Wij wachten ook. Wat mij betreft komt er vandaag nog een baby D) maar vanwege verschillende factoren vinden we het verstandiger nog even te wachten. Maar 'het' moment? Ik geloof niet dat dat echt komt haha. Wij letten op woonplaats (zijn echt totaal niet blij met waar we nu wonen, hebben niets met deze stad en zijn ver van familie), studie (eind juni '16 afgestudeerd als het goed is), gevoel van vriend (haha, die vindt het allemaal nog erg spannend) en financiën (nu met studiekosten en alles niet bepaald handig). Ik heb nu zelf bedacht het vanaf januari te proberen, dan ben ik in elk geval afgestudeerd als (áls) de kleine meteen al komt en hebben we ook grotere kans dat we lekker al verhuisd zijn naar stad mét familie. Anyway, ik begrijp het dus wel!
Hi! Voor iedereen die dit topic gevolgd heeft toen ik het opende: Blijkbaar was het niet aan ons om te bepalen wat het juiste moment was want onze kleine heeft zit al aangekondigd.. Gisteren (3 dagen voor NOD) ineens een positieve test in mijn handen! Wilde ik even met jullie delen! Liefs Amelie
Wauw wat goed, gefeliciteerd. Het komt zoals het komt Toevallig had ik vandaag ook een positieve test in handen