onze relatie is niet goed suus ,en ja mijn schoonmoeder weet er van dus vandaar dat hij dat zegt en dat hij dat denkt of het alleen zegt omdat hij mijn tot een andere keuze wil brengen we zijn niet bepaalt zwanger geworden omdat we dat willen nee in tegendeel zelfs de pil werkt bij mijn niet zoals het hoord blijkbaar. was al een paarmaande terug naar een hogere pil gegaan. maar ja die mog ook nie baten blijkbaar. maar dat houd niet in voor mijn dat het goed is ik haal het weg en klaar nee integen deel zelfs ik wil dit kind ik kan het niet weg laten halen het LEEFT ziet er goed uit hartje klopt goed soms gaat het leven niet zo als je wil alleen begrijpt partnerlief dat niet die denkt dat hij god is en alles kan doen wat hij wil blijkbaar we gaan nu lekker opgevoel spelen en ik ik ben de doos die dan weer krimpt als aan muisje.natuurlijk weet ik dat mijn schoonmoeder niet met open armen staat en zegt oh gefeliciteerd wat leuk nee denk echt dat het een schok voor haar zal zijn maar ben nu echt bang dat hij gelijk krijgt dat er iets met haar gebeurt pff
Wat een gemene opmerking! Jou een beetje een schuldgevoel aanpraten! Je vriend heeft schijnbaar liever dat zijn eigen kind dood gaat dan dat zijn moeder er niet blij mee is... Ik denk dat hij het gewoon als chantagemiddel opvoert, zo graag wil hij een abortus. Maar hij denkt alleen aan zichzelf en niet aan wat jij wilt en al helemaal niet aan je kindje. Probeer je er niets van aan te trekken en blijf bij je besluit.
wat ik dan niet snap he waarom dan sex als jullie al weten dat het neit goed gaat daarbij ben jij niet verantwoordelijk als er iets met je schoonmoeder gebeurd kom zeg zoals mijn opa zegt kanker is erger dan een nieuw leven op de wereld zetten als hij dan zeker wist geen kinderen meer te willen had hij zelf ook iets om kunnen doen om zo alle risico's uit te sluiten..
@metoyou: ik snap dat het niet de bedoeling was om zwanger te raken, maar dat ben je nu wel. Je hebt het hartje zien kloppen en je wilt het kindje houden, dat is waar het om gaat. De vader voelt zich op dit moment waarschijnlijk gewoon in het nauw gedreven en een kat in het nauw maakt rare sprongen, vandaar die opmerking over zijn moeder. Zijn moeder kan er wel niet blij mee zijn natuurlijk, maar de kans dat ze er dood aan gaat schat ik lager in dan 0.001 % hoor! Dat zijn echt loze dreigementen, waarvan je moet proberen je niks van aan te trekken. Zo riep mijn ex toen ik het uitmaakte dat hij voor de trein zou springen, als ik niet bij hem terug zou komen. Nou, ik laat me toch niet chanteren zeg. Ik heb hem nooit weer gesproken, maar ik weet dat hij nu, 6, 5 jaar later, nog steeds leeft. Als jij het kindje wilt en het voelt goed voor jou, dan kom je er echt wel uit hoor meid! Heel veel sterkte en laat je niet zo beinvloeden door die jongen, er is volgens mij nog nooit iemand doogegaan, omdat een ander zwanger bleek.
Tss nouja zeg wat is dit nou dan :S. wat een belachelijke dreigement zeg slaat helemaal nergens op. En je schoonmoeder die zal misschien geschokt en boos zijn maar tis jou lichaam en jou beslissing. En misschien valt het allemaal wel mee en is ze er wel blij mee. En ik ben het met moesje jolanda eens. Als hij alle risico's uit wilde sluiten dan had hij zelfs iets moeten laten doen, je bent er allebeide bij toch? Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke situatie maar denk om jezelf en die kleine. Sunny
Hey, wat een gemanipuleer van vaderlief zeg, dat heb je toch zeker niet nodig. het zou mooi zijn als jullie hier samen uit zouden komen, maar misschien is het inderdaad eens beter dat je nu aan je zelf gaat denken. Het kindje mag hier niet de dupe van worden, maar als ik je zo hoor praten, zul je er zeker zijn voor die kleine. Geloof in je eigen, en laat je niet gekmaken door wat anderen denken. Het is jou lijf, jou beslissing, doe alsjeblieft niks waar je later spijt van krijgt. Heel veel succes en sterkte
Haha wat een gast joh.... zijn moeder gaat zogenaamd dood..... Yeah right. Trouwens, als zij het kindje niet wilt accepteren dan zou ik de baby ver uit haar buurt houden. Poehh...je bent beter af zonder zulke mensen in je leven, hoor. Ik zou niet eens wat met hen te maken willen hebben, serieus! Maar kom op hey..doodgaan is het laatste wat ze zal doen. Echt kinderachtig en dom van je vriend om met zoiets achterlijks aan te komen kakken. Kon hij niks beters verzinnen? Nou meid, ik zou mijn kindje ook voor niemand weg laten halen. Groot gelijk heb je! Na die eerste echo ben je toch op slag verliefd.. je ziet leven op een scherm, dat leven zit in je buik. Het is JOUW kind, jouw vlees en bloed. Als hij het niet wilt, dan sodemietert hij gewoon op.
