Baby voelen...??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Vanaf welke week voel je je beeb echt continu??
    Ik voel haar vanaf 2 weken ongeveer (niet echt heel erg maar voel wel iets bewegen).
    Vandaag juist weer helemaal niets... :(
    Ben benieuwd...

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    is het je eerste? dan begint het bewegen nu te komen.. vanaf week 28 moet je beebje elke dag wel voelen

3. MissT

MissT Niet meer actief

Jaaa het is mijn eerste :)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik voelde haar voor het eerst met 21 weekjes. Soms vaker per dag en soms dagen niet. Pas bij 26 weken werd het regelmaat

5. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad, vanaf week 28 moet je de kleine meerdere malen per dag voelen. Het zit dus wel goed!!!

Groetjes Claire

6. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

dit is ook me eerste en ik voelde hem met week 16 al bewegen...
    niet echt elke dag of heel vaak...
    met de 20 weken echo was die ook aardig bezig en dat zag je ook en ik voelde het ook weer toen was wel leuk...

maar toen ik na 25 weken begon ik hem meer te voelen lijk soms wel dat die me hele buik van binnen verbouwd....

7. Reina5

Reina5 Fanatiek lid

1 jun 2010
    1.153
    0
    0
    Ja, ben nu 25 weken en voel hem ook sinds gisteren vaker als normaal. En dat is best wel vaak, ook overdag. Ik ben eigenlijk verbaasd, ze slapen toch de meeste tijd? Misschien beweegt ie in z'n slaap. :D

8. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik ben hem echt gaan voelen met 20 weken. Zelf had ik ervoor weleens borrelend gevoel in mijn buik maar ik heb dan zoiets het is niet zeker dat het hem is want het kunnen ook darmen zijn :p
    20 weken voelde ik dus echt duidelijk een schopje. De week erna kon mijn man het voelen :)

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Met 15 weken ben ik de mijne gaan voelen, vanaf week 20 werden het overduidelijk schopjes maar vanaf week 25 is het pas echt elke dag dat ik de kleine voel.

Maak je niet te druk meis, je baby kan nog alle kanten op in je buik.

Deel Deze Pagina