vanaf 2 weken ongeveer (niet echt heel erg maar voel wel iets bewegen). Vandaag juist weer helemaal niets... Ben benieuwd...
is het je eerste? dan begint het bewegen nu te komen.. vanaf week 28 moet je beebje elke dag wel voelen
Ik voelde haar voor het eerst met 21 weekjes. Soms vaker per dag en soms dagen niet. Pas bij 26 weken werd het regelmaat
Inderdaad, vanaf week 28 moet je de kleine meerdere malen per dag voelen. Het zit dus wel goed!!! Groetjes Claire
dit is ook me eerste en ik voelde hem met week 16 al bewegen... niet echt elke dag of heel vaak... met de 20 weken echo was die ook aardig bezig en dat zag je ook en ik voelde het ook weer toen was wel leuk... maar toen ik na 25 weken begon ik hem meer te voelen lijk soms wel dat die me hele buik van binnen verbouwd....
Ja, ben nu 25 weken en voel hem ook sinds gisteren vaker als normaal. En dat is best wel vaak, ook overdag. Ik ben eigenlijk verbaasd, ze slapen toch de meeste tijd? Misschien beweegt ie in z'n slaap.
Ik ben hem echt gaan voelen met 20 weken. Zelf had ik ervoor weleens borrelend gevoel in mijn buik maar ik heb dan zoiets het is niet zeker dat het hem is want het kunnen ook darmen zijn 20 weken voelde ik dus echt duidelijk een schopje. De week erna kon mijn man het voelen
Met 15 weken ben ik de mijne gaan voelen, vanaf week 20 werden het overduidelijk schopjes maar vanaf week 25 is het pas echt elke dag dat ik de kleine voel. Maak je niet te druk meis, je baby kan nog alle kanten op in je buik.