Och meisje wat een rotsituatie. asl eerste: gefeliciteerd met je zwangerschap! Die man van je is niet goed bij zn hoofd... Zie je het zitten om hulp te gaan zoeken en te kijken met een prof naar je situatie? Vraag je huisarts of ie je kan doorverwijzen naar maatschappelijk werk of een psych ofzo. Er zijn zóveel inzichten die je zou moeten krijgen om sterk genoeg te zijn om jezelf de moeite waard te vinden en dit soort gedrag écht niet te accepteren! ...mijn (ongevraagde) advies: zoek hulp, echt..je zal je er zóveel beter door voelen!
hey niva ik loop al onder maatschappelijkwerk maar ja daar heb je veders ook niet veel aan eerlijkgezegt. krijg de laaste tijd geen hoogte meer van mijn vriend hij zegt dat ik Borderlijner heb ja ik ja ik gek natuurlijk ik een verwijs kaart gehaald allerlij testen gedaan en de uit komst u heeft geen borderlijner mischien moet u partner eens langs komen. nee dat doet hij niet hahaha hij heeft verschikkelijke stemmings wisselingen zo is hij blij zo kei boos zo knuffelen met je buik zo wil hij het niet. gister bij de gyn geweest hij was niet mee gegaan komt uit zijn werk helemaal blij en en hoe was het zegt hij was ongerust joh probeerde je teberijken maar je nam niet op dacht dat er iets mis was pff en weet je al wat het is dus ik zeg nee en ja hoor boos das mijn leven nu ach komt wel goed mijn schoonmoeder weet nog van niks al kijk je er nu niet meer omheen hahaha maar vind het goed ik ga lekker aan mijn 2 kindjes denken en aan die kleine in mijn buik, waar ik nu wel heel happy mee ben dikke kus en knuff me to you
Wil je verder met zo iemand? Los dat je van hem houdt, want dat geloof ik zo..Maar als je in zo'n relatie zit met iemand die zó grillig is (ik heb t nog niet eens over hoe slecht dit voor je kids is) en zó agressief en boos kan worden en t volgende moment doet alsof er niks aan de hand is, dan ga je er toch zelf aan kapot? Jammer dat je niks aan maatschappelijk werk hebt..ik snap niet zo goed wrom ze je niet verder helpen. Misschien kun je dit wat je hier hebt gezegd eens meenemen naar je maatschappelijk werker? Ook al zou je borderline hebben, dan nog deugt die man van je van geen kant..Ik zie het (zoals jij het omschrijft) ook niet als overspannen of een burn out of een gevolg van dat ie t zo druk heeft, maar gewoon als 'gestoord' ik zou zeggen, je bent nu nog niet hoogzwanger en bent nu fysiek nog in staat om ergens anders heen te gaan, bel je moeder, een vriendin, een oud collega, whatever..
Hier sluit ik me bij aan en ik wil er aan toe voegen hou je taai meis het is echt TE verschrikkelijk voor woorden wat jou en je ongeboren kindje word aangedaan en ik vind het SUPER DAPPER van je dat je het kindje houd .. en dat jij je kindje laat komen heeft niks met die schoonmoeder te maken hoor hij wil er gewoon mee bereiken dat je een schuldgevoel krijgt en het alsnog laat weg halen, maar als ik naar je banner kijk kan het al niet meer.. Ik wens je het allerbeste toe !