Zaterdag is mijn schoonmoeder jarig, dan wordt ze 69. Omdat ze eigenlijk alles al hebben en geen wensen hebben lijkt het mij leuk om een "oma-pakket" te maken. Ons wondertje is het eerste kleinkind, dus ik vind het wel leuk om hier iets mee te doen. Ik wil bijvoorbeeld het boek van Pauline Oud cadeau doen, mijn kleinkind. Daarnaast misschien nog een fopspeen met I love oma? Wie heeft er nog meer leuke ideetjes voor in het pakket?
Leuk idee! Ik kom zo gauw niet op iets origineels... - "I love oma" rompertje - Leeg fotoalbum voor toekomstige foto's van de kleine - leuke serie voorleesboekjes voor de kleine voor straks - mooie ketting of armbandje - gips hand/voetafdrukset - tegoedbon voor fotoshoot - deken of knuffel voor bij oma Ik brainstorm even door..
Ik heb mijn moeder "het grote opa en oma voorleesboek" gegeven Staan ook veel verhaaltjes over opa en oma in.
Idd rompertje, speentje, shirtje met I love oma/ oma's lieveling. Boekjes (over opa/oma, bijv Nijntje) Abonnement op tijdschrift OOK (is speciaal voor oma/opa) Chocoladeletters O-M-A
Thanx meiden!! Heb nu het volgende besteld bij Bol.com: Speen met I love oma Boekje van Pauline Oud: mijn kleinkind Voorleesboek speciaal voor opa's en oma's. Ze vindt het vast geweldig! Dank voor jullie tips